Re: Νέα Δρομολόγια
jetflight":1d8l84b5 said:
Κανενας δεν αμφησβητει την αναπτυξιακη πορεια της Α3 , και κυριως εχοντας ως παραδειγμα τις ΟΑ που δεν προχωραει απολυτως τιποτα προς τα εμπρος.Ομως ειναι μεγαλη κουβεντα να λεει καποιος οτι θα παιξει πρωταγονιστηκο ρολο στα Βαλκανια , εαν λαβει τος βηματαρες των Turkish Airlines,Skyeurope, Wizz air ,και δει την αναπτυξιακη πορεια των Tarom,Carpatair,Adria Airways, Croatia Airlines,Malev που εγιναν και μελη συμμαχιων.
Oι πιο πολλές από τις παραπάνω εταιερείες ούτε νέες είναι ούτε έχουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό από κάποιο κρατικοδίαιτο δεινόσαυρο.
jetflight":1d8l84b5 said:
Δεν προκαταβαλλω τιποτα ,γιατι μπορει να βγω και λαθος,αλλα η επιλογη του STN και των Τιρανων μου φενεται καπως περιεργη.
Το STN ,για οσους δεν θυμουνται ειχε μπει στα πλανα της Low cost Flyglobespan,και το οποιο κοπηκε προφανως λογω χαμηλων επιδοσεων. Το αεροδρομιο αυτο εχει κυριως Low cost και Charter κινηση ,και λαμβανοντας των τεραστιο ανταγωνισμο στην Αθηνα απο μεγαθηρια οπως ΒΑ,EZY ,αλλα και ΟΑ που εχει καταφερει χρυσοφορα slots σε LHR,GWK ,θα επρεπε να λανσαρει διαφημιστηκα τον προορισμο αυτο εδω και παρα πολυ καιρο και να ακολουθησει τις χαμηλες τιμες που υπαρχουν σε αυτο το αεροδρομιο.Τα 321 και μαλιστα 2 πτησεις την ημερα ειναι πολυ μεγαλο ρισκο-ανοιγμα.
Θα συμφωνούσα εδώ στο ότι είναι ρίσκο. Χωρίς ρίσκο όμως δεν αναπτύσσεσαι, μένεις στάσιμος...
jetflight":1d8l84b5 said:
Τα Τιρανα , πιστευω οτι δεν εχουν αλλα περιθωρια και πιστευω οτι οι 2 εταιριες που ηδη πετανε εκτελουν πολλα δρομολογια για το επιπεδο του προορισμου αυτου. Οι περισσοτεροι Αλβανοι ερχονται με ΚΤΕΛ απο τα Τιρανα λογω τιμης φυσικα, και μιλαμε για μια πολυ υπαναπτικτη αεροπορικα χωρα.
Δεν ξέρω τι ΑΦ χρησιμοποιεί η Αλβανική εταιρεία, πάνως η άλλη επιλογή είναι σαφής: ΑTR vs ARJ.
jetflight":1d8l84b5 said:
Κεφαλλονια μεχρι στιγμης δειχνει να αντεχει εποχιακες-καλοκαιρινες πτησεις λογωτουρισμου, διοτι το χειμωνα εξαιτιας του οτι υπαρχει ΚΤΕΛ και πλοιο με το ζορι πεταει 1AT4 των ΟΑ το χειμωνα.Ισως με τον ανταγωνισμο να ανεβει πραγμα που το ευχομαι γιατι ειναι ωραιο νησι.
Kάπου εδώ ίσως να είναι και τα όρια της Αegean με την παρούσα μορφή του στόλου της. Οι μικρότεροι προορισμοί δεν μπορούν πλέον να καλυφθούν με ικανοποιητική συχνότητα και σε ετήσια βάση ούτε με τα ARJ - τα οποία άλλωστε από άποψη οικονομίας καυσίμου δεν πλεονεκτούν σε σχέση με ένα 737. Άρα λοιπόν μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τα regional, αν θα έρθουν, για να δούμε κάποιο άλλο σημαντικό άλμα στην εσωτερική αγορά.
jetflight":1d8l84b5 said:
Δυστυχως , διαλεξε κορεσμενους για το επιπεδο τους εξωτερικους προορισμους, και αφησε τα μεγαλα περιθωρια στην εσωτερικη αγορα κυριως απο τη Θεσσαλονικη αφηνοντας π.χ τα Χανια με λιγες πτησεις τη στιγμη που ολοι γνωριζουμε οτι το καλοκαιρι γεμιζουν ακομα και 2 πτησεις την ημερα,αφηνοντας κερδοφορες γραμμες οπως Χιο και Σαμο στο ελεος των ΟΑ και των αγονων γραμμων! Πετωντας 2 μηνες μονο σε Σαντορινη ,Μυκονο και παραβλεποντας το δωρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia.
Γιατι δεν πηρε ως παραδεγμα τη συνεργατη της ΑΡ που εξαντλησε ολα σχεδον τα περιθωρια της εσωτερικης ιταλικης αγορας, και τωρα μετα απο πολλα χρονια λειτουργιας ανοιγεται προς τα εξω.
Σε ό,τι αφορά στο δώρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia, αναφέρεσαι στην πτήση από SKG. Να σε πληροφορήσω ότι λειτουργούσε ως feeder για το δίκτυο της AZ. Τόσο οι ώρες όσο και ο γενικός προγραμματισμός αυτό εξυπηρετούσε, όχι O/D. Η Αegean δεν έχει πρόσβαση στο δίκτυο της AZ, oπότε δεν θα γέμιζε μια 'γαλατάδικη' πτήση με skyteam members.
Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη από Θεσσαλονίκη, αν εξαιρέσουμε τις επιδοτούμενες πτήσεις των ΟΑ, η Α3 κυριαρχεί. Επιπλέον αυξάνει τη θέση της, μιας και ξεχάσαμε να αναφέρουμε το ότι
• Νέα απ’ ευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Κως 1 φορά την εβδομάδα από 3 Μαϊου ενώ από τον Ιούλιο 2 πτήσεις την εβδομάδα.
• Ενισχύονται κατά την καλοκαιρινή περίοδο οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, Σαντορίνη ενώ παράλληλα βελτιώνονται και τα ωράρια των πτήσεων