Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Εχω την εξής αφελή απορία:
Τά τέσσερα αυτά αεροπλάνα ήταν αποφασισμένο εξ αρχής να δοθούν στην ΠΟΛΚΕΟΑ γιά να ενταχθούν στό υποτιθέμενα σχεδιαζόμενο «Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας»,ή απλώς δέν βρέθηκε αγοραστής γι’αυτά και επειδή εν τώ μεταξύ χάλασαν τούς διαδρόμους γιά να φτιάξουν τα αθλητικά κτίρια,τά αεροπλάνα δέν μπορούσαν πιά να απογειωθούν και «εγκλωβίστηκαν» εκεί;
Η ταπεινή μου γνώμη είναι οτι μάλλον συνέβη το δεύτερο.Δηλαδή ξέμειναν εκεί καί μιά και δέν υπήρχε περίπτωση νά τά πάρη κανείς ούτετ γιά σκράπ,σκέφτηκαν οι «αρμόδιοι» μιά και μάς μείνανε,δέν φτιάχνουμε κι’ένα μουσείο;(σάν να λέμε «έχω ένα κουμπί,μπορείτε να μού ράψετε ένα παλτό επάνω του;» ).
Αν είχε συμβεί το πρώτο,δηλαδή άν υπήρχε εκ τών προτέρων σκέψη να δημιουργηθή αυτό το μουσείο,τότε η ΠΟΛΚΕΟΑ:
1.Θά είχε επιδιώξει να κρατήση το –CBF,τό πρωτότυπο 722 δηλαδή,ώς πιό μεγάλης «ιστορικής» αξίας.(τό οτι ώς «δείγμα» 747 έχει μείνει το –OAB,που έγινε γνωστό λόγω τού οτι είχε ναυλωθεί από τον σουλτάνο τού Μπαχρεϊν γιά να κάνη την ευρωπαϊκή της περιήγηση η κόρη του,είναι από καθαρή τύχη).
2.Θά είχε φροντίσει εξ αρχής να έρθη σέ συνεννοήσεις μέ τούς αρμόδιους διεχειριστές («ΟΛΥΜΠΙΑΚΑ ΑΚΙΝΗΤΑ» ίσως;)τού χώρου στόν οποίο βρίσκονται τά αεροπλάνα,ώστε να τόν περιφράξη καί ούτω πως να προστατευτούν από τούς βανδαλισμούς.
3.Θά είχε φροντίσει γιά ένα αρχικό προσωρινό «σουλούπωμα» ώστε,π.χ. τό –CBA καί τό BCA νά είχαν όλες τίς θύρες τους (σέ αμφότερα λείπουν τά emergency exits,στό δέ –CBA η θύρα στό ουραίο τμήμα έχει αφαιρεθεί και κάποιοι την χρησιμοποιούσαν ώς σκάλα γιά να ανεβαίνουν στό –OAB μέσα απ΄τό cargo hold) γιά να είναι κλειστά και να μήν μπορή να μπή κανένας μέσα σ’αυτά καί να τά καθαρίση μέ ανορθόδοξους τρόπους...

Τώρα λοιπόν,αφού ΔΕΝ έγιναν όλα αυτά,αφού αφέθηκαν επί χρόνια τά αεροπλάνα στην τύχη τους καί αφού παρήχθη αρκετό «κράξιμο»,εδέησε νά περιφράξη η ΠΟΛΚΕΟΑ τόν χώρο-έστω και στοιχειωδώς.

Μετά από κάποια χρόνια ακόμη,ελπίζω οτι θά έχουν καταφέρει να βάλουν και τό ρύγχος στό –CBA,που τώρα χάσκει ώς ιπποπόταμος.

Γιά τά στατικοδυναμικά τού μουσείου δέ,φαντάζομαι οτι θά μάς τά λένε τά εγγόνια μας,μέσω μέντιουμ (γιατί μόνο έτσι θά μπορούμε να επικοινωνούμε μαζί τους απ’τό υπερπέραν...)
 
Τα αεροπλάνα πωλούνταν για σκραπ στους παλιατζήδες "με το κιλό" δηλ σε χαμηλή τιμή. Σε αυτή την τιμή αγοράστηκαν απο τον ΠΟΛΚΕΟΑ διότι κάποιοι ρομαντικοί πίστεψαν οτι μπορεί να γίνει κάποια μέρα μουσείο και κάποιοι πονηροί οτι στο μουσείο αυτό θα διοριστούν ισόβιοι πρόεδροι και μέλη ΔΣ.
Το έχω ξαναγράψει, απ τη στιγμή που τα αεροπλάνα αυτά βρίσκονται σε χώρο οπου δεν υπάρχει υπόστεγο και επισκευαστική βάση ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΔΙΚΑΣΜΕΝΑ ακόμα και στην (απίθανη) περίπτωση που θα γίνει μουσείο. Δεν μπορούν καν να βαφτούν (με βάψινο που να θυμίζει αεροπλάνο) σε ανοικτό χώρο.

