Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Για το Ρέικιαβικ δεν είμαι σίγουρος αν μπορεί να επιχειρήσει μιας και η απόσταση μεταξύ του κοντινεστερου εναλλακτικού που βλέπω στο χάρτη είναι η γλασκωβη και μεσολαβούν πολλά χιλιόμετρα θάλασσας και δεν έχει στην ισλανδια ανατολικά νμζ κάποιο εναλλακτικό που να μπορεί καλύψει την απόσταση μεταξύ τους με ενα κινητήρα βάση νομοθεσίας και δεν εμπίπτει στην κατηγορία Etops μιας και δεν έχει πιστοποίηση ακόμα είναι λίγο δύσκολο το εγχείρημα. Και από όσο ξέρω ο χρόνος για να λάβει άδεια etops παίρνει κάμποσο καιρό. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ευπρόσδεκτα τα σχόλια.

Έχει και στις Φερόες αεροδρόμιο σε περίπτωση ανάγκης.
 
Για το Ρέικιαβικ δεν είμαι σίγουρος αν μπορεί να επιχειρήσει μιας και η απόσταση μεταξύ του κοντινεστερου εναλλακτικού που βλέπω στο χάρτη είναι η γλασκωβη και μεσολαβούν πολλά χιλιόμετρα θάλασσας και δεν έχει στην ισλανδια ανατολικά νμζ κάποιο εναλλακτικό που να μπορεί καλύψει την απόσταση μεταξύ τους με ενα κινητήρα βάση νομοθεσίας και δεν εμπίπτει στην κατηγορία Etops μιας και δεν έχει πιστοποίηση ακόμα είναι λίγο δύσκολο το εγχείρημα. Και από όσο ξέρω ο χρόνος για να λάβει άδεια etops παίρνει κάμποσο καιρό. Όποιος γνωρίζει κάτι παραπάνω ευπρόσδεκτα τα σχόλια.

Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα..Η Wizzair πεταει με τα 321Ν NAP-KEF, η FI με τα 7Μ8 FCO-KEF, η Play ΚΕF-LPA/TFS, η Primera εκανε με τα 738 KEF-CHQ/RHO..Απ'οσο ξερω ανατολικα στην Ισλανδια εχει το Egilsstadir στο οποιο εχει προγραμματισει η DE πτησεις απο το 23..
 
Last edited:
Το KEF είναι εφικτό επιχειρησιακα ακόμα και με 737 η 320 classic. Tο θυμάμαι από κάποια παλιά seasonal charters. Τώρα το εναλλακτικό αεροδρόμιο σε περίπτωση diversion, πρέπει να βρω το φάκελο με το study γιατί δεν το θυμάμαι απέξω.
Αυτή η αγορά είναι πολύ καλή οικονομικά.
Αυτό που μου έχει μείνει απο αυτα τα charters είναι τα αμέτρητα unruly passenger cases στην επιστροφή προς Ισλανδία με επιβάτες εντελώς τύφλα σε σημείο που τα πληρώματα αρνούνταν να κάνουν τα δρομολόγια και έπρεπε να μπουν μόνο άνδρες πληρώματα καμπίνας για να κάνουν τους τροχονόμους.:mrgreen:
 
Δεν νομιζω να υπαρχει θεμα..Η Wizzair πεταει με τα 321Ν NAP-KEF, η FI με τα 7Μ8 FCO-KEF, η Play ΚΕF-LPA/TFS, η Primera εκανε με τα 738 KEF-CHQ/RHO..Απ'οσο ξερω ανατολικα στην Ισλανδια εχει το Egilsstadir στο οποιο εχει προγραμματισει η DE πτησεις απο το 23..
Επίσης η Neos με B737 MAX φέτος εκτέλεσε KEF-CHQ
 
