CGN Cologne/Bonn

  • Thread starter Thread starter flesland
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

flesland

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
14/09/2008
Μηνύματα
2.530
Likes
1.122
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDK
Σε μαρτύριο εξελίσεται και η αναμονή στη Κολωνία/Βόννη, διαβάζω για 2χλμ ουρά (αυτό είναι αντίστοιχο της απόστασης Καλλιμάρμαρο - Μ. Μουσικής) και 5 με 6 ώρες μόνο για τον σωματικό έλεγχο. Το κωμικοτραγικό είναι ότι τα τσεκ-ιν δεν ανοίγουν παρά 2-3 ώρες, οπότε διαβάζω μαρτυρίες ότι η Ryanair τους τσιμπάει το τάλιρο/30Ε για το τσεκ-ιν, χωρίς να τους πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πετάξουν. Οι πτήσεις καθυστερούν γιατί είτε περιμένουν επιβάτες είτε ξεφορτώνουν αποσκεύες αλλά και πάλι οι μισοί επιβάτες μένουν στην απ'εξω. Το priority/business/fast lane έχει καταργηθεί εδώ και εβδομάδες (διάβασα για 4 πύλες/πάγκους ελέγχου σε όλο το αεροδρόμιο για μερικές χιλιάδες επιβατών - είναι η περίοδος των σχολικών διακοπών εδώ- αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω ακόμα).

Εγώ πετάω σε 10 μέρες με την νέα πτήση της Α3 (με βαλίτσα λολ) και δεν ξέρω πώς ακριβώς θα μπορέσω και να δώσω την βαλίτσα και να πετάξω :banana::with:
 
Last edited:
Θα σου πρότεινα Vorabend Check-In, αλλά υποψιάζομαι ότι δεν το υποστηρίζει η Α3. Εγώ θα το δοκιμάσω (πετάω με EW).
 
Σε μαρτύριο εξελίσεται και η αναμονή στη Κολωνία/Βόννη, διαβάζω για 2χλμ ουρά (αυτό είναι αντίστοιχο της απόστασης Καλλιμάρμαρο - Μ. Μουσικής) και 5 με 6 ώρες μόνο για τον σωματικό έλεγχο. Το κωμικοτραγικό είναι ότι τα τσεκ-ιν δεν ανοίγουν παρά 2-3 ώρες, οπότε διαβάζω μαρτυρίες ότι η Ryanair τους τσιμπάει το τάλιρο/30Ε για το τσεκ-ιν, χωρίς να τους πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πετάξουν. Οι πτήσεις καθυστερούν γιατί είτε περιμένουν επιβάτες είτε ξεφορτώνουν αποσκεύες αλλά και πάλι οι μισοί επιβάτες μένουν στην απ'εξω. Το priority/business/fast lane έχει καταργηθεί εδώ και εβδομάδες (διάβασα για 4 πύλες/πάγκους ελέγχου σε όλο το αεροδρόμιο για μερικές χιλιάδες επιβατών - είναι η περίοδος των σχολικών διακοπών εδώ- αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω ακόμα).

Εγώ πετάω σε 10 μέρες με την νέα πτήση της Α3 (με βαλίτσα λολ) και δεν ξέρω πώς ακριβώς θα μπορέσω και να δώσω την βαλίτσα και να πετάξω :banana::with:
Βρε ρίξε δύο βρακια σε μια παλιό τσάντα και βουρ , τι τις θέλεις τις βαλίτσες
 
Σε μαρτύριο εξελίσεται και η αναμονή στη Κολωνία/Βόννη, διαβάζω για 2χλμ ουρά (αυτό είναι αντίστοιχο της απόστασης Καλλιμάρμαρο - Μ. Μουσικής) και 5 με 6 ώρες μόνο για τον σωματικό έλεγχο. Το κωμικοτραγικό είναι ότι τα τσεκ-ιν δεν ανοίγουν παρά 2-3 ώρες, οπότε διαβάζω μαρτυρίες ότι η Ryanair τους τσιμπάει το τάλιρο/30Ε για το τσεκ-ιν, χωρίς να τους πει ότι δεν υπάρχει περίπτωση να πετάξουν. Οι πτήσεις καθυστερούν γιατί είτε περιμένουν επιβάτες είτε ξεφορτώνουν αποσκεύες αλλά και πάλι οι μισοί επιβάτες μένουν στην απ'εξω. Το priority/business/fast lane έχει καταργηθεί εδώ και εβδομάδες (διάβασα για 4 πύλες/πάγκους ελέγχου σε όλο το αεροδρόμιο για μερικές χιλιάδες επιβατών - είναι η περίοδος των σχολικών διακοπών εδώ- αλλά δεν μπορώ να το επιβεβαιώσω ακόμα).

Εγώ πετάω σε 10 μέρες με την νέα πτήση της Α3 (με βαλίτσα λολ) και δεν ξέρω πώς ακριβώς θα μπορέσω και να δώσω την βαλίτσα και να πετάξω :banana::with:
Flesland το πρόβλημα δεν είναι με το check in. Πετούσα στις 06/07 από CGN για SKG με EW με ώρα αναχωρησης 19:00. Η ουρά στο check in ήταν μηδαμινή στις 16:30 που έδωσα βαλίτσα. Η ουρά για Sicherheitskontrolle όμως ήταν από το Τ1 μέχρι το τέλος του Τ2. Μπήκα στην ουρά στις 16:30 και πέρασα τον έλεγχο στις 18:45, όλος ο κόσμος περνούσε από 1 ( !!!) μόνο boarding pass reader, από τους 13-14 σταθμούς ελέγχου ήταν ανοιχτοί αν θυμάμαι καλά οι 4.
Αν η πτήση μου δεν είχε καθυστέρηση 45 λεπτών στην αναχωρηση θα είχαμε μείνει έξω. Σε σχόλιο μου στο Facebook page του CGN το αεροδρόμιο έριχνε την ευθυνη για το χάος στην Bundespolizei.

