Coronavirus και Aegean - Εξελίξεις και επιπτώσεις

Είμαι πραγματικά περίεργος με τί ύψος ζημιών συνεχίζουν να πετάνε γενικά οι αεροπορικές και συγκεκριμένα η Aegean αυτές τις εποχές.
Συγγενής πέταξε σήμερα από Μαδρίτη-->Αθήνα - υπόψην ότι στην πτήση συμπεριλαμβάνονταν και άτομα όπως ο συγγενής μου που του ακύρωσε η Ελλάδα την πτήση από Βαρκελώνη και η Αιγαίου τον έβαλε από Μαδρίτη- και συνολικά στο αεροπλάνο ήταν...9 επιβάτες! :banana:
 
Οσονούπο (26/9 αν δεν κάνω λάθος) θα ανακοινωθούν τα αποτελέσματα 6μήνου οπότε θα σου λυθούν οι απορίες.
 
Την νέα κατηγορία ναύλων ονόματι ComfortFlex την είδατε;
 
Υπάρχει από παλιά, δεν θυμάμαι πως την έλεγαν όμως.
Είναι οι economy θέσεις πχ της Turkish.
 
Όχι, δεν είναι νέα κατηγορία θέσης. Είναι νέα κατηγορία ναύλου Οικονομικής.

LIGHT:
1 χειραποσκευή στην καμπίνα, χωρίς δικαίωμα επιστροφής χρημάτων και με χρεώσιμη αλλαγή. Οι βαλίτσες χρεώνονται. O αγαπημένος «παρακατιανός» ναύλος, που δεν άλλαξε, γιατί πολύ απλά φέρνει το χρήμα στο μαγαζί (θέσεις, αλλαγές, βαλίτσες, όλα με χρέωση). Οι aggregators τον δείχνουν πάντα ψηλότερα από τους άλλους ναύλους και αλοίμονο σε όποιον δεν προσέξει τις «παροχές» του και το αγοράσει χωρίς να ανταποκρίνεται στις πραγματικές ανάγκες του.

FLEX:
2 χειραποσκευές στην καμπίνα (η μία στην κατηγορία προσωπικού είδους), επιστρέψιμος ναύλος (με πέναλτυ), δωρεάν αλλαγή, αλλά χρεώσιμο NOSHOW. Οι βαλίτσες χρεώνονται επίσης. Επιπλέον παρέχεται δωρεάν επιλογή στάνταρ θέσεων.

FLEX COMFORT:
2 χειραποσκευές στην καμπίνα (η μία στην κατηγορία προσωπικού είδους), επιστρέψιμος ναύλος με πέναλτυ, δωρεάν αλλαγή, χωρίς χρέωση NOSHOW και χωρίς είσπραξη διαφοράς ναύλου εάν θέλετε να αλλάξετε για άλλη πτήση της ίδιας ημέρας. Συμπεριλαμβάνονται: 1 βαλίτσα, δωρεάν επιλογή θέσης (ακόμα και upfront), fast lane και επιβίβαση με προτεραιότητα.

Οι πρώτες παρατηρήσεις μου:
α) Όπως είναι γνωστό, η Α3/ΟΑ εφαρμόζει την πολιτική ενός τεμαχίου στην καμπίνα (είτε μία χειραποσκευή είτε ένα προσωπικό είδος), στα πλαίσια της αποτροπής διασποράς του covid-19. Τώρα βλέπουμε ότι όσοι πληρώνουν κάτι παραπάνω, μάλλον δικαιούνται να συμβάλουν στη διασπορά του ιού φέροντας δεύτερο τεμάχιο :twisted:

β) Τα Άγονα (PSO) ανήκουν πλέον στην κατηγορία FLEX Comfort: δωρεάν αλλαγές για πτήσεις της ίδιας μέρας (σε κάποιους προορισμούς γίνονται 2 φορές την εβδομάδα και σίγουρα όχι πάνω από μία φορά τη μέρα) και μη εφικτή προεπιλογή θέσης. Η παροχή δυνατότητας μεταφοράς δύο τεμαχίων για ΟΛΟΥΣ σε ένα ελικοφόρο είναι ομολογουμένως μία καταπληκτική ιδέα. Προφανώς είχαν κάποιο πρόβλημα στο fare filing και δεν έφτιαξαν ειδική κατηγορία PSO-FLEX.

