Δημιουργούνται 26 νέα υδατοδρόμια

makedonas

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
06/09/2003
Μηνύματα
5.934
Likes
0
Website
avianewsgr.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
RUS
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDM
Οι υπουργοί Εμπορικής Ναυτιλίας Μ.Κεφαλογιάννης και Μεταφορών Μ.Λιάπης προχωρούν στην υπογραφή κοινών υπουργικών αποφάσεων για τη δημιουργία 26 νέων υδατοδιαδρόμων, ανεβάζοντας το συνολικό αριθμό των προορισμών με υδροπλάνα σε 36.

source: in.gr


--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Δωστε βαση σην τελευταια παραγραφο του κειμενου!!!

erstaunt090.gif
 
èÜëáóóåò Ý÷ïõìå áò ôéò åêìåôáëëåõôïýìå üóï ðéï ðïëý ìðïñïýìå. Óå ðåñßðôùóç üìùò êáêïêáéñßáò äåí èá êëåßíïõíå üëá áõôÜ?
 
Θεωρητικά θα κλείνουν, αλλά πόση κινηση ειναι δυνατον να εχουν το χειμωνα?
... Βασικά περίμενα και το Ηρακλειο να αποκτήσει υδατοδρόμιο... αν κ δεν γνωρίζω πως εχει η διαδικασία (ουτε εχω επισκεφθει υδατοδρομιο ποτε) θεωρώ πως το λιμάνι έχει αρκετό μηκος για να χρησιμοποιηθεί ως τετοιο. Να εχει δηλαδη διπλη χρήση, μιας και ο λιμενοβραχιωνας εκτεινεται καπου 1μιση 2 χιλιομετρα παραλληλα προς την ακτογραμμη.
 
Στο Ηράκλειο, δεν νομίζω ότι έχει νόημα να κατασκευαστεί υδατοδρόμιο. Έχουμε το δεύτερο μεγαλύτερο αεροδρόμιο και απ τα μεγαλύτερα λιμάνια. Οι τουρίστες και οι ντόπιοι δεν έχουν πρόβλημα στον τομέα της μεταφοράς.
 
Μπράβο Μακεδόνα,

Καλά νέα μας έφερες! Λοιπόν να πω πρώτα ένα μπράβο για την Air Sea Lines που χωρίς αυτή νομίζω δεν θα γινόταν τίποτε!

Και τώρα μια ερώτηση…! Αντρέα τι εννοείς όταν λες ότι το Αεροδρόμιο του Ηρακλείου είναι το 2ο μεγαλύτερο?? Sorry κιόλας αν η ερώτηση είναι ανόητη! Α και σε τι είναι το 2ο μεγαλύτερο?? Σε κίνηση αεροσκαφών(αμφιβάλω)? Σε κίνηση επιβατών(και πάλι αμφιβάλω)? Ή σε διαστάσεις του διαδρόμου???

Sorry που ρωτάω αλλά νομίζω (κατά την ταπεινή μου γνώμη) ότι το Μακεδονία είναι 2ο!

Thanks
 
Φίλε μου όχι προς παραξήγηση, αλλά είσαι σοβαρός;
 
air_boy":39j559ei said:
Α και σε τι είναι το 2ο μεγαλύτερο?? Σε κίνηση αεροσκαφών(αμφιβάλω)? Σε κίνηση επιβατών(και πάλι αμφιβάλω)? Ή σε διαστάσεις του διαδρόμου???

Τελείως off-topic:

Είναι 2ο σε επιβατική κίνηση
Είναι 3ο σε κινήσεις αεροσκαφών
Είναι 2ο σε μέγεθος αεροσταθμού
Είναι 3ο σε μέγεθος δαπέδου στάθμευσης
Είναι 12ο σε μέγεθος διαδρόμου

(όλα τα παραπάνω, μεταξύ των πολιτικών αεροδρομίων της χώρας)
 
Νομίζω πως οι αμφιβολιες επαψαν να υφιστανται... Η αλήθεια ειναι οτι δεν εχουμε που να βαλουμε το διαδρομο... γι αυτο και ειμαστε τοσο χαμηλα!!! χεχεχε!! .. που κ παλι οι διαφορες ειναι μικρες... 1.5 χιλιομετρα σε σχεση με το Βενιζελος... δεν ειναι κ πολυ...

Κ επανερχομαστε στο topic... ναι.. συμφωνω με τον Αντρεα. Δεν ειναι αμεση η αναγκη. Βολευει ωστοσο η θεση του λιμανιου... οποτε στο μελλον θα μπορουσε να χρησιμοποιηθει ως υδατοδρομιο εναλλακτικα.. για διαδρομες προς τα γειτονικα νησια (Κασο, Καρπαθο, Σαντορινη κλπ).
 
