Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Να στείλω και κάποιο μήνυμα στο αεροδρόμιο εξηγώντας τους την κατάσταση και λέγοντας τους πως η Lufthansa κατηγορεί αυτούς;
Μην κάνεις καν τον κόπο, θα σε παραπέμψουν πάλι στον αερομεταφορέα. Δεν τους απασχολεί αν τους κατηγορεί η Lufthansa. Ή ρωτάς στο AirHelp, όπως είπε ο gioannis13 ή σε δικό σου δικηγόρο. Αλλιώς δε βγάζεις άκρη.
 
Μα δεν γίνεται να κοροϊδεύουν έτσι τον κόσμο πως είχε θέμα το αεροδρόμιο και να έχω 20 screenshot με πτήσεις που πηγαινοέρχονταν εκείνη την ώρα. Και να τους ρωτάω τι πρόβλημα είχε και να μην απαντάνε.

Πρώτη φορά μου έτυχε αυτό, ούτε με την Ryanair ούτε με την Wizz μου έκαναν τέτοια. Θα φάει τρελό Χ και μεγάλο κράξιμο στα σοσιαλ.
 
Το ότι εκτελούνται κανονικά πτήσεις σε μια δεδομένη χρονική περίοδο δεν σημαίνει απαραίτητα πως δεν υπάρχει πρόβλημα. Γνωρίζεις αν οι πτήσεις εκείνη την περίοδο ήταν on time ή με καθυστέρηση; Μπορεί να υπήρχε περιορισμός εναέριας κυκλοφορίας λόγω airport capacity, atc capacity ή staffing ή και κάτι άλλο. Επίσης, μπορεί μόνο κάποιες πτήσεις να επηρεάζονται από τα disruptions, όχι απαραίτητα όλες, και να ήσουν στους άτυχους.

Δεν εννοώ ότι κάτι τέτοιο έγινε σίγουρα στην περίπτωση σου, δεν έχω την παραμικρή εμπιστοσύνη στις αεροπορικές σε θέματα δικαιωμάτων επιβατών, απλά είναι μια πιθανότητα.

Επίσης, έχω την εντύπωση ότι κανονικά αρμόδια αρχή για διερεύνηση είναι η αρχή του κράτους όπου βρίσκεται ο αερολιμενας αναχώρησης, άρα η ελληνική ΑΠΑ (και όχι η ΥΠΑ).
 
Η απάντηση της Lufthansa ήταν ένα γενικό "ήταν θέμα του αεροδρομίου". Τους ζήτησα συγκεκριμένα ποιο ήταν αυτό το θέμα και δεν έχουν απαντήσει.

Τώρα αν σε 20 πτήσεις επηρεάζονται 1/2 με ένα τέταρτο καθυστέρησης οι 16 είναι on time και οι δύο ακυρώνονται δεν νομίζω πως υπάρχει δικαιολογία γιατί με την ίδια ώρα αναχώρησης και άφιξης προσγειώθηκαν και απογειώθηκαν πόσα αεροπλάνα.

Επίσης ξαναλέω πως ο πιλότος είπε πως είναι θέμα ξεκούρασης γιατί έφτασαν με καθυστέρηση 35 λεπτών, η εταιρεία πως φταίει το αεροδρόμιο, το οποίο αεροδρόμιο έδειχνε να δουλεύει κανονικά.
 
Kατ΄αρχάς το ''θέμα αεροδρομίου'' δεν είναι λόγος μην αποζημίωσης. Ούτε η κούραση του πιλότου είναι δικό σου θέμα, αυτό είναι θέμα της αεροπορικής. Μη αποζημίωση υπάρχει μόνο σε force majeure και αυτό μπορεί να είναι πχ μια χιονοθύελλα ή ένα ηφαίστειο, απεργίας ΕΕΚ ή εξωγήινη επίθεση θέματα δηλαδή που η εταιρεία ευλόγως δεν μπορεί να έχει υπό τον έλεγχο της. Αν όντως το αεροδρόμιο δεν ήταν σε κατάσταση χιονοθύελλας / άσχημων καιρικών συνθηκών και αν το αεροδρόμιο δεν μπορούσε να ανταποκριθεί για άλλους λειτουργικούς λόγους που μπορούσαν να είχαν προβλεφθεί, αυτό είναι ένα θέμα που θα πρέπει να λύσει η αεροπορική με τον πάροχο. Εσύ δεν έχεις συμβόλαιο με τον πάροχο, έχεις με την αεροπορική.