P.S: Τα 45 λεπτά καθυστέρησης σύμφωνα με τον κυβερνήτη ήταν επειδή ο Copilot δεν είχε συμπληρώσει τις απαραίτητες ώρες ξεκούρασης από την προηγούμενη βάρδια.

CEAC6CCD-81DE-441B-9162-7174DC36DA45.jpeg
 
Ναι αυτό εννοώ. Αλλά πώς αν το τσεκ-ιν ανοίγει 2.5 ή 3 ώρες πριν την επιβίβαση, και το κοντρολ είναι 4 ώρες ή 6 που λένε κάποιοι, θα επιβιβαστείς;

Έκανα σχόλιο και εγώ στο google, τότε ήταν για τα διαβατήρια. Το ρίξαν στην αστυνομία, που για τα διαβατήρια ίσως έχουν δίκαιο. Αλλά ο σωματικός έλεγχος δεν γίνεται από την αστυνομία και στο τέλος δεν με ενδιαφέρει καθόλου από ποιον γίνεται, ο πελάτης δεν θα κάθεται να μιλάει με τον κάθενα που κάνει μια δουλειά στο αεροδρόμιο, όταν το ίδιο το αεροδρόμιο έχει υπεύθυνο. Δεν τρέχει η Bundespolizei τα αεροδρόμια στη Γερμανία και ούτε εμαιλ πρόκεται να στείλω, όπως μου προτείναν.

Σήμερα διάβασα ότι θα αυξήσουν το προσωπικό στο CGN και το DUS, νωρίς το πήραν μυρωδιά. 2000 επιβάτες έχασαν την πτήση τους (και συνεχίζουν να την χάνουν κάθε μέρα). Αν μη τι άλλο, στην Ελλάδα έγινε πολύ πιο σοβαρή δουλειά από το τσίρκο της Γερμανίας.

Βρε ρίξε δύο βρακια σε μια παλιό τσάντα και βουρ , τι τις θέλεις τις βαλίτσες
Αν ήταν δυνατό θα το έκανα...
 
Last edited:
Αν πάω και στηθω στην ουρά έστω και 10 ώρες νωρίτερα, αν έρθει κάποιος και πει σε μια ώρα είναι η πτήση μου, τον βάζουν μπροστά στην ουρά;
 
Δεν νομίζω ότι υπάρχει κάποια διαχείρηση της ουράς. Αύριο πετάει μια φίλη μου και θα μάθω περισσότερα, για πτήση στις 17:15, θα φτάσει στο αεροδρόμιο στις 12 (υπό κανονικές συνθήκες θα πήγαινες στις 15:45). Υπάρχουν κάποιοι που ρωτάνε, άλλοι που χώνονται, άλλοι αρπάζονται, άλλοι όχι. Το πρόβλημα είναι ότι είναι χιλιάδες άτομα που όλοι είναι στο όριο να προλάβουν πάνω κάτω.
 
Αν πάω και στηθω στην ουρά έστω και 10 ώρες νωρίτερα, αν έρθει κάποιος και πει σε μια ώρα είναι η πτήση μου, τον βάζουν μπροστά στην ουρά;
Εξαρτάται που θα πέσεις, έχουν βάλει μια εταιρία security υποτίθεται για να μην υπάρχουν φασαρίες. Το κακό είναι πως αυτοί είναι στα τελευταία 100 μέτρα πριν το security , σε όλο το υπόλοιπο μήκος της ουράς δεν υπάρχει κάποια επίβλεψη.
Κάποιοι που έδειχναν Boarding pass πως είχαν επιβιβαση σε 10-20 λεπτά περνούσαν , κάποιοι δεν περνούσαν και τους έλεγαν να περιμένουν.
Οικογένειες με παιδιά ( μέχρι 4 ετών) περνούσαν χωρίς να περιμένουν
 
ωστόσο οι αρχικές συνεργασίες της Sky, προέρχονταιέγιναν κυρίως με αεροπορικές εκτός ΕΕ (Emirates, Delta, Qatar Airways, Air France, American Airlines). Οι οποίες πατάνε προς Αθήνα με απευθείας πτήσεις, σχεδιάζεται πιθανόν ένα mini-hub. Think about it... ;)
Συμβόλαια κλείνεις, αν το κυνηγήσεις. Αλλά και οι τοπική κοινωνία σε μικρότερα νησιά, δεν φαίνεται να αναζητούν πια τον όγκο ταξιδιωτών.

Στα κοντινά αεροδρόμια δεν είναι τόσο ζήτημα τιμής, αλλά σύνδεσης. Το DUS πχ έχει σταθμό τρένου που αν θες βρίσκεσαι σε 2 ώρες Φρανκφούρτη ή και Λουξεμβούργο, σε αντίθεση τη Κολωνία που θες ταξί ή λεωφορείο... Το ίδιο και στο BER με SXF
Το αεροδρόμιο της Κολωνίας / Βόννης διαθέτει επίσης σταθμό τρένων IC /ICE καθώς και προαστιακών συνδέσεων S-Bahn και ίσως η σύνδεση να είναι καλύτερη και συχνότερη από εκείνη του DUS.
Αν εννοείς το αεροδρόμιο του Weeze NRN ή Düsseldorf Weeze όπως το αποκαλεί η Ryanair τότε έχεις απόλυτο δίκιο .
 
CGN είναι προαστιακό S-Bahn, το είχα ψάξει πριν 2 βδομάδες περίπου. ICE only in Koln Hbf, via S19 from Airport
 
Last edited by a moderator:
Top