Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

aviation-computers

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
19/05/2012
Μηνύματα
34
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Εγώ δε ομολογώ ότι τρέφω κρυφές ελπίδες πως αν ζητηθεί η συνεργασία του ΔΑΑ και της Aegean ή της Olympic μπορεί και να προκύψει κάτι θετικό. Γι'αυτούς το κόστος δεν είναι πολύ μεγάλο του να διαθέσουν έναν μηχανικό και κάποια παλιά λάστιχα, ενώ η διαφήμιση που θα προκύψει από αυτό το εγχείρημα θα τους αποζημιώσει στο έπακρο.
Όσον αφορά τις ασκήσεις της ΕΜΑΚ γιατί δεν χρησιμοποιούν το αεροσκάφος που είναι στον Βενιζέλο για αυτόν τον λόγο?
 

Γιώργος Μάναρης

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2012
Μηνύματα
341
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Lgat
Γιατί δεν θα τους αφήνανε.Ο ΑΙΑ (η διοίκηση τού αεροδρομίου) θέλει το αεροπλάνο γιά τις δικές του ασκήσεις εκκέ-
νωσης και διάσωσης επιβατών μετά από πχ αναγκαστική προσγείωση,ενώ οι ΕΜΑΚ για ανακατάληψη τού αεροσκά-
φους μετά από τρομοκρατική ενέργεια.Είναι ικανοί να το κάνουν λίμπα.Επιπλέον,εδρεύουν μέσα στο αεροδρόμιο τού
Ελληνικού,επομένως,δυστυχώς γιά μάς,έχουν βολευτεί ιδανικά.Απλά,πρέπει να οργανωθούμε ώστε να ειδοποιηθεί η
Αστυνομία αμέσως μόλις γίνουν αντιληπτοί κάποιο Σαββατοκύριακο νωρίς το πρωί.Και γιά να μην το ξεχάσω,το -BCL
στα Σπάτα παραχωρήθηκε στον ΑΙΑ ευγενώς απο την Τεχνική Βάση το 2002,με τους κινητήρες του,ενώ στο ΠΟΛΚΕΟΑ
δεν σκέφτηκαν να χαρίσουν πχ το ATR -BIC πού ήδη από το 2008 είχε σχεδόν συμπληρώσει από ώρες(ή κύκλους) και
ένα Ντορνιέ.Δεν θα μπορούσαν να προσγειωθούν στο Ελληνικό; Μήπως είμαι υπερβολικός; Τι έπιασαν από λεφτά;
Σταγόνες στον ωκεανό τών δακρύων....
Σχετικά με την αναγκαία αλλαγή τροχών στο 727,διότι δεν είναι θέμα επισκευής αλλά αντικατάστασης ολόκληρων
τών τροχών (μαζί με τις ζάντες) πιστεύω πώς δεν θα αρνηθούν να μάς δώσουν παλιούς τροχούς από Α320 πού με
κάποιο ευρηματικό τρόπο να καταφέρουν να τους εφαρμόσουν ίσα-ίσα γιά τη ρυμούλκηση.Έχω δεί τέτοια αλλαγή
τροχού σε 737 σε φυσούνα.Ανασηκώνουν με γρύλο το σκέλος από κάτω,ξεβιδώνουν και αντικαθιστούν με καινούρ-
γιο.Κάποτε,μετά τη βάρδια,μού επετράπη να παρακολουθήσω αλλαγή φρένου σε έξω αριστερό τροχό στο τζάμπο το
"δέλτα" (-OAD). Μεγαλείο. Γιά πρώτη φορά έβλεπα όλο το κύριο σύστημα προσγείωσης από κάτω και πώς ήταν στε-
ρεωμένο.Ένα επίτευγμα της μηχανικής....
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Απ'ό,τι βλέπω,αρχίζει να δημιουργήται ένας "πυρήνας" από εθελοντές που θα αποκαταστήση τα αεροπλάνα αυτά σε μιά κατάσταση σχεδόν όπως πρίν τον παροπλισμό τους.Αυτό είναι θετικό σημάδι.

Ωστόσο μού κάνει εντύπωση ότι τίς εργασίες που έκανε ο κ.Μάναρης θα μπορούσαν να τίς είχαν κάνει τα μέλη τού ΠΟΛΚΕΟΑ πολύ νωρίτερα,αλλά δέν τίς έκαναν.
 

