Δρομολόγια Aegean

  • Thread starter mrk
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Re: Νέα Δρομολόγια

Κάποιος θα τα πει όλα αυτά "Μεγαλοιδεατισμούς", άλλος όμως θα τα πει "Σχέδιο Ανάπτυξης", βάλτε ό,τι χαρακτηρισμούς θέλετε. Σε λίγα χρόνια θα είμαστε όλοι εδώ και θα κρίνουμε εαυτούς και αλλήλους.

Η Αegean δεν μας έχει συνηθίσει σε 'αερολογίες'. Βάζει πλάνο και απ' ό,τι φαίνεται μέχρι τώρα το εφαρμόζει με επιτυχία. Δεν μένει παρά να δούμε...
 
Re: Νέα Δρομολόγια

μα ειναι στο πλανο αναπτυξης η μόσχα, το βελιγραδι και η κων/πολη..υπαρχουν γραφειοκρατικα κολληματα..ειναι γνωστο εδω και χρόνια οτι θελει να γινει υπολογισιμη δυναμη στα δρομολογια Αθηνας-Βαλκανικων πόλεων..για το Λονδίνο εύχομαι να παν ολα καλα αλλα το βλεπω οταν ηδη υπαρχουν 9 πτήσεις τη μερα (3 ΟΑ,3 ΒΑ,3 U2...)..ενα συν στην υπόθεση ειναι οτι θα πεταει για στανστεντ οποτε δεν ανταγωνιζεται αμεσα καμια εταιρια..και επιπλεον το STN εχει πολυ καλες συνδεσεις τοσο με κεντρο του λονδινου (Stansted Express) όσο και με δυτικη και βορεια αγγλια (Εσεξ,Ιπσουιτς,Οξφορδη,Κεμπριτζ..)...σαν αεροδρομιο πιστευω οτι μετα το Γκατγουικ ειναι το πιο ωραιο και αρκετα μοντερνο..απλα οι ουρες των Ραϊανεραρηδων ταξιδιωτων ειναι ατελειωτες αφου ειναι η μεγαλυτερη βαση..

