Ελεγκτής Εναέριας Κυκλοφορίας (ΕΕΚ)

sv1xv":29uzsqfd said:
Συγγνώμη για το off-topic, αλλά ακριβώς αυτή την εξίσωση προσπαθεί να επιβάλει το Υπουργείο Παιδείας εδώ και χρόνια, και ήδη έχει σχέδιο ΠΔ για τις ειδικότητες που αναφέρεις.

Το γνωρίζω (όντας κι εγώ Πολ. Μηχανικός) αλλά δεν συμφωνώ κιόλας. :rolleyes:
 
Me endiaferei poli mia kargiera os elenxtis...tora gia prokiriksis kai tetia tha einai ligo diskolo giati mew kai spoudazw souidia...
Ptixio me master apo souidiko panepistimio pernaei oso afora gia tous elenxtes?

Edw pera zitane tis panagias ta matia gia na gineis elenxtis ase pou egw menw stockholm kai auto einai se all i poli....
 
Αν περασεις τι ΔΙΚΑΤΣΑ μπορεις να θεωρησε απο την ΥΠΑ πιο πανς απο αποφοιτος ΑΕΙ.Οπως και με εμας τους ΤΕΙτζηδες οπου εαν καταφερουμε και παρουμε μεταπτυχιακο απο καποιο πανεπιστημιο κατοπιν εισακτηριςν εξετασεων θεωρουμαστε ανωτεροι απο ενεν απλο αποφοιτο ΑΕΙ.This is Greece!!!
 
ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ ΕΕΚ

Μετά από μήνυμα που έστειλά στην ΥΠΑ έλαβα την εξής απάντηση.

"Σε απάντηση του από 15-2-07 ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας, σας πληροφορούμε ότι αναμένεται εντός του 2007 προκήρυξη για την κάλυψη με διαγωνισμό θέσεων Ελεγκτών Εναέριας Κυκλοφορίας της Υπηρεσίας μας. Ο διαγωνισμός διεξάγεται μέσω ΑΣΕΠ την ιστοσελίδα του οποίου πρέπει να παρακολουθείτε για να ενημερώνεστε σχετικά (http://www.asep.gr). Για να μπορείτε να συμμετέχετε στην διαγωνιστική διαδικασία πρέπει μεταξύ άλλων να κατέχετε πτυχίο πανεπιστημίου, να γνωρίζετε την Αγγλική σε επίπεδο άριστο και να είστε μέχρι και 30 ετών.
Εκ της Δ/νσεως Διοικητικού. "
 
english

hello!

mhpos xerei kaneis poies einai oi proypotheseis oso anafora ta agglika!
Leei aristh gnosh ths agglikhs alla ti ennoei???
Me lower h toefl einai ok, h aparaithta prepei na exeis proficiency?????

please let me know

vorten
 
Re: english

vorten":133uihov said:
mhpos xerei kaneis poies einai oi proypotheseis oso anafora ta agglika!
Leei aristh gnosh ths agglikhs alla ti ennoei???
Me lower h toefl einai ok, h aparaithta prepei na exeis proficiency?????

Άριστη γνώση είναι το Proficiency.
 
ΕΛΕΓΚΤΗΣ ΕΝΑΕΡΙΑΣ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ

Θα ήθελα να με ενημερώσει όποιος ξέρει τι χρειάζεται για να γίνεις ελεγκτής εναέριας κυκλοφορίας, απαιτούμενα προσόντα, ενδεχόμενες μεταθέσεις, διάρκεια εκπαίδευσης και που, οικονομικές απολαβές κλπ. Όσοι ποστοί ενημέρωστε :cool:

Edited: Μεταφέρθηκε στο υπάρχον topic.
 