Γιώργος Μάναρης

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2012
Μηνύματα
341
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Lgat
Απλά,έτυχε να μπορώ να αφιερώσω χρόνο για μήνες.Άλλοι μπορεί να μη μπορούσαν.Πριν από δύο χρόνια μού είχε
πεί ένα συγγενικό μου πρόσωπο: "Μπορούν να κάνουν άλλοι αυτά πού μπορείς να κάνεις εσύ;" Ήταν μία γυναίκα με
διαίσθηση και χαρίσματα.Ώρες-ώρες τη θαύμαζα.Ηταν πολύ δυνατή.Μία μέρα,ζήτησε να δεί το χώρο.Η παλιά φρουρά security με ήξερε και δεν έφερε αντίρρηση.Είδε το μέρος,έκανε ερωτήσεις και φεύγοντας μού είπε: "Το όνομά σου θα
αρχίσει να γίνεται σιγά-σιγά γνωστό..." Δεν μπορώ λοιπόν να κατηγορήσω,ούτε είναι σωστό,ούτε θα έβγαινε κάτι απ' αυτό.Απλά πρέπει να βρω την αντοχή να ξαναρχίσω,χωρίς να περιμένω από κανένα,μόνο την άδεια.Έτσι όμως κοροϊ-
δεύουμε τον εαυτό μας,μετά συγχωρήσεως,διότι πρέπει να είμαστε ρεαλιστές.Οι εχθροί μας καραδοκούν και είναι αν
μη τι άλλο μαζοχισμός να δίνουμε σε αυτούς τους ανθρώπους την ευχαρίστηση να έρχονται κατά βούληση και να δια-
λέγουν τι θα αρπάξουν ή τι θα καταστρέψουν με την άνεσή τους για άλλη μία φορά...
Στο προηγούμενο τεύχος τού περιοδικού "Άλλη πτήση" διάβασα ότι την Κυριακή 8 Απριλίου μπήκαν άγνωστοι στο 727
και αφήρεσαν γύρω στα 20 καθίσματα (τριάδες),μάλλον "για να πουληθούν ως μέταλλα".Εγώ πού ξέρω τα αεροπλάνα
μέσα-έξω,έχω τη δική μου άποψη:Πριν από καιρό πήρα αυτή τη φωτογραφία από το εσωτερικό του.Είχα σηκώσει τις
πλάτες στις πίσω σειρές για εφφέ και τα χρώματα ήταν καθαρά σχεδόν σαν καινούργια.(Τα υπόλοιπα καθίσματα είναι
πολύ παλιά).Αρα πήραν τα καλύτερα και δε νομίζω για μέταλλα.Ο νοών νοείτω...
http://i48.tinypic.com/xqgz8l.jpg
 

Γιώργος Μάναρης

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2012
Μηνύματα
341
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Lgat
Καλημέρα! Τώρα έβλεπα την εκπομπή "Mega Σαββατοκύριακο".Οι δύο δημοσιογράφοι πού την παρουσιάζουν είχαν
ένα καλεσμένο και συζητούσαν ότι μέσα στο Σεπτέμβρη θα υποβληθούν όλες οι προτάσεις για το Ελληνικό και αφού
εξεταστούν,θα ληφθούν οριστικές αποφάσεις αρχές του 2013.Μένει να δούμε άν θα τηρηθεί η υπόσχεση πού έχουν
κάνει κατά καιρούς ότι θα υπάρχει πρόβλεψη και για αεροπορικό μουσείο.Τέλος πάντων φτάσαμε στην τελική ευθεία
και η βασανιστική αναμονή σε λίγο θα τελειώσει.Γιά να δούμε...Μήπως στο μεταξύ είναι μία καλή ευκαιρία να οργα-
νωθεί μία συνέντευξη στην τηλεόραση (και γιατί μόνο μία;)για να ταράξουμε τα νερά σε στύλ "ή τώρα ή ποτέ" γιά να
τους υπενθυμίσουμε αυτή την υπόσχεση πού κάποιοι κυβερνητικοί τόσο εύκολα έδιναν,ίσως γιατί ήξεραν ότι δεν θα
ήταν εκείνοι πού θα την τηρούσαν; ΠΟΛΚΕΟΑ,ακούς; Πρέπει να γίνει ξενάγηση στο χώρο των αεροπλάνων,στον εκθε-
σιακό χώρο του συλλόγου,γιατί όχι στο Μega Σαββατοκύριακο; Ό,τι γίνει πρέπει να γίνει τώρα!!!
Πρόθεση της κυβέρνησης είναι με την συνολική επένδυση πού θα γίνει να ελαχιστοποιηθεί το έλλειμμα και ο καλεσμέ-
νος το προέβαλε σα δικαιολογία όταν τού επεσήμαναν ότι ήδη,ορισμένες από τις δεσμεύσεις δεν έχουν τηρηθεί...Και
αυτό είναι που με κάνει να ανησυχώ.Ποιός μπορεί να τους υποχρεώσει; Μπορούμε όμως,και πρέπει να δημοσιοποιή- σουμε το αίτημά μας,να υπενθυμίσουμε τις δεσμεύσεις τους στο κοινό και τον αεροπορικό κόσμο,γιατί δεν υπάρχουν
πιά άλλα περιθώρια....Τί θα είναι ο σύλλογος χωρίς το μουσείο;
 

