Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
24ώρο δεν πέρασε...και βγάλανε το Μπρίστολ!
Εξαφανίστηκε από το site αλλά υπάρχει στο google flights
 
Ωραία επιλογή η επαναπροσθήκη του Μπακού για εναλλακτικό city break. Θα τη στηρίξω (μαζί με τους Ρώσους που θα κάνουν τράνζιτ).
 
Αρκετοί από τους προορισμούς που ανέβασαν είναι βράδυ οπότε από πλευράς διαθεσιμότητας αεροσκαφών δεν δημιουργούν πρόβλημα. Από την άλλη δημιουργούν ένα θέμα στον προγραμματισμό πληρώματος. Οπότε υπάρχει και το θέμα αν θα βρουν άτομα για να τα κάνουν, εκτός από το εμπορικό κομμάτι. Ακόμα υπάρχει εκκρεμότητα με το τι θα παραλάβουν από NEO και τι θα αποχωρήσει από τον στόλο από CLASSIC. Υπάρχουν και οι περιφερειακες βάσεις, οπότε όταν μπαίνουν όλα μέσα γίνεται χαμός.
Είμαι περίεργος να δω το μείγμα A320, ATR στα high density domestic. Το 2022 ήταν λίγο πρωτότυπο.
Να δούμε κιόλας αν κάποια νησιά που ήταν sold out θα εξυπηρετηθουν με μεγαλύτερα αεροσκάφη.
θα αγοράσω popcorn για την σεζόν.
Post automatically merged:

Ωραία επιλογή η επαναπροσθήκη του Μπακού για εναλλακτικό city break. Θα τη στηρίξω (μαζί με τους Ρώσους που θα κάνουν τράνζιτ).
θυμάμαι τον πατέρα Βασιλάκη που έλεγε ότι το Αζερμπαϊτζάν μπορεί να έχει αερίο αλλά δεν έχει επιβάτες, οπότε είναι τρανσιτ επιβάτες για Ρωσία. Οι Αζεροι δεν βλέπω να καταδέχονται την Α3 είναι φανατικοί της TK. Είναι το κεμπάπ, είναι το μάρκετινγκ είναι η "αδελφότητα" με τους Τούρκους, είναι η διαχρονική "υποστήριξη" της Αρμενίας από την Ελλάδα, οι Αζεροι δεν πρόκειται να έρθουν σε χώρα που ο πατερουλης Αλιεγιεφ έχει προσδιορίσει ως εχθρό.
Το Καζακστάν ίσως είχε καλύτερη τύχη.
Για City break έχει και το Batumi, παραλιακά και το Kutaisi λίγο ποίο μέσα. Και Γεωργιανόυς είχε η Ελλάδα αρκετούς. θα μπορούσε να γίνει για πχ. ATH->BUS->TBS->ATH με η χωρίς extra πτήσεις και πολύ λιγότερο ρίσκο.
Στα ρεπό κάνω και τον τουριστικό πράκτορα. :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
 
Last edited:
Το Καζακστάν ίσως είχε καλύτερη τύχη.
Το Καζακστάν εδώ που τα λέμε πρέπει κάποιος να το τολμήσει από την Αθήνα, μπορεί καμία Air Astana να μας κάνει την τιμή το καλοκαίρι μιας και φέτος ήταν Ηράκλειο.
 
Η AirAstana έρχονταν HER με LR και lie-flat θέσεις στην business class. Να βάλεις διπλά δίπλα high density configuration θέλει να έχεις θράσος, οπότε γίνεται άνετα :mrgreen::mrgreen:
Είναι δρομολόγια που πήγαινε έλα, είναι πάνω από 10 ώρες, οπότε ακόμα και βραδυνή πτήση να έβαζαν το αεροπλάνο θα ήταν διαθέσιμο στην Αθήνα μετά το πρώτο κύμα προς βορειοδυτικά, ωστόσο βγαίνει με λίγο προσπάθεια.

Πάντως από IST μέχρι και η Pegasus βαράει 400, 500 euro one way και εχει αρκετό traffic.
Με κάποια κίνητρα ίσως μπορούσε να διεκδικήσει κάτι μια εταιρεία απο Ελλάδα. Λόγο της ενεργειακής κρίσης το Καζακστάν έχει αναβαθμιστεί γεωπολιτικά, παραπάνω από το Μπακού, μέσα σε ολα τα άλλα, και οι καζαχοι έρχονται χρονια στην Ελλάδα και όχι μόνο το καλοκαίρι. Έχει πολύ ενδιαφέρον τουριστικά και επιχειρηματικα και λόγο του oil and gas, αλλα και λόγο του mining κυριολεκτικά και μεταφορικά μετά crypto currencies και διάφορα άλλα.

Τα σαββατόβραδα αισθάνομαι και επίκουρος καθηγητής Σερμπος, ευχαριστώ :mrgreen::mrgreen::mrgreen:
 
