Δικαιώματα επιβατών

Εγω θελω να ρωτησω το εξης:τι γινεται στην περιπτωση που χασει ο επιβατης την πτηση απο δικη του υπαιτιοτητα,και αναγκαστει να ταξιδεψει με την επομενη διαθεσιμη.Πληρωνει ολοκληρο εισιτηριο απο την αρχη,πληρωνει μειωμενο η' μηπως δεν πληρωνει καθολου ισχυοντας το αρχικο εισιτηριο;
 
Κάποιοι ναύλοι επιτρέπουν την αλλαγή του εισιτηρίου, μετά την πληρωμή ενός NO-SHOW fee. Υπάρχουν όμως και κάποιοι ναύλοι που ΔΕΝ επιτρέπουν καμία αλλαγή στην κράτηση, όταν ο επιβάτης δεν προλαβαίνει την αναχώρηση και γίνεται NO-SHOW.

Όλα εξαρτώνται από την εμπορική πολιτική της εταιρείας.
 
Εχω μια ερωτηση για σας φιλοι μου:Πηγα λοιπον να κλεισω εισιτηρια με την Blue Air(2η φορα που κλεινω με αυτην την ετ.) , μολις ειχα δωσει τα στοιχεια της καρτας(χρεωστικη που την χρησιμοποιω μονο για εισιτηρια) και πατησα το ΟΚ για να μου πει confirmed,μου βγαζει connection error μεσα στο σαιτ.Ξαναπροσπαθω και αυτη την φορα μου λεει insufficient funds.Πηγα στην τραπεζα και ειδα πως στο Λογιστικο υπολοιπο υπαρχουν τα λεφτα αλλα δεν ειναι διαθεσιμαπ.χ Τα εισιτηρια κοστιζαν 224Ευρωπουλα και ειχα βαλει για ασφαλεια αλλα 40.Μου βγαζει λοιπον διαθεσιμα μονο τα 40.Η ερωτηση ειναι λοιπον η εξης:Τα λεφτα τα πηρε η εταιρια ή την ωρα που πηγε να τα παρει η τραπεζα απο τον λογ. μου εγινε το connection error και εχουν μπλοκαρει.Εχει συμβει σε κανεναν σας?και αν ναι τι να κανω?

Σορρυ που ειναι και αρκετα off-topic!
 
Συνήθως αν το connection error είναι του browser, τότε η συναλλαγή θα έχει πραγματοποιηθεί κανονικά. Δύο κινήσεις κατά την άποψη μου. Πρώτον περιμένεις λίγο και τσεκάρεις αν έχεις λάβει confirmation e-mail από την εταιρεία με τα στοιχεία της κράτησης, την πληρωμή και τον αριθμό του εισιτηρίου σου. Τότε όλα καλά. Δεύτερο βήμα είναι να καλέσεις την τράπεζα στην οποία ανήκει η κάρτα. Από εκεί θα σε ενημερώσουν αν απλώς έχει δεσμευτεί το ποσό έναντι της αγοράς του εισιτηρίου, αν έχει χρεωθεί κανονικά ή αν συμβαίνει κάτι άλλο.
 
λογικά στα πήρε η αεροπορική εταιρεία.έτσι γίνετε, στα δεσμεύει και στα πέρνει μετά από 1 εβδομάδα περίπου.
αν διαχειρίζεσαι τον λογαριασμό σου με ιντερνετ(π.χ Πειραιώς)δέστο από εκεί.
 
EYGENIS της Πειραιως ηταν αλλα δεν εχω κανει web-banking.Πηρα χθες την εταιρια τηλ και μου ειπαν πως δεν πηραν τα λεφτα,αλλα μπλοκαριστηκαν λογω του connection error στο site τους.Μου ειπαν πως θα στειλουν μηνυμα στην τραπεζα για να αποδεσμευτουν τα λεφτα μου.Πηγα και στην τραπεζα και ρωτησα τι γινεται:Μου ειπαν πως τα λεφτα μπλοκαριστηκαν μεταξυ τραπεζας και αεροπορικης εταιριας και πως θα παραμεινουν μπλοκαρισμενα για 2 βδομαδες εκτος και αν η εταιρια τους στειλει το μηνυμα νωριτερα.Τελικα εκανα νεα κρατηση με πιστωτικη αυτην τη φορα
 
Καλημερα .Εχω να κανω ενα ταξιδι απο Ρωμη για Αθηνα και μετα Καλυμνο με Αlitalia απο Ρωμη και μετα Olympic air για Καλυμνο. Σε περιπτωση που η πτηση για Καλυμνο ακυρωθει λογω ακραιων καιρικων συνθηκων ( οπως γινεται τις τελευταιες 2 μερες ) , τι πρεπει να κανω ; Σας παρακαλω αν γνωριζει καποιος ας μου απαντησει. Ευχαριστω πολυ .
 
διαβατήριο των ζώων είναι και το βιβλιάριο υγείας του,
τώρα ανάλογα την χώρα πάντα ποικίλει αν στο διαβατήριο θα πρέπει να έχεις κατοχυρωμένη την καραντίνα


(αυτό ίσχυε πριν κάτι χρόνια δε ξέρω τι γίνεται)
 
Top