CSA στην Ελλάδα

Αμ δεν υπάρχει πλέον...
Η ιστοσελίδα τους (http://www.click4sky.com) εδώ και καιρό παραπέμπει στην ιστοσελίδα της CSA.
 
Οι τιμές της CSA για απευθείας πτήσεις από Αθήνα είναι φωτιά και λάβρα, εκμεταλλευόμενοι προφανώς το μονοπώλιο που πλέον έχουν. 301 ευρώ roundtrip το φτηνότερο για εισιτήρια στην καρδιά του χειμώνα σε off season!!Η MALEV παρότι μονοπώλιο και αυτή δεν ακολουθεί την ίδια τιμολογιακή πολιτική, αντιθέτως είναι πάμφτηνη.Ούτε λόγος για τις άλλες εταιρίες που προαναφέρθησαν, παρέχουν αρκετά φτηνότερα εισιτήρια.(Εδώ που τα λέμε όλες οι εταιρίες στην Ευρώπη παρέχουν φτηνότερα εισιτήρια για απευθείας αναχωρήσεις από Αθήνα σε σχέση με τους Τσέχους.)
 
Η click4sky έχει κλείσει από την 30/11/2009 μετα από την αναδιάρθρωση που έκανε το νέο μάνατζμεντ στην υπερχρεωμένη CSA.

Η MALEV πουλάει εισιτήρια ΑΘΉΝΑ-ΒΟΥΔΑΠΕΣΤΗ-ΑΘΗΝΑ γιά τον χειμώνα του 2011 με 79 ευρώ τελική τιμή και μάλιστα προσφέρει αρκετές θέσεις (με αμέσως επόμενη τιμή τα 119 ευρώ) καθώς εγω έκλεισα 5 άτομα μαζί στην ελάχιστη τιμή των 79 ευρω γιά τις ίδιες πτήσεις.

Επίσης η LOT πετάει από Αθήνα Βαρσοβία και Κρακοβία με εξαιρετικά υψηλές τιμές , ειδικά τώρα που η Norwegian έκλεισε την βάση της Βαρσοβίας οριστικά.
Να ένα δρομολόγιο που επίσης μονοπωλείται τη στιγμή που έχει ελάχιστους φόρους ( μόνο 47 ευρώ με επισροφή) και κινούνται χιλιάδες Πολωνοί που ζούν μόνιμα στην Ελλάδα αλλά και πολλοι επιχειρηματίες και στελέχη της Αθηναϊκής Ζυθοποιίας και 3Ε κοκα-κόλα Ελλάς δεδομένου πως η Πολωνική αγορά των 40 εκατομ. κατοίκων διοικείτai απο την Ελληνική 3Ε και στο Zywiec κοντά στην Κρακοβία υπάρχει ένα απο τα μεγαλύτερα ζυθοποία του ομίλου της Heineken όπου επισκέπτονται συνεχώς στελέχη και τεχνικοί από την Ελλάδα .
 
xristos":3n05nfza said:
niogr":3n05nfza said:
έτσι θα δώσουν βαρύ προβάδισμα στην Alitalia και την Swiss Air, καθώς νομίζω μόνο αυτές απομένουν για να συνδεθούν οι Θεσσαλονικείς με το υπόλοιπο ευρωπαϊκό και παγκόσμιο δίκτυο.

+ Austrian Airlines, Malev, British Airways

Ναι, όντως, η Austrian και η Malev μου ξέφυγαν αν και με τέτοιες τιμές που είχε η Austrian τόσα χρόνια λογικό ήταν να την ξεχάσω. Τώρα τελευταία μόνο είδα κάποιες καλές προσφορές. H British βέβαια δεν κάνει σχεδόν καθόλου ανταποκρίσεις για το δρομολόγιο του Γκάτγουικ. Αλλά σε κάθε περίπτωση εξακολουθούν να είναι λίγες οι εταιρείες και κακώς τα παρατάει. Και μάλιστα οι ναύλοι της CSA ήταν από τους ανταγωνιστικότερους. Γιατί να τα καταφέρνει καλύτερα η Σουίς και να μην τα πάει καλά η Τσεχ?
 
Γιατί η SWISS, εδώ και καιρό μετά την αναδιοργάνωσή της και αφού έγινε μέλος του LH Group, προσφέρει πληθώρα ανταποκρίσεων με πολύ μικρό χρόνο αναμονής στην ZRH τόσο για Ευρώπη όσο και για τον υπόλοιπο κόσμο.

Από δική μου εμπειρία σου αναφέρω ότι για την Σκανδιναβία έπρεπε να περιμένω αρκετές ώρες είτε στην επιστροφή, είτε στο πήγαινε από Θεσσαλονίκη SKG, ενώ με τις Ελβετικές συνήθως έβρισκα καλύτερη τιμή και φυσικά 1 ώρα μάξιμουμ αναμονής... αν όχι 35 λεπτά που είναι το πιο συνηθισμένο για Όσλο και Κοπεγχάγη :great: . Επίσης υπάρχουν και οι ανταποκρίσεις προς Αμερικανικούς προορισμούς, Ασία και Αφρική που δυστυχώς η CSA δεν μπορούσε να προσφέρει, το μόνο που κέρδιζε ήταν πελάτες σε πολύ χαμηλούς ναύλους προσφορά... one-off δηλαδή!

Ελπίζω το καλοκαίρι του 2011 να ξαναεπιστρέψει με καλύτερα δρομολόγια και ακόμα περισσότερες επιλογές για το επιβατικό κοινό από και προς Θεσσαλονίκη, γιατί το καλύτερο για εμάς σαν επιβάτες είναι να υπάρχει υγιής ανταγωνισμός... και όχι ένα γερμανικών συμφερόντων μονοπώλιο ;)
 
Top