Γιώργος Μάναρης

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/02/2012
Μηνύματα
341
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
Oal
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
Lgat
Συνέβη κάτι πού δεν το φανταζόμουν.Καθάριζα το iPad χωρίς να κλείσω την οθόνη και κάτι πάτησα που έκανε μία μικρή μεγέθυνση στα γράμματα τών δημοσιεύσεων,με αποτέλεσμα μόνο οι δικές μου να εμφανίζονται ξηλωμένες,κάθε σειρά και διάστημα (κατά τό "κάθε λιμάνι και καημός").:shock: Είναι δυνατόν;Δηλαδή τόσον καιρό διαβάζατε κρόσια; :mad: Και η προεπισκόπηση;Δεν έχει καμμία σχέση,μού είπε ένας πού ξέρει,με το πώς εμφανίζονται στις οθόνες τών άλλων.:( Κάλλιο αργά παρά ποτέ...
Και για να πάμε στο αγαπημένο μου θέμα.Είχα ζητήσει να δώ φωτογραφίες τού καταπιεσμένου μου alter ego,τού Κυρ-Μήτσου αλλά δεν είδα και πολλή προθυμία.Ήξερα ότι κάπου κάνουν την εμφάνισή τους,αλλά πού;Εδώ καί καιρό έχω ανακαλύψει μία πού μού αρέσει πολύ.Πατήστε http://www.airpics.net και στο search γράψτε LGAT Kampitoglou.Θα βγάλει τρείς φωτογραφίες Νοεμβρίου 2010.Στη μία από αυτές είναι το BCA με ωραίο σουλούπι και από κάτω μία σκάλα.Αν κοιτάξετε καλά,κάποιος τη μετακινεί και κάπου τον ξέρω.Βλέπετε στο κεφαλόσκαλο κάτι πού μοιάζει με γάτα; Έ,γάτα είναι...Ο γάτος μου ο Κύρος (από το "Κύρου ανάβασις".) Εκείνο το απόγευμα το θυμάμαι.Καθάριζα με τον κουβά και τη μάπα ψηλά την άτρακτο τού 737 και η βροχή με βοηθούσε.Ευχαριστώ κ.Καμπίτογλου...Λοιπόν,ο Κύρος είχε κάποια προνόμια.Χρησιμοποιούσε πχ.τα δύο από τα τρία αεροπλανάκια,το piper Navajo και το cessna 421,για να κοιμάται(στη θέση τού συγκυβερνήτη).Τα δύο ιδιωτικά του αεροπλάνα.Λίγο καιρό νωρίτερα είχε έρθει συνεργείο για να πάρουν ένα πλάνο γιά τη διαφήμιση της ΙΟΝ.Και ενώ ετοιμάζαμε το αεροπλάνο με τον επιστάτη,ο Κύρος εισέβαλε στο 747.Τον είδα πού ανέβαινε τρεχάτος τη σκάλα,έκανα να κλείσω την πόρτα,αλλά πρόλαβε και μπήκε από τη χαραμάδα.Τίποτα δε σταματάει μία αποφασισμένη γάτα...Διάλογος:"Πού είναι ο Κύρος;"-"Κάπου έτρεχε".Φοβόμουν και μην αφήσει τα...ίχνη του πουθενά.(Τότε ήταν πού έκανα και κείνη την ανακάλυψη στο πίσω μέρος τής ατράκτου γιά το κούφιο κέλυφος πού υπάρχει πάνω από την οροφή τού θαλάμου επιβατών).Και αφού διέτρεξε την καμπίνα από την μία άκρη μέχρι την άλλη,κατέλυσε σε ένα κάθισμα δίπλα στην ανοιχτή πόρτα.Αφού είδες την καμπίνα,έλα να σε πάω και στο upper deck! Εξερεύνησε το πιλοτήριο,είδε την πρώτη θέση και αφού ικανοποιήθηκε,ξάπλωσε μπροστά στη σκαλίτσα. Ήταν ένας γάτος! η ψυχή τού χώρου...Το καλοκαίρι όμως τού 2011,έδωσε δείγματα ότι ψαχνόταν για ταίρι και μία μέρα τον έχασα.Υποθέτω ότι το έσκασε από τους αγωγούς που απομακρύνουν τα νερά της βροχής.Τίποτα δε σταματά ένα αποφασισμένο και...ανεξάρτητο γάτο!
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.198
Likes
568
Περιοχή
Airside
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Το 727 σαπιζει, αλλα υπάρχει ακόμα χρυσός στη σκουριά :)
http://www.jetphotos.net/viewphoto.php?id=7564933

iPhone.png
Sent from a mobile device
iPhone.png
 

Μιχαλης

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
22/01/2007
Μηνύματα
1
Likes
0
Καλησπέρα και απο μένα,

