Bremen Airport

  • Thread starter IATA
  • Ημερομηνία δημιουργίας

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
495
Likes
48
Διαβάζω ότι υπάρχουν σκέψεις να σταματήσουν οι επιβατικές πτήσεις από Βρέμη. Γενικά έχω την αίσθηση ότι υπάρχει μια διστακτικότητα, ίσως και ηττοπάθεια στην ευρωπαϊκή (αν όχι στην παγκόσμια) αεροπορία. Τι πιστεύετε; Ποιο το μέλλον των ευρωπαϊκών αεροδρομίων, της αεροπορίας γενικότερα; Οι πληροφορίες μου είναι λίγο αντικρουόμενες, από τη μία πλευρά διαβάζω αισιόδοξες προβλέψεις ανάκαμψης της κίνησης, από την άλλη αμέτρητα προβλήματα, οικονομικής και όχι μόνο φύσης. Πως κατάφεραν κάποια αεροδρόμια και αεροπορικές στο παρελθόν να έχουν επιτυχία παρά τις αντιξοότητες; Τι πιστεύετε ότι έκαναν διαφορετικά και σε τι οφείλεται η όποια επιτυχία τους; Με τι όρους μετράται η επιτυχία; Σε επιβάτες, σε μεταφορικό έργο, σε δημοφιλία, σε χρήματα; Ευχαριστώ για τα σχόλιά σας.
 

jj_lgkr

Business-Class-Member
Εγγραφή
27/11/2012
Μηνύματα
393
Likes
165
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
SAA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDH
Πείτε με αισιόδοξο και ρομαντικό, αλλά η κουβέντα αυτή μου φαίνεται "so 2021". Η ανάκαμψη των αεροδρομίων είναι ως επί το πλείστον εντυπωσιακή για το 2022, με αεροδρόμια να καταγράφουν κέρδη-ρεκόρ σε σχέση με το 2019. ΟΚ, για να συνέλθουν μετά από 2 χρόνια+ τεραστίων ζημιών έχουμε κάποιο δρόμο ακόμα, αλλά δεν βλέπω ιδιαίτερη ηττοπάθεια ή απαισιοδοξία.

Τώρα για το αεροδρόμιο της Βρέμης το βασικό επιχείρημα των Πράσινων στη Γερμανία (οι οποίοι συμμετέχουν στο σχήμα του αεροδρομίου μέσω του κρατιδίου της Βρέμης) είναι ότι η πλειονότητα των πτήσεων είναι πολύ μικρών αποστάσεων (με αρνητική περιβαλλοντική επίπτωση) αλλά και (πολύ πιο σημαντικά θα προσθέσω εγώ) ότι καταγραφεί μεγάλες ζημίες.
Θα έλεγα ότι απλά πρόκειται για ένα μεμονωμένο win-win για τους Πράσινους να μην έχει πτήσεις για επιβάτες (και περιβαλλοντικά θα πουν βοήθησαν και θα σταματήσει το κρατίδιο να βάζει λεφτά). Και γιατί όχι και για τους επιβάτες, Αμβούργο και Ανόβερο είναι λιγότερο από μιάμιση ώρα μακριά.
Πόσο ρεαλιστική θα ήταν μια τέτοια απόφαση σε μια χώρα με τσάρτερ από...Münster, Paderborn και Kassel είναι μάλλον μια άλλη συζήτηση:mrgreen:
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
230
Likes
209
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Δεν θα χάσει η Βενετια βελόνι άμα κλείσει το Bremen, Paderborn, Kassel, Munster και μια ντουζίνα ακόμα.
Πέρα από την Ryanair και Sundair δεν θα κλάψει κανένας. Βέβαια όποιος κρατάει το πορτοφόλι έχει και λόγο.
Απο την σαπουνόπερα HHN δεν εχω νέα και ανησυχώ :mrgreen:
 

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
495
Likes
48
Εντάξει, το ζήτημα των περιφερειακών αεροδρομίων προκαλεί διαιρέσεις. Φυσικά ο καθένας προσπαθεί να προωθήσει το δικό του προϊόν και δυστυχώς πολλές φορές λειτουργεί ο ένας ανταγωνιστικά προς τον άλλον. Για μένα, αν και δε με συνδέει προσωπικά τίποτα με τη Βρέμη ή άλλα περιφερειακά αεροδρόμια, είναι μια απώλεια. Αν αρχίσει πάλι να συγκεντρώνεται όλη η αεροπορική κίνηση σε 2-3 μεγάλα αεροδρόμια θα έχουμε τα γνωστά προβλήματα: συνωστισμός, καθυστερήσεις, μόλυνση, ζητήματα ασφάλειας κλπ. Αλλά εφόσον άλλοι αποφασίζουν δεν έχει ιδιαίτερη σημασία. Απλά επειδή η Βρέμη έχει ταυτιστεί με την αεροπορία στο γερμανικό καθεστώς μου κάνει εντύπωση να εγκαταλειφθεί μια τόσο σημαντική τοποθεσία.
 
Top