Δικαιώματα Επιβατών αεροπορικών μεταφορών

Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Χάσανε από δικό τους λάθος την πτήση της ΕΖΥ... Δεν δικαιούνται καμιά αποζημίωση...

Διάλεξαν Alitalia και έπεσαν σε απεργία... Είναι ανωτέρα βία και πάλι δεν δικαιούνται καμιά αποζημίωση...


Δεν καταλαβαίνω τι ψάχνεις να βρεις??
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Μια απορια σε αυτό που είπες περί ανωτέρας βίας Computerise...
Όταν μιλάμε για απεργία, καταλαβαίνω να χαρακτηριστεί ανωτέρα βία αν είναι πχ απεργία της αντίστοιχης ΥΠΑ, όμως αν είναι απεργία των ίδιων των εργαζομένων της εταιρείας, δεν καταλαβαίνω γιατί να απαλάσσεται η εταιρεία των όποιων ευθυνών της.
Δηλαδή έστω οτι εχω ενα εργοστάσιο που παράγει κάτι και κάνω ενα συμβόλαιο να φτιάξω κάτι, το φτιάχνω αλλά το φτιαχνω με καθυστέρηση. Προφανως αν η καθυστέρηση οφείλεται στην απεργία τν τελωνιακών, δεν έχω καμία ευθύνη και επομένως δεν πληρώνω την ρήτρα καθυστέρησης. Αν όμως η καθυστέρηση οφείλεται στην απεργία των εργατών μου, τότε δεν πληρώνω αποζημίωση στον πελάτη?
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Νομίζω πώς το παρακάτω post καλύπτει τα πάντα.

viewtopic.php?p=68885#p68885
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

COMPUTERISE":8ewp4u0l said:
Χάσανε από δικό τους λάθος την πτήση της ΕΖΥ... Δεν δικαιούνται καμιά αποζημίωση...
Διάλεξαν Alitalia και έπεσαν σε απεργία... Είναι ανωτέρα βία και πάλι δεν δικαιούνται καμιά αποζημίωση...
Δεν καταλαβαίνω τι ψάχνεις να βρεις??

Δεν ψαχνω αποζημιωση απο την ΕΖΥ αλλα απο την Alitalia!!!
Αγορασαν εισητηριο για να βρισκονται στο Παρισι στις 17:00 της Δευτερας 10/11 κι οχι της Τεταρτης 12/11
αν ηταν ετσι θα πληρωναν μονο 50 Ε στην ΕΖΥ και θα εφευγαν Τριτη απο Αθηνα!
Σου ακουστηκε φυσιολογικο το οτι ηταν ορθιοι με ενα καροτσι χωρις καμια ενημερωση και εξυπηρετηση για 16 ωρες σε ουρα ολη την νυχτα (μετα απο γαμο μαλιστα) για να διευθετηθει ενα εισητηριο της επομενης μερας, χωρις φαγητο νερο τηλεφωνο και Ξενοδοχειο...)
Την Δευτερα το πρωι οταν μας πουλουσαν το ΑΤΗ-FCO-CDG στις 12:10 στο Venizelo γνωριζαν οτι θα εχουν προβληματα καθυστερησεων αλλα κανενας δεν με ενημερωσε...
http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11381&subid=2&tag=8470&pubid=1840983

Περα απο την απιστευτη ταλεπωρια, τα λεφτα του ξενοδοχειου των 2 διανυκτερευσεων στο Παρισι ποιος θα τα πληρωσει?
Εγω παντως θα κινηθω δικαστικα
Ιδη μιλαω με τον νομικο συμβουλο της Γενικη Γραματεια Καταναλωτη για Eυρωπαϊκά θεματα μιας και το συμβαν εχει λαβει χωρ αστην ιταλια...
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

όμως αν είναι απεργία των ίδιων των εργαζομένων της εταιρείας, δεν καταλαβαίνω γιατί να απαλάσσεται η εταιρεία των όποιων ευθυνών της.

Απεργία είναι απεργία. Το γιατί και το από ποιος απεργοί είναι δευτερεύον.

Εγω παντως θα κινηθω δικαστικα
Ιδη μιλαω με τον νομικο συμβουλο της Γενικη Γραματεια Καταναλωτη για Eυρωπαϊκά θεματα μιας και το συμβαν εχει λαβει χωρ αστην ιταλια...

