Συνεχίζεται η δικαστική διαμάχη με απόφαση να βγαίνει σύντομα:
Μια πολύ σημαντική δικαστική μάχη απέναντι στην Ελληνικό Α.Ε. έδωσε χθες στο Ειρηνοδικείο Αθηνών το Πολιτιστικό Κέντρο Εργαζομένων Ολυμπιακής (ΠΟΛΚΕΟΑ) για να μπορέσει να διασώσει την πολιτισμική κληρονομιά της Ολυμπιακής Αεροπορίας και να δημιουργηθεί το πρώτο Μουσείο Πολιτικής Αεροπορίας στην...
www.efsyn.gr
Θα παραθέσω και εδώ κάποιες απόψεις:
Και άντε και γίνεται το Μουσείο. Ποιος θα το κατασκευάσει και με τι έξοδα; Γιατί φαντάζομαι η έννοια του Μουσείου δεν είναι απλά 4 αεροπλάνα στη μέση του πουθενά. Ποιος θα συντηρήσει το αεροσκάφη, το μουσείο, τις εγκαταστάσεις; Ποιος θα πληρώνει τους εργαζόμενους εκεί; Το ΠΟΛΚΕΟΑ που δεν ενδιαφέρθηκε τόσα χρόνια στο παραμικρό για τα αεροσκάφη αυτά και δεν έβαλε ούτε ευρώ; Εκτός αν ελπίδα τους είναι να τα πληρώνει το κράτος.
Δεν ξέρω πόσο έγκυρα είναι όσα γράφονται στο άρθρο σχετικά με την διαδικασία αλλά μερικά από αυτά που έχουν γραφτεί στο άρθρο που υποτίθεται ειπώθηκαν είναι τουλάχιστον αστεία.
Κατ' αρχήν το BAC 1-11 δεν ανήκει στο ΠΟΛΚΕΟΑ αλλά στην ΥΠΑ. Απλά το ΠΟΛΚΕΟΑ εδώ και χρόνια το θέλει επειδή είναι στον ίδιο χώρο με τα Boeing. Το ίδιο και τα μικρά αεροσκάφη. Απ' όσον γνωρίζω οι απαντήσεις της ΥΠΑ εδώ και χρόνια είναι αρνητικές σε αυτό το ενδεχόμενο.
Το 737 είναι ένα και άλλο ένα 727, και όχι 2 737.
Δεν σχολιάζω την κουταμάρα
«Εξι είναι τα Boeing 747 σε όλο τον κόσμο και το ένα το έχουμε εμείς, είναι το αεροσκάφος του Αριστοτέλη Ωνάση". Τα stored 747 σε όλο τον κόσμο είναι εκατοντάδες. Και φυσικά το 747 δεν είναι το αεροσκάφος του Ωνάση. Άμα προσπαθούν με τέτοια "επιχειρήματα" να πείσουν το δικαστήριο, χαρήκαμε.
Τα αεροσκάφη δεν υπάρχει περίπτωση να μετακινηθούν χωρίς αποσυναρμολόγηση ή να ρυμουλκηθούν στην κατάσταση που είναι εδώ και χρόνια. Απλά θα αποκολληθούν τα σκέλη. Αν υπάρχει πιθανότητα ρυμούλκησης θέλει σίγουρα πολύ συντήρηση στα σκέλη και όχι μόνο με ότι κόστος συνεπάγεται. Και πάλι δεν είναι σίγουρο.
Όσο για την κατάθεση πρώην κυβερνήτη της ΟΑ ότι είναι επικίνδυνο για το περιβάλλον να κατατμηθεί το 747 γιατί έχει ουράνιο, το αφήνω επίσης ασχολίαστο έχοντας στο νου μας τα χιλιάδες αεροσκάφη που έχουν διαλυθεί και στο εξωτερικό αλλά και στην Ελλάδα κατά καιρούς (727 και 720 στο Ελληνικό, Α340 στο "Βενιζέλος" κλπ). Όταν άφησαν να διαλυθεί το πρωτότυπο 727-200 SX-CBF (γιατί νόμιζαν ότι το ιστορικό 727 είναι το "Α") και τα υπόλοιπα, δεν είχαν ουράνιο;
Όπως είπα και στο πρόσφατο post βλέπω "τοίχο" εδώ και χρόνια στην πιθανή συνεργασία με τον Λάτση για κοινή χρήση και εκμετάλλευση των αεροσκαφών. Κακώς κατά τη γνώμη μου.
Tο να έχω αεροπλάνα στην ιδιοκτησία μου και να μην μπορώ να τα συντηρήσω ούτε στο ελάχιστο και να τα έχω 30 χρόνια να σαπίζουν σίγουρα δεν λέγεται αεροπορικός πολιτισμός.
Και για να μην παρεξηγηθώ, φυσικά να σωθούν τα αεροσκάφη. Αλλά όπως τους πρέπει και όχι όπως τα "έσωναν" ως τώρα