Πράγματι, δεν ξέρεις τι να πρωτοπείς
Το μοναδικό όφελος που βλέπω για τον πιθανό επιβάτη είναι ότι σου δίνει μια επιλογή η ένα συνδυασμό πτήσεων σε τιμή που δεν ειναι αστρονομική. Υπάρχουν και άλλες επιλογές.
Για την εταιρεία που παρέχει την υπηρεσία το όφελος είναι κάποιες πωλήσεις και κύριος data για το που θέλει να ταξιδέψει το κοινό. Επιπλέον Είναι σαν να κάνει code-sharing χωρίς να κάνει code-sharing. Δηλαδή δεν κάνει την δουλειά που απαιτείται στην τιμολόγηση και τιμολογει μονο το κομμάτι που επιχειρεί η ίδια και δεν αναλαμβάνει το ρίσκο αν κάτι πάει στραβά.
Ίσως προκύψει κάποιο όφελος για τον επιβάτη σε μορφή χαμηλότερης τιμής αλλά αν καθυστερήσει η μια πτήση και χαθεί η ανταπόκριση you're left High and dry

όπως και αν έχεις δυο διαδοχικές πτήσεις με Ryanair, EasyJet, Wizz.
Τίποτα δεν είναι για όλους, ωστόσο κάποιοι θα ρισκάρουν. Ούτε εμένα με αφορά στην παρούσα φάση αλλά ποτέ δεν ξέρεις

Αυτό που μου κάνει θετική εντύπωση είναι η μερική αντιμετώπιση των ιδεοληπτικων νευρωσεων η κολληματων της Α3.
Εμείς είμαστε αυτο, εμείς δεν είμαστε αυτό κλπ.
Δεν έχουν να χάσουν τίποτα στην Α3 απο αυτή την κίνηση οπότε γιατί όχι

Αν κοιτάξει κάποιος το dohop στο δικό του website, θα δει ότι υπάρχουν εκτός από Aegean και Skyexpress, Iberia, Air France κλπ., οπότε δεν είναι έκπληξη.