Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
bari":3t0mxcqy said:
προσωπικη μου εκτιμηση-αν μου επιτρεπεται- ειναι οτι η Αιγαιου δε θα το κουνησει απο τα Βαλκανια. εκ του ασφαλους και με χαρακτηρα (και καλα) leader στην περιοχη.

Αν επαληθευτεί φίλε bari η εκτίμησή σου, τότε πιστεύω πως η Aegean θα φάει τα μούτρα της! Γιατί δεν μπορεί να κάνεις μία τεράστια επένδυση παραγγέλνοντας 25 καινούρια αεροσκάφη και να μην προσθέτεις προορισμούς!
Είδωμεν...
 
Δεν υπάρχει περίπτωση να μην "ανοιχτεί".
Τι θα τα κάνει τόσα αεροπλάνα?
Εκτός αν τα πήρε για να κάνει συλλογή.
Δε νομίζω όμως να θέλει ένας επιχειρηματίας (και ειδικά ο συγκεκριμένος) να κάνει συλλογή.
Λεφτά θέλει να μαζέψει.
Και απ' ότι φαίνεται, ξέρει πώς να τα μαζεύει.
 
Ε δεν τρώγεσαι ρε φίλε tarig_gr.

Επιχείρηση έχει ο άνθρωπος, λεφτά θέλει να βγάλει. Εκτός κι αν εσένα σε πληρώνουν σε είδος στην ΟΑ.

Αμαν πια :5:
 
tarig_gr":1r5ivp2i said:
fotis":1r5ivp2i said:
Και απ' ότι φαίνεται, ξέρει πώς να τα μαζεύει.

Αυτή τη φράση κρατάω και ο νοών νοείτο!

Προς Θεού, δεν το είπα με κακία. Σαφώς και κάνει τη δουλειά του ο άνθρωπος και απ' ότι φαίνεται την κάνει πολύ καλά!!!
 
@tarig_gr
Το ποστ μου παραπάνω δεν το διάβασες; Για κάνε τον κόπο σε παρακαλώ μην αλλάξουμε τροπάριο!
 
Δεν μπορείς να πεις το παραμικρό έτσι; Μην σας θίξουμε την Aegean. Για γέλια όμως έτσι. Ο αέρας της αλαζονίας που επικρατεί στην εταιρία γενικότερα, από την πίστα του Βενιζέλος και γενικά όλων όσων έχουν σχέση με αυτή την εταιρία με προβληματίζει. Όποιος έχει την μύγα μυγιάζεται φίλοι μου. Με προηγούμενο πόστ μου 5 λέξεων η απαντηση μου ήταν ρητορική χωρίς να δηλώνω θέσεις. Ο αξιότιμος κύριος από πάνω όμως βρήκε σωστό να κρίνει το πώς, που, πώς με μεταχειρίζεται εταιρία λες και του έθιξα δικιά του εταιρία. Τι να πεις ότι και να πω κάποια αρλούμπα θα βρείτε να δικαιολογηθείτε. Και όχι δεν φταίω εγω τώρα που τα χώνω για το θέμα ΟΑ VS A3, που στην ουσία καίγεστε να τα χώσετε σε οποιονδήποτε όχι απλώς δουλεύει αλλά σε όποιον ασχολείται με την ΟΑ.
 
Χμ... η Aegean αυτη τη στιγμη δεν μπορει να επεκταθει σε ανταγωνιστικες αγορες αν δεν διαφοροποιησει το προϊον που παραγει. Το οτι δεν εχει διαφορα με την ΟΑ στις onboard υπηρεσιες ειναι κατι το σημαντικο. Αν θελει να ανοιχτει σε Λονδινο / Παρισι, τοτε πρεπει να μπορει να κατεβασει τις τιμες ... κατω απο την Easyjet. Ισως να εκανε εκ περιτροπης Scheduled direct flights απο περιφερειακα αεροδρομια. Γιατι εγω να πρεπει δλδ π.χ. για να φτασω Λονδινο ή Παρισι να ανεβω Αθηνα ντε κ καλα το χειμωνα αφου η BA κοβει τα απευθειας δρομολογια απο Ηρακλειο (κ αλλες πολεις κ νησια της Ελλαδας).

Επισης δεν βρισκω το λογο γιατι να μην χρησιμοποιησω μια BA με το 767 της, για να παω στο Heathrow κ να χρησιμοποιησω εναλλακτικα τα στενα, 737 ή έστω κ 320/321 της Α3. Τα οποια στην τελικη δεν μου προσφερουν κ τπτ το ξεχωριστο (onboard entertainment κλπ κλπ).

Με απλα λογια οι προτασεις μου (χωρις να το εχω πολυψαξει το θεμα ομολογουμενως) ειναι αφενος μεν να κανει direct routes απο περιοχες της Ελλαδας που δεν εξυπηρετουνται όλο το χρονο...

Αφετερου... θα μπορουσε να δημιουργησει κ ενα charter department, ωστε να κανει προσπαθεια κ σε εκεινη την αγορα. Συνδεοντας ισως κ τις υπολοιπες χωρες των Βαλκανιων με πιο απομακρυσμενες χώρες. Αν κ ειναι μια ιδιαιτερα ασταθης κ ανταγωνιστικη αγορα... αυτη των τουριστικων/ναυλωμενων πτησεων.
(περιμενω βεβαια τωρα κ σχολιο οτι ... η τακτικη των θυγατρικων / παραρτηματων κλπ δοκιμαστηκε κ στην ΟΑ...) Πετυχε η δεν πετυχε?
 
nikos_k.":pvk5wemo said:
bari":pvk5wemo said:
προσωπικη μου εκτιμηση-αν μου επιτρεπεται- ειναι οτι η Αιγαιου δε θα το κουνησει απο τα Βαλκανια. εκ του ασφαλους και με χαρακτηρα (και καλα) leader στην περιοχη.

δεν μπορεί να κάνεις μία τεράστια επένδυση παραγγέλνοντας 25 καινούρια αεροσκάφη και να μην προσθέτεις προορισμούς!
Είδωμεν...

δεν πρεπει να ξεχναμε ομως οτι τα νεα αεροσκαφη ειναι αντικατασταση του στολου και οχι επεκταση. και οτι μια τετοια επενδυση αποσβενεται μονο με σιγουρες κινησεις και οχι με τολμηρα βηματα-π.χ. ανταγωνιζομενη τις ΒΑ και AF στα σπιτια τους.
βεβαια..ειδωμεν. τιποτα ακομα δεν ειναι σιγουρο και φυσικα η φημες σερνονται συνεχως
 
Εαν και εφόσον η Α3 αποφασίσει να ξεκινήσει νέο δρομολόγιο, αυτό θα είναι προς IST, καθώς το κυνηγά επίμονα τα τελευταία 2 έτη.
Φιλικά,

The Superber :cool:
 
και εγω θεορω πολυ καλο να ξεκινηση δρομολογια σε προορισμους που δεν εχουν μεγαλο ανταγωνισμο,ως προτο βημα επεκτασης προορισμων.
Βεβαια πεταει ειδη σε καποια μεγαλα αεροδρομια οπως μιλανο,μοναχο που εχει πολη ανταγωνισμο αλλα δεν γνωριζψ απο εδω πως πανε αυτα τα δρομολογια.
 
Top