Καλοί μου άνθρωποι (που λέει και ο Βέγγος)

Οντας μέλος τόσο στό παρόν forum όσο καί στο forum τού http://www.shipfriends.gr,διαπιστώνω οτι το θέμα τών υδροπλάνων είναι κοινό-ίσως τό μόνο κοινό θέμα που έχω συναντήσει στά δύο αυτά forum.

Ωραία λοιπόν όλα τά περί υδατοδρομίων και λοιπών που ασχολείται ο κύριος Κεφαλογιάννης (τη στιγμή που έχουν φύγει εκτός Ελλάδος περίπου τά μισά από τά συμβατικά βαπόρια που υπήρχαν,μέ αποτέλεσμα να υπάρχουν ελλείψεις στίς ακτοπλοϊκές συγκοινωνίες) αλλά επιτρέψτε μου να (ξανα)διατυπώσω κάποιες απορίες και αμφιβολίες μου:

1.Ακόμα δέν έχει ξεκαθαριστεί το νομικό-θεσμικό πλαίσιο που θά διέπη τήν κυκλοφορία τών υδροπλάνων.Σύμφωνα μέ τίς ισχύουσες διατάξεις,τα υδροπλάνα θεωρούνται..πλοία.Συνεπώς,η όλη λειτουργία τους πρέπει να ελέγχεται από το..Λιμενικό,που βέβαια τά στελέχη του είναι τελείως άσχετα μέ τά αεροπορικά θέματα...

2.Τά λεγόμενα "υδατοδρόμια" είναι (ή θα είναι) απλά θαλάσσιες περιοχές ΕΞΩ από τά λιμάνια,όπου θά προσθαλασσώνωνται καί θα αποθαλασσώνωνται τά υδροπλάνα (γιατί βέβαια ΜΕΣΑ στό λιμάνι δέν μπορεί να γίνη κάτι τέτοιο).Στά περισσότερα λιμάνια όμως τών νησιών τού Αιγαίου (κυρίως) οι καιρικές συνθήκες είναι τέτοιες που και τα πλοία συχνά δυσκολεύονται να προσεγγίσουν και να δέσουν -ακόμα και το καλοκαίρι.Ηδη,μόλις πρόσφατα η πανηγυρικά διαφημισθείσα εγκαινιαστική πτήση υδροπλάνου πρός τά Ψαρά ματαιώθηκε λόγω τών..μπωφόρ (καί τού συνεπακόλουθου ισχυρού κυματισμού).Πόσο τακτική θά είναι άραγε η συγκοινωνία μέ τά υδροπλάνα -ιδίως τόν χειμώνα- όταν ακόμα και γιά τά πλοία βγαίνουν συχνά-πυκνά απαγορευτικά απόπλου;

3.Γιά την Air Sea Lines γράφτηκε στο ναυτικό forum οτι "κατόπιν παρακλήσεως τού ΥΕΝ" δέχτηκε να εκτελή επιχορηγούμενα δρομολόγια πρός άγονες γραμμές (δηλαδή έτσι,χωρίς διαγωνισμό; ).Νά τους πούμε "μπράβο" και γι'αυτό; (όποιος θέλει,άς επισκεφτή το θέμα "Δρομολόγια Υδροπλάνων" στό forum τού http://www.shipfriends.gr γιά να διαβάση τί γράφουν εκεί γιά τό θέμα αυτό).

4.Πρός teacherakis:Οπως ανέφερα και πιό πάνω,απο/προσθαλάσσωση απαγορεύεται να γίνεται ΕΝΤΟΣ τού λιμανιού.Σέ επίσκεψή μου πρό ετών στό Ηράκλειο,Αύγουστο μήνα,είχα περπατήσει στον λιμενοβραχίονα που αναφέρεις και έβλεπα πολύ ισχυρό κυματισμό έξω από αυτόν,εκεί που,υποτίθεται,θά απο/προσθαλασσώνωνται τά υδροπλάνα-άν γίνη ποτέ υδατοδρόμιο στό Ηράκλειο.

Αλλωστε,γιά διαδρομές πρός τά γειτονικά νησιά (τά περισσότερα τών οποίων έχουν καί αεροδρόμιο),η μέν διάρκεια τού ταξιδιού μέ το πλοίο δέν είναι μεγάλη,η δέ αεροπορική σύνδεση μπορεί να καλυφθή μέ κανονικό αεροπλάνο-καί δέν βλέπω τόν λόγο να προτιμήση κάποιος το θορυβώδες και αργό υδροπλάνο Twin Otter έναντι π.χ. ενός ATR ή ακόμα και ενός Jetstream...
 
Ρε παιδιά εντάξει!
:p Ηρεμήστε! Μια ερώτηση έκανα! Sorry! Εξάλλου πριν την κάνω προνόησα να πω συγνώμη σε περίπτωση που η ερώτηση ήταν κοτσάνα! Τελικά αποδείχθηκε κοτσάνα! :oops: Aλλά εντάξει μην αρπάζεστε! :p


Και πάλι Sorry… :D
 
Top