Εκπαιδευση και σημαντικότητα IR

Παραθέτω τις αναγκαίες επεξηγήσεις των συντομογραφημένων όρων:
1) CPL= Commercial Pilot License
2) IR= Instrument Rating
3) MEP= Multi Enine Piston
4) FNPT= Flight and Navigation Procedure Trainer
5) SP= Single Pilot

Τις απόψεις μου για την integrated εκπαίδευση τις έχω πολλάκις εκφράσει. Δεν μου είναι καθόλου συμπαθής ως εκπαίδευση.

Παρέθεσα πώς γίνεται μια καλή modular εκπαίδευση (δεν ξέρω κάθε σχολή πώς την κάνει): Ερασιτεχνικό πτυχίο σε σχολή ΑΤΟ ή σε RFαερολέσχης+100 ώρες κυβερνήτου σε ταξίδια + distance learning ATPL theoretical + 40 ώρες σε MEP FNPT II+18 ώρες ΜΕΡ+3 ώρες η πρακτική σε πτήση εξέταση.

Ως προς το ATPL theoretical in class και όχι distance learning, έχω καταθέσει τις απόψεις μου και επαφίεται πλέον το θέμα στην διακριτική ευχέρεια εκάστου ενδιαφερομένου...

Διατελώ πρόθυμος για κάθε περαιτέρω διευκρίνηση σε οτιδήποτε δεν είναι (εάν υπάρχει) κατανοητό...
 
C421":2z3grgh4 said:
Ως προς το ATPL theoretical in class και όχι distance learning, έχω καταθέσει τις απόψεις μου και επαφίεται πλέον το θέμα στην διακριτική ευχέρεια εκάστου ενδιαφερομένου...

Εγώ δεν εχω διαβάσει κάπου την αποψή σου πάνω σ αυτο. Θες να μου πεις ποια ειναι τα θετικά και ποια τα αρνητικά κατα τη γνώμη σου για κάθε περίπτωση?
 
Να ρωτήσω και κάτι άλλο? Είχα διαβάσει απο ένα χρηστη εδώ πως (κατα τη γνώμη του) πρεπει να περάσεις όλα τα θεωρητικα μαθήματα του ppl και μετα να ξεκινήσεις πρακτικη εκπαιδευση. Το ίδιο πρότεινε και για το atpl, να περασεις πρωτα ολα τα μαθηματα και μετα να ξεκινησεις πτησεις. Γιατί αυτό? Αν γνωρίζετε..
 
Στον οποιοδήποτε προϋπολογισμό, πρέπει πλέον ΔΥΣΤΥΧΩΣ, να υπολογίζετε και το κόστος ενός type rating. Οτιδήποτε άλλο, είναι άκρως αμφίβολης επαγγελματικής αποκατάστασης. Για τον απλούστατο λόγο ότι οι εταιρείες βρίσκουν πλέον όσους type rated τελειόφοιτους θέλουν (και μάλιστα με μερικές πραγματικές ώρες στον τύπο) ώστε να μήν χρειάζονται να κοιτάξουν παραπέρα.

Ακόμα και 45χρονοι τελειόφοιτοι με type έχουν σοβαρές ελπίδες, σαφώς περισσότερες από έναν 23χρονο χωρίς τύπο.

Αυτή είναι η πικρή αλήθεια
 
ειναι πολυ σημαντικο να εχεις τελειωσει θεωρητικα για να εχεις μια εικονα πριν πας να πεταξεις. Ειδικα καποια μαθηματα ειναι ακρως απαραιτητα πριν πιασει κανεις χειριστηρια οπως νομοθεσια, διαδικασιες, επικοινωνιες και συστηματα αεροσκαφων. Μπαινει ο μαθητης στο αεροπλανο και δε ξερει για παραδειγμα τι ειναι stall ή πως λειτουργει το μανιατο. Βεβαια οι σχολες για να γλυκανουν τους μαθητες τους βαζουν να πετανε και μετα ο μαθητης τρεχει να προλαβει τη θεωρια οταν ο κομπος φτασει στο χτενι
 
