Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας

ale3

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2011
Μηνύματα
457
Likes
239
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Πετσόκοψε την Θεσσαλονίκη η Aegean , αφού έβγαλε από το πρόγραμμα της Κύθηρα, Κάρπαθο, Ζάκυνθο, Κεφαλονιά, Σμύρνη, Ντουμπρόβνικ και Τίρανα
 

kapvit

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/11/2021
Μηνύματα
109
Likes
214
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRX
Επίσης από Αθήνα φαίνεται να έχουν αφαιρεθεί Παλέρμο, Κουβειτ, Κλουζ. Πολύ καλά πήγε αυτό..
 

spotterakis

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
21/01/2008
Μηνύματα
2.641
Likes
312
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
EZY
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Ακομα δεν τα ξεκινησε, τα πετσόκοψε ολα απο Θεσ/νικη, με το ATR72 που θα τα εκτελουσε..Κατα τ'αλλα μονο λόγια και φανφαρες..Προφανως το θελουν για τα θερινα απο Αθηνα να το αξιοποιησουν; ή υποφερουν κ αυτοι από ελλειψη προσωπικου; Μετα καποιοι θελουν κ την ΕΚ στην Θεσ/νικη..
 

nick7488

Economy-Class-Member
Εγγραφή
16/04/2011
Μηνύματα
156
Likes
141
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AMX
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDDF
Πολύ αισιόδοξος προγραμματισμός και πολλές στραβές θα έλεγα. Με ATR θα τα έκανε οπότε δεν νομίζω ότι ο βασικός λόγος ειναι εμπορικός. Υπάρχει το phase out του DH4 με όλα τα crew conversions και τα sickness rates να ειναι στο θεό. Από ότι βλέπω στον προγραμματισμό των simulators γίνεται της χαμός. Νομίζω δεν ήταν σοφή κίνηση να κάνουν launch τόσα πολλά δρομολόγια. Να δούμε τον επόμενο χρόνο
 

6circles

Business-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
476
Likes
478
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Είμαι ο μόνος που νομίζω ότι η Aegean την έχει χασει λίγο την μπάλα τώρα τελευταία; Δρομολόγια που ανακοινώνονται με φανφάρες και δεν ξεκινούν καν, διαφήμιση και πανηγυρισμοί για WiFi που είναι στην καλύτερη των περιπτώσεων αναξιόπιστο και ούτως ή άλλως δεν υπάρχει στα πιο πολλά αεροσκάφη της, και γενικά πολύ μπλα μπλα και ελάχιστη ουσία.
 

kapvit

Economy-Class-Member
Εγγραφή
15/11/2021
Μηνύματα
109
Likes
214
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGRX
Βιάζονται να κάνουν πολλά τώρα που ψιλό άρχισε η κίνηση πάλι και στην τελική δεν κάνουν σχεδόν τίποτα.
 

