Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.014
Likes
532
Περιοχή
Elbonia
Σωστά αναφέρθηκε παλαιότερα στο θρεντ ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ δεν θέλει να φτιάξει μουσείο πολιτικής αεροπορίας, αλλά μουσείο της Ολυμπιακής αεροπορίας. Μάλιστα, θέλει από άλλους να τους το φτιάξουν, να τους παραχωρηθεί οικόπεδο για τα αεροσκάφη και κτίριο για τα αντικείμενα. Σόρι κιόλας, αλλά αυτά δεν γίνονται. Ειδικά για ένα σωματείο που τα μέλη του δεν ξέρουν τι είναι ο αεροδριάδρομος (screenshot από το περιοδικό Άλλη Πτήση, Νο85)

Screenshot 2021-06-20 092033.png

Ας μην ξαναγυρίζουμε στα ίδια. Το ΠΟΛΚΕΟΑ αυτοαναγορεύτηκε σε επίσημο θεματοφύλακα ολόκληρης της αεροπορικής ιστορίας του τόπου, αλλά το μόνο που κατάφερε ήταν να παρατήσει τα αεροσκάφη επί 20 χρόνια, νοικιάζοντάς τα πότε για γυρίσματα σειρών και πότε για αγώνες μότο κρος. Εγώ σε αυτόν τον φορέα δεν θα εμπιστευόμουν να μου φυλάξει ούτε μηχανή του γκαζόν.
 
Last edited:

GEM

Business-Class-Member
Εγγραφή
28/08/2006
Μηνύματα
319
Likes
108
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Βλέπω κάτι χοντρούς χορηγούς από κάτω. Αν θέλει το ίδρυμα Ωνάση να βάλει μερικά εκατομμύρια για να νοικιάσει τον χώρο από τον Λάτση, θα γινόταν. Αλλά χλωμό το βλέπω.

Σε βάζει σε σκέψεις έτσι δεν είναι; Το ίδρυμα Ωνάση, η Olympic Air και οι λοιποί, το ξέρουν ότι είναι χορηγοί του ΠΟΛΚΕΟΑ;
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.909
Likes
1.177
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Συμφωνώ ότι το μουσείο έπρεπε να είχε γίνει τουλάχιστον όταν έκλεισε η Ολυμπιακή, αν όχι νωρίτερα. Το θέμα είναι ότι πέραν της ιδιοκτησίας, το ΠΟΛΚΕΟΑ δεν έκανε απολύτως τίποτα γι αυτά τα αεροσκάφη από τη στιγμή που περιήλθαν στα χέρια του μέχρι σήμερα. Το μόνο που γνωρίζω ότι έκανε ήταν να τα νοικιάζει με την ημέρα για διάφορους σκοπούς (τους οποίους του έχουμε αναφέρει παλαιότερα) αλλά τα χρήματα δεν φάνηκε να πήγαν στο παραμικρό στην συντήρηση των αεροσκαφών. Εκτός αν δεν γνωρίζουμε κάτι που έχει μείνει κρυφό. Το μόνο σχέδιο που πιθανώς υπήρχε ήταν να χώσει άλλος φράγκα (το κράτος; Η Αθηνά Ωνάση, Το ίδρυμα Ωνάση; Ιδιώτες χορηγοί; ) και στο τέλος το ΠΟΛΚΕΟΑ να καρπώνεται τα έσοδα. Απ' όσον γνωρίζω επίσης, το 747 το δώρισε η Αθηνά Ωνάση στο ΠΟΛΚΕΟΑ. Τα υπόλοιπα 2 αεροσκάφη δεν ξέρω πως περιήλθαν στην ιδιοκτησία του.

Όσον αφορά το ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ έδωσε μια "παράταση ζωής" σε 3 αεροσκάφη (τη λες και "ζωή" αυτή!!!) "για να τα "φωτογραφίζουμε"(!!!) δε σημαίνει ότι κινήθηκε σωστά καθ΄όλη τη διάρκεια των χρόνων ούτε ότι πρέπει να λέμε και "ευτυχώς". Εγώ όλα αυτά τα χρόνια θλιβόμουν με την εικόνα τους και θύμωνα για την τύχη τους. Και το 747 της ΗΙΑ έχει πάρει "παράταση ζωής" και "το φωτογραφίζουμε". Και το Tristar της Καβάλας και η Καραβέλα της Θεσσαλονίκης και το BAC 1-11 στο Ελληνικό (που δεν είναι καν ιδιοκτησία του ΠΟΛΚΕΟΑ) κλπ. Δε σημαίνει ότι πρέπει να ευχαριστήσουμε κάποιον επειδή είναι πεταμένα σε μια γωνιά και έτσι θα μείνουν! Ότι ισχύει γι αυτά ισχύει και για τα αεροσκάφη του Ελληνικού. Τα περί Μουσείου στα λόγια και σε αναφορές στα τεύχη του περιοδικού του ΠΟΛΚΕΟΑ χωρίς κανένα σχέδιο, κινητοποίηση και προοπτική είναι ανάξια λόγου.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.014
Likes
532
Περιοχή
Elbonia
Απ' όσον γνωρίζω επίσης, το 747 το δώρισε η Αθηνά Ωνάση στο ΠΟΛΚΕΟΑ.
Δεν μπορώ να βρω την παραμικρή πηγή γι' αυτό. Αν έγινε όντως έτσι, η γεννημένη το 1985 Αθηνά πότε έκανε αυτήν την κίνηση;
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Απ' όσον γνωρίζω επίσης, το 747 το δώρισε η Αθηνά Ωνάση στο ΠΟΛΚΕΟΑ. Τα υπόλοιπα 2 αεροσκάφη δεν ξέρω πως περιήλθαν στην ιδιοκτησία του.