Σας εύχομαι καλή τύχη, αλλα και εγώ το βλέπω λίγο δύσκολο το θέμα.
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Ξερω οτι θα μου παρει χρονο... αλλα εγω θα το κυνηγησω μεχρι τελος γιατι εχω μουλαρωσει!
Απεργια επισημα εγινε την Τριτη και οχι την Δευτερα που ακυρωθηκε η πτηση τους!
Εχω ηδη βρει 5 δημοσιευματα (Δευτερας πρωι) απο Ελληνικες εφημεριδες τα οποια αποδεικνειουν οτι η εταιρια γνωρισε για προβληματα πολυωρων καθυστερησεων αλλα παρολα αυτα, μου πουλησαν εισητηριο με ανταποκριση χωρις να μου πουν τιποτα, αρα αυτοι με ξεγελασαν με δολο και με σκοπο το κερδος...
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Φίλε red-fly9, χαλάρωσε διότι στην πορεία των ενεργειών σου θα σε ξεμουλαρώσει η γραφειοκρατία των αναποτελεσματικών ενεργειών σου!
Σε όλους λίγο πολύ έχουν τύχει ανάλογα συμβάντα αναχωρήσεων, ανταποκρίσεων κλπ, με τις καλύτερες και συνεπέστερες εταιρίες, συμβαίνουν δυστυχώς κι αυτά!
Ιδιαίτερα δε με το χάλι της Αλιτάλια "πιάσε το αυγό και κούρεψτο " ή καλύτερα "όλα του γάμου δύσκολα κι η νύφη........Αλιτάλια γκαστρωμένη !"
Απλά ήταν ένα γαμήλιο ταξίδι που θα το θυμούνται ιδιαίτερα, ήταν λίγο άτυχοι με την καθυστερημένη τους άφιξη για να πάρουν την ΕΖ / δικαιολογημένα, διότι προηγήθηκε "η πρώτη νύχτα του γάμου" και μάλλον ψιλοταλαιπωρημένοι τους πήρε ο ύπνος/ !Γούρι!!
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Η εταιρεία στην Αθήνα σε πούλησε εισήτηριο γιατί προφανώς το πουλούσε απο το σύστημα κρατήσεων .

Λόγω εμπειρίας πάντως μερ την αλιτάλια ξέρω ότι τουλάχιστον δυο μέρες πριν ανακοιν. την απεργία οπότε και κανονίζαμε τον κόσμο για να τουσ στείλουμε στον τελικό προορισμό .

Υποψιάζομαι ότι κάτι άλλο έχει συμβεί ...αλλιώσ απο την αθήνα δε θα μπορούσαν αν τουε βγάλουν το εισητήριο . Η πτήση θα είχε ακυρώθει πιο νωρίς .

Από τη ρώμη έπρεπε να σας στείλουν τελικό προορισμο ...εκτος αν η Αλιτάλια δεν είχε απεργία και είχε καμια ιταλικη ΥΠΑ η πύργος ελέγχου .

Επίσης απο αποζημειώσεις μην περίμενεις και πολλα ...πάλι απο εμπειρία σου το λέω . και αν σοθ δώσουν μετά απο πολυ καιρό , λόγω της κατάστασης τησ εταιρείας .

αν θέλεις κάτι παραπάνω και μπορώ να βοηθήσω , στέίλε προσωπικό μήνυμα .
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Προς ενημέρωσή σας, εχθές έγινε χαμός στη Ρώμη με τις ακυρώσεις πτήσεων. Οι πτήσεις εξακολουθούσαν να είναι διαθέσιμες για πώληση στο σύστημα κρατήσεων της Αλιτάλια (επιβεβαιώνω όσα λέει ο IATA/TASOS) και οι πίνακες αναχωρήσεων έδειχναν τις πτήσεις να εκτελούνται κανονικά. Οι επιβάτες πήγαιναν κανονικά στον έλεγχο εισιτηρίων όπου και ενημερώνονταν για τη μη εκτέλεση της πτήσης. Οι ουρές στα εκδοτήρια ξεπερνούσαν τα 250 άτομα. Προφανώς είχαμε κάποιο είδος λευκής απεργίας με πληρώματα να μην παρουσιάζονται για να πετάξουν.

Στην συγκεκριμένη περίπτωση, η ευθύνη της εταιρείας περιορίστηκε στην παροχή φροντίδας και δρομολόγηση των επιβατών μου με την επόμενη πτήση της ίδιας εταιρείας. Μία μέρα χαμένη στο Fiumicino...
 
Re: Δικαιωματα Επιβατων μετα απο ακυρωση πτησης

Μπορεί και να εχεις δίκιο

τουλάχιστον όσο δούλευε εγώ ξέραμε απο πρίν τι θα κάνουμε

ίσως τώρα λόγω της κατάστασης να έχουν αλλάξει τα πράγματα

εεεε ότι να ναι η κατάσταση στην ιταλία ...τελικά
 
Top