Cronus Airlines (X5/CUS)

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
6.780
Likes
3.282
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Ένεκα απουσίας ενός φωτογραφικού άλμπουμ για την αείμνηστη Cronus, είπα να φτιάξω ένα γκρουπ στο Flickr προσκαλώντας και ξένους να συνεισφέρουν σε αυτό. Η Cronus είχε στόλο 4 737-300 (SX-BBT, SX-BBU, SX-BGI, SX-BGK) και 2 737-400 (SX-BGH, SX-BGJ). Μετά την εξαγορά της από την Aegean τα αεροσκάφη βάφτηκαν στα χρώματα της Α3 με διπλούς τίτλους πριν βαφτούν οριστικά στα πλήρη χρώματα της Aegean.
Αναλυτικές πληροφορίες στο παρακάτω link
(παρ' όλο που δεν ισχύει ότι είχε νοικιάσει ένα 737 με νηολόγιο Ν2332Q, αφού ήταν να το πάρει αλλά τελικά ακυρώθηκε το πλάνο)

:arrow: Στο παρακάτω γκρουπ θα βρείτε και τα 6 αεροσκάφη και στους 2 χρωματισμούς.
 
Θυμάμαι τα ονόματα απο κάποια. Κασταλία, Ηνίοχος, Θεσσαλονίκη.
Το check in στα γκισέ της Air France στο χαμηλοτάβανο Τ2 στο LHR.
Την νυχτερινή πτήση προς την Ελλάδα.
Το να μπορείς ακόμα να λες "θα φάω στο αεροπλάνο", το να εννοείται πως θα παραδόσεις βαλίτσα, αλλά και το να πρέπει να πας απο τους πρώτους για τσεκ-ιν αν ήθελες παράθυρο.
 
Το Slot που είχε πάρει από την BA το επέστρεψε πριν από την εξαγορά από την Α3;
Το θέμα φαγητού είναι όντως πονεμένη ιστορία. Υποτίθεται ότι είναι ποιο «ελκυστικός» ή ανταγωνιστικός ο χαμηλότερος ναύλος. Το οποίο μεταφράζεται στο ότι θα πληρώσεις ακόμα περισσότερα χρήματα (συνολικά) για το προνόμιο να φας McDonald’s με αστέρια Michelin (αν κρίνω από τις τιμές). Θα το σταματήσω εδώ γιατί θα βγω εκτός θέματος.
 
Πάντα μου έκανε εντύπωση η ελληνική σημαία που μαζί με την ευρωπαϊκή ήταν copy paste η σημαία που ειχαν και της ΟΑ.
 
Last edited by a moderator:
H Aegean μετά την ένωση/εξαγορά της Cronus σταμάτησε να πετάει στο Λονδίνο. Επέστρεψε στο Λονδίνο το 2008 και μάλιστα στο Stansted! Αργότερα επανήλθε στο Heathrow, δίπλα στα υπόλοιπα μέλη της Star Alliance
 
Σαν να έχεις δίκιο ;)
Δεν ξέρω αν η Α3 είχε την δυνατότητα να κρατήσει τότε τα slots της Cronus (που είχε πάρει από την BA) στο Heathrow, ή δεν υπήρξε καν διαπραγμάτευση. Ίσως βέβαια δεν υπήρχε ο παράς. Αν θυμάται κάποιος, ας γράψει.
Πάντως, οι πτήσεις της A3 προς STN πρέπει να κράτησαν περίπου δυο χρόνια. Ήταν την εποχή που εγκαταστάθηκα στην χώρα και την είχα τιμήσει μερικές φορές. Ωστόσο το STN δεν το χώνεψα ποτέ λόγο της κακής συγκοινωνίας. Κάτι που προτιμούσα και την ΟΑ, ο δρόμος με έβγαζε σχεδόν πάντα στο LHR :mrgreen: και μετά ήρθαν οι γλάροι …

Σε μια από τις πρώτες πτήσεις της Aegean που είχα πετάξει προς STN θυμάμαι είχαν μπουζουριάσει μια αδούλωτη Ελληνοπούλα επιβάτιδα που έπιασαν να καπνίζει στον καμπινέ σαν να ήταν μαθήτρια γυμνασίου :eek:
Και μάλιστα η αθεόφοβη το έκανε στα τελευταία λεπτά της πτήσης …

Τι τραβάνε τα πληρώματα καμπίνας με τον κάθε παρανοϊκό :confused:
 
Top