Επειδή ειδικά η Lufthansa αποδεδειγμένα πλέον λέει ψέματα χωρίς καμία συνέπεια από το γερμανικό κράτος, θα πρότεινα και εγώ να πας σε μια από τις υπηρεσίας νομικής βοήθειας με πληρωμή σε commision. Γενικά δεν τις προτιμώ αλλά μπορεί όντως να υπήρχε θέμα καιρού τότε (η περίοδος αυτή στην Γερμανία είναι πάντα πολύ δύσκολη) και η κανονική οδός μπορεί να πάρει πολλούς μήνες χωρίς λόγο (η προστασία καταναλωτή στην Γερμανία μου έστειλε email ότι θα χρειαστούν πάνω από 3 μήνες - είμαστε ήδη στον 5ο - για δική μου άλλη υπόθεση που είναι κραχτή η ευθύνη της αεροπορικής και που απλά παίζουν με τις λέξεις).
 
Περιμένω να δω τι θα απαντήσουν μετά το τελευταίο mail μου με τα 20+ screenshot και θα δω τι θα κάνω.

Έστειλα και στην ΥΠΑ, έστειλα και στην αντίστοιχη γερμανική και περιμένω τις απαντήσεις τους.
 
Έστειλα και στην ΥΠΑ, έστειλα και στην αντίστοιχη γερμανική και περιμένω τις απαντήσεις τους.
Η γερμανική θα κατανοήσει το πρόβλημα σου αλλά θα σου πει ότι δεν είναι αρμόδια να το επιλύσει.
Ακόμα και για ενδεχόμενο disruption στο FRA θα σε παραπέμψει στο αεροδρόμιο. Η δουλειά τους είναι να επιβλέπουν την γενικότερη λειτουργία των αερομεταφορών, αλλά όχι τέτοια "μπανάλ" θέματα όπως μάλλον τα θεωρούν.
Γενικά στη Γερμανία ισχύει σε πολλές -ιδιωτικές και δημόσιες- υπηρεσίες να σε παραπέμπουν από τον Άννα στον Καϊάφα, λόγω μη αρμοδιότητας, εργασιακής υπερφόρτωσης κλπ. :doubt:
Τώρα αν τυχόν βγάλεις άκρη με την ελληνική ΥΠΑ, καλό κουράγιο.
 
Αρμόδια είναι η ΑΠΑ, όχι η ΥΠΑ, μην τα μπερδεύετε. Και στην Γερμανία υπάρχει αντίστοιχη αρχή (όπως σε όλες τις χώρες μέλη), από ότι ξέρω όμως είναι τουλάχιστον αναποτελεσματική. Ωστόσο, τυπικά απευθυνόμαστε στην αρχή του κράτους μέλους όπου βρίσκεται ο αερολιμένας αναχώρησης, άρα στην συγκεκριμένη περίπτωση στην ελληνική ΑΠΑ.
 
Θα στείλω και στην ΑΠΑ, τι να πω, ευχαριστώ
 
Καλημέρα σε όλους

Το καλοκαίρι βοήθησα ένα φίλο να βγάλει εισιτήριο Αθήνα-Μύκονο με volotea. Η πτήση είχε καθυστέρηση και τελικά έφτασαν στον προορισμό τους με 5 ώρες καθυστέρηση. Δεν είχε κακοκαιρία/απεργία ή κάτι τέτοιο, αυτό που ακούστηκε ήταν πρόβλημα με το αεροσκάφος.

Έχω τα μηνύματα που έστειλε η ίδια η volotea περι καθυστέρησης και κουπόνια voucher (άλλο που δεν βρήκαν οι άνθρωποι από που να τα πάρουν), έχω printscreen από το google και από την ιστοσελίδα του αεροδρομίου της Μυκόμου που αποδυκνύουν ότι η άφιξη ήταν 5 ώρες μετά.

Κάνω τη διαδικασία μέσω μίας ελληνικής (για καλύτερα) ιστοσελίδας για αποζημίωση και μετά τα αρχικά (υπογραφές, εξουσιοδότητη κτλ) μας αγνοούν (να σημειωθεί ότι τους έχω χρησιμοποιήσει άλλες 2 φορές με καλό αποτέλεσμα), βρίσκω και κάνω μόνος μου τη διαδικασία από την ιστοσελίδα της volotea όπου μου απαντούν σχεδόν αμέσως ότι σύμφωνα με τα αρχεία τους δεν υπήρξε καθυστέρηση (!). (Να μου πουν δεν φταίγαμε εμείς αντε να το συζητήσουμε, αλλά δεν υπήρξε καθυστέρηση;)

ειλικρινά δεν θέλω να τους αφήσω έτσι αλλά δεν ξέρω τι να κάνω; Καταγγελία στην ΑΠΑ; (Αλλά ποιά είναι η διαδικασία, τι να προσέξω), να προσπαθήσω μέσω καμιάς άλλη ξένης εταιρίας;
 
Top