Ατύχημα Asiana 777

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας

aeroalexGR

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2011
Μηνύματα
86
Likes
0
MMPudGS.png

Μια φωτογραφία από επιβάτη του 777
 

pan90

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2007
Μηνύματα
113
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT
Re: Συνετρίβη αεροσκάφους στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο

Και δημοσίευση απο το Avherald

Και Live εικόνα
 

eagle21

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/12/2012
Μηνύματα
47
Likes
0
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: Συνετρίβη αεροσκάφους στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο

κανα video απο την προσγειωση απο καμια καμερα του αεροδρομιου η απο κανα spotter αν κανενας ανακαλυψει τιποτα ας το βαλει !!!!!
 

KGP

First-Class-Member
Εγγραφή
30/07/2004
Μηνύματα
780
Likes
40
Re: Συνετρίβη αεροσκάφους στο αεροδρόμιο του Σαν Φρανσίσκο

γουσταρω briefing (the first one) ολη την ωρα οι απαντησεις ηταν: "i am sorry i dont have that information" & "i am sorry i dont have the details"
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Likes
137
Περιοχή
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW

pan90

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2007
Μηνύματα
113
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTT

andreas-cyprus

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/02/2010
Μηνύματα
336
Likes
15
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
CYP
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Ο μέχρι στιγμής απολογισμός κάνει λόγο για 2 νεκρούς και 10 σοβαρά τραυματίες. Αυτό που δεν κατάλαβα είναι πως πήρε φωτία μόνο το πάνω μέρος της ατράκτου και μπροστινά 2/3. Σύμφωνα με το Αvherald ένας αυτόπτης μάρτυρας κατέθεσε πως το approach φαινότανε φυσιολογικό μέχρι 5 δευτερόλεπτα πριν την πρόσκρουση, όπου το αεροσκάφος φαινόταν πολύ χαμηλά. Μήπως παίζει κανένα ξαφνικό downdraft εδώ;
 

spinal

First-Class-Member
Εγγραφή
23/10/2008
Μηνύματα
611
Likes
68
Θα φανεί κατά πόσον έπαιξε ρόλο κάποιο τέτοιο φαινόμενο. Παρόλο που ο άνεμος επιφανείας όπως προκύπτει από τα metars είναι μάλλον ασήμαντος έχουν υπάρξει περιπτώσεις όπου μόλις 1000ft παραπάνω έχουν καταγραφεί και 30kt ανέμου ή παραπάνω.
Παρόλα αυτά δεν περνάει απαρατήρητο και το εξής
ΝΟΤΑΜ 06/005 (A1056/13) - NAV ILS RWY 28L GP U/S. 01 JUN 14:00 2013 UNTIL 22 AUG 23:59 2013. CREATED: 01 JUN 13:40 2013.
Ίσως να έχει παίξει και αυτό κάποιο ρόλο αν τυχόν δεν το γνώριζαν, δεν το έλαβαν υπόψη ή το ξέχασαν.
Στους επόμενους μήνες θα έρθει η απάντηση.
 
Top