Εγκαταλειψη των Boeing στο LGAT

  • Thread starter GP707
  • Ημερομηνία δημιουργίας

OveLix

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
07/11/2004
Μηνύματα
1.014
Likes
532
Περιοχή
Elbonia
Εγώ περιμένω μέρες να φανεί κάποιος που θα γράψει ότι πίσω απ' όλη αυτήν τη συνωμοσία κρύβεται ο Ευτύχης που κατέχει το 1,66% της Lamda Development :mrgreen:
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Air Greece γνωρίζεις γιατί επιμένουν να αναφέρουν 7(!!!) ιστορικά αεροσκάφη της Ολυμπιακής; Καταλαβαίνω ότι είναι πιο εντυπωσιακό να αναφέρουν 7 αεροπλάνα για να δείξουν ότι υπάρχει αρκετό υλικό για το δυνητικό μουσείο αλλά το να βαφτίζουν ως αεροσκάφη ΟΑ όλα όσα υπάρχουν εκεί είναι λάθος και φοβάμαι ότι υπάρχει περίπτωση να αποβεί και εναντίον τους (το ότι ψεύδονται εννοώ).
Σωστή παρατήρηση, είναι λάθος πρώτον γιατί προκαλούν την ΥΠΑ που ποτέ δεν επιθυμούσε την ίδρυση μουσείου και έχει φερθεί εχθρικά και δεύτερον και σημαντικότερον, θα έδινε «πάτημα» σε ανθρώπους εκτός ΟΑ να μπουν στην κίνηση αυτή και να φτιάξουμε το μουσείο γι αυτούς. Είναι αργά πια για να γίνει μουσείο αεροπορικό και θέλει ρεαλισμό, προσεχτικούς χειρισμούς, όχι τέτοια λάθη τακτικής.
Post automatically merged:

Εγώ περιμένω μέρες να φανεί κάποιος που θα γράψει ότι πίσω απ' όλη αυτήν τη συνωμοσία κρύβεται ο Ευτύχης που κατέχει το 1,66% της Lamda Development :mrgreen:
Αρκετά προβλήματα έχει για να ασχολείται ο κύριος που ανέφερες, και ο οποίος αυτή τη στιγμή έχει ανάγκη την υποστήριξη όλων...
Post automatically merged:

Εγω θα ήθελα να μείνουν εκεί στη άκρη του Ελληνικού σαν μνημεία (εγκατάλειψης). . .αλλιώς να γίνουν χρήσιμα ξανά με τη μορφή κατσαρολικών. . .
Ναι, και να γράφει η κατσαρόλα Οlympic Eagle? ή μαζί με τις κατσαρόλες να γίνουν και αρκετά συλλεκτικά μπρελόκ όπως στην περίπτωση τού OAD?
 
Last edited:

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
231
Likes
42
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
...να γράφει η κατσαρόλα Οlympic Eagle? ή μαζί με τις κατσαρόλες να γίνουν και αρκετά συλλεκτικά μπρελόκ όπως στην περίπτωση τού OAD?

Δεν χρειάζεται να γίνει και μπρελόκ. . .απλά να ανακυκλωθεί σε οτιδήποτε....αν όχι, να (παρα-) μείνει μνημείο εγκατάλειψης (και μνήμης) χωρίς καμία εικαστική παρέμβαση ....σε μουσείο πολιτικής αεροπορίας δεν θα μπει σίγουρα οπότε ας μείνει στο έλεος των καιρικών φαινομένων ενώ δίπλα θα έχουμε ένα 'μοντέρνο' πάρκο που δεν θα θυμίζει πια τίποτα από αεροδρόμιο....
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Κάτι σαν τον Παρθενώνα δηλαδή. Πολύ μού τον θυμίζει η περιγραφή σου. Έχουμε συνηθίσει βλέπεις οι Έλληνες με την ιδέα τής εγκατάλειψης σε τέτοιο βαθμό που να μάς φαίνεται φυσικό και αναμενόμενο και γοητευτικό...έχει λιώσει το μνημείο από την όξινη βροχή αλλά τι να κάνουμε; Ευτυχώς που δεν συμμερίζομαι αυτή την άποψη.
 
Last edited:

convair

Economy-Class-Member
Εγγραφή
22/08/2006
Μηνύματα
231
Likes
42
Περιοχή
Athens
Website
www.707.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
Κανένα πρόβλημα!..έχω αιρετικές απόψεις σχετικά με νοσταλγίες και μοντέρνες ανακατασκευές-μουσεία...προτιμώ να υπάρχουν διάσπαρτα μνημεία χωρίς απαραίτητα να είναι διατηρητέα. . .η εγκατάλειψη για μένα σηματοδοτεί και μια αρχή για κάτι καινούριο. Μακάρι οι νεότερες γενιές να έχουν εικόνες αλλά κυρίως να δημιουργήσουν και να ζήσουν καινούριες καταστάσεις όπως εμείς είχαμε το Ελληνικό, τα 747 κοκ. . .
Post automatically merged:

A και ο Παρθενώνας δεν είναι εγκαταλελειμμένος....αν πάλι θες να τον ανασκευάσουμε με μοντέρνα στεγανοποιητικά υλικά, ίσως και ένα θόλο όπως το Spruce Goose τι να πω...σίγουρα δεν θα είναι το ίδιο επιβλητικός πάνω στον βράχο αυτό...
 