Οντας υπάλληλος της ΥΠΑ μπορώ να σας πώ οτι πραγματικά υπάρχει δέσμευση για προκήρυξη θέσεων πολλών ειδικοτήτων πριν το καλοκαίρι, κάτι που περιμένουμε πολλά χρόνια. Βέβαια αυτές οι θέσεις είναι για πολλά αεροδρόμια και ακόμα δεν γνωρίζουμε την κατανομή που θα γίνει, δηλαδή χ ελεγκτές εδώ, ψ ηλεκτρονικοί εκεί κλπ.. καλό θα είναι να ελέγχετε την ιστοσελίδα του ΑΣΕΠ τακτικά- 1 φορά την εβδομάδα για να μή χάσετε χρόνο, μόλις γίνει η προκήρυξη ( οχι βέβαια που μετράει ποιός κατέθεσε πρώτος τα χαρτιά του, αλλα κυρίως για την περίπτωση που χρειαστούν καποια χαρτιά για τα οποία θα χρειαστείτε χρόνο.
Απο το νόμο, η άριστη γνώση αγγλικών είναι επιπέδου Proficiency ( όσοι έρχονται απο αγγλόφωνα πανεπιστήμια αρκεί 2 χρόνια φοίτησης για να θεωρηθείτε ισάξιος, ενώ αν δεν συμπληρωθούν οι θέσεις με κατόχους proficiency τότε παίρνουν και με επίπεδο first certificate , κάτι που έγινε το 1995 αλλά για σήμερα μάλλον απίθανο να ξαναγίνει καθώς υπάρχει αρκετός κόσμος που "οργανώθηκε" για μια θέση στο Δημόσιο
για το θέμα των ελεγκτών, πολύς κόσμος στην ΥΠΑ αμφισβητεί την απαίτηση για πτυχίο ΑΕΙ, τη στιγμή που - κυριολεκτικά- όλη η εκπαίδευση για να γίνει ελεγκτής παρέχεται απο τη σχολή της ΥΠΑ, ΣΠΟΑ (στην παλιά αμερικάνικη βάση στο Ελληνικό). Αυτό μάλιστα τη στιγμή που σύντομα θα υπάρξει και πρόβλημα με κάποιον που θα έχει τελειώσει τη σχολή του Eurocontrol και θα θέλει να εργαστεί στην Ελλάδα.(αυτό θα πρέπει να το δούμε πως θα διευθετηθεί, αν παρουσιαστεί η ανάγκη)
Να πούμε οτι για την πλειονότητα των ειδικοτήτων που προσλαμβάνονται στην ΥΠΑ χρειάζεται και το σχετικό πτυχίο, δηλαδή πτυχίο ΤΕΙ ή ΑΕΙ ηλεκτρονικού για ηλεκτρονικός, σχολή ηλεκτρολόγων για την αντίστοιχη ειδικότητα, επαγγελματικό δίπλωμα για οδηγός, σχολή ψυκτικών για ψυκτικούς κλπ κλπ...
[/quote]
 
συνεχίζοντας απο το προηγούμενο μήνυμα , να πώ οτι η διαδικασία για πρόσληψη ΕΕΚ στην ΥΠΑ έχει ώς εξής:
πρώτα τα τυπικά προσόντα, που έχουν ήδη γραφτεί σε προηγούμενα posts και επιπλέον γραπτή εξέταση σε έκθεση και περίληψη κειμένου, ενώ το test αντίληψης που γίνεται σε Η/Υ πιάνει σε βαθμολογία όσο τα δύο προηγούμενα μαζί. Αφού τελειώσουν και οι γραπτές εξετάσεις βγαίνει ο πίνακας επιτυχόντων και καλούνται οι υποψήφιοι να περάσουν από test ορθοφωνίας και physical. Αν κάποιος κοπεί σε αυτή τη διαδικασία τότε καλείται ο πρώτος επιλαχών απο τον πίνακα επιτυχόντων... μετά Φύλλο Κυβερνήσεως, ορκωμοσία και πλέον ξεκινάει η εκπαίδευση για περίπου 2 χρόνια
 