Το KEF είναι εφικτό επιχειρησιακα ακόμα και με 737 η 320 classic. Tο θυμάμαι από κάποια παλιά seasonal charters. Τώρα το εναλλακτικό αεροδρόμιο σε περίπτωση diversion, πρέπει να βρω το φάκελο με το study γιατί δεν το θυμάμαι απέξω.
Αυτή η αγορά είναι πολύ καλή οικονομικά.
Αυτό που μου έχει μείνει απο αυτα τα charters είναι τα αμέτρητα unruly passenger cases στην επιστροφή προς Ισλανδία με επιβάτες εντελώς τύφλα σε σημείο που τα πληρώματα αρνούνταν να κάνουν τα δρομολόγια και έπρεπε να μπουν μόνο άνδρες πληρώματα καμπίνας για να κάνουν τους τροχονόμους.:mrgreen:
1664180670302.png
 
Έχει και στις Φερόες αεροδρόμιο σε περίπτωση ανάγκης.
Το αεροδρόμιο vagar στα νησιά φεροες δεν δύναται να είναι εναλλακτικό λόγω μήκους διαδρόμου, προσέγγισης(ενόργανης η μη) καιρικών συνθηκών (διευθυνση ανέμου ένταση και χαμηλή νεφωση) και ιδιομορφίας του ανάγλυφου γύρω από αυτό. Υπάρχουν κριτήρια για επιλογή εναλλακτικού και οχι επειδή βολεύει η θέση του και τυχαίνει να είναι κάπου στη Μέση της διαδρομής πάνω στη θάλασσα.
 
Σας παραθέτω εδώ όσα ξέρουμε μέχρι στιγμής για τα δρομολόγια της Αιγαίου το καλοκαίρι του 2023.

Νέα δρομολόγια και επανενάρξεις:

Αθήνα – Baku
από 22/5/23 2 εβδομαδιαία A320 (Τελευταία πτήση τον Σεπτέμβριο 2013)
Αθήνα – Μπέρμιγχαμ από 28/3/23 2 εβδομαδιαία A320 (Τελευταία πτήση τον Σεπτέμβριο 2017)
Αθήνα – Bristol από 27/3/23 2 εβδομαδιαία A320neo
Αθήνα – Μπρατισλάβα 05/6/23 – 28/9/23 2 εβδομαδιαίες Α320
Αθήνα – Dammam από 17/5/23 2 εβδομαδιαία A320
Αθήνα – Λιουμπλιάνα 06/6/23 – 29/9/23 2 εβδομαδιαία A320 (Τελευταία πτήση τον Σεπτέμβριο του 2016)
Αθήνα – Πάλμα ντε Μαγιόρκα 01/6/23 – 28/9/23 2 εβδομαδιαία A320neo (Τελευταία πτήση τον Σεπτέμβριο 2016)
Αθήνα – Ρίγα 18/5/23 – 12/10/23 2 εβδομαδιαία A320neo (Τελευταία πτήση τον Σεπτέμβριο 2016)
Αθήνα – Σεβίλλη 06/6/23 – 29/9/23 2 εβδομαδιαία A320
Αθήνα – Split 07/6/23 – 27/9/23 2 εβδομαδιαία A320 (Τελευταία πτήση από Olympic Air Dash 8-Q400 έως τον Οκτώβριο του 2019)
Θεσσαλονίκη – Βαρκελώνη 29/5/23 – 29/9/23 2 εβδομαδιαία Α320
Θεσσαλονίκη – Κολωνία από 03/6/23 2 εβδομαδιαία A320 (Τελευταία πτήση τον Οκτώβριο 2014)
Θεσσαλονίκη – Ερεβάν 29/5/23 – 30/9/23 3 εβδομαδιαία Α320

Άλλες αλλαγές στο πρόγραμμα του καλοκαιριού 2023, με βάση τα όσα έγιναν γνωστά το διάστημα 18/9/22 ως 25/9/22:

Αθήνα – Αμμάν
06/6/23 – 01/10/23 3 εβδομαδιαία A320neo (Προηγούμενο: 3 εβδομαδιαία προγραμματισμένα από 02/5/23 για ολόκληρο το καλοκαίρι)
Αθήνα – Άμστερνταμ Το A321neo αντικαθιστά το A320neo, 1 καθημερινά
Αθήνα – Βηρυτός 21/6/23 – 06/9/23 Αύξηση από 5 σε 7 εβδομαδιαία, A320ceo/320neo
Αθήνα – Βελιγράδι 06/7/23 – 03/9/23 Αύξηση από 4 σε 5 εβδομαδιαία, A320
Αθήνα – Βερολίνο 5 πτήσεις που εκτελούνται από το A321 (221 θέσεων), αντί για το A320neo (Συνολικά 4 εβδομαδιαία A321ceo, 1 εβδομαδιαία A321neo, 2 εβδομαδιαία A320neo)
Αθήνα – Bilbao 26/3/23 Αύξηση από 2 σε 3 εβδομαδιαία, A320neo
Αθήνα – Βρυξέλλες Μείωση από 14 σε 12 την εβδομάδα
Αθήνα – Κάιρο από 26/3/23 Αύξηση από 7 σε 9 εβδομαδιαία (11 από 02/6/23, 12 26/6/32 – 06/923).
Αθήνα – Κολωνία από 27/3/23 Αύξηση από 2 σε 3 εβδομαδιαία, A320
Αθήνα – Κοπεγχάγη από 01/6/23 Αύξηση από 5 σε 7 εβδομαδιαία
Αθήνα – Δουβλίνο από 07/6/23 Αύξηση από 2 σε 3 εβδομαδιαία, A320neo
Αθήνα – Φλωρεντία από 27/3/23 Το A320neo αντικαθιστά το A319, 2 εβδομαδιαία
Αθήνα – Γενεύη eff 26/3/23 1καθημερινό A321ceo, αντί για 4 εβδομαδιαία A320neo και 3 εβδομαδιαία A321ceo
Αθήνα – Σμύρνη 02/6/23 – 29/9/23 Το A320 αντικαθιστά την Olympic Air ATR72, 3 εβδομαδιαία
Αθήνα – Λάρνακα εξυπηρετείται 38 φορές την εβδομάδα αντί για 42 κατά την ακόλουθη περίοδο: 26/3/23 – 03/6/23 (40 εβδομαδιαία από 07/10/23)
Αθήνα – Λισαβόνα 05/6/23 – 15/10/23 Αύξηση από 6 σε 7 εβδομαδιαία, A320ceo/320neo
Αθήνα – Λουξεμβούργο 06/7/23 – 05/9/23 Μείωση από 4 την εβδομάδα σε 3 την εβδομάδα, A320neo
Αθήνα – Μαδρίτη 02/7/23 – 01/9/23 11 εβδομαδιαία A321neo, αντί για 7 εβδομαδιαία A321neo και 4 εβδομαδιαία A320
Αθήνα – Μάλαγα 01/6/23 – 21/9/23 Αύξηση από 2 σε 3 εβδομαδιαία. Το A321 αντικαθιστά το A320neo από 01JUN23
Αθήνα – Μάντσεστερ Το A320neo αντικαθιστά το A321neo στο NS23, 2 εβδομαδιαίες (3 από 05/6/23)
Αθήνα – Μιλάνο Μαλπένσα 19/6/23 – 16/9/23 Αύξηση από 14 σε 17 εβδομαδιαίες, επιπλέον πτήσεις που εκτελούνται από το A320
Αθήνα – Μόναχο από 26ΜΑΡ23 Αύξηση από 7 σε 10 εβδομαδιαία (12 από 06/7/23)
Αθήνα – Νίκαια 03/6/23 – 06/10/23 Μείωση από 7 σε 6 εβδομαδιαία, A320/321
Αθήνα – Παρίσι CDG 18 εβδομαδιαία αντί για 21. Από 01/6/23 – 21 ΙΟΥΝ. 23 21 εβδομαδιαία (Προηγούμενο: 24 εβδομαδιαία από 01/6/23)
22/6/23 – 02/7/23 24 εβδομαδιαία (Προηγούμενο: 24)
03/7/23 – 03/9/23 28 εβδομαδιαία
04/9/23 – 0/10/23 21 εβδομαδιαία (Προηγούμενο: 24)
από 3/10/23 18 εβδομαδιαία (Προηγούμενο: 21)