IATA

Business-Class-Member
Εγγραφή
26/03/2004
Μηνύματα
487
Likes
46
Ας μην ξεχνάμε ότι η αεροπορική βιομηχανία πέρασε πρόσφατα μια μεγάλη κρίση με τον κορονοϊό, που προφανώς άφησε μεγάλα σημάδια. Δεν είναι μόνο η Aegean που αντιμετωπίζει τέτοια προβλήματα, ακόμα και οι μεγαλύτερες αεροπορικές εταιρίες βρίσκονται σε φάση ανασύνταξης. Στον καιρό μας επικρατεί εν μέρει πολιτική, οικονομική και κοινωνική αστάθεια και αβεβαιότητα οπότε είναι λογικό κάποιες αποφάσεις να αναθεωρούνται και να αναπροσαρμόζονται. Παράδειγμα: ανακοινώνεται ένα δρομολόγιο αλλά λόγω χαμηλής ζήτησης δεν είναι οικονομικά βιώσιμο να πραγματοποιηθεί. Ή καθυστερούν να δώσουν την άδεια οι αρμόδιες αρχές. Ή συμβαίνει κάποια απρόβλεπτη βλάβη. Ή κάποιος πάροχος σταματάει την τροφοδότηση επί πιστώσει (πρόσφατο παράδειγμα με τον Πούτιν που ήθελε η Ευρώπη να τον πληρώνει σε ρούβλια, που να τα βρει κιόλας;). Είναι πολύ πιο σύνθετο πρόβλημα από όσο φανταζόμαστε εμείς το απλό επιβατικό κοινό. Επίσης, αν αναμένουμε συνέπεια από έναν πάροχο υπηρεσιών (όπως είναι η Aegean) αυτό προϋποθέτει οι δικοί της συνεργάτες και πελάτες να είναι συνεπείς. Για παράδειγμα, από τον καιρό που εργαζόμουν σε τουριστικό γραφείο ήταν πολλά τα παραδείγματα πελατών που ξεχνούσαν να ακυρώσουν την κράτησή τους, αυτό με τη σειρά του οδηγούσε σε διαφυγόντα έσοδα για την εταιρία εφόσον δεν μπορούσαν να διαθέσουν τη θέση αλλού και το χρέος έμενε είτε σε μας είτε στην εταιρία. Ή κάποιοι επιβάτες που αλλάζουν συχνά τη γνώμη τους κι έτσι λόγω πίεσης χρόνου δυσκολεύεται η ομαλή λειτουργία. Συμπερασματικά, κάποιες ατοπίες που συμβαίνουν δεν οφείλονται απαραίτητα σε αδιαφορία ή ανικανότητα, αλλά ίσως τα κατάλληλα πρόσωπα δεν είναι ενήμερα, ή ενδεχομένως να υπάρχει κι έλλειψη προσωπικού (έτσι διάβασα κάπου). Ας δώσουμε το χρόνο, ίσως προσωρινά υπάρχει μια αδυναμία.
 

YCNZ

Business-Class-Member
Εγγραφή
05/05/2007
Μηνύματα
383
Likes
135
Μπορεί να είναι απλά μαθηματικά κέρδους. Προκειμένου να έχουν ένα αεροπλάνο δεσμευμένο σε ένα μελλοντικό Θεσσαλονίκη - Ντουμπρόβνικ που ως τώρα έχει πχ 5% πληρότητα αποδεσμεύουν τα αεροσκάφη απο όλα αυτά τα δρομολόγια γιατί ίσως τα χρειάζονται αλλού με πιο σίγουρες πληρότητες.
Βλέποντας ίσως την πορεία των κρατήσεων για πχ Μύκονο και Σαντορίνη, ίσως να θέλουν να έχουν μία πτήση ανα 30', η να θέλουν να βάλουν μεγαλύτερα αεροσκάφη. Αναδιάταξη πόρων ίσως είναι, και τίποτε άλλο.
(Χώρια τα όσα αεροσκάφη / δρομολόγια έχουν "ελευθερωθεί" λόγω της αναστολής πτήσεων για Ρωσία και Ουκρανία).
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
4.056
Likes
650
Website
www.air-born.gr
Έχω και εγώ ένα ακυρωμένο δρομολόγιο για Ιούλιο. Η πτήση απλά εξαφανίστηκε από τις κρατήσεις. Πόσον καιρό θα τους πάρει άραγε να προχωρήσουν στο refund, αν δε τους καλέσει κάποιος; Ωραία κόλπα που μας έμαθε ο COVID.
 

Ulrike

First-Class-Member
Εγγραφή
30/12/2011
Μηνύματα
913
Likes
328
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Περιμένω κι εγώ την επιστροφή χρημάτων και μιλίων (εισιτήτιο με εξαργύρωση μιλίων) από μια ακυρωμένη πτήση SKG-BRU αρχές Μαίου...

Γενικά, έχω την εντύπωση ότι δυσκολεύουν να προβλέψουν την πραγματική ζήτηση, αλλά για να μην χάσουν πελάτες στους ανταγωνιστές, αρχικά προσφέρουν πολλά δρομολόγια, υψηλές συχνότητες, καλές ανταποκρίσεις κλπ. Και εάν τελικά η ζήτηση δεν είναι και τόσο μεγάλη, τα ακυρώνουν / μειώνουν.

Και δεν το κάνει μόνο η Α3, LH Group είναι το ίδιο. Έχω εισιτήρια με 3 και περισσότερες αλλαγές, ακυρώνεται το ένα segment, κάνεις rebooking, ακυρώνεται το άλλο.
 
Top