για ταλλα δρομολογια;...τα τιρανα πιστευω θα παν πολυ καλα,εχουμε δοξα το θεο τεραστια μεταναστευτικη κοινοτητα στην αθηνα,η πρωτη ειναι.. οπως και η λήμνος πιστευω θα παει πριμα μη σου πω θα αυξηθουν και σε 2 καθημερινα καποια στιγμη-πολύ φανταριλικι λιγες οι θεσεις..ειδικα απο θεσσαλονικη δεν βρισκεις καθολου ευκολα θεση..για κεφαλονια..ισως..καταταλλα την θεσσαλονικη την έγραψε κανονικοτατα..κανενα νεο προορισμο ουτε φετος... :rant: ειδικα τωρα που χασαμε το Μιλανο πιστευα οτι ισως το καλυψουν..και η λήμνος θα ειχε επιτυχια και απο εδω...τι να περιμενουμε..το 2009? :(
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Κανενας δεν αμφησβητει την αναπτυξιακη πορεια της Α3 , και κυριως εχοντας ως παραδειγμα τις ΟΑ που δεν προχωραει απολυτως τιποτα προς τα εμπρος.Ομως ειναι μεγαλη κουβεντα να λεει καποιος οτι θα παιξει πρωταγονιστηκο ρολο στα Βαλκανια , εαν λαβει τος βηματαρες των Turkish Airlines,Skyeurope, Wizz air ,και δει την αναπτυξιακη πορεια των Tarom,Carpatair,Adria Airways, Croatia Airlines,Malev που εγιναν και μελη συμμαχιων.
Δεν προκαταβαλλω τιποτα ,γιατι μπορει να βγω και λαθος,αλλα η επιλογη του STN και των Τιρανων μου φενεται καπως περιεργη.
Το STN ,για οσους δεν θυμουνται ειχε μπει στα πλανα της Low cost Flyglobespan,και το οποιο κοπηκε προφανως λογω χαμηλων επιδοσεων. Το αεροδρομιο αυτο εχει κυριως Low cost και Charter κινηση ,και λαμβανοντας των τεραστιο ανταγωνισμο στην Αθηνα απο μεγαθηρια οπως ΒΑ,EZY ,αλλα και ΟΑ που εχει καταφερει χρυσοφορα slots σε LHR,GWK ,θα επρεπε να λανσαρει διαφημιστηκα τον προορισμο αυτο εδω και παρα πολυ καιρο και να ακολουθησει τις χαμηλες τιμες που υπαρχουν σε αυτο το αεροδρομιο.Τα 321 και μαλιστα 2 πτησεις την ημερα ειναι πολυ μεγαλο ρισκο-ανοιγμα.
Τα Τιρανα , πιστευω οτι δεν εχουν αλλα περιθωρια και πιστευω οτι οι 2 εταιριες που ηδη πετανε εκτελουν πολλα δρομολογια για το επιπεδο του προορισμου αυτου. Οι περισσοτεροι Αλβανοι ερχονται με ΚΤΕΛ απο τα Τιρανα λογω τιμης φυσικα, και μιλαμε για μια πολυ υπαναπτικτη αεροπορικα χωρα.
Η Λημνος χρειαζοταν τον ανταγωνισμο διοτι, εχει αρκετο κοσμο,αθλιες θαλασιες συγκοινωνιες,και κυριως κακες ωρες απο τις ΟΑ (Μια πολυ πρωι και μια πολυ βραδυ) . Αρα ειναι σωστη επιλογη και λογω μεγαλου αεροδρομιου μπορει να πεταξει και με μεγαλυτερο αεροπλανο η να αναπτυξει τη Θεσσαλονικη οπου δεν θεωρειται αγονη γραμμη.
Η Κεφαλλονια μεχρι στιγμης δειχνει να αντεχει εποχιακες-καλοκαιρινες πτησεις λογωτουρισμου, διοτι το χειμωνα εξαιτιας του οτι υπαρχει ΚΤΕΛ και πλοιο με το ζορι πεταει 1AT4 των ΟΑ το χειμωνα.Ισως με τον ανταγωνισμο να ανεβει πραγμα που το ευχομαι γιατι ειναι ωραιο νησι.
Δυστυχως , διαλεξε κορεσμενους για το επιπεδο τους εξωτερικους προορισμους, και αφησε τα μεγαλα περιθωρια στην εσωτερικη αγορα κυριως απο τη Θεσσαλονικη αφηνοντας π.χ τα Χανια με λιγες πτησεις τη στιγμη που ολοι γνωριζουμε οτι το καλοκαιρι γεμιζουν ακομα και 2 πτησεις την ημερα,αφηνοντας κερδοφορες γραμμες οπως Χιο και Σαμο στο ελεος των ΟΑ και των αγονων γραμμων! Πετωντας 2 μηνες μονο σε Σαντορινη ,Μυκονο και παραβλεποντας το δωρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia.
Γιατι δεν πηρε ως παραδεγμα τη συνεργατη της ΑΡ που εξαντλησε ολα σχεδον τα περιθωρια της εσωτερικης ιταλικης αγορας, και τωρα μετα απο πολλα χρονια λειτουργιας ανοιγεται προς τα εξω.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":1d8l84b5 said:
Κανενας δεν αμφησβητει την αναπτυξιακη πορεια της Α3 , και κυριως εχοντας ως παραδειγμα τις ΟΑ που δεν προχωραει απολυτως τιποτα προς τα εμπρος.Ομως ειναι μεγαλη κουβεντα να λεει καποιος οτι θα παιξει πρωταγονιστηκο ρολο στα Βαλκανια , εαν λαβει τος βηματαρες των Turkish Airlines,Skyeurope, Wizz air ,και δει την αναπτυξιακη πορεια των Tarom,Carpatair,Adria Airways, Croatia Airlines,Malev που εγιναν και μελη συμμαχιων.

