Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Πρώτον, τα ωράρια δεν είναι ποτέ θέμα να διακοπεί μια πτήση, εκτός και αν είναι πάνω από 4.5 ώρες ανα σκέλος και θέλει διανυκτέρευση πληρωματος και δεν είναι οικονομικό για την εταιρεία, αλλά το κόστος διανυκτέρευσης, και πάλι, είναι μηδαμινό για την εταιρεία.

Δεύτερον, το ότι είδες positioning crew, ήταν μαλλον κατι της μια φορας και σιγουρα δεν εγινε ¨και στα 4 σκελη¨. Δεν εφυγε το προσωπικο με τις στολες του απο Αθηνα στις θεσεις των επιβατων για να κανει 4 σκελη και να γυρισει πισω το βραδυ. Για ποιο λογο, για να ξεσκασουν;

Τρίτον, τα δρομολόγια δεν "κόβονται' επειδή δεν είναι γεμάτα συνήθως, αλλά επειδή το αεροπλάνο με τη συγκεκριμένη κατανάλωση και το κόστος του καυσίμου μπορεί να βγάλει περισσότερα λεφτά σε άλλο δρομολόγιο/φτηνότερο αεροδρόμιο/να πουλήσει ακριβότερα εισιτήρια κτλ κτλ.
Επειδή μάλλον δυσκολεύεσαι να με καταλάβεις:

1- Δεν είπα σε καμία περίπτωση πως αυτοί μόνο είναι οι λόγοι αλλά είναι παράγοντες οι οποίοι ίσως έπαιξαν ρόλο. Έκανα μία παρατήρηση απο την πτήση μου και αμέσως βγάλαμε συμπερασμα πως αυτοί και μόνο αυτοί είναι οι λόγοι. Και αν οντως όπως λες δεν υπολόγισαν σωστά τις καταναλώσεις καυσίμου τότε υπάρχει πρόβλημα με τις διαδικασίες τους. Πολύ πιο πιθανό μου φαίνεται αυτό που αναφέρθηκε με την ομίχλη παρά το να έχουν κάνει λάθος υπολογισμούς κατανάλωσης.

2- Πιθανότατα το ενα πλήρωμα πήγε το αεροσκάφος ως το Σαράγεβο και το άλλο το επέστρεψε στην Αθήνα. Εγω αυτό κατάλαβα.
Η διάρκεια των 4 σκελών συνολικά είναι περίπου 11 ώρες, με 3 ώρες στάση στα Σκόπια (0030 άφιξη στα Σκόπια απο Σαράγεβο, 0400 αναχώρηση απο Σκόπια για Αθήνα, και 01:15 στον αέρα περίπου το κάθε σκέλος). Δεν μπήκαν μέσα 4 άτομα έτσι για να πάνε βόλτα.
Και αφού λοιπόν όπως λες "ήταν της μίας φοράς", γίνεται / επιτρέπεται να βγάλει ένα πλήρωμα 4σκελο 11ωρο και νυχτερινό;
Εγω δεν ξέρω. Ας μας πει κάποιος που ξέρει.
 
Επειδή μάλλον δυσκολεύεσαι να με καταλάβεις:

1- Δεν είπα σε καμία περίπτωση πως αυτοί μόνο είναι οι λόγοι αλλά είναι παράγοντες οι οποίοι ίσως έπαιξαν ρόλο. Έκανα μία παρατήρηση απο την πτήση μου και αμέσως βγάλαμε συμπερασμα πως αυτοί και μόνο αυτοί είναι οι λόγοι. Και αν οντως όπως λες δεν υπολόγισαν σωστά τις καταναλώσεις καυσίμου τότε υπάρχει πρόβλημα με τις διαδικασίες τους. Πολύ πιο πιθανό μου φαίνεται αυτό που αναφέρθηκε με την ομίχλη παρά το να έχουν κάνει λάθος υπολογισμούς κατανάλωσης.

2- Πιθανότατα το ενα πλήρωμα πήγε το αεροσκάφος ως το Σαράγεβο και το άλλο το επέστρεψε στην Αθήνα. Εγω αυτό κατάλαβα.
Η διάρκεια των 4 σκελών συνολικά είναι περίπου 11 ώρες, με 3 ώρες στάση στα Σκόπια (0030 άφιξη στα Σκόπια απο Σαράγεβο, 0400 αναχώρηση απο Σκόπια για Αθήνα, και 01:15 στον αέρα περίπου το κάθε σκέλος). Δεν μπήκαν μέσα 4 άτομα έτσι για να πάνε βόλτα.
Και αφού λοιπόν όπως λες "ήταν της μίας φοράς", γίνεται / επιτρέπεται να βγάλει ένα πλήρωμα 4σκελο 11ωρο και νυχτερινό;
Εγω δεν ξέρω. Ας μας πει κάποιος που ξέρει.
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν εργάζεσαι στην αεροπορία, και αν εργάζεσαι δεν είσαι ιπτάμενο προσωπικό. Εγώ είμαι χειριστής και στην αεροπορία σαν βιοποριστικό επάγγελμα από το 2012.

