Εν τέλει Menelaos τι έγινε με το ταξίδι σου στην KUL; Και εγώ το ψάχνω και θα ήθελα να πραγματοποιήσω αυτό το ταξίδι, υπάρχει και η επιλογή της Alitalia που με συνεργασία codeshare με την Malaysian Airlines και με 896 ευρώ πετάς από FCO-KUL απευθείας με μια εταιρεία που δεν έχω την ταξιδιωτική εμπειρία. Πιστεύω ότι είναι επιπέδου Τhai. Γνωρίζει κανείς κάτι για την Malaysian Airlines;. Υπάρχει και η THY με 882 ευρώ και η Emirates με 754 ευρώ. Προσωπικά η εμπειρία μου με την Emirates - οικονομική θέση, δεν ήταν και κάτι αξέχαστο όπως μας το παρουσιάζουν κάποιοι εδώ μέσα. Εάν πήγαινα με Α380 θα έλεγα ότι κάνει την διαφορά, μόνον σαν εμπειρία νέου αεροσκάφους. Σαν εξυπηρέτηση η σύγκριση Emirates με Qatar θα έλεγα ότι είναι οι ίδιες και οι δύο έχουν γήινα χρώματα με συνδυασμό έντονων χρωμάτων, παρόμοιο IFE, φαγητό το ίδιο καλό, παρόμοιες ξένες αεροσυνοδούς και προς έκπληξή μου και οι φροντιστές είναι ξένοι. Φαίνεται ότι οι γηγενείς άρρενες είναι αρκετά πλούσιοι που σνομπάρουν να είναι σερβιτόροι στον αέρα. Μεγάλη διαφορά μεταξύ των δύο εταιρειών παίζει ΜΟΝΟΝ το αεροδρόμιο και η επίγεια εξυπηρέτηση. Το αεροδρόμιο της Ντόχα είναι υπό ανέγερση ενώ το αεροδρόμιο του Ντουμπάι πολύ σύγχρονο τεράστιο φουτουριστικό. Προσωπικά όμως χωρίς γούστο, κιτς, και τέλειο για να εντυπωσιάζεις τους Βλάχους. Καλά φαντάζομαι όλα αυτά τα Πακιστανά, Νότιο Ασιατάκια. Θα τρίβουν τα μάτια τους από το Αραβικό Κάλος (κάλο). Όσο για τις θέσεις των αεροσκαφών παρ όλου που είμαι υπέρ της Airbus δυστυχώς οι θέσεις του Α330 υστερεί έναντι των θέσεων του Β777. Είναι θέμα προμηθευτών και στην ίδια αεροπορική εταιρεία οι θέσεις του Β777 είναι σαφώς ποιο αναπαυτικές για τους επιβάτες. Τέλος για την επιλογή της AirAsia η πτήση από Λονδίνο είναι ακριβή, και δεν νομίζω ότι υπάρχει λόγος να πετάξω Μπανγκόγκ και από εκεί με μια low cost εταιρεία. Τώρα εάν θα προτιμούσα από Λονδίνο την AirAsia αυτό θα έκανε με την διαφορά της τιμής του εισιτηρίου, αλλά αφού δεν είναι φτηνοί γιατί να τους προτιμήσω; .