Θετικά:
1) Δεν χάνεις χρόνο να πηγαινοέρχεσαι στις εγκαταστάσεις μιας σχολής δηλ στην αίθουσα διδασκαλίας.
2) Δεν υπάρχει περίπτωση να σου κάνει κάποιος μάθημα καλύτερα από το βιβλίο σου.
3) Στα θεωρητικά μαθήματα -όπως και σ ολόκληρη την αεροπορία- δεν υπάρχουν μυστικά κι απόρρητα, ανεξήγητα και προβληματικά.
4) Ακόμα κι αν θεωρήσουμε οτι τα καλύτερα ground school είναι αυτά της OAΑ και της ΚLM (δεν τα έχει αγοράσει καμμία σχολή στην Ελλάδα λόγω κόστους) και πάλι δεν είναι τα καταλληλότερα και τα επαρκέστερα να αντικαταστήσουν τα βιβλία.
5) Δεν υπάρχει περίπτωση μια σχολή να κάνει ασκήσεις σε παραπάνω από μια database. (Aviationexam, Aviationtire etc). Αρα τον πολύτιμο εκτός τάξης χρόνο σου θα τον αναλώνεις σε 2-3 database.

Υπάρχουν κι άλλα πλεονεκτήματα τα οποία δεν μπορώ να γράψω.

Αρνητικά: Ουδέν

Λάβε σοβαρώς υπόψη όσα γράφουν οι koulis και gonso. 1) Είναι μεγάλη -δηλ εις βάρος σου- αναντιστοιχία το ν αρχίσεις πτητική εκπαίδευση χωρίς να έχεις τελειώσει με τα θεωρητικά και 2) Το CPL MEP/IR άνευ type rating είναι μια χιμαιρική κατάσταση δηλ θα ελπίζεις, θα ψάχνεις και θα αγωνιάς για δουλειά άνευ σοβαρής προοπτικής.
 
Ευχαριστώ πολύ παιδιά. Βοηθήσατε πολύ όλοι!! Καλό ΣΚ
 
Σας έχω ζαλισει το ξέρω αλλά να διευκρινίσω κάτι τελευταίο? Η σειρά ppl εχει 7 βιβλία του Trevor Thom. Πριν ξεκινήσω πτήσεις πρέπει να τα εχω τελειώσει όλα αυτά?
 
Oπωσδηποτε να εχεις διαβασει τη σειρα ολη και να εχεις κανει τα ερωτηματολογια που θα δωσεις γραπτα στην ΥΠΑ. Τα κυκλοφορουντα ερωτηματολογια εχουν λαθη τα οποια θα εντοπισεις και θα διορθωσεις λυνοντας τις ασκησεις ή απαντωντας στις ερωτησεις, εκτος κι αν εισαι τυχερος και βρεις τα διορθωμενα και πληρη. Αυτο ειναι θεμα της σχολης που θα κανεις την εκπαιδευση.
Αποψη μου:
1) Δωσε και περνα ολα τα γραπτα και μετα ξεκινα την εκπαιδευση για το PPL
2) Αφου πας για επαγγελματιας, φροντισε να μη βαλεις πανω απο 25 ωρες εκπαιδευση με εκπαιδευτη για το ερασιτεχνικο γιατι για το επαγγελματικο πτυχιο θελεις 100 ωρες κυβερνητου (ειτε ως σολο μη-πτυχιουχος ειτε ως κυβερνητης πτυχιουχος). Δηλ για το ερασιτεχνικο πρεπει να βαλεις τουλαχιστον 25 ωρες με εκπαιδευτη (φτανουν και παραφτανουν για να πετας καλα) και οσες ωρες σολο θελεις πανω απο τις 20 αφου θελεις 45 τουλαχιστον συνολον.
Αυτα, κι εδω ειμαστε...
 
Μένω έκπληκτος με τις παραπάνω απόλυτες απαντήσεις του κ. C421 στην ερώτηση του μέλους antonis_ps, «θετικά/αρνητικά»
Οπότε φίλε Αντώνη αφού οι αίθουσες διδασκαλίας είναι άχρηστες, όπως και το ground school των OAA & KLM διότι είναι ακριβές κλπ.., αγόρασε όλα τα βιβλία και τις απαντήσεις «σκονάκια» που κυκλοφορούν, δώσε θεωρητικές εξετάσεις ATPL και μετά ρώτησε με π.μ τις Αερολέσχες και τις φαστφουντάδικες Σχολές που θα σου προτείνει ο κ. C421, ο οποίος ενώ όντως γνωρίζει πολύ καλά τα περί εκπαίδευσης - στο είπε άλλωστε παραπάνω «αυτά κι εδώ είμαστε» - για κάποιους ίσως περίεργους λόγους, είναι κολλημένος με λύσεις και προτάσεις υπέρ των φαινομενικά δήθεν χαμηλού κόστους σπουδών και καλή επιτυχία.
 
Top