Δικαιώματα επιβατών

Ναι. Στη συγκεκριμένη περίπτωση είναι απλά leased αεροσκάφος (φανταστείτε να ίσχυε και στην ανάποδη περίπτωση, δηλαδή κάθε φορά που κάποια εταιρεία έκανε lease αεροσκάφος να λέει: "α δε δικαιούυστε αποζημίωση, το αεροπλάνο δεν ήταν δικό μας σε αυτή την πτήση".

Απλά και πάλι, νομίζω πως από τη στιγμή που το δρομολόγιο ήταν BEG-JFK (ήτοι πτήση από εκτός ΕΕ σε εκτός ΕΕ), δεν εφαρμόζεται ο ΕΚ261. Το ότι κάνεις στάση είτε στην ΕΕ είτε στο Βλαδιβοστόκ δεν επηρεάζει.

Το ενιαίο δρομολόγιο μετράει και γιαυτό π.χ. σε περιπτώσεις που κάποιος πετάει ATH-JFK-Fargo και η καθυστέρηση αφορά στο σκέλος JFK-Fargo, η εταιρεία είναι υπόχρεη βάσει του 261 επειδή το δρομολόγιο είναι από ΕΕ σε εκτός ΕΕ (ανεξαρτήτως που είναι η ενδιάμεση στάση).
 
Last edited by a moderator:
Καλησπέρα,

Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Έκανα σχετικό αίτημα προς την SAS μέσα από το web sites τους. Θα λάβω απάντηση σε 2-4 εβδομάδες.

Θα ενημερώσω εδώ γιατί τι απάντηση θα λάβω.
 
Καλημέρα σε όλους!

φίλος ταξίδευε τον Αύγουστο από Μιλάνο στο Παρίσι CDG με easyjet

στις 13/8 η πτήση του ακυρώθηκε, του αλλάζω την πτήση για 2 μέρες μετά πάλι με easyjet
στις 15/8 η πτήση ακυρώθηκε και πάλι, του αλλάζω την πτήση άλλες 2 μέρες μετά με airfrance οπότε και πέταξε

προσπαθώ να βρω το λόγο της ακύρωσης. Η easyjet ισχυρίζεται ο λόγος είναι air traffic control restrictions (στη Γαλλία υποθέτω)
θυμάμαι όμως εκείνες τις μέρες είχε απεργία και το προσωπικό της easyjet και είχαν ακυρωθεί εκατοντάδες πτήσεις της οπότε και ο φίλος δικαιούται αποζημίωση αν αυτός είναι ο λόγος της ακύρωσης.

πού μπορεί να δει κάποιος αν στο Παρίσι υπήρχαν γενικώς ακυρωμένες πτήσεις ή ήταν μόνο της easjet; (μήπως κάποιος με συνδρομή σε Flightaware/FlightStatr/FlightRadar;
 
Top