Oι πιο πολλές από τις παραπάνω εταιερείες ούτε νέες είναι ούτε έχουν τον εσωτερικό ανταγωνισμό από κάποιο κρατικοδίαιτο δεινόσαυρο.

jetflight":1d8l84b5 said:
Δεν προκαταβαλλω τιποτα ,γιατι μπορει να βγω και λαθος,αλλα η επιλογη του STN και των Τιρανων μου φενεται καπως περιεργη.
Το STN ,για οσους δεν θυμουνται ειχε μπει στα πλανα της Low cost Flyglobespan,και το οποιο κοπηκε προφανως λογω χαμηλων επιδοσεων. Το αεροδρομιο αυτο εχει κυριως Low cost και Charter κινηση ,και λαμβανοντας των τεραστιο ανταγωνισμο στην Αθηνα απο μεγαθηρια οπως ΒΑ,EZY ,αλλα και ΟΑ που εχει καταφερει χρυσοφορα slots σε LHR,GWK ,θα επρεπε να λανσαρει διαφημιστηκα τον προορισμο αυτο εδω και παρα πολυ καιρο και να ακολουθησει τις χαμηλες τιμες που υπαρχουν σε αυτο το αεροδρομιο.Τα 321 και μαλιστα 2 πτησεις την ημερα ειναι πολυ μεγαλο ρισκο-ανοιγμα.


Θα συμφωνούσα εδώ στο ότι είναι ρίσκο. Χωρίς ρίσκο όμως δεν αναπτύσσεσαι, μένεις στάσιμος...

jetflight":1d8l84b5 said:
Τα Τιρανα , πιστευω οτι δεν εχουν αλλα περιθωρια και πιστευω οτι οι 2 εταιριες που ηδη πετανε εκτελουν πολλα δρομολογια για το επιπεδο του προορισμου αυτου. Οι περισσοτεροι Αλβανοι ερχονται με ΚΤΕΛ απο τα Τιρανα λογω τιμης φυσικα, και μιλαμε για μια πολυ υπαναπτικτη αεροπορικα χωρα.

Δεν ξέρω τι ΑΦ χρησιμοποιεί η Αλβανική εταιρεία, πάνως η άλλη επιλογή είναι σαφής: ΑTR vs ARJ.

jetflight":1d8l84b5 said:
Κεφαλλονια μεχρι στιγμης δειχνει να αντεχει εποχιακες-καλοκαιρινες πτησεις λογωτουρισμου, διοτι το χειμωνα εξαιτιας του οτι υπαρχει ΚΤΕΛ και πλοιο με το ζορι πεταει 1AT4 των ΟΑ το χειμωνα.Ισως με τον ανταγωνισμο να ανεβει πραγμα που το ευχομαι γιατι ειναι ωραιο νησι.

Kάπου εδώ ίσως να είναι και τα όρια της Αegean με την παρούσα μορφή του στόλου της. Οι μικρότεροι προορισμοί δεν μπορούν πλέον να καλυφθούν με ικανοποιητική συχνότητα και σε ετήσια βάση ούτε με τα ARJ - τα οποία άλλωστε από άποψη οικονομίας καυσίμου δεν πλεονεκτούν σε σχέση με ένα 737. Άρα λοιπόν μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τα regional, αν θα έρθουν, για να δούμε κάποιο άλλο σημαντικό άλμα στην εσωτερική αγορά.

jetflight":1d8l84b5 said:
Δυστυχως , διαλεξε κορεσμενους για το επιπεδο τους εξωτερικους προορισμους, και αφησε τα μεγαλα περιθωρια στην εσωτερικη αγορα κυριως απο τη Θεσσαλονικη αφηνοντας π.χ τα Χανια με λιγες πτησεις τη στιγμη που ολοι γνωριζουμε οτι το καλοκαιρι γεμιζουν ακομα και 2 πτησεις την ημερα,αφηνοντας κερδοφορες γραμμες οπως Χιο και Σαμο στο ελεος των ΟΑ και των αγονων γραμμων! Πετωντας 2 μηνες μονο σε Σαντορινη ,Μυκονο και παραβλεποντας το δωρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia.
Γιατι δεν πηρε ως παραδεγμα τη συνεργατη της ΑΡ που εξαντλησε ολα σχεδον τα περιθωρια της εσωτερικης ιταλικης αγορας, και τωρα μετα απο πολλα χρονια λειτουργιας ανοιγεται προς τα εξω.

