Εκλεψε Q400 στο Σιατλ

  • Thread starter Thread starter jsh4all
  • Ημερομηνία δημιουργίας Ημερομηνία δημιουργίας

jsh4all

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/03/2012
Μηνύματα
238
Likes
20
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
LPE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGST
ουπς.... είμαι περίεργος αν είχε εκπαίδευση σαν πιλότος ή σε simulator..τρελοκομείο!
 
Αφου ειναι το ιδιο πραγμα. :twisted: :twisted: :twisted:
 
Θελει πολλες διευκρινισεις η υποθεση γιατιμπορουσε ναναι κι αλλιως.πως το " πηρε". Μπηκε μεσα εβγαλε την external ΟΛΑ τα remove before flight αναψε την apu τα beacon εκανε start τις δυο μηχανες τα packs ολα μονος του. Μετα εκανε taxiing στο treshold και δεν τον σταματησε κανενα οχημα, εβαλε stabilized και take off thrust και απογειωθηκε!!!! Μετα το πετουσε !!!! Ουτε test pilot νατανε.Ουτε stall ουτε ,overspeed. loοp εκτελουσε μαζεμενα σκελη φλαπς οι μανετες στη θεση που πρεπει μονο τυχαιος δεν ηταν.κατα τα αλλα κουβαλουσε βαλιτσες!!!
 
AEE2FL":3ooh9y80 said:
convair":3ooh9y80 said:
ουπς.... είμαι περίεργος αν είχε εκπαίδευση σαν πιλότος ή σε simulator..τρελοκομείο!
Αφου ειναι το ιδιο πραγμα. :twisted: :twisted: :twisted:


Ακριβώς! Ο άνθρωπος πετούσε ό,τι αεροπλάνο ήθελε στο X-Plane και δήλωσε ρητά ότι τα barell rolls τα έκανε κατόπιν εκπαίδευσης στον εξομοιωτή. Είναι η ΤΡΑΝΗ απόδειξη ότι οι εξομοιωτές πλέον έχουν φτάσει κατά 99% την πραγματικότητα και τα ratings που αποκτώνται μέσω αυτών δεν είναι κενά αξίας.
Ποιός ξέρει πόσο είχε μπουχτίσει ο άνθρωπος να ακούει τους "ειδήμονες" στο αεροδρόμιο ή και σε φόρουμς να του λένε ότι πρέπει να πάει σε σχολή πιλότων. Λάθος του που έκλεψε το αεροπλάνο. Θα μπορούσε να το πολεμήσει όπως εγώ, που έχω προχωρήσει σε κινήσεις για την αναγνώριση και στην Ελλάδα των ωρών πτήσης σε εξομοιωτή για την απόκτηση άδειας χειριστή ελικοπτέρων. Ως τότε διατηρώ την πτητική μου ικανότητα στο X-planάκι μου! :banana:
 
Από το ASN.net:

A Horizon Air DHC-8-402Q was stolen by a 29-year old airline ground-service agent from Seattle/Tacoma International Airport, Washington, USA. The aircraft was parked on the Cargo 1 ramp, which is the nothernmost ramp, close to the thresholds of runway 16L, C and R. The The ground-service agent used a tractor to turn the aircraft 180 degrees, facing west towards the runways. He entered the aircraft, started the engines and taxied towards runway 16C. A tower controller attempted to contact the aircraft, but it took off at 19:32 hours.
The aircraft then began manoeuvering over Puget Sound and was seen to perform a split S, pulling up just above the water. During these manoeuvres the person in control of the aircraft was in radio contact with air traffic control.
McDonnell Douglas F-15C Eagle fighter aircraft of the Oregon Air National Guard were dispatched and followed the aircraft.
The aircraft then crashed in wooded terrain on Ketron Island, 40 km to the southwest of the Seattle/Tacoma Airport. Both wings broke off in the accident sequence and the fuselage came to rest inverted. The sole person on board the aircraft was killed.

Μάθαμε λοιπόν πως έκανε taxiing. Αλλά αφού ήταν σε επαφή με τον πύργο ελέγχου, τι να έλεγε άραγε...
 
Κρίμα το παιδί...
Στο 8.37, πριν δείξουν τα πλάνα από το σημείο πτώσης, μια λάμψη που φαίνεται στον δεξί κινητήρα είναι αντανάκλαση, ή πρόβλημα στον κινητήρα/προσβολή από το μαχητικό;
 
Κρίμα ο άνθρωπος, τα ψυχολογικά προβλήματα είναι δύσκολο πράγμα κΙ ακόμη δυσκολότερα για αυτούς που τα περνάνε
 
Top