Ατυχήματα - συμβάντα της Turkish Airlines

  • Thread starter aas59
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

….Το αεροπλάνο ήταν ένα 737-800 TC-JGE ….
O flyer το έζησε για λίγο το …μακαριστό Β737- 8F2 της Türk Hava Yollari.
viewtopic.php?f=7&t=4291
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Τωρα το ειδα ρε γαμωτο . . . κριμα το αεροπλανο ! :twisted:


Εγω μολις γυρισα απο Καιρο 13:50 με Εgypt Air . .

Παλι καλα που ΓΥΡΙΣΑ ΟΡΘΙΟΣ,θα μπορουσα να εχω γυρισει ΞΑΠΛΩΤΟΣ.


Θα γραψω ενα μικρο χρονικο,ισως αυριο !
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

εγω θέλω να ρωτήσω, είδα σε μία φωτογραφία τον #2 κινητήρα να είναι αποκολλημένος και καμιά 20αρία μέτρα μακριά απο το σκάφος,πώς έγινε αυτό απο την πρόσκρουση?
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Τελικα οσες διαφημισεις και οσο Hollywood και αν πληρωσεις αν δε διορθωσεις τα αληθινα σου προβληματα δε πας πουθενα.Ειναι αδιανοητο μια εταιρια να εχει μεσα σε 6 χρονια 2 ατυχηματα και με θυματα και να μην εχουν αλλαξει κατι...

Ισως θα επρεπε επιτελους να κοιταξουν και σε μια ουσιαστικη αλλαγη στην ΤΗΥ και οχι να πληρωνουν χιλιαδες δολαρια για ανουσιες διαφημισεις.

Αφου βεβαια δε πεθαναν ολοι....Παλι καλα να λεμε!!Μαλιστα οι πρωτοι ανθρωποι που εφτασαν στο σημειο του ατυχηματος ελεγαν οτι ειδαν καποιους επιβατες να βγαινουν απο το αεροπλανο σε (αυτο ελλειπε να μην ηταν) κατασταση σοκ!Φανταστειτε τι θα εχουν να λενε αργοτερα για την "εμπειρια" που δε τη ζεις και πολλες φορες!(μπρρρρρρ...)
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Στο αδελφο σαιτ μιλανε για την ποσοτητα καυσιμων που ειχε (δεν ειχε ?) .................ελπιζω να ειναι ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ :mad:
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

vassdel":1cc25cko said:
Βλέποντας το κόκπιτ ανέπαφο, αν όντως έχουν πρόβλημα αυτοί που κατοικοέδρευαν σ αυτό, το μόνο συμπέρασμα που μπορεί να μου κατέβει στο κεφάλι, δεδομένου ότι υπάρχουν άνθρωποι οι οποίοι επέζησαν του συμβάντος είναι:

1) Οι τύποι στο κόκπιτ δεν φορούσαν ζώνες, είτε
2) Οι τύποι στο κόκπιτ φορούσαν ζώνες, αλλά οι δυνάμεις που εφαρμόστηκαν εκεί, ήταν τόσο μυστήριες, που ενώ άφησαν το μπροστινό μέρος του άφους σχεδόν ανέπαφο, με κάποιο παράξενο τρόπο, θανάτωσαν όσους κάθονταν από 2-6 μέτρα απόσταση από το ριναίο σκέλος....


Μια γνώμη είπα, δεν ήθελα ούτε να θίξω τον επαγγελματισμό κανενός, ούτε να αποδείξω πως οι βασικοί κανόνες ασφαλείας τηρούνται ή δεν τηρούνται. Δυστυχώς, οι γνώμες είναι ένα από τα πράγματα που εμπίπτουν στην γενικότερη κατηγορία "ότι σου κατέβει στο κεφάλι".

Φυσικά και θα περιμένουμε τον τελικό απολογισμό του συμβάντος, φυσικά και θα περιμένουμε το αρχικό και το τελικό πόρισμα όσον αφορά τα αίτια... Στο ενδιάμεσο, μπορούμε να συλλογιζόμαστε ή αποτελεί casus belli?