γ) Περιμένω εναγωνίως τις επόμενες τροποποιήσεις στην πολιτική... Λείπει ένας ναύλος με βαλίτσα αλλά φουλ περιορισμούς. Επίσης, κάπως πρέπει να υπάρξει μία διαφοροποίηση (τιμολογιακή; ποιοτική;) σε Μύκονοοοος και Θήρα.

δ) Το σέρβις μένει ίδιο για όλη την Οικονομική: σνακ, μπουκαλάκι νερό και μαντηλάκι. Το χαμόγελο το κρύβει πλέον η μάσκα.
 
Με την ευκαιρία αυξήθηκαν και οι τιμές στην business εσωτερικού (δεν εχω τσεκάρει για εξωτερικό). Από €110 που είχε η A fare class για πχ Μυτιλήνη πήγε πλέον στα €125.
 
aakunz":24785euh said:
Όπως είναι γνωστό, η Α3/ΟΑ εφαρμόζει την πολιτική ενός τεμαχίου στην καμπίνα (είτε μία χειραποσκευή είτε ένα προσωπικό είδος), στα πλαίσια της αποτροπής διασποράς του covid-19. Τώρα βλέπουμε ότι όσοι πληρώνουν κάτι παραπάνω, μάλλον δικαιούνται να συμβάλουν στη διασπορά του ιού φέροντας δεύτερο τεμάχιο :twisted:

Πόσο γέλασα όταν είδα πως δεν είμαι ο μόνος που το σκέφτηκε :))
 
Και πώς θα το κάνουν αυτό σε αεροδρόμια που ούτως ή άλλως επιτρέπουν μόνο μία χειραποσκευή ανά άτομο (π.χ. DUS); Θα πληρώσει κάποιος για μια υπηρεσία που υποτίθεται ότι του παρέχει η A3, αλλά αποκλείεται από τις αρχές σε κάποια μέρη του κόσμου;
Όχι ότι έχει πραγματικά σημασία στη διάδοση του ιού η μία ή οι δύο χειραποσκευές, αν ο ίδιος ο επιβάτης είναι φορέας ή ασθενεί ακόμα και χωρίς να έχει μαζί του κάποια χειραποσκευή. :rolleyes:
 
Νομίζω η λογική με τη μία χειραποσκευή ήτανε να μην υπάρχει συνωστισμός στην επιβίβαση, γιατί ο κόσμος μπλοκάρει το διάδρομο ψάχνοντας χώρο για τις πολλές χειραποσκευές του. Και ότνως η επιβίβαση έγινε πιο οργανωμένη. Βέβαια, σε μια στιμγή που τα περισσότερα αεροπλάνα είναι όλο και πιο άδεια, ούτως ή αλλιώς δεν θα υπήρχε πρόβλημα. Και ιδιαίτερα στη Business class αυτός ο περιορισμός είναι απαράδεκτος, εκεί θα έπρεπε να επιτρέψει τουλάχιστον μια βαλίτσα συν ένα προσωπικό αντικείμενο.

Παρόμοια ήτανε και η λογική σε κάποια γερμανικά αεροδρόμια. Ήθελαν να μειώσουν τις ουρές / τον συνωστισμό στον έλεγχο ασφάλειας. Αλλά κι εκεί – με τις λίγες πτήσεις που έμειναν δεν θυμάμαι πουθενά μεγάλες ουρές.... Και τις τελευταίες εβδομάδες Φραγκφούρτη και Μόναχο δεν είχα πρόβλημα με βαλίτσα συν μεγάλη τζάντα laptop.
 
Καλησπέρα ,
Δεν ξέρω αν έχει αναφερθεί ξανά αλλά διαβαζω για τροπους αποφυγής συνωστισμόυ στον διάδρομο μέτρα προστασίας κτλ
Υποχρεωτικη μάσκα σε όλη την διάρκεια της πτήσης,
εκτός απο την ώρα του γεύματος που την βγάζουν όλοι...
Πείτε μου υπάρχει λογική ;
Θα μου πείτε 10' λεπτά είναι αυτά αλλά όταν είσαι στα 40cm από τον διπλανό σου νομίζω και 10" αρκούν να πάρεις τα σταγονίδια του :)
 
Top