Αθήνα – Ποντγκόριτσα 03/6/23 – 30/9/23 Το A320 αντικαθιστά το ATR72, 2 εβδομαδιαία
Αθήνα – Riyadh από 03/6/23 Αύξηση από 3 σε 4 εβδομαδιαία, A320/321neo
Αθήνα – Ρώμη 16/6/23 – 17/9/23 Αύξηση από 14 σε 16 εβδομαδιαία (19 πτήσεις 1/7/23 – 03/9/23)
Αθήνα – Σκόπια 01JUN23 – 28SEP23 Το ATR72 αντικαθιστά το ATR42, 2 εβδομαδιαία
Αθήνα – Τελ Αβίβ 06/6/23 – 0/10/23 Αύξηση από 17 σε 18 εβδομαδιαία
από 2/10/23 Μειώση από 17 σε 16 την εβδομάδα

Αθήνα – Βαρσοβία Το A321ceo/321neo αντικαθιστά το A320neo, έως 1 καθημερινά
Αθήνα – Ερεβάν 03/6/23 – 06/10/ 23 Αύξηση από 5 σε 6 εβδομαδιαία ( καθημερινά από 03/7/23 – 03/9/23), A321neo

Αλλαγές που αναφέρθηκαν προηγουμένως:

Αθήνα – Τζέντα
από 4/5/23 2 εβδομαδιαία A321neo, αντικαθιστώντας το A320 (3 εβδομαδιαία από 06 ΙΟΥΝ23)
Θεσσαλονίκη – Ντίσελντορφ από 26/3/23 1 καθημερινά A321neo, αντικαθιστώντας το A320
Θεσσαλονίκη – Στουτγάρδη από 26/3/23 5 εβδομαδιαία A321neo, αντικαθιστώντας το A320 (1 καθημερινά από 01 MAY23)


Πηγή: Aegean Airlines NS23 International Service Update – 25SEP22 — AeroRoutes
Μετάφραση: Google :rolleyes:
 
Και μάλιστα στο Παρίσι απ' ότι φαίνεται κόβουν τη διανυκτέρευση του αεροπλάνου εκεί (αναχώρηση από Αθήνα 20:30 και από Παρίσι το επόμενο πρωί). Το επόμενο καλοκαίρι οι πτήσεις για Παρίσι θα είναι 7:35, 10:35 (η Sky φέτος πετούσε 10:45 αν δεν κάνω λάθος), 13:35 και 17:55.
 
Δεν ξέρω αν έχουμε αναφερθεί σε αυτό το δρομολόγιο, οπότε...

A3518 LCA1810 – 2030OTP 32N 26
A3519 OTP2115 – 2320LCA 32N 26

Ξεκινάει από 17/10/22 με A320ceo και από 1/11/22 με Α320neo

Πηγή: Aeroroutes
 
Επιστρέφει και το Μαρόκο !!!

Αθήνα (ATH) - Μαρακές (RAK) , από 22 Δεκεμβρίου 2022 έως 9 Ιανουαρίου 2023 με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις και μετά ξεκινάει κανονικά από 3 Φεβρουαρίου 2023 με 2 εβδομαδιαίες πτήσεις και Α320.
Λογικά θα επαναφέρει και την Καζαμπλάνκα? Ή μήπως θα έχουμε καμία επιστροφή RAM?
 
Top