Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
184
Likes
64
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Το MAX, σχεδιαστικά έχει και θα έχει πρόβλημα το οποίο ελπίζουν όλοι ότι το ανανεωμένο MCAS θα διορθώνει, στο 100% των περιπτώσεων. Λόγω της τοποθέτησης μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρων, έπρεπε να γίνει τροποποίηση στους φορείς τους (Pylons), ώστε να προκύψει το απαιτούμενο ύψος στη νέα θέση. Το αποτέλεσμα ήταν να μετακινηθεί το κέντρο βάρους του αεροσκάφους εμπρός, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα που διορθώνεται σχετικά εύκολα. Το μεγαλύτερο και αξεπέραστο πρόβλημα είναι η μετακίνηση του κέντρου εφαρμογής δυνάμεων, πρόβλημα που δημιούργησε την ανάγκη για το διορθωτικό σύστημα MCAS...
 

theRockSays

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
09/02/2022
Μηνύματα
12
Likes
14
Περιοχή
Η.Π.Α.
Υπάρχει κάποιος γνώστης ακουστικής μηχανικής εδώ μέσα που μπορεί να εξηγήσει πως η φραγκόκοτα πετυχαίνει τόσο ήσυχη καμπίνα και ο Μάξιμος ακούγεται σαν συμβατική καμπίνα; Έχω μείνει πραγματικα άναυδος με το ΝΕΟ και ας προτιμώ τους Αμερικανούς. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Πέταξα 737-9Μ και δεν κατάλαβα τη διαφορά με το 737-900 δυο μέρες νωρίτερα. Η Μποινννγκ έχει πετύχει εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα στο 747-8 έχοντας καθίσει τιμωρία στην τελευταία σειρά πολλάκις με Λουφτβάφε, και μου κάνει εντύπωση ότι δε κατάφεραν το ίδιο στο Μάξιμο. Άμα έχει κάποιος κάνα τεχνικό έγγραφο να υποδείξει θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων.
 
Top