Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Mαλλον επειδη ειχα κοιταξει αρχες Νοεμβρη κ μου εβγαζε περισσοτερες απο,τι μετά
Επισης η Α3 παλι δεν θαχει SKG-CHQ
 
Άρχισαν και οι μειώσεις του SKG-MUC στο χειμερινό πρόγραμμα. Καλά, αναμενόμενο ότι δεν θα διατηρήσει κάθε μέρα τις 2 πτήσεις. Αλλά τουλάχιστον εγώ δεν βλέπω απολύτως καμία λογική. Την μια εβδομάδα ακύρωσε μια πτήση την Δευτέρα, την άλλη μια την Τρίτη και μια τη Πέμπτη, ή ακύρωσε την Τετάρτη και τις δύο, ή μια την Παρασκευή και άλλη το Σάββατο. Και κάποιες φορές την πρωινή, άλλες την βραδινή. Και δεν μιλάω για Χριστούγεννα κλπ., αλλά για αρχές Δεκεμβρίου ή τέλος Ιανουαρίου.

Φαντάζομαι ότι αυτό δεν θα είναι το τελικό πρόγραμμα, αλλά πώς να προγραμματίζεις τα ταξίδια σου με τέτοιο χαμό; Εάν κάθε εβδομάδα πετάει σε άλλες μέρες και ώρες....
 
Συμφωνώ. Δίνει κάπως την εντύπωση ότι δε βαδίζει βάσει σχεδίου αλλά στην τύχη. Όμως για να είμαστε ειλικρινείς δεν είναι η μόνη. Αν δει κανείς τι συμβαίνει στις αερομεταφορές παγκόσμια θα καταλάβει περισσότερα. Διάβαζα πρόσφατα ότι προβλέπονται απεργίες και περικοπές δρομολογίων σε Lufthansa και Swiss. Οι τιμές των καυσίμων τον τελευταίο χρόνο διπλασιάστηκαν. Υπάρχει αβεβαιότητα σε πολλούς τομείς, μεταξύ άλλων οικονομικά και πολιτικά. Στελέχη σε κρίσιμα πόστα πάνε και έρχονται. Η προθυμία δέσμευσης από πολλούς έχει μειωθεί. Κάποιοι έχουν χάσει περιουσίες, τις εργασίες τους, οικογένειες και μέσα σε όλα αυτά παλεύουν ίσως και με προσωπικά προβλήματα ή προβλήματα υγείας. Κάπου διάβαζα για την εξάπλωση των ψυχικών ασθενειών που διαγνωσμένες ή αδιάγνωστες ταλαιπωρούν πολλούς, συνειδητά ή μη. Μέσα σε όλα αυτά οι διοικούντες πρέπει να βάλουν ένα πλάνο με τα μέσα και το ανθρώπινο δυναμικό που έχουν στη διάθεσή τους τη δεδομένη στιγμή. Όπως καταλαβαίνετε είναι σχεδόν αδύνατο ή εξαιρετικά δύσκολο να λειτουργήσει. Σκεφτείτε όμως και το εξής: ένα δρομολόγιο διατηρείται μεταξύ άλλων από την επιβατική κίνηση καθώς και τη μεταφορά αγαθών, και μάλιστα όσων μπορούν και είναι διατεθειμένοι να πληρώσουν για αυτά - τουλάχιστον όπως λειτουργεί σήμερα το σύστημα πληρωμών και συναλλαγών. Εκ των πραγμάτων φαίνεται λοιπόν ότι η κίνηση στο συγκεκριμένο δρομολόγιο έχει μειωθεί και άρα γίνονται διορθωτικές κινήσεις. Δεν το βρίσκω λάθος, προφανώς θα υπάρχουν άλλα δρομολόγια πιο κατάλληλα για να αξιοποιήσει το στόλο της και τους ανθρώπους της. Αν πάλι θέλουν να "προστατέψουν" τα κεκτημένα υποθέτω θα πρέπει να αναζωογονήσουν σχέσεις και συνεργασίες που ενδεχομένως έχουν παγώσει ή να επενδύσουν σε νέες. Η αλήθεια είναι ότι εγώ σαν εξωτερικός παρατηρητής βλέπω πολλές ευκαιρίες ανεκμετάλλευτες, ίσως λείπουν οι κατάλληλοι σύμβουλοι ή η τόλμη. Έχω διαπιστώσει επίσης ότι μερικές φορές στις επαγγελματικές σχέσεις λείπει η απαιτούμενη ειλικρίνεια ή αυτοκριτική άλλα πολλά έγραψα νομίζω.
Για να συνοψίσω, συμφωνώ ότι δείχνει προχειρότητα το πρόγραμμα προς το παρόν αλλά ίσως να οριστικοποιηθεί τις επόμενες μέρες μετά από επανεξέταση. Λογικά κάνουν τις συσκέψεις τους τακτικά οπότε θα δείξει. Ας ελπίσουμε το καλύτερο.

 
Ερώτηση για την Πυθία ! Το τριήμερο-τετραήμερο 28ης Οκτωβρίου και έχοντας το χειμερινό πρόγραμμα από Νάξο έχει αφήσει μία πτήση η οποία και είναι γεμάτη. Υπάρχει περίπτωση να σκεφτεί κάποιος ότι έκαναν μαλ@κι@α και να προσθέσουν άλλη ?
 