Last edited by a moderator:

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.909
Likes
1.177
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Όσο ακόμα υπάρχει εκεί το 747 τόσο θα ελπίζουμε για μια καλή έκβαση στην τύχη των 4 αεροσκαφών του Ελληνικού. Για όσους δεν το έχουν δει, στο παρακάτω λινκ παραθέτονται 15 φωτο από το εσωτερικό του κυρίως, του 2005 & 2006. Ονομασίες σε κάθε τμήμα, φιγούρες αρχαίων αγαλμάτων στα σκιάδια, τεράστιες υφασμάτινες θέσεις ακόμα και στην economy και άλλα πολλά που θα παρατηρήσει κανείς.

 

GP707

Moderator
Staff member
Εγγραφή
04/05/2004
Μηνύματα
5.909
Likes
1.177
Περιοχή
LGAT, East Terminal
Website
www.flickr.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AOA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Τα πρώτα χρόνια μετά το κλείσιμο του Ελληνικού και όταν ακόμα τα πράγματα ήταν πολύ χαλαρά στο να μπεις μέσα στο χώρο (βλέπε κάτι εκδηλώσεις ανοιχτές για το κοινό για πέταγμα χαρταετού, αγώνες τηλεκατευθυνόμενων κλπ) τα αεροσκάφη ήταν επίσης "ανοιχτά για το κοινό"(!!!) και πολύ εύκολο στο να μπει κάποιος μέσα αφού όλες οι emergency στα BAC 1-11, 727 & 737 ήταν ανοιχτές. Και κανένας υπεύθυνος των αεροσκαφών να είναι παρών έτσι για τους τύπους. Μόνο το 747 ήταν σχετικά καλά κλειστό. Μάλιστα στα 3 πρώτα κάποιοι είχαν βάλει και αυτοσχέδιες "σκάλες" από βαρέλια και άλλα αντικείμενα (μέχρι τη μύτη του 727 είχαν σύρει δίπλα στο φτερό όπως θα δείτε σε μια φωτο) προκειμένου να είναι και πιο εύκολη η "πρόσβαση". Δεν ήταν λίγες οι φορές που περνώντας από τον εξωτερικό δρόμο έβλεπα διάφορους να μπαινοβγαίνουν στα αεροσκάφη. Έτσι λοιπόν το... τόλμησα κι εγώ να μπω στον πειρασμό να δω πως ήταν μέσα τα αεροσκάφη αυτά στη διάρκεια μιας εκδήλωσης όπου το αεροδρόμιο ήταν ανοιχτό για το κοινό, έχοντας ένα φόβο μην βρω κανέναν μέσα που είχε μετατρέψει την καμπίνα σε σπίτι του. Τις είχα κρατήσει αδημοσίευτες για όλα αυτά τα χρόνια για ευνόητους λόγους. Απογοητευτικό το θέαμα όπως θα δείτε και στις παρακάτω φωτογραφίες:

 

CHRISTOS55

First-Class-Member
Εγγραφή
12/01/2014
Μηνύματα
599
Likes
193
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAT
Καλόπιστη ερώτηση!!. Με αυτό το λεηλατημένο εσωτερικό των α/φων επιθυμούμε να κάνουμε Μουσείο?
 

aakunz

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2003
Μηνύματα
3.707
Likes
925
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GRL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKC
Χωρίς να αποτελεί έκθεμα, το Trident της Λευκωσίας, αν και ευρισκόμενο σε πολύ χειρότερη κατάσταση, αποτελεί ένα από τα σημαντικότερα τοπόσημα της Νεκρής Ζώνης: ένα αεροπλάνο σύμβολο της τραγικής ιστορίας της Κύπρου. Το ίδιο και με τις υπόλοιπες εγκαταστάσεις του αερολιμένα Λευκωσίας, εκεί που ο χρόνος σταμάτησε το καλοκαίρι του 1974. Το πολιτικό πρόβλημα δεν επιτρέπει την αξιοποίησή τους κατ' ουδένα τρόπο.

Τα Boeing και το RomBAC του Ελληνικού είναι μία άλλη ιστορία. Χάθηκαν αμέτρητες ευκαιρίες για να συντηρηθούν. Καννιβαλίστηκαν, λεηλατήθηκαν, βανδαλίστηκαν, με αποτέλεσμα να χαθεί η απαραίτητη αρτιότητα που θα τα καθιστούσε επισκέψιμα μουσειακά είδη. Για το κτήριο Saarinen δεν έχω άποψη. Πολύ φοβάμαι ότι θα έχει κι αυτό αντίστοιχη μοίρα.

Θα ακουστώ αιρετικός, αλλά σε τόσο άθλια κατάσταση, προτιμώ να τα δω να γίνονται αντικολλητικά τηγάνια.
 

Air Greece

Business-Class-Member
Εγγραφή
23/03/2014
Μηνύματα
269
Likes
39
Συμφωνώ ότι πέρασε η εποχή τους και μάλλον θά ´πρεπε πιά να το πάρουμε απόφαση. Από την άλλη πλευρά όμως, και το 737 που χάρισε η Τεχνική τής ΟΑ στον ΑΙΑ δεν βλέπω να το αγαπούν ιδιαίτερα...με πυρήνα αυτό θα μπορούσε να ξεκινήσει ένα μικρό μουσείο αλλά ούτε εκείνους τους ενδιαφέρει. Αν το πάρκαραν πχ. δίπλα στο Olympus pizza που μοιάζει με Πύργο ελέγχου θα τράβαγε κόσμο.
ΥΓ. Το Hellenic δεν είναι RomBAC.
ΥΓ2. Το Trident τής Λευκωσίας ομολογώ ότι το βλέπω και το λιμπίζομαι. Έχει κι η τρέλα τα όριά της.
 
Last edited:
Top