Κύριοι μοντεράτορες γιατί μου σβήσατε το :mrgreen: στο προηγούμενο ποστ? είχα λόγο που τον έβαλα :D
 
Οπότε,και επειδή τό να τά αποσυναρμολογήσουν και να τά μεταφέρουν,π.χ. σέ κάποια "άκρη" τού Ελ Βεν όπου θά τά ξανασυναρμολογήσουν καί θά τά βάψουν κλπ κλπ είναι όνειρο άπιαστο διά τήν ΠΟΛΚΕΟΑ,δέν τά βλέπω καλά τά πράγματα....

ΥΓ 1.Εδώ που τά λέμε,δέν είναι η πρώτη φορά που το βλέπω αυτό το σενάριο.Σέ ναυτικό επίπεδο,ξοδεύτηκαν εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ γιά να φέρουν από τίς ΗΠΑ ρυμουλκούμενο ένα πλοίο λίμπερτυ (που ανήκε κάποτε σέ Ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία) γιά να το κάνουν μουσείο καί τό έχουν παρατήσει στό Κερατσίνι απ'την ώρα που το φέρανε-πρίν κάτι μήνες-καί ουδείς "αρμόδιος καί αριστογείτων" κάνει κάτι γι'αυτό.Γιά να μήν αναφέρω και τέως υπουργό μεταφορών (ανευ υποδομών και δικτύων καί παραγαδιών) που πρόσφατα είχε υποσχεθεί οτι θά έφερνε εδώ ένα από τά γνωστότερα παλιά Ελληνικά υπερωκεάνεια (που τώρα ταξιδεύει ώς κρουαζιερόπλοιο) γιά να το κάνη και αυτό μουσείο.

ΥΓ 2.Από μουσεία μπορεί να μήν πηγαίνουμε καλά,από "μούσια" όμως......
 
Κάτσε γιατί βλέπω να μένουν και καμιά 20ρια άλλα στον Ελ Βεν για το μουσείο.....
 
Μηπως περιμεναν αυτο για να κανουν κινηση???? Σοβαρα τωρα, αυτη τη στιγμη αν αυριο αποφασισουν να φτιαξουν μουσειο εχουμε διαθεσιμα:

BAC 111, 727, 732,733,734, ATR42/72 (νομιζω), DC3 (?), 742, A340, τι μου διαφευγει???

Μιλαμε πλεον για σοβαρο μουσειο... Αλλα ΑΝ αποφασισουν που ΔΕΝ θα αποφασισουν γιατι δεν υπαρχει κινητρο.
 
Αμα μπουν σε κατασταση "μουσειου" ( δηλαδη στη μαντρα κουφαρια ) και τα 343 θα τα εχουμε δει ολα τελικα , τοσο δυσκολο ειναι να βρεθει αγοραστης ? δημοσια περιουσια ειναι ρε παιδια , απαξιωθηκαν τα 343 ? :shock:
 
Δεν παίρνουμε κι ένα 380 έτσι για πληρότητα; :mrgreen: Πάντως σοβαρά τώρα, η αλήθεια είναι ότι μάλλον είναι δύσκολη περίοδος για να ξεκινήσει κάποιο τέτοιο project από το δημόσιο. Το να μεταφερθούν κάπου να είναι ασφαλή από τον κάθε καραγκιόζη όμως θα μπορούσε να γίνει πιστεύω! Βέβαια τι να λέμε, δεν έγιναν τόσα χρόνια που ήταν "καλά", τώρα με τη φουρτούνα θα το κάνουνε...; :rant:
 
Εδώ και 2-3 μέρες ένας μπογιατζής βάφει την μπλε ρίγα του 747 πάνω από το graffiti. Προφανώς είναι "απεσταλμένος" του ΠΟΛΚΕΟΑ αφού χρησιμοποιεί τη σκάλα-φορτηγάκι όπου και τη μεταφέρει στο φτερό. Με ένα κουβά και ένα πινέλο καταβάλει φιλότιμες προσπάθειες να καλύψει το γκράφιτι και να επαναφέρει τα χρώματα αν και το αποτέλεσμα (τουλάχιστον έως τώρα) είναι μάλλον ελαφρώς... τρικολόρ με 2-3 αποχρώσεις του μπλε.
Τέλος πάντων. Τουλάχιστον γίνεται κάτι...

Φωτογραφία σύντομα.
 
Βιβεχρωμ χρησιμοποιει? Να χαρω εγω preservation... (το εχω δει το πως εχει ξαναβαφτει, και καλυτερα να εμενε με το graffiti που λεει ο λογος...)
 
Αν και πολύ θά ήθελα να πιστέψω ότι η κίνηση αυτή αποτελεί την απαρχή ενεργειών γιά την "ίδρυση" τού "μουσείου",κρατάω μιά πισινή.Βλέπετε,εις την κινηματογραφικήν τέχνην,όταν γυρίζουμε ένα πλάνο που δείχνει το εξωτερικό ενός αεροσκάφους,πρέπει να φαίνεται ότι ανήκει σέ κάποια εταιρεία και αξιόπλοο,όχι ότι είναι καθηλωμένο και χρησιμεύει ώς πεδίον εξάσκησης γιά τούς γκραφιτάδες......

ΥΓ 1.Μάλλον ντουκόχρωμα πρέπει να είναι.Νερομπογιά πάντως δέν φαντάζομαι.....
 
Top