Το maximum flight duty των πληρωματων οριζεται απο την EASA ( European Aviation Safety Agency) και οριζεται αναλογα με την ωρα εναρξης μεσα στη μερα και τον αριθμο των σκελων. Τα πιο restrictive ειναι οσα ξεκινανε μετα τις 6μμ ή πριν τις 5πμ. Τα κατωτερα ειναι γυρω στις 10.5 ωρες, υπαρχουν σχετικοι πινακες για ακριβεια. Ειναι σημαντικο να καταλαβεις οτι ακομα και αν ταξιδευει ενα ολοκληρο πληρωμα σαν επιβατες ωστε να πεταξουν πισω ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ και αυτοι στα ιδια flight time limitations. Οταν επιβιβαζονται στην Αθηνα σαν επιβατες εχει αρχισει να τρεχει γι αυτους ηδη το ρολοι για το max FDP (Flight duty period). To positioning θεωρειται part of the duty.

Επίσης, δεν είπε κανείς ότι δεν υπολόγισαν σωστά την κατανάλωση καυσιμου (Ειλικρινά!). Είπα ότι συχνά στην αναθεώρηση των επιχειρηματικών στόχων τους για τις νέες σεζόν οι εταιρείες κόβουν δρομολόγια που δεν είναι επικερδή ( και αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν είναι γεμάτες οι πτήσεις) αλλά ότι υπάρχουν πιο επικερδείς επιλογές με τη χρήση του αεροπλάνου κάπου άλλου.
 
  • Like
Reactions: cd
Ειλικρινά αδυνατώ να καταλάβω το αντικείμενο συζήτησης σχετικά με το SJJ και το SKP.
 
Είναι ξεκάθαρο ότι δεν εργάζεσαι στην αεροπορία, και αν εργάζεσαι δεν είσαι ιπτάμενο προσωπικό. Εγώ είμαι χειριστής και στην αεροπορία σαν βιοποριστικό επάγγελμα από το 2012.

Το maximum flight duty των πληρωματων οριζεται απο την EASA ( European Aviation Safety Agency) και οριζεται αναλογα με την ωρα εναρξης μεσα στη μερα και τον αριθμο των σκελων. Τα πιο restrictive ειναι οσα ξεκινανε μετα τις 6μμ ή πριν τις 5πμ. Τα κατωτερα ειναι γυρω στις 10.5 ωρες, υπαρχουν σχετικοι πινακες για ακριβεια. Ειναι σημαντικο να καταλαβεις οτι ακομα και αν ταξιδευει ενα ολοκληρο πληρωμα σαν επιβατες ωστε να πεταξουν πισω ΥΠΟΚΕΙΝΤΑΙ και αυτοι στα ιδια flight time limitations. Οταν επιβιβαζονται στην Αθηνα σαν επιβατες εχει αρχισει να τρεχει γι αυτους ηδη το ρολοι για το max FDP (Flight duty period). To positioning θεωρειται part of the duty.

Επίσης, δεν είπε κανείς ότι δεν υπολόγισαν σωστά την κατανάλωση καυσιμου (Ειλικρινά!). Είπα ότι συχνά στην αναθεώρηση των επιχειρηματικών στόχων τους για τις νέες σεζόν οι εταιρείες κόβουν δρομολόγια που δεν είναι επικερδή ( και αυτό δεν σημαίνει απαραίτητα ότι δεν είναι γεμάτες οι πτήσεις) αλλά ότι υπάρχουν πιο επικερδείς επιλογές με τη χρήση του αεροπλάνου κάπου άλλου.

Ξανά αυθαίρετα συμπεράσματα. Δεν είπα ποτέ ούτε πως εργάζομαι στον χώρο ούτε ανέφερα πως έχω γνώσεις. Όσα γράφω εδω τα έχω παρατηρήσει ώς επιβάτης.

Ο τρόπος όμως που είναι γραμμένες οι απαντήσεις σε όσα ανέφερα είναι τέτοιος που να με έκανε να μην αποδεχθώ άμεσα όσα λες.
Γράψε τα οσα περισσότερα ξέρεις εσυ ως χειριστής απο μένα τον απλό επιβάτη και εξήγησε και κάνε τον άλλον να μάθει πληροφορίες και να καταλάβει τί ακριβώς γίνεται, όχι κατευθείαν "ναι, για αυτό κόβεται, γιατί είναι μακριά για να βρουν προσωπικό".
Γιατί έτσι ούτε πως έχεις την γνώση δείχνεις, αλλά και δίνεις την εντύπωση στον άλλον πως απλά τον ειρωνεύεσαι.
Αυτή την απάντηση ήθελα και σε ευχαριστώ.
 
Επιστροφή της 286 ATH-CFU.
Έφτασε ως την Πάργα. Τεχνικό θέμα ή καιρός;;
 

Attachments

  • Screenshot_20241004-202339~2.png
    Screenshot_20241004-202339~2.png
    496 KB · Προβολές: 7
Top