Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Έτσι από περιέργεια, αναφέρεσαι στην ΟΑ916 που αντί 2045 θα φύγει 2110? δηλ. 25 λεπτά αλλαγή?
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Ναι. Αλλά για αυτά τα 25 λεπτά πλήρωσα την Ολυμπιακή γιατι ήθελα να είμαι στη Θεσσαλονίκη στις 10. Αλλιώς θα έξαργύρωνα εισητήριο στην Aegean. Εκνευρίστηκα πάντως που ούτε καν με ενημέρωσαν.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Το καθεστώς αποζημιώσεων ισχύει για καθυστερήσεις άνω του διώρου, αν θυμάμαι καλά

Και ποιος μπορεί να σου εγγυηθεί ότι και η Α3 θα φύγει στην ώρα της; Κι αν η καθυστέρηση προέκυπτε εν όσω εσύ βρισκόσουν στο αεροδρόμιο (μια καθυστερημένη άφιξη του αεροπλάνου ή ένας επιβάτης που άργησε να επιβιβαστεί) τότε τί θα έκανες; Θα ζητούσες αποζημίωση ή θα μήνυες τον επιβάτη;

Θέλω επίσης να σου πω, ότι στις περιπτώσεις που μία πτήση πρόκειται να καθυστερήσει την ημερα της αναχώρησης, συνήθως δεν εμφανίζεται στο σύστημα κρατήσεων γιατί ενδεχομένως να υποκειται σε παράγοντες πέραν το ελέγχου της αεροπορικής εταιρείας και όχι λόγω προγραμματισμού (μία καθυστερημένη άφιξη από τον προηγούμενο προορισμό ή μια βλάβη και μία συγχώνευση). Αν η κράτηση έχει γίνει σε ταξιδιωτικό γραφείο, τότε το γραφείο ειδοποιείται μέσω των Queues και το status του flight segment αλλάζει από ΗΚ σε ΤΚ. Φυσικό είναι ότι αν το γραφείο είναι κλειστό, τότε κανείς δεν θα ειδοποιήσει.

Στη δική σου περίπτωση, αν κατάλαβα καλά, η αλλαγή παρουσιάστηκε την ίδια ημέρα, όπως θα δεις, το 733 έγινε 734.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

H καθυστέρηση εμφανίστηκε χθές το απόγευμα (όχι σαν καθυστέρηση αλλά σαν κανονική αναχώρηση απλά σε διαφορετική ώρα!) και τώρα εμφανίζει και άλλη καθυστέρηση άλλη μια ώρα. Άντε βλέπω να πιάνω το δύωρο και να δικαιούμαι αποζημίωση. Δυστυχώς η Ολυμπιακή απογοητεύει όχι λόγω των καθυστερήσεων αλλά λόγω της αντιμετώπισης προς τον πελάτη. Η ιδιωτικοποίηση είναι αναγκαία και μάλιστα άμεσα.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Εγώ έκοψα FRA-SKG πριν από 10 μέρες περίπου με την 166

OLYMPIC AIRLINES - OA 166
TUE 04MAR FRANKFURT DE THESSALONIKI GR 1115 1440
NON STOP INTL MAKEDONIA APT
EQUIPMENT: BOEING 737-400
RESERVATION CONFIRMED - X ECONOMY


Το Σάββατο άλλαξαν οι ώρες 4 μέρες πριν την πτήση
Φυσικά εδώ δεν δικαιούμαι καμιά αποζημίωση και ας είναι μεγάλη η καθυστέρηση

OLYMPIC AIRLINES - OA 166
TUE 04MAR FRANKFURT DE THESSALONIKI GR 1420 1740
NON STOP INTL MAKEDONIA APT
EQUIPMENT: BOEING 737-400
RESERVATION CONFIRMED - X ECONOMY


Όπως έμαθα επειδή είναι ναύλος ‘Χ’ σε περίπτωση ακύρωσης θα πάρω πίσω μόνο τούς φόρους!
Δεν θα το σχολιάσω εδώ για το τι θα γίνει με το καλοκαιρινό πρόγραμμα της Ολυμπιακής αν δεν πάρουν αεροπλάνα :rant:
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Εγώ την Παρασκευή πετάω με Ο.Α για Γενεύη,και με ανησύχησαν πολύ οι καθυστερήσεις αναχώρησης της παρασκευής και του Σαββάτου.Από τις 09:15 έφυγαν στις 11:00 περίπου και στις 12:30 αντίστοιχα...Ελπίζω να μη μου συμβεί,διότι πάω μόνο για 3 ημέρες,και θα μου αλλάξει το πρόγραμμα...

Το καλοκαίρι αν δεν έχουν νοικιάσει αεροπλάνα,θα γίνει χαμός.Θα έχουν τα κανάλια θέμα να ασχολούνται...
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

diontheo":1xpap9i0 said:
Ναι. Αλλά για αυτά τα 25 λεπτά πλήρωσα την Ολυμπιακή γιατι ήθελα να είμαι στη Θεσσαλονίκη στις 10. Αλλιώς θα έξαργύρωνα εισητήριο στην Aegean. Εκνευρίστηκα πάντως που ούτε καν με ενημέρωσαν.


Εδώ δεν με ενημέρωσαν εμένα που αποφάσισαν να φύγουν μισή ώρα νωρίτερα(!), θα ενημέρωναν εσένα που θα έφευγαν μισή ώρα αργότερα...? ΧΑΧΑ !
 