Εντελώς θεωρητικά και αν υπάρχει κάποιος που να παρακολουθεί ίσως ναι. Απλά το δρομολόγιο θεωρείται τακτικό και δεν ξέρω αν κάνουν τόσο βραχυπρόθεσμες προσαρμογές. Παρακολούθησέ το και αν σε ενδιαφέρει πραγματικά ίσως θα μπορούσες να επικοινωνήσεις άμεσα για να θέσεις το ερώτημα. Παλαιότερα πάντως η αλήθεια είναι ότι όχι μόνο η Aegean αλλά και άλλες αεροπορικές προσέθεταν δρομολόγια αναλόγως της ζήτησης.
 
Με τα συμβόλαια των εποχικών να λήγουν σιγά σιγά, με την ανάγκη να ξεκουραστούν αυτοί που δούλεψαν στο max την σεζόν, την κινητικότητα του προσωπικού, τα maintenance checks, trainings, αλλαγές στους στόλους, συν το commercial, θα κρατούσα τον πήχη χαμηλά για την "χειμερινή" περίοδο.
 
Όπως έγραψα κι εγώ – αναμεόνεμνο να μειώσουν τα δρομολόγια, και σίγουρα θα έχουμε και άλλες μειώσεις / ακυρώσεις. Όχι μόνο στην Α3.

Αλλά στη περίπτωση του SKG-MUC δεν τα μείωσαν συστηματικά, όπως σε άλλα δρομολόγια (π.χ. στο SKG-BRU, που ακύρωσαν τη πτήση την Πέμπτη, και έμειναν μόνο οι πτήσεις Τρίτη και Σάββατο, και μετά τα Χριστούγεννα μέχρι τέλος Φεβρουαρίου δεν το έχει καθόλου).

Αλλα αν κοιτάς το SKG-MUC τον Δεκέμβριο, ακύρωσαν 2 πτήσεις κάθε εβδομάδα, από τις συνολικά 14.

Την εβδομάδα 28/11 – 4/12: Τρίτη βράδυ, Παρασκευή βράδυ

Την εβδομάδα 5/12-11/12: Δευτέρα πρωί, Πέμπτη βράδυ

Την εβδομάδα 12/12-18/12: Και τις δύο την Τετάρτη

Με πια λογική ξέρουν από τώρα ότι δεν θα υπάρχει καθόλου ζήτηση την Τετάρτη, ενώ τις άλλες μέρες έχουν και τις 2 πτήσεις; Και από μέσα Ιανουαρίου συνεχίζει το ίδιο.

Και αν δεν έχουν το προσωπικό, δεν θα ήτανε πιο εύκολο να ακυρώσουν κάθε εβδομάδα τις ίδιες 2 πτήσεις (με εξαίρεση ίσως την περίοδο των διακοπών) - Και όσον αφορά τον σχεδιασμό του προγράμματος και την εκτέλεση των πτήσεων; Ενώ εκεί πραγματικά δεν καταλαβαίνω τη λογική. Αλλά ούτως ή αλλιώς, δεν θα είναι το τελικό πρόγραμμα....
 
"Παλιά μου τέχνη κόσκινο...". Ενδεχομένως να βλέπουν το ρυθμό των κρατήσεων κλπ και να πέφτει μαχαίρι ανάλογα (κάτι που έχει γίνει και στο παρελθόν). Βέβαια συμφωνώ μαζί σου πως δεν έχει καμία λογική (καθόλου πτήσεις Τετάρτη και κόψιμο Παρασκευή βράδυ;)

Είναι μακρύς ο δρόμος ακόμα. Να θυμάστε πως βάσει του ΕΚ261 σε ό,τι ακυρώνουν >15 μέρες δεν έχουν υποχρέωση αποζημίωσης παρά μόνο επιστροφή του αντιτίμου.
 
Μπορεί να μην σου οφείλουν αποζημίωση. Αλλά αναρωτιέμαι πώς θέλουν να κερδίσουν (ξανά) τα επαγγελματικά ταξίδια αν δεν καταφέρουν να προσφέρουν ένα πιο σταθερό και αξιόπιστο πρόγραμμα. Και το λέω γενικά, όχι μόνο για την Α3.

Ήδη τον Ιούνιο και Ιούλιο στη δουλειά μου είχα περιπτώσεις που κάποιες συναντήσεις που ήτανε προγραμματισμένες με φυσική παρουσία τελκικά έγιναν online, όχι λόγω Covid (όπως τα τελευταία χρόνια), αλλά λόγω των προβλημάτων των συμμετεχόντων με τις πτήσεις τους (ακυρώσεις, ατελείωτες ουρές σε κάποια αεροδρόμια κλπ.).

Αν κοιτάω τις προγραμματισμένες πτήσεις μου για Νοέμβριο – Δεκέμβριο, έχω ήδη 8 ακυρώσεις. Και σίγουρα θα έρθουν και άλλες…

Ενώ ιδιαίτερα το δρομολόγιο για Μόναχο με Codeshares / ανταποκρίσεις αφορά συνδέσεις σε όλο τον κόσμο ή / και τελικούς προορισμούς που δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις εναλλακτική.
 
Ενώ ιδιαίτερα το δρομολόγιο για Μόναχο με Codeshares / ανταποκρίσεις αφορά συνδέσεις σε όλο τον κόσμο ή / και τελικούς προορισμούς που δεν είναι τόσο εύκολο να βρεις εναλλακτική.
Θα μπορούσε αυτό να σημαίνει ότι έχει υποστεί υποβάθμιση στο ρόλο της στην Star Alliance; Ρωτάω γιατί μεταξύ άλλων όντως το δρομολόγιο αυτό στήριζε ανταποκρίσεις προς Ευρώπη και διηπειρωτικά. Ή απλά είναι ο καθένας απασχολημένος με τα δικά του προβλήματα ώστε να δώσει βάση στις ανταποκρίσεις με συνεργαζόμενες εταιρίες;
 
Top