Κατέληξα να διαβάζω την συζήτηση για το αεροδρόμιο το ελληνικού καθώς ήθελα να μπω να δω τι έμεινε απο το χώρο τον οποίο ευτυχίσαμε να δούμε σε άρτια κατάσταση....Το ερώτημα μου ειναι απλό μπορώ να ενσωματωθω σε καποια ομάδα που ασχολείται με το χώρο ώστε να μαζευτεί το αρχείο ,οι στολές και να προφυλαχθούν???Είναι τόσο κρίμα να ρημάζει ένας τόσο ιστορικός χώρος
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Δεν υπάρχει καμμία ομάδα δυστυχώς.Δεν πατάνε το πόδι τους.Ο μόνος πού πηγαίνει όταν μπορεί στα αεροπλάνα είναι κάποιος ο οποίος διατηρεί το χώρο καθαρό,και σε συνεργασία με τούς σεκιουριτάδες κλείνει τρύπες στα συρματοπλέγματα πού κάποιοι τρωγλοδύτες δεν σταματούν να ανοίγουν. Πριν από δύο μήνες τον είδα πού έτριβε με βούρτσα το 727 γιατί είχε πάλι πιάσει λάσπη. Τώρα,αυτός κάτι νομίζει πώς κάνει αλλά πολύ φοβάμαι ότι ο κόπος του θα πάει χαμένος. Αυτά είναι ημίμετρα.Η πάγια θέση τού συλλόγου είναι "έχουμε κάνει τα χαρτιά μας στα Υπουργεία και περιμένουμε έγκριση για να βάλουμε μπρός".Έντεκα χρόνια απραξίας φοβάμαι μήπως πληρωθούν ακριβά.Αυτά έπρεπε να ήταν έτοιμα εδώ και χρόνια,ποιός τους εμπόδιζε,κι ας μή το λειτουργούσαν. Λίγη αγάπη δεν θα έβλαπτε...
ΥΓ. Τώρα πού το θυμήθηκα:Αρχές τού Γενάρη πήγε συνεργείο και κινηματογράφησε τα αεροπλάνα.Το γύρισμα πήγε καλά και θα προβληθεί Πάσχα στον Αντένα,στην εκπομπή τής Κατερίνας Αντωνοπούλου "Σε πρώτο πλάνο". (Κυριακές βράδυ). Οψώμεθα με φόβο και Πάθος!
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
http://i44.tinypic.com/1zd1vtx.png
Ο κυρ Μήτσος και η παλέττα του- όπως τον γνώρισα και τον φωτογράφησα πριν από τρία χρόνια πού έβαφε τους κύκλους στο SX-CBA.Το παράπονο (και η απορία του) ήταν πού δεν τον βοήθησαν να φτάσει πιό ψηλά και να το τελειώσει."Μα δεν θέλουν να δουν ολόκληρο το σήμα τής Ολυμπιακής στην ουρά;" Στην πάνω φωτογραφία πού είναι τού 1987, φαίνεται το ίδιο 727 μαζί με το SX-OAC (κολλάζ) όπως τα έβλεπα από τήν παλιά μου γειτονιά στην 1η στάση Γλυφάδας.
Http://oi62.tinypic.com/eiqq13.jpg
Νά και το cockpit τού SX-CBA.Φυσικά δεν έχει αλλάξει τίποτα και το εσωτερικό τής καμπίνας πρέπει να αδειάσει οπωσδήποτε απ' οτιδήποτε. Αλλά ποιός θα το κάνει; Εμείς οι Έλληνες πάντα περιμέναμε να έρθει κάποιος να μάς σώσει...
Http://i48.tinypic.com/xqgz8l.jpg
Αυτή η φωτογραφία έχει παρουσιαστεί ξανά.Είναι τα καθίσματα στο πίσω μέρος τής καμπίνας τού CBA. Ο λόγος πού τήν ξανανεβάζω είναι για να πώ ότι τελικά δεν μάς τα είχαν πάρει.Τα υπόλοιπα όμως καθίσματα δεν βλέπονται...Α,ναι! Τα γεράκια επέστρεψαν.Κάποτε το ένα φώλιαζε στην ουρά τού 727. Τώρα ξαναπήγε κάτω από το δεξί φτερό τού 747.Να με δεί δεν θέλει. Δεν συμπαθεί τούς παρείσακτους.... Olympic Eagle με ζευγάρι γερακιών.Μού θυμίζει το "Πέρα από τήν Αφρική". Ο εραστής της πέφτει με το αεροπλάνο του. Εκείνη εγκαταλείπει την Αφρική και μονολογεί: Όταν τον ξαναδώ θα τού πω ότι πάνω στον τάφο του πάει και κοιμάται ένα λιοντάρι.....
 
Top