Δρομολόγια Olympic Air

Ακουγεται εντονα οτι η Olympic Air μετα την απουσια ενος εξαμήνου επιστρεφει στη Κερκυρα, οπως επισης διατηρει και τις πτησεις της προς Αλεξανδρουπολη!
 
Φαίνεται πως ισχύει!

Code:
ATH-AXD
1234567 0600 DH4 27MAR-
12345-7 1930 DH4 27MAR-

Code:
ATH-CFU
1234567 0855 DH4 27MAR-
1234567 1435 DH4 27MAR-
----5-7 2110 DH4 24JUN-11SEP

Εντελώς τυχαία, οι ώρες δε συμπίπτουν με αυτές της Α3
 
Για το ATH - CFU σιγουρα ισχυει, στο site της ΟΑ υπαρχει ξανα δυνατοτητα κρατησεων απο 27 Μαρτιου (τις μερες και ωρες που αναφερει ο jerry) ενω η "επιστροφη" στο νησι επιβεβαιωνεται και στον τοπικο τυπο... :cool: :D :great:
 
"Το Διοικητικό Συμβούλιο της Olympic Air στην πρώτη συνεδρίαση με τη νέα του σύνθεση, αποφάσισε την αναμόρφωση της στρατηγικής της εταιρείας στοχεύοντας στην εστιασμένη στρατηγική της ανάπτυξη ώστε η Olympic Air να αναδειχθεί ηγετική δύναμη στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης εκμεταλλευόμενη το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της υψηλής ποιότητας του προϊόντος της.

Η πρόσφατη απόφαση της Ευρωπαϊκής Επιτροπής Ανταγωνισμού, με την οποία ανακόπηκαν τα σχέδια δημιουργίας ενός ενιαίου ελληνικού αερομεταφορέα με πανευρωπαϊκή εμβέλεια, καθώς και οι δυσχερείς συνθήκες και μεσοπρόθεσμες προοπτικές της αγοράς, υποχρεώνουν την εταιρεία να επανεξετάσει το πρόγραμμα δρομολογίων της, και να διαμορφώσει το πτητικό της έργο ώστε αυτό να ανταποκρίνεται στο νέο στρατηγικό σχεδιασμό της.

Στα πλαίσια αυτά στο πρόγραμμα πτήσεων εσωτερικού προστίθενται τα δρομολόγια Αθήνα - Κέρκυρα, Αθήνα – Αλεξανδρούπολη, Θεσσαλονίκη – Ηράκλειο, Θεσσαλονίκη – Χανιά, Θεσσαλονίκη – Μυτιλήνη και Θεσσαλονίκη – Ρόδος. Παράλληλα, αναπροσαρμόζεται το διεθνές δίκτυο με τη διατήρηση ή και επέκταση των πτήσεων προς Άμστερνταμ, Βελιγράδι, Βουκουρέστι, Κάιρο, Κωνσταντινούπολη, Λάρνακα, Σόφια και Τίρανα ενώ παράλληλα θα διακοπούν τα δρομολόγια προς Βιέννη, Βρυξέλλες, Λονδίνο και Παρίσι."


http://www.olympicair.com/News.aspx?a_id=2251
 
Με πρόλαβες.... Μα Λονδίνο και Παρίσι;;; Τόση χασούρα από τα άλλοτε χρυσά δρομολόγια;;;
 
Δηλαδή θα πρέπει σύντομα να δούμε αρκετά από τα Airbus να φεύγουν και παράλληλα την A3 να φεύγει από κάποια domestic δρομολόγια.

Υπάρχει περίπτωση να βγάλει κέρδη από τα Βαλκάνια και το εσωτερικό μόνο (για το Βελιγράδι πρέπει να πω ότι χαίρομαι που θέλει να το πάρει πίσω) και να καλύψει τόσα εκατομμύρια ζημιές που έχουν δημιουργηθεί;;;; Σε τι κόσμο ζούν;

Δηλαδή κράτησε μόνο το AMS επειδή δεν πετάει η A3;;; Και ενώ τα έχουν κανονίσει μεταξύ τους έχουν και θράσος να προσφύγουν στα Ευρωπαϊκά Δικαστήρια;;;

Θυμάμαι για BRU που είχε δύο daily πτήσεις. Έκοψε την πρωινή. Μετά είπε ότι θα ξαναβάλει την πρωινή κάποιες μέρες. Πριν ακόμα τη βάλει κόβει εντελώς το δρομολόγιο. Που είναι ο σχεδιασμός, η στρατηγική, η μελέτη, οι αναλύσεις;;;;;
 
Το θράσος της συνεργασίας είναι απροκάλυπτο.

Η OA θα αναλάβει απότι φαίνεται τα SKG-HER, SKG-CHQ, SKG-RHO, SKG-MJT, τα οποία θα αφήσει η Α3, η οποία γιαυτό έχει ζητήσει τα παραπάνω slots για SKG-FRA, SKG-DUS.

Επίσης, τώρα που φεύγει η ΟΑ, η Α3 θα ξαναρχίσει τη Βιέννη :?: :p Πρέπει να είναι το δρομολόγιο της ντροπής...

Για το Λονδίνο και το Παρίσι δεν έχω λόγια. Μόνο να μάθουμε τι θα γίνει με τα slots-φιλέτα
 
Τα slots-φιλέτα, T-bone, παϊδάκια, και όπως αλλιώς να τα περιγράψουμε, πωλούνται και αγοράζονται. Είναι είδος που κάθε χρονική στιγμή έχει και την αξία του, όπως και τις υποχρεώσεις του.
 
george_a, το γνωρίζω για τα slots. Απλά θα ήθελα να μάθω αν π.χ. δοθούν και αυτά στην Α3. Δε νομίζω να μείνει το Λονδίνο με 2 daily μόνο από Α3 ή το Παρίσι με 1 daily.
 
Κόβουν τη Βιέννη;Μπαίνουν μέσα από αυτό το δρομολόγιο;Πάντως πριν 10 μέρες που πήγα,είχε ικανοποιητική πληρότητα.Στη δε επιστροφή γινόταν ο κακός χαμός αφού είχε ακυρωθεί πτήση της Austrian,και στο α/φος δεν έπεφτε καρφίτσα.Δηλαδή το επόμενο ταξίδι μου προς Βιέννη θα πρέπει να γίνει με τις Αυστριακές αερογραμμές;Μάλιστα...Και φτάνει το μεσημέρι...
 
Top