Σε ό,τι αφορά στο δώρο που λεγεται Μιλανο απο την Alitalia, αναφέρεσαι στην πτήση από SKG. Να σε πληροφορήσω ότι λειτουργούσε ως feeder για το δίκτυο της AZ. Τόσο οι ώρες όσο και ο γενικός προγραμματισμός αυτό εξυπηρετούσε, όχι O/D. Η Αegean δεν έχει πρόσβαση στο δίκτυο της AZ, oπότε δεν θα γέμιζε μια 'γαλατάδικη' πτήση με skyteam members.

Σε ό,τι αφορά στην ανάπτυξη από Θεσσαλονίκη, αν εξαιρέσουμε τις επιδοτούμενες πτήσεις των ΟΑ, η Α3 κυριαρχεί. Επιπλέον αυξάνει τη θέση της, μιας και ξεχάσαμε να αναφέρουμε το ότι
• Νέα απ’ ευθείας πτήση Θεσσαλονίκη – Κως 1 φορά την εβδομάδα από 3 Μαϊου ενώ από τον Ιούλιο 2 πτήσεις την εβδομάδα.
• Ενισχύονται κατά την καλοκαιρινή περίοδο οι συνδέσεις της Θεσσαλονίκης με την Μύκονο, Σαντορίνη ενώ παράλληλα βελτιώνονται και τα ωράρια των πτήσεων
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μπράβο στην Aegean για τη σοβαρότητα με την οποία αναπτύσσεται. Ξέρεις κανείς πότε θα αναρτηθούν τα νέα δρομολόγια στο site της;
 
Re: Νέα Δρομολόγια

H Αλβανικη εταιρια πεταει με AR1,ακριβως ιδιο με της Α3. Οι ΟΑ προσθεσαν καποιες μερες με 737 στα Τιρανα, οποτε λαμβανοντας οτι δεν ειναι και ο πιο μεγαλος προορισμος ακομα και στα Βαλκανια η συνδεση θα ειναι υπερκαλυμενη.
Για το STN η επιλογη ειναι τα slots ,που εκει τα βρισκει πιο ευκολα ακομα καποιος.Γιατι δεν ερευνησε πως και γιατι η Flyglobespan απετυχε σε αυτο το δρομολογιο.
Για το Θεσσαλονικη Κως δεν αποτελει νεα πτηση. Περσι πετουσε στο κλασσικο διμηνο 1 φορα με 734. Φετος θα πεταει στο διο διμηνο 2 φορες με AR1.
Μυκονο και Σαντορινη θα μπορουσε απο το Πασχα να πεταει απο Θεσσαλονικη και οχι απο τον Ιουλιο!
Δεν πιεζει την ΥΠΑ να εξαιρεσει τις επιδοτουμενες γραμμες, οπως εγινε περσι με τα Χανια,αλλα αυτο εγινε απο τους φορεις των Χανιων.
Για μενα η πιο σωστη και σιγουρη επιλογη μου φενεται η Λημνος που μπορει να κρατησει ολο το χρονο αεροπορικη συνδεση.
Το Μιλανο δεν ηταν μονο transit ηταν και τελικος σταθμος οπως και η Ρωμη και πιστευω οτι εαν δεν ειναι η Α3,σιγουρα θα βρεθει καποια αλλη αξιολογη εταιρια που θα το σκεφτει σοβαρα.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

jetflight":dajg6fk0 said:
Για το Θεσσαλονικη Κως δεν αποτελει νεα πτηση. Περσι πετουσε στο κλασσικο διμηνο 1 φορα με 734. Φετος θα πεταει στο διο διμηνο 2 φορες με AR1.
Μυκονο και Σαντορινη θα μπορουσε απο το Πασχα να πεταει απο Θεσσαλονικη και οχι απο τον Ιουλιο!
Δεν πιεζει την ΥΠΑ να εξαιρεσει τις επιδοτουμενες γραμμες, οπως εγινε περσι με τα Χανια,αλλα αυτο εγινε απο τους φορεις των Χανιων.


