Boeing 737 MAX

  • Thread starter OA701
  • Ημερομηνία δημιουργίας

george 150

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/03/2012
Μηνύματα
185
Likes
66
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGSM
Το MAX, σχεδιαστικά έχει και θα έχει πρόβλημα το οποίο ελπίζουν όλοι ότι το ανανεωμένο MCAS θα διορθώνει, στο 100% των περιπτώσεων. Λόγω της τοποθέτησης μεγαλύτερης διαμέτρου κινητήρων, έπρεπε να γίνει τροποποίηση στους φορείς τους (Pylons), ώστε να προκύψει το απαιτούμενο ύψος στη νέα θέση. Το αποτέλεσμα ήταν να μετακινηθεί το κέντρο βάρους του αεροσκάφους εμπρός, αλλά αυτό είναι ένα πρόβλημα που διορθώνεται σχετικά εύκολα. Το μεγαλύτερο και αξεπέραστο πρόβλημα είναι η μετακίνηση του κέντρου εφαρμογής δυνάμεων, πρόβλημα που δημιούργησε την ανάγκη για το διορθωτικό σύστημα MCAS...
 

theRockSays

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
09/02/2022
Μηνύματα
26
Likes
26
Περιοχή
Η.Π.Α.
Υπάρχει κάποιος γνώστης ακουστικής μηχανικής εδώ μέσα που μπορεί να εξηγήσει πως η φραγκόκοτα πετυχαίνει τόσο ήσυχη καμπίνα και ο Μάξιμος ακούγεται σαν συμβατική καμπίνα; Έχω μείνει πραγματικα άναυδος με το ΝΕΟ και ας προτιμώ τους Αμερικανούς. Δεν μπορώ να το καταλάβω. Πέταξα 737-9Μ και δεν κατάλαβα τη διαφορά με το 737-900 δυο μέρες νωρίτερα. Η Μποινννγκ έχει πετύχει εξαιρετικά ήσυχη καμπίνα στο 747-8 έχοντας καθίσει τιμωρία στην τελευταία σειρά πολλάκις με Λουφτβάφε, και μου κάνει εντύπωση ότι δε κατάφεραν το ίδιο στο Μάξιμο. Άμα έχει κάποιος κάνα τεχνικό έγγραφο να υποδείξει θα ήμουν ιδιαίτερα ευγνώμων.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.215
Likes
897
Περιοχή
Elbonia
Όπως αναμενόταν, άρχισε η πολιτική ζύμωση για να πάρει παράταση η πιστοποίηση του αστείου που λέγεται 737-10 και η οποία θα του επιτρέψει να έχει συστήματα προειδοποίησης του 1980 (όπως και όλα τα ΜΑΧ, άλλωστε).

Η πρόεδρος της επιτροπής Εμπορίου της αμερικανικής γερουσίας παρουσίασε πρόταση νόμου που θα αλλάζει τη διορία που το Κογκρέσο είχε ψηφίσει και που έθετε την 27η Νοεμβρίου ως τελική ημερομηνία πιστοποίησης.

Σε ένα έξοχο δείγμα πολιτικάντικης newspeak, είπε ότι "Σημασία έχει η ασφάλεια, όχι μια ημερομηνία".


Πριν λίγο καιρό, η ένωση Allied Pilots Association που εκπροσωπεί 15.000 πιλότους της American Airlines είχε εκφράσει την αντίθεσή της σε οποιαδήποτε εξαίρεση/παράταση.

Background στα μηνύματα #199 και #200
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.215
Likes
897
Περιοχή
Elbonia
Και, φυσικά, όπως αναμενόταν, η Boeing κέρδισε την παράταση που ήθελε εξασφαλίζοντας ότι το ΜΑΧ-7 και το ΜΑΧ-10 θα είναι όπως ακριβώς τα NG και τα ήδη πιστοποιημένα MAX ως προς το alert system.


Γιατί φυσικά και είναι άχρηστη κάθε αναβάθμιση ασφαλείας σε ένα αεροπλάνο που αποδεδειγμένα έχει σκοτώσει κόσμο εξαιτίας ακριβώς αυτών των ελλείψεων ασφαλείας. Κάτω το EICAS, ζήτω τα annunciators!
 
Top