Εξετασεις αντιληψης - μνημης ΑΣΕΠ για ΕΕΚ

Επειδή αρκετοί ρωτάτε για τις γραπτές εξετάσεις του ΑΣΕΠ για ΕΕΚ είπα να γράψω δυο λογάκια εδώ ώστε να τα διαβάσουν όλοι οι ενδιαφερόμενοι.
Οι εξετάσεις έχουμε ήδη πει από τι αποτελούνται, το πιο παράξενο - ας πούμε - τεστ είναι αυτό της αντίληψης - μνήμης και το οποίο μετράει διπλό, όπως πολύ σωστά έχει επισημανθεί.
Θα σας περιγράψω λοιπόν ότι θυμάμαι από το τεστ αυτό (εξετάσεις 1999-2000) και όποιος κατάλαβε – κατάλαβε!!
Έγινε σε μια μεγάλη αμφιθεατρική αίθουσα στο Δημόκριτο με προβολέα. Μοιράστηκαν τετράδια απαντήσεων με αριθμημένες σελίδες και ειδικές θέσεις για τις απαντήσεις κάθε ερώτησης.
Σε κάθε σειρά υπήρχε ένας επιτηρητής του ΑΣΕΠ. Αλλά έτσι και αλλιώς από ποιον να αντιγράψεις και να είσαι σίγουρος.
Η κάθε ερώτηση φαίνεται στην οθόνη αλλά δεν μπορείς να την απαντήσεις αμέσως. Η οθόνη έχει φόντο κόκκινο μόλις γίνει πράσινο μετά από περίπου 20 δευτερόλεπτα μπορείς και μόνο τότε.
Μετά από κάποιες πρώτες ερωτήσεις τα γραπτά συρράπτονται μέχρι εκεί που έχουν φτάσει οι απαντήσεις και μετά συνεχίζονται οι ερωτήσεις μέχρι τέλος. (αυτό γίνεται γιατί μπορεί κάποιες από τις μετέπειτα ερωτήσεις να έχουν σχέση με τις προηγούμενες ή να έχεις σημειώσει κάτι πάνω στο γραπτό π.χ. από τις ακουστικές ερωτήσεις).
Οι ερωτήσεις τώρα από ότι είχαν μπει τότε ήταν σύμφωνα με κάποια διεθνή τεστ όποτε αν ψάξετε στο δίκτυο κάτι μπορείτε να βρείτε.
Είχαν διάφορες μορφές.
Οι πρώτες ήταν μνήμης και έπρεπε να θυμηθούμε 10ψηφιους (νομίζω) αριθμούς που εμφανιζόταν για συγκεκριμένο χρονικό διάστημα. Μετά εμφανίζεται ένας πίνακας με 4 ονόματα πτήσεων (callsigns-cs) για περίπου 10’’ εξαφανίζεται για αλλά τόσα και μετά εμφανίζεται και σου ζητείται πια πτήση άλλαξε , ποια έμεινε και σε ποια θέση.
Άλλες έχουν να κάνουν με γεωγραφικό πλάτος και μήκος, π.χ. ποια πόλη είναι πιο βόρεια το Λονδίνο ή το Άμστερνταμ. Εμάς υπήρχαν μια ή δυο ερωτήσεις με νομούς της Ελλάδος και τις πρωτεύουσες τους και έπρεπε να τοποθετηθούν και στη σωστή θέση στο χάρτη.
Άλλες ερωτήσεις έχουν να κάνουν με 4 – 5 κουκίδες κινούμενες με διαφορετικές ταχύτητες σε τυχαίες κατευθύνσεις και η ερώτηση ήταν αν θα κτυπούσαν μεταξύ τους. Ή με ποια σειρά θα φτάσουν σε ένα σημείο.
Κάπου στη μέση ακούσαμε και οδηγίες πορείας (90ο , 180ο κ.α.) ενός ελεγκτή σε ένα α/φος και έπρεπε να σημειώσουμε την τελική του κατεύθυνση. Σε τυχαίο χρονικό σημείο μέσω μεγαφώνων ακούσθηκαν 2,3 αναφορές πιλοτών οι οποίες χρειάστηκαν σε ερώτηση στο τέλος.
Σημείωση: ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙΣ ΝΑ ΕΧΕΙΣ ΠΡΟΧΕΙΡΟ.
Κάποιες άλλες ερωτήσεις έμοιαζαν με τους γρίφους στα περιοδικά που ψάχνεις ένα νούμερο ανάμεσα σε άλλα, πόσες φορές εμφανίζεται, όλα αυτά βέβαια συνοδευόμενα με την απαραίτητη πίεση χρόνου.
Η πίεση χρόνου και γενικότερα η επιβολή έμμεσου άγχους ήταν διάχυτη σε όλες τις εξετάσεις (έτσι μου φαινόταν εμένα) και υποθέτω ότι αυτό έγινε εσκεμμένα ώστε να πάρουμε μια ιδέα της πίεσης της δουλειάς.


Αυτό που θέλω να πω σε όλους εσάς που θέλετε να πάρετε μέρος στις εξετάσεις (κάπου στον Ιούλιο) είναι ότι η δουλειά αυτή είναι συναρπαστική μιας και έχει να κάνει με αεροπλάνα αλλά έχει τρομερή και ίσως τρομακτική ευθύνη.
Κάνετε μεγάλο λάθος όλοι αν νομίζετε ότι οι απόφοιτοι θετικών σχολών έχουν περισσότερη σχέση με τη δουλεία. Αυτό ισχύει μόνο στην κατανόηση τεχνικών θεμάτων που στο κάτω κάτω υπάρχουν και οι αντίστοιχοι τεχνικοί υπάλληλοι. Πολλές φορές έχουμε ζητήσει τη βοήθεια δικηγόρων και γενικά θεωρητικών για την κατανόηση εγγράφων και εγχειριδίων που είναι γραμμένα με τέτοιο ύφος (νομικό). Στην πράξη πρέπει να αγαπάς το αντικείμενο και να μη σταματήσεις να διαβάζεις και να εξασκείσαι, πράγμα που ισχύει και με πολλά άλλα επαγγέλματα. Σε αντίθετη περίπτωση μπορεί να βρεθείς πολύ άσχημα μπλεγμένος χωρίς να το πολύ καταλάβεις πράγμα που δεν συμβαίνει με πολλά επαγγέλματα.

Στη διάθεση σας για οτιδήποτε άλλο χρειαστείτε.

;)
 
Top