Ενδιαφερουσες επιλογες..αν και οχι τοσο εμπορικες..Θα μπορουσε να επιλεξει πιο safe, οπως GOT που εχει στο χερι και την ελληνικη κοινοτητα ή το τουριστικοτατο BGO για seasonal..BTS κυριαρχουν οι LCCs αλλα οκ ετσι κ αλλιως τα καλοκαιρια χτυπαγε τσαρτερ και τωρα θελει στο ιδιο δρομολογιο να χτυπησει FR..Δεν ξερω ποσο θα πετυχει π.χ. η Παλμα, όπου ναι μεν εχει συνδεσιμοτητα με ολη την ευρωπη εκτος της Ελλάδας, κι οι περισσοτεροι ελληνες δειχνουν μια..υποτιμητικη διαθεση στα ξενα νησια (εγω παλι την αγαπησα την Παλμα για πολλους λογους)-εξαιρουνται οι σποττερς. Ισως μια LCC να ειχε καλυτερη τύχη..Κάποτε υπηρχαν εκδρομικα τσάρτερ από ΑΤΗ κ SKG για PMI και TFS, με Α3 και Futura..Θα μάρεσε να ξαναδω seasonal flights .Η Σεβίλλη ειναι εκπληκτικη αλλα το κατακαλοκαιρο φτανει 47-48C..
Παντως θα περιμενα αντι για GYD, DMM να κανει την εκπληξη και να βαλει KEF..Και θα ειχε κινηση απο Ελλαδα μερια, καθοτι το τοπιο ειναι από ..αλλο κοσμο αλλα κ οι Ισλανδοι κατεβαινουν στα νησια..Υπαρχει αναπτυσσομενο ρευμα τουριστικο απο Ελλάδα ενω αρκετοι κοιτανε και για εγκατασταση..Ισως πιο μελλοντικα να το δοκιμασει..
 
Το KEF είναι όντως μια επιλογή που μπορεί να τολμήσει η Α3, τα τελευταία χρόνια βλέπω όλο και περισσότερους Έλληνες να πάνε Ισλανδία ίσως το δούμε στο μέλλον. Για την PMI εκτός από τους Έλληνες οι πτήσεις θα χρησιμοποιηθούν και πολύ από τουρίστες που συνδυάζουν ταξίδια Κροατία-Ελλάδα-Ισπανία όταν έρχονται Ευρώπη (κυρίως αμερικανοί) και μιας που η Μαγιόρκα είναι πολύ δημοφιλής το βρίσκω ως έξυπνη επιλογή. Η Ισπανία φαίνεται να τους πηγαίνει πολύ καλά δεν είναι τυχαίο που οι πτήσεις για Μάλαγα το καλοκαίρι θα εκτελούνται μόνο με Α321 και το Μπιλμπάο παει σε 3weekly απο 2weekly.
 
Last edited:
Το SKG-CDG έτσι κι αλλιώς 3 εβδ. πτήσεις ηταν το καλοκαιρι, δεν υπαρχει αύξηση (δυστυχώς).
Μάλλον όπως το BRU. Αρχικά ήτανε 3 εβδ. πτήσεις από τον Μάιο ή Ιούνιο, αλλά μετά η πτήση της Πέμτπης στις περισσότερες εβδομάδες ακυρώθηκε, ακόμα και από τον Αύγουστο, νομίζω ότι την είχε μόνο κάποιες φορές τον Ιούλιο. Και του χρόνου έχει τις 3 από τον Μάιο (ενώ τις 2 ακόμα και το χειμώνα, με εξαίρεση Δεκέμβριο μέχρι μέσα Φεβρουαρίου - το εάν θα γίνουν πραγματικά, άλλο θέμα)
 
Για το Ρέικιαβικ δεν είμαι σίγουρος αν μπορεί να επιχειρήσει μιας και η απόσταση μεταξύ του κοντινεστερου εναλλακτικού που βλέπω στο χάρτη είναι η γλασκωβη και μεσολαβούν πολλά χιλιόμετρα θάλασσας και δεν έχει στην ισλανδια ανατολικά νμζ κάποιο εναλλακτικό που να μπορεί καλύψει την απόσταση μεταξύ τους με ενα κινητήρα βάση νομοθεσίας και δεν εμπίπτει στην κατηγορία Etops μιας και δεν έχει πιστοποίηση ακόμα είναι λίγο δύσκολο το εγχείρημα. Και από όσο ξέρω ο χρόνος για να λάβει άδεια etops παίρνει κάμποσο καιρό. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ευπρόσδεκτα τα σχόλια.
 
Το KEF είναι όντως μια επιλογή που μπορεί να τολμήσει η Α3, τα τελευταία χρόνια βλέπω όλο και περισσότερους Έλληνες να πάνε Ισλανδία ίσως το δούμε στο μέλλον. Για την PMI εκτός από τους Έλληνες οι πτήσεις θα χρησιμοποιηθούν και πολύ από τουρίστες που συνδυάζουν ταξίδια Κροατία-Ελλάδα-Ισπανία όταν έρχονται Ευρώπη (κυρίως αμερικανοί) και μιας που η Μαγιόρκα είναι πολύ δημοφιλής το βρίσκω ως έξυπνη επιλογή. Η Ισπανία φαίνεται να τους πηγαίνει πολύ καλά δεν είναι τυχαίο που οι πτήσεις για Μάλαγα το καλοκαίρι θα εκτελούνται μόνο με Α321 και το Μπιλμπάο παει σε 3weekly απο 2weekly.
Όντως, αν τούς βγήκε το Μπιλμπάο και η Ίμπιζα, τότε η Μαγιόρκα είναι σιγουρακι. Το έκαναν και παλιότερα.
Οι Έλληνες σνομπάρουν τα ισπανικά νησιά που δεν έχουν δει ούτε σε φωτογραφία. Άμα εχει κολλήσει η βελόνα στο φραπε και σαν την Χαλκιδική δεν έχει :rolleyes: Οι Ισπανοί δεν έχουν τέτοια κόμπλεξ, πάνε παντού. Η Μενορκα ειναι επίσης πολύ όμορφη, ίσως περισσότερο απο IBZ και PMI αλλά δεν είναι τόσο δημοφιλής.
Αν η πελατεία ήταν Έλληνες, θα είχαμε και εποχικά TFS, LPA και FNC τον χειμώνα είτε απο ελληνικές είτε απο ισπανικές εταιρείες έστω με μια συχνότητα την εβδομάδα.
 
Top