Δικαιώματα επιβατών

Σαν να εχω την εντυπωση ότι δεν δικαιούσαι αποζημίωση.
Δεν είμαι σιγουρος 100% για αυτό που θα γραψω αλλα έχω την εντύπωση ότι ο κανονισμός της Ε.Ε λεει ότι δικαιούσαι αποζημίωση για του χ.ψ λόγους αν εχεις πληρώσει εστω και ένα ευρώ σε ναυλο.
Στην περίπτωση σου εχεις πληρώσει μόνο φόρους και YQ .
 
Δικαιούσαι την αποζημίωση. Στον κανονισμό της ΕΕ γράφεται ρητά (παρ. 3)

Ωστόσο, εφαρμόζεται στους επιβάτες που ταξιδεύουν με εισιτήρια που εκδίδονται βάσει προγράμματος τακτικών επιβατών ή άλλων εμπορικών προγραμμάτων ενός αερομεταφορέα ή ταξιδιωτικού πράκτορα.

Και overbooking είναι ξεκάθαρη ευθύνη της εταιρίας, δηλ. δεν μπορούν να πουν ότι δεν φταίνε, ότι φταίει ο καιρός, ATC restrictions κλπ.
 
Δεν επιμένω στο παραπάνω που είπα, σαν να θυμάμαι όμως σε μια παρόμοια περίπτωση που είχα κάποτε με επιβάτη και ασχολιόμουν με τον κανονισμο αυτό, είχα τηλεφωνήσει στην ΥΠΑ στα κεντρικά στο αρμόδιο τμήμα και μου ειχαν πει το παραπανω.
Βεβαια εχουν περάσει και 5 χρόνια από τότε και δεν είμαι τόσο σίγουρος.

Σε τέτοιες περιπτώσεις, καλύτερα καλέστε την ΥΠΑ και κάντε καταγγελία μαζί με την φόρμα που θα βρείτε στη σελίδα της ΥΠΑ και θα σας απαντήσουν με κοινοποιηση στην ΥΠΑ για ποιο λόγο υπάρχει αρνηση αποζημίωσης.
 
Τι να πω. Θα ενημερώσω για το τι θα γίνει, θα σταλεί πρώτα e-mail προς Lufthansa. Πάντως, αν ισχύει αυτό με το 1€ για ναύλο, όταν έχεις κλείσει εισιτήριο με μίλια και γίνει καθυστέρηση κτλ, είσαι σε χειρότερη κατάσταση από το να είχες εισιτήριο με Ryanair, Wizz κτλ...
Ελπίζω τουλάχιστον να πληρώσουν το ταξί, το οποίο λόγω διπλής ταρίφας θα είναι >50€.
 
Σε περίπτωση που η εταιρεία δεν σου απάντηση, μπορείς να απευθυνθείς στον συνήγορο του πολίτη. Ίσως καλύτερα στον αντίστοιχο της Γερμανίας που είναι η Schlichtungsstelle für den öffentlichen Personenverkehr e.V.. Την σχετική φόρμα θα βρεις εδώ: https://soep-online.de/request-form-flight.html. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να τους δώσεις δύο μήνες προθεσμία να σου απαντήσουν. Μόνο μετά το πέρας της χρονικής περιόδου αναλαμβάνουν.

Σε αντίστοιχη περίπτωσή μου με την Eurowings με βοήθησαν και έλαβα την αποζημίωση που μου χρωστούσαν.
 
sth":2u29phdw said:
Τι να πω. Θα ενημερώσω για το τι θα γίνει, θα σταλεί πρώτα e-mail προς Lufthansa. Πάντως, αν ισχύει αυτό με το 1€ για ναύλο, όταν έχεις κλείσει εισιτήριο με μίλια και γίνει καθυστέρηση κτλ, είσαι σε χειρότερη κατάσταση από το να είχες εισιτήριο με Ryanair, Wizz κτλ...
Ελπίζω τουλάχιστον να πληρώσουν το ταξί, το οποίο λόγω διπλής ταρίφας θα είναι >50€.

αν θέλεις με το ε-μαιλ, επισυναψε και την φορμα του κανονισμου που θα τη βρεις εδω
http://www.ypa.gr/passenger-rights/
υπάρχει και στα αγγλικά.
Βάση του κανονσμού, αν στείλεις φόρμα είναι υποχρεωμένοι να απαντήσουν και στην ΥΠΑ.
 
Όσον αφορά το ταξί: νομίζω ότι τέτοια έξοδα υποτίθεται ότι καλύπτονται από την αποζημίωση.

Μένει η περίπτωση που απορρίπτουν την αποζημίωση, αν και νομίζω ότι τη δικαιούσαι. Γιατί ο κανονισμός είναι σαφώς ότι ισχύει και για τα εισιτήρια εξαργύρωσης (προγραμμάτων τακτικών επιβατών), και overbooking επίσης είναι σαφώς ευθύνη της εταιρίας.

Βέβαια, δεν είναι κακό να αναφέρεις ότι μεταξύ άλλων είχες και αυτά τα έξτρα έξοδα. Κι εγώ, σαν πρώτο βήμα πάντα γράψω στην εταιρία, είτε email, είτε μέσω φόρμας στην ιστοσελίδα (εάν έχουν), και μετά βλέπω τί απαντάνε...
 
Επανέρχομαι στο θέμα που είχα ρωτήσει για την αποζημίωση. Τελικά μετά από την αποστολή e-mail, δέχτηκαν να τη δώσουν κανονικά. Να πω δύο παραμέτρους, χωρίς να ξέρω αν έπαιξαν ρόλο. 1) Δεν υπήρξαν έξτρα έξοδα τελικά (ταξί κτλ) και 2) Gold star alliance μέλος (βέβαια από το miles+bonus).
 
Θα ήθελα τα φώτα σας...
Σε περίπτωση δρομολογίου εσωτερικού με ανταπόκριση μέσω ΑΤΗ με ενιαίο εισιτήριο πραγματοποιηθεί το πρώτο σκέλος, ενώ το δεύτερο ακυρωθεί (τρεις συνεχόμενες φορές) λόγω καιρικών συνθηκών, δικαιούμαι refund για το σκέλος που δεν πραγματοποιήθηκε ή για ολόκληρο το εισιτήριο;
 
Δωρεάν επιστροφή στο αεροδρόμιο αναχώρησης, συν πλήρης επιστροφή χρημάτων.

Βέβαια, εάν αποφασίζεις να μείνεις στην Αθήνα, μάλλον δικαιούσαι μόνο το σκέλος που ακυρώθηκε.
 
Top