Τα δρομολογια αυτα ειναι εποχιακα και γινονται καθε χρονο. Το θεμα ειναι τι γινεται και σε αλλα, πχ για Ροδο ή Μυτιληνη οπου το χειμωνα 2-3 πτησεις την εβδομαδα ειναι πολυ λιγες, προορισμοι οπου για Ροδο για παραδειγμα η ΟΑ πετουν σχεδον καθημερινα. Μονο για Ηρακλειο υπαρχει αξιοπρεπη συνδεση σχετικα. Παρτε το χαμπαρι μια ζωη θα ειμαστε αναγκασμενοι να πληρωνουμε τους φορους του ΕΛ.ΒΕΝ.
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Μα για αυτο εγραψα οτι παραμελησε τη σιγουρη αγορα της Θεσσαλονικης με ενα σωρο ελληνικους κυριως προορισμους αφηνοντας τους στο ελεος των ΟΑ που αλλου πετανε καθε μερα και αλλου μια στις τοσες λογω αγονων γραμμων που το αεροπλανο ειναι παντα γεματο!Παει να γινει Easyjet.Μα ειναι δυνατον?
 
Re: Νέα Δρομολόγια

latris aeroporias":3b3mws33 said:
καλησπερα συμφωνα με πηγες τα νεα δρομολογια εινα SNN 2 φορες την ημερα TIA, Λημνο και Κεφαλονια κατα 90 %
:D :D :D

μαλλον οχι 33% αλλα 90% :D :D :D
 
Re: Νέα Δρομολόγια

Θέλω να κάνω ένα μικρό σχόλιο: Διάφορα μέλη στο φόρουμ λατρεύουν τη λέξη «υπερκαλυμμένη». Και θέλω να ρωτήσω κάτι: Πώς ένας προορισμός προκρίνεται ως υπερκαλυμμένος; Γιατί εγώ έχω την εξής απορεία: το Λονδίνο έχει 9 πτήσεις την ημέρα, και η Α3 θέλει να βάλει 2 ακόμη. Θέλει δηλαδή είτε να αυξήσει την τωρινή κίνηση κατά 20%, είτε να κλέψει επιβάτες από τις άλλες 3 εταιρείες, είτε κάτι ενδιάμεσο. Εγώ πχ που αποφεύγω το LHR όπως ο διάολος το λιβάνι (καθυστερήσεις, κύκλους πάνω από το Λονδίνο, συσσώρευση, άθλια κτήρια), εκτός αν πρέπει να περάσω από το hub, δεν βλέπω σαν επιβάτης τι φοβερό πλεονέκτημα μου προσφέρουν τα πανάκριβα σλοτς της Ολυμπιακής και γιατί να μην προτιμήσω το Stansed. Επίσης το να πάρεις κάτι από την πίττα του Λονδίνου ή να την αυξήσεις κατά λίγο, δεν είναι λιγότερο ρίσκο από το να πας κάπου που έχει 1-2 πτήσεις ημερησίως;
Όπως και νά΄χει, αυτό που θέλω να πω είναι πως αν κοιτάγαμε την παρούσα εικόνα μόνο, οι περισσότερες κινήσεις αεροπορικών θα μας φαινόντουσαν φοβερό ρίσκο: όταν η Ολυμπιακή δεν μπορούσε να γεμίσει ένα 734 για Βερολίνο από Αθήνα και πετούσε μέσω Θεσσαλονίκης, η Easyjet έβαλε καθημερινή απευθείας πτήση και τα πήγε περίφημα κτλ. κτλ.
Καλό θα ήταν λοιπόν, όταν κοιτάμε μια αγορά για να κρίνουμε κατά πόσο υπερκαλυμμένη είναι, να προβάλλουμε κάποιο επιχείρημα πέρα από το πόσες καθημερινές πτήσεις ήδη υπάρχουν.
 
Top