Όσον αφορά το ότι το ΠΟΛΚΕΟΑ έδωσε μια "παράταση ζωής" σε 3 αεροσκάφη (τη λες και "ζωή" αυτή!!!) "για να τα "φωτογραφίζουμε"(!!!) δε σημαίνει ότι...
Ας εστιάσουμε μόνο σε αυτά: 1) το 747 δεν ανήκε στην Αθηνά για να το δωρίσει στο ΠΟΛΚΕΟΑ. Η Αθηνά ποτέ δεν ασχολήθηκε με τους Έλληνες. Μου κάνει εντύπωση όμως το ότι αν και είστε τόσο καλά ενημερωμένοι για όλα, δεν γνωρίζετε ότι τα τρία αεροπλάνα αγοράστηκαν με ένα είδος εράνου μέσω τής μισθοδοσίας τής ΟΑ το 2003, συγκεντρώθηκε το ποσό που απαιτούσε ο νέος ιδιοκτήτης για να μην τα δώσει για σκραπ και πιάνοντας τα λεφτά του αποχώρησε και περιήλθαν στην ιδιοκτησία τού ΠΟΛΚΕΟΑ.
2) Θα προτιμούσατε να είχαν χαθεί ήδη από το 2003 λοιπόν. Είχαν αρχίσει να τσιμπολογάνε το 747 και είχαν ήδη προλάβει να βγάλουν τούς κινητήρες δυστυχώς. Τώρα υπάρχει και μία μικρή πιθανότητα μήπως δεν...
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.014
Likes
532
Περιοχή
Elbonia
Κοιτάξτε, όσο καλή πρόθεση κι αν είχε το ΠΟΛΚΕΟΑ, αποδείχθηκε ότι δεν είναι αντάξιο της αποστολής που (λέει ότι) ανέλαβε. Πέρα από δηλώσεις στις εφημερίδες και δακρύβρεχτες ωνασικές ελεγείες στο περιοδικό του, δεν έκανε τίποτα ουσιαστικό προκειμένου να διαφυλάξει την κληρονομιά της ΟΑ. Κι αν κάποιοι άνθρωποι κουράστηκαν, πλήρωσαν, δούλεψαν, συγκέντρωσαν, μάλλον κόπιασαν αδίκως αφού διέθεσαν τόσους πόρους σε μια αποστολή που τελικά δεν πέτυχε. ΟΚ, αγαθά τα κίνητρα (που δεν τα πολυπιστεύω ως αγαθά, αλλά ας πούμε ότι ισχύει), αλλά δεν φτάνουν. Ο χειρισμός ήταν ατυχής και λίγος.

Τώρα, αποδεικνύεται ότι το σωματείο δεν έχει ούτε τον νόμο με το μέρος του, καθώς με απόφαση δικαστηρίου τα αεροσκάφη εκπλειστηριάζονται, αφού στέκονται παρατημένα (κατά τα φαινόμενα) σε ξένο οικόπεδο παρά τη θέληση του ιδιοκτήτη και του διαχειριστή του.

Όλα αυτά τα χρόνια το ΠΟΛΚΕΟΑ νεμόταν την ιδιοκτησία του (ενοικιάζοντάς την για διάφορους σκοπούς), εισέπραττε τα χρήματα, αλλά ούτε σε αυτό το θρεντ ούτε στο περιοδικό τους ούτε στις δηλώσεις τους βρήκα κάτι από το οποίο να προκύπτει ότι κάποιος πληρώθηκε για να συντηρήσει, σουλουπώσει, φυλάξει, φροντίσει αυτά τα αεροσκάφη (θα χαρώ να διαψευστώ).
Μόνο για εθελοντές διάβασα και για ρομαντικούς που πιάστηκαν κορόιδα ενώ άλλοι εισέπρατταν.

