Divert A330 AF @ HER?

dtrach

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2002
Μηνύματα
2.181
Likes
89
Περιοχή
Athens,Greece
ICQ
94343431
Καλησπέρα! Σήμερα το μεσημέρι ενα 330 της Air France ήταν στο Ηρακλειο.Ξέρετε για ποιο λόγο? Ποια πτηση εκανε κτλπ κτλπ ?
 

SARIDAKIS VASILIS

First-Class-Member
Εγγραφή
29/04/2004
Μηνύματα
822
Likes
0
Περιοχή
Thessaloniki-Drama
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKV
YAHOO
vasilisminoan7@yahoo.com
ΗΡΑΚΛΕΙΟ: ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ ΤΗΣ AIR FRANCE ΠΟΥ ΕΚΤΕΛΟΥΣΕ ΤΟ ΔΡΟΜΟΛΟΓΙΟ ΠΑΡΙΣΙ- ΚΑΙΡΟ ΜΕ 192 ΕΠΙΒΑΤΕΣ, ΠΡΑΓΜΑΤΟΠΟΙΗΣΕ ΑΝΑΓΚΑΣΤΙΚΗ ΠΡΟΣΓΕΙΩΣΗ

ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ
-------------------------------------------------------------------------------------
Κανείς δεν κινδύνευσε
Αεροσκάφος της Air France σε ασφαλή αναγκαστική προσγείωση στο Ηράκλειο

Ηράκλειο


Συναγερμός σήμανε το απόγευμα στο αεροδρόμιο Ηρακλείου, όταν γαλλικό αεροσκάφος ζήτησε άδεια από τον πύργο ελέγχου για αναγκαστική προσγείωση, καθώς τα όργανα έδειχναν διαρροή καυσίμων.

Το Airbus 330 της Air France τύπου, που εκτελούσε το δρομολόγιο Παρίσι- Κάιρο με 192 επιβάτες, προσγειώθηκε τελικά με ασφάλεια, χωρίς να κινδυνεύσει κανείς.

Στο αεροδρόμιο «Νίκος Καζαντζάκης» είχε πάντως σημάνει συναγερμός. Πυροσβεστικά οχήματα, ασθενοφόρα και άλλες δυνάμεις έλαβαν θέση στην πίστα για κάθε ενδεχόμενο.

Το αεροσκάφος ελέγχθηκε χωρίς να διαπιστωθεί διαρροή. Δεν αποκλείεται τα όργανα να παρουσίασαν λανθασμένη ένδειξη.

http://www.in.gr/news/article.asp?lngEn ... gDtrID=244
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
:D
Γιά τον φόβο των Ιουδαίων (βλέπε Air Canada Α330 incident στην μέση του Ατλαντικού χωρίς κάυσιμα :shock: ) σου λέει ο άνθρωπος "δεν πάμε κατά Ηράκλειο μεριά !)
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.221
Likes
626
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Αir Transat, όχι AC
 

LGIR27

Economy-Class-Member
Εγγραφή
12/11/2004
Μηνύματα
119
Likes
0
Λοιπον το θεμα ειναι ως εξης: Το A332 F-GZCD της AFR ειχε μια διαφορα στην ενδειξη καυσιμων απο τα υπολογισμενα καυσιμα στο συγκεκριμενο σημειο της πτησης του δυο τονους. Ηρθε HER για να το κοιταξει γιατι υποψιαστηκε - λανθασμενα τελικα - διαρροη.
Αποτελεσμα : το προβλημα ειναι στο software και ετσι ειναι ακομη HER.
Οι ταλαιπωροι επιβατες εφυγαν σημερα στις 1143UTC time με A343 F-GLZG ως AFR524 για HECA.

https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5518
https://www.airliners.gr/community/album_page.php?pic_id=5519
 
A

Anonymous

Guest
A330

seven4seven":1pg41whd said:


hi! mipos mporeite na mou ipodeixete kapoio website anaforika me to parapano simvan? thimamai charaktiristika ti sigkekrimeni periptosi (gata megali oi chiristes) kai tha ithela ligo perissoteres plirofories/leptomereies gia to peristatiko, kathoti eimai tis apopsis oti o kathe aeroporos prepei na echei empeiria/ekpaidefsi se anemoplana (gliders) kai anemoporia genikotera! cheers!
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Likes
130
Περιοχή
52N00W
Nαί sorry, Air Transat εννοούσα.
Alkiss, κράτα μία πισινή για τουσ χειριστές. Έβγαλαν το αεροπλάνο απο μία εξαιρετικά δύσκολη θέση με ικανότητα και πολύ πολύ τύχη. Το πρόβλημα είναι ότι το αεροπλάνο βρέθηκε σε αυτήν την δύσκολη θέση από μηχανικό σφάλμα αρχικά αλλά μετέπειτα από ολέθριο σφάλμα των ίδιων των χειριστών η κατάσταση χειροτέρεψε άρδην.

Το μηχανικό σφάλμα προήλθε από τους μηχανικους που χρησιμοποίησαν λάθος εξάρτημα στην αλλαγή κινητήρα που έγινε πριν την πτήση.
Το εξάρτημα αστόχησε και προκάλεσε μεγάλη διαρροή καυσίμου από τον ένα κινητήρα (της τάξης των 7-10 τόννων την ώρα).

Οι χειριστές δέν πίστεψαν ότι είχαν διαρροή αλλά νόμιζαν ότι ήταν σφάλμα οργάνου, και σαν να μήν έφτανε αυτό, άνοιξαν την βαλβίδα που ενώνει την δεξιά με την αριστερή δεξαμενή με αποτέλεσμα να χάνουν και άλλα καύσιμα από την "υγιή" πλευρά :shock:

Αν είχαν αντιληφθεί την διαρροή αμέσως, θα μπορούσαν άνετα να φτάσουν σε κάποιο αεροδρόμιο του Ατλαντικού .

Ο παράγοντας τύχη που προανέφερα, επήλθε από από το γεγονός ότι ο έλεγχος εναερίας κυκλοφορίας του Ατλαντικού, λογω πολλής κυκλοφορίας, άλλαξε τον αεροδιαδρομο που αρχικά είχε εγκριθεί , για να πετάξει το αεροπλάνο σε άλλον, 60 μίλια πιο νότια. (άρα και πιό κοντά στο Lajes Airport). Aν πέταγαν στην αρχική πορεία, δεν θα μπορούσαν να φτάσουν ποτέ στο Lajes.

Γι'αυτό και έκανα το σχόλιο πιό πάνω ότι οι Γάλλοι ψιλοχέ....καν και κατέβηκαν Ηράκλειο.

Τέλος, οι χειριστές της Τρανσάτ, βρήκαν τον μπελά τους και άσχημα στο πόρισμα που έγινε, για αβλεψιά. Πέρα από αυτό όμως όλοι οι χειριστές (αν κρινουν το συμβάν από το σβήσιμο των κινητήρων και μετά) βλέπουν με μεγαλη εκτίμηση το όλο επίτευγμα!

Και της ΟΑ οι χειριστές που σπάσανε το Ι στην θεσσαλονίκη , στα κανάλια σαν ήρωες παρουσιαστηκαν, που κατάφεραν και τους έκοψε να στριψουν το αεροπλανο στα γρασιδια για να μην πεσουν στη θάλασσα στο τελος του 34. Το ότι αυτοι φταίνε και προσγειωθηκαν μετά το μέσο του διαδρομου και γρηγοροι με κακοκαιρια και δεν κανανε go-around είναι για μένα πιο βασικό. ;)
 
Top