SARIDAKIS VASILIS":2s3yf6kz said:
Όπως έμαθα επειδή είναι ναύλος ‘Χ’ σε περίπτωση ακύρωσης θα πάρω πίσω μόνο τούς φόρους!
Γιατί δεν το ψάχνεις λίγο?
Το ότι ο ναύλος είναι "Χ" δε σημαίνει ότι κάποιος επιβατης θα χάσει την (πιθανή) ανταπόκριση εξαιτίας της αλλαγής ώρας χωρίς να έχει συνέπειες η εταιρεία.
Το Νοέμβριο του 2006 η Aegean μου πρότεινε να μου επιστρέψει όλο το ποσόν των εισητηρίων και των φόρων ΑΤΗ-MUC-ATH (τα οποία ήταν στον πιο φθηνό ναύλο που έχει. Δε θυμάμαι πώς λέγεται, αλλά ήταν ο πιο φθηνός) επειδή άλλαξε την ώρα αναχώρησης κατά 15'.
Βέβαια αυτή η αλλαγή δε με επηρέαζε, οπότε δε χρειάστηκε να τα ακυρώσω.
Θα μπορούσα όμως να είχα ζητήσει πίσω όλα τα χρήματα, παρόλο τον οικονομικό ναύλο.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Αν κάποιος έχει αγοράσει εισιτήριο για μια πτήση επιστροφής,και ακυρωθεί η πτήση,η εταιρεία υποχρεούται εκτός από την αποζημίωση να του βρει θέση σε άλλη αεροπορική εταιρεία για να επιστρέψει ο άνθρωπος στη χώρα του;
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Ο αδερφος μου και η νυφη μου πεταγαν προχτες, Δευτερα 10/11 με easyjet 4224 11:20 γαμηλιο ταξιδι για Παρισι με επιστροφη την Παρακευη στις 06:35
Φτασαμε στο El.V. 10:45 με καθυστερηση 5' αλλα δυστηχως δεν τους πηραν (Check in closes Mon 10 Nov 10:40).
Στην χαρα τους να φθασουν Παρισι Δευτερα αρχισαμε να ψαχνουμε ολες τις ανταποκρισεις που υπηρχαν και κατεληξαμε στην Alitalia
μεσω Ρωμης αφου υπηρχε και καλη ανταποκριση ATH -FCO- CDG 12:42-14:00/14:50-16:00 αν και η τιμη ητανε αλμυρη 220 Ε το ατομο oneway.
Εφτασαν μια χαρα και on time Ρωμη 13:50 αλλα η ανταποκριση για Παρισι ματαιωθηκε λογω απεργιας της AZ
Για να μπορεσουν να βρουν ακρη με νεα πτηση (η αντιμετωπιστη ηταν η χειριστη) περασαν απιστευτη ταλαιπωρια απο γκισε σε γκισε :wall:
(12 ωρες ορθιοι ολη τη νυχτα απο τις 6,00 το απογευμα σε ουρα 1000 ατομων η οποια κινουνταν κατι χειροτερο απο ρυθμους χελωνας, τους βρηκε πια το ξημερωμα στις 6.00 το πρωι χωρις να τους δωσουν ενα μπουκαλι νερο η ενα σαντουιτς)
Τους εδωσαν θεση με την AZ 324 14:50 (24 ωρες απο την πτηση της Δευτερας) η οποια ομως για κακη τους τυχη ηταν η μονη που ματαιωθηκε παλι και αντε παλι ξανα μανα προσπαθειες για λιστα αναμονης 40 φορες και ξανα ουρες και γκισε και παλι μια απο τα ιδια! :rant:
Τελικα στις 8.00 το βραδυ χτες τους ανακοινσαν οτι θα πεταξουν σιγουρα σημερα με την AZ 326 09:30 και μπηκαν στην ουρα (παλι) για διευθετηση ξενοδοχειου
Ευτυχως μου ειπαν οτι οτ ξενοδοχειο ηταν παρα πολυ καλο!
Το θεμα ειναι οτι η διαμονη τους στο Παρισι για το 1ο βραδυ χρεωθηκε κανονικα
Τους εχω πει να κρατησουν τα παντα απο αποκοματα και αποδειξεις γιατι εχω σκοπο να το κυνηγησω μεχρι τελους...
μεχρι στιγμης εχω κατεβασει και διαβαζω τα δικαιωματα που βρηκα στο site και προσπαθω να βρω ακρη...
Απο την ΥΠΑ μου εδωσαν το τηλ. του αρμοδιου γραφειου 210-8916150 για να μαθω τα δικαωματα μου, αλλα εδω και κανενα 2ωρο δεν το σηκωνει κανενας...

Συνεχεια ενημερωσης στο επομενο...
τελικα καταφερα να επικοινωνησω με το αρμοδιο γραφειο και μου ειπαν τα εξης:
Δεν δικαιουνται καμια αποζημιωση οσον αφορα την διανυκτερευση της Δευτερας που εχασαν στο ξενοδοχειου του παρισιου
μονο αν εχουν αποδειξεις απο καφεδες και τροφιμα που αγορασαν στο αεροδρομιο της Ρωμης.
Ρωτησα αν δικαιουνται να αποζημιωθουν για την 12ωρη ολονυκτια αναμονη στην ουρα μεχρι να διευθετησουν την επομενη πτηση και μου ειπαν επισης οχι.
Αν θελω λεει μονο να κινηθω δικαστικα αλλα η υπαλληλος με πληροφορησησε ενημερωτικα, οτι συγκεκριμενα για την Alialia λογω των προβλήματων εχουν παγωσει ολες οι πληρωμες οποτε κι απο κει να δικαιωθω πιθανον μην παρω τιποτα...
Ξερεις κανενας να μου προτεινει τιποτα περισοτερο?...
 
Top