Και πολύ φοβάμαι ότι όταν έρθει (δυστυχώς) η μέρα που θα πέσει κοπίδι στο τζάμπο, πολλοί άνθρωποι θα είναι πρόθυμοι να πέσουν μπροστά στις μπουλντόζες. Οι μεν (που είναι οι περισσότεροι εδώ μέσα) γιατί θα πονάει η καρδιά τους να τεμαχίζεται μια υπέροχη ιπτάμενη μηχανή. Οι άλλοι, θα κλαίνε γιατί δεν έγινε πράξη το όραμά τους να ζουν με κρατικά λεφτά σε ένα μουσείο για έναν στυγνό επιχειρηματία που πλούτισε από την ΟΑ καταχρεώνοντάς την και μετά την πέταξε σαν κουβά με σκατά στο δημόσιο.
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Αυτά πού αναφέρετε είναι σωστά. Όλα εδώ πληρώνονται. Όσο για την αναφορά σας στο «στυγνό επιχειρηματία», εγώ πιστεύω ότι αν δεν είχε χάσει τον διάδοχό του δεν θα είχε χάσει το ενδιαφέρον του για την εταιρεία και πολλά πράγματα θα ήταν διαφορετικά.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.014
Likes
532
Περιοχή
Elbonia
Ο επιχειρηματίας πέταξε την εταιρεία σαν σκουπίδι λίγες εβδομάδες μετά την πτώση της χούντας όταν έγινε ξεκάθαρο ότι δεν θα είχε τη δυνατότητα να κάνει τις ρεμούλες που είχε συνηθίσει. Και η ελίτ των εργαζομένων απλώς άλλαξε πάτρωνα και συνέχισε να ζει βασιλικά. Πολλοί απ' αυτούς δεν έχουν ξεχάσει τον ευεργέτη τους και μαζεύουν τη γραφομηχανή και τις κάλτσες του σαν να ήταν το σανδάλι του Μεσσία από το Life of Brian. Ατυχώς για την αεροπορία, έπαιξαν κι έχασαν.
 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.909
Likes
1.177
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Την πληροφορία ότι η Αθηνά Ωνάση δώρισε το 747 την έχω ακούσει μέσα από το ΠΟΛΚΕΟΑ. Ότι δηλαδή αυτή διέθεσε τα χρήματα ώστε να περιέλθει το αεροσκάφος στον Σύλλογο. Εκτός αν αυτά που είπε ο/η συγκεκριμένος/η ήταν αερολογίες (δεν θα μου έκανε εντύπωση)! Και επειδή δεν ξέρουμε για το πως περιήλθαν τα αεροσκάφη, γι αυτό και αναμένουμε απάντηση από κάποιον που ξέρει. Πιθανώς να βοήθησε οικονομικά το γεγονός ότι από τις συντάξεις των πρώην εργαζόμενων της ΟΑ (πιθανώς και από τη μισθοδοσία των υπαρχόντων τότε υπαλλήλων) αφαιρούνταν κάποια λίγα ευρώ κάθε μήνα υπέρ Συλλόγου. Αν δεν κάνω λάθος αυτό ισχύει ακόμα και σήμερα (για τους συνταξιούχους). Αν κάνω λάθος, διορθώστε με.

Όσο για τους κινητήρες ήταν από τα ελάχιστα που μπορούσαν να πουληθούν σε αρκετά καλή τιμή, κάτι που όντως έγινε. Δε νομίζω ότι υπήρχε περίπτωση να παραμείνουν οι κινητήρες στο αεροσκάφος. Το ότι όμως το κόκπιτ είναι σε τραγική κατάσταση με τίποτα να μην υπάρχει πλέον μέσα όπως και στην καμπίνα (από το πλιάτσικο διαφόρων που μπαινόβγαιναν ανενόχλητοι στα αεροσκάφη), είναι μια πραγματικότητα κυρίως λόγω της μη ύπαρξης φύλαξης του χώρου. Τα άλλα δύο είναι σε χειρότερη κατάσταση εσωτερικά. Οι έξοδοι ήταν συχνά ανοικτές. Το ίδιο και η μικρή έξοδος πάνω από το κοκπιτ που επανειλημμένα είχα επισημάνει εδώ. Με ότι αυτό συνεπάγεται σε μέρες βροχής. Νομίζω ότι τουλάχιστον την φύλαξη μπορούσε να την αναλάβει ο Σύλλογος. Αν δεν μπορούσε ούτε αυτό τότε καταλαβαίνουμε για τι συζητάμε.
 

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.014
Likes
532
Περιοχή
Elbonia
Στα 18 της (και ενώ είναι γνωστό το πώς ζούσε) λίγο δύσκολο να έδωσε χρήματα για έναν σκοπό που ποτέ δεν γνώριζε και ποτέ δεν την ενδιέφερε. Μάλλον κάποιος φαντασιόπληκτος αποφάσισε να πει το παραμύθι του εκείνη τη μέρα.

Θα είχε ενδιαφέρον να μάθουμε ποιος διέδιδε τέτοια πράγματα. Δεν νομίζω ότι έχει νόημα να τον/την προστατεύσεις. Στο κάτω-κάτω, αυτός/ή άρχισε τις μ@λ@κίες. :mrgreen:
 
Top