Ωστόσο,άν δέν φορούσαν ζώνες,δέν θα έπρεπε μέ την πρόσκρουση να είχαν εκσφενδονιστεί έξω καί μπροστά από τό αεροπλάνο,σπάζοντας τά μπροστινά τζάμια;Δέν βλέπω να υπάρχη ούτε κάν ράγισμα σ'αυτά.Μπορεί μέν τά εν λόγω τζάμια να κατασκευάζωνται έτσι ώστε να αντέχουν σέ πρόσκρουση π.χ. πτηνών,αλλά σαφώς δέν αντέχουν την δύναμη που ασκείται από την μάζα ενός ανθρώπου που πέφτει επάνω τους μέ μεγάλη ταχύτητα.Μήπως τελικά το ΠΘΔ επέζησε;
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Οχι , δυστυχώς και οι τρεις περιλαμβάνονται στους νεκρούς.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

EZYLGIR":302ivnm4 said:
Λέω εγώ τώρα...Παρατηρώ πάνω απο το cockpit που έχει ''σκάσει'' η άτρακτος!Μήπως απο το χτύπημα στο έδαφος οι μπροστά τροχοί καρφώθηκαν?
Μία εικασία κάνω.... :(

Πολύ σωστά παρατήρησες το "σκάσιμο'΄. Αυτό δείχνει απότομη επιβράδυνση και μάλιστα και στον κάθετο άξονα με αποτέλεσμα κάποιο δομικό ή μη στοιχείο να "βγήκε" προς τα πάνω. Αν παρατηρήσεις την καλή φωτογραφία http://www.geenstijl.nl/archives/images ... iphol2.jpg που παρέθεσε ο/η HEJ_Fan θα παρατηρήσεις τα εσωτερικά frames στα παράθυρα τα οποία μετατοπίστηκαν προς τα εμπρός και κάτω (αντίθετα από την φορά επιβράδυνσης...). Το εμπρός τμήμα του Boeing προσέκρουσε βίαια και μάλιστα με μεγάλη κάθετη συνιστώσα...αν έγινε τώρα και μοχλός με το πίσω τμήμα θα το δούμε...

Οι κάθετες επιβραδύνσεις είναι θανατηφόρες (ή καλύτερα "λιγότερο επιβιώσιμες"). Το ανθρώπινο σώμα αντέχει πολύ περισσότερα όταν δέχεται δυνάμεις κάθετα στην σπονδυλική στύλη δηλαδή κατά μήκος της ατράκτου. Το cockpit φαίνεται "ανεπαφο" αλλά μέσα τα πράγματα δεν θα είναι πολύ καλά, για αυτό και οι χειριστές είναι μεταξύ των νεκρών.

Ας αναμείνουμε τα δεδομένα του FDR για λεπτομέρειες αφού ακούγονται διάφορα περί της αιτίας.
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

aas59":2twnn9hj said:
Υπήρξαν αυτόπτες μάρτυρες που ανέφεραν ότι έφυγε μία μηχανή εν πτήση !!!
Αν όντως κάτι τέτοιο αληθεύει θα πρέπει να γίνει ενδελεχής έρευνα στα 737-800 , πολλά ατυχήματα με αυτό τον τύπο......


Καλα ο καθενας οτι του κατεβει λεει εδω μεσα ... :wall: :wall: :wall: Που ρε συ ειδες τα πολλα ατυχηματα σε αυτο το τυπο ??????????????????
Ειναι ενας τυπος που βρισκεται στους αιθερες απο το 1998 και ειναι το τριτο αεροπλανο αυτου του τυπου που πεφτει, με πρωτο το α/φ της GOL το 2006 το οποιο σαφως και κανεις δεν μπορει να το κατηγορησει αφου συνεκρουστει με αλλο αεροπλανο, δευτερο το α/φ της Kenya airways ... με εξαιρεση τη φωτια στο α/φ της China airlines και τα ψιλοατυχηματα της Ryanair που τα ειδες τα ΠΟΛΛΑ ατυχηματα ???? Αντε πια χωρις να ξερουμε ολοι μιλαμε και κρινουμε ... τι? ενα απο τα καλυτερα αεροπλανα που εχει πεταξει ποτε ... Καθε φορα που γινεται ενα ατυχημα μαθαμε τωρα "πολλα ατυχηματα με αυτο τον τυπο " ... :rant: :rant: :rant: :with: :with: :with:
 
Re: Ατύχημα της ΤΗΥ στο Amsterdam

Θα μπορούσες να εκφράσεις την διαφωνία σου ή τις όποιες αντιρρήσεις σου με ευγένεια και επιχειρήματα.
Δεν το έκανες , αλλά προτίμησες να μου αποδόσεις χαρακτηρισμούς.
Προσωπικά δεν έχω ούτε την διάθεση ούτε την πρόθεση να αντιδικήσω μαζί σου, το ύφος και το ποιόν του καθενός μας εδώ μέσα το αντιλαμβάνονται όσοι συμμετέχουν.
 
Top