Ελικοδρόμια

  • Thread starter sv1xv
  • Ημερομηνία δημιουργίας

sv1xv

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/09/2006
Μηνύματα
1.851
Likes
972
Website
sv1xv.blogspot.com
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGEL
TWITTER
SV1XV
Πολύς λόγος γίνεται για το νέο Π.Δ. περί ελικοδρομίων στον τύπο αλλά χωρίς πραγματικές πληροφορίες. Ξέρεις κανείς λεπτομέρειες?

Κώστας
 
Ελικοδρόμιο

Τα ελικοδρόμια έχουν κωδικούς IATA ή ICAO;
Συγκεκριμένα, στην περιοχή του Καρέα υπάρχει ένα ελικοδρόμιο στρατιωτικής χρήσης (νομίζω είναι αυτό που εξυπηρετεί και τις αερομεταφορές του Ε.Κ.Α.Β.).
Tι κωδικούς IATA και/ή ICAO έχει αυτό το ελικοδρόμιο (αν έχει);

*(δεν βρήκα θέμα για ελικοδρόμια και γι' αυτό το λόγο άνοιξα νέο θέμα στην κατηγορία "αεροδρόμια".)
 
Re: Ελικοδρόμιο

Με την εξαίρεση του LGPT στο Κορωπί ( http://www.heliportlgpt.com/ ) όχι, τα υπόλοιπα δεν έχουν κανένα κωδικό.

Στο Flight Plan κατά ICAO βάζεις αναχώρηση / προορισμό τον κωδικό ZZZZ και στα Remarks βάζεις DEP/ DEST/ με το όνομα του ελικοδρομίου αντίστοιχα.

Δες και αυτό
http://www.greekhelicopters.gr/
 
Προβληματικά ελικοδρόμια εν έτοι 2010

Ένα αρθράκι απ' το 'Εθνος για τα προβλήματα των ελικοδρομίων... Φυσικά, και εδώ είναι ορατή η ελληνική τεχνογνωσία κατασκευής δημ. έργων, η οποία βασίζεται στο δόγμα "Κτίσε και μη ερεύνα" :rolleyes: ...
Χαρακτηριστικό απόσπασμα:
Αφού βρουν τον χώρο, απευθύνονται στην Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας για να πάρουν άδεια. Ομως τότε είναι πολύ αργά. Παίρνουν άδεια υπό προϋποθέσεις. Ποτέ δεν έχουν κληθεί οι πιλότοι των ελικοπτέρων της Πολεμικής Αεροπορίας πριν κατασκευαστεί ένα ελικοδρόμιο να κάνουν δοκιμαστικές πτήσεις με διαφορετικές καιρικές συνθήκες ή ποτέ δεν έχει συνταχθεί μετεωρολογική μελέτη για υποψήφιο σημείο κατασκευής ελικοδρομίου, ώστε να επιλεγεί η καλύτερη δυνατή τοποθεσία
:arrow: http://www.ethnos.gr/article.asp?catid=11424&subid=2&pubid=10236905

Σίγουρα ο Pumaτζής :cool: του a.gr θα έχει κάμποσα να μας πεί με βάση αυτά που έχουν δεί τα ματάκια του...
 
Από το ίδιο δημοσίευμα και τό εξής ευτράπελο,πλήν όμως τραγικό..

"Ψαρά
Αδύνατη η πρόσβαση

Το ελικοδρόμιο πήρε άδεια από την ΥΠΑ. Στη συνέχεια όμως προέκυψε πρόβλημα με το ανεμούριο. Προκειμένου να λύσουν το πρόβλημα, σήκωσαν νέο ανεμούριο. Μόνο που το τοποθέτησαν ακριβώς στην ευθεία που βρίσκεται η πορεία καθόδου του ελικοπτέρου! Με αποτέλεσμα να μην μπορεί να προσγειωθεί κανένα ελικόπτερο!
"

Ητοι,"βγάλαμε τά μάτια μας μέ τά ίδια μας τά χέρια"...

Καί ερωτώ:
Πρίν οι Ψαριανοί "αρμόδιοι" βάλουν το νέο ανεμούριο,ρώτησαν κανέναν (πραγματικό) αρμόδιο;

Η πήραν απλώς τό κοντάρι μέ το ανεμούριο καί το φύτεψαν όπου τούς βόλευε;

Δέν πρέπει,λογικά,σέ ένα αδειοδοτημένο αερο/ελικοδρόμιο,κάθε εργασία μεταβολής τής υπάρχουσας διαμόρφωσης νά παίρνη έγκριση από την ΥΠΑ;
 
Η αλήθεια είναι πως τα ελικοδρόμια προϋπήρχαν των Puma. Όταν είχαμε μόνο τα ΑΒ-205, οι αεροδιακομιδές γίνονταν μόνο μέρα και οι άξονες της ΥΠΑ λίγο μας ενδιέφεραν (προσγειωνόμασταν πάντα αντίθετα στον άνεμο κ αποφεύγαμε τα εμπόδια εξ όψεως). Μόλις όμως αρχίσαμε να πηγαίνουμε και νύχτα, άρχισαν τα προβλήματα. Τότε, (το 2003 αν δεν με γελάει η μνήμη μου), έτυχε σε μένα να πάω στην ΥΠΑ, στον κο Κορμά και να συζητήσω τα προβλήματά μας. Είδα λοιπόν, πως πραγματικά, λίγα θα μπορούσαν να γίνουν. Θα προτιμούσα όλα τα ελικοδρόμια να είναι σε παράλιο χώρο, μακριά από ορεινές εξάρσεις, με ίχνη πεντακάθαρα από εμπόδια. Τα Ε/Δ όμως έχουν ήδη χτιστεί και πλην κάποιων εξαιρέσεων που είναι εξαιρετικά επικίνδυνες (Σέριφος, Ίος, Τήλος), πρέπει να ζήσουμε με αυτά. Εκτός αν οι ίδιοι οι κάτοικοι των νησιών και ιδιοκτήτες των παράλιων οικοπέδων, δώσουν τα οικόπεδα "φιλέτα" για να χτιστούν νέα Ε/Δ. Πάντως, αν τα πάρουμε ένα ένα, τα πράγματα δεν είναι και τελείως τραγικά: Έχω πάει νύχτα στην Άνδρο με βοριά. Κουνάει, αλλά υποφέρεται. Το ανεμούριο στα Ψαρά το μάθαμε κ το αποφεύγουμε. Το ίδιο κ τον ορεινό όγκο στην τελική του Αη Στράτη. Έχουμε κάνει αρκετή προπόνηση ανάμεσα στους ορεινούς όγκους της Τήλου. Και αποφεύγουμε την διεύθυνση που "ταρακουνάει" στην Τήνο. Ναι, τα πράγματα θα μπορούσαν να είναι πολύ καλλίτερα, αν η Πολιτεία ξόδευε κάποια (αρκετά) χρήματα για να επενδύσει σε υποδομές. Αλλά, εδώ μας κόβουνε τον 14ο μισθό για να τα βγάλουν πέρα, για ποιές υποδομές να συζητήσουμε. Ελπίζω με τα 150 ευρώ που εξοικονόμησαν περικόπτοντας τα 640 ευρώ σύνταξης της μητέρας μου σε 490, να ορθοποδήσει η οικονομία μας. :wall:
 
Πολύ σωστά τά λές,άλλωστε εσύ τά ξέρεις καλλίτερα μιά που από αυτά βγάζεις το ψωμί σου και τό ψωμί τής οικογένειάς σου.Ομως,η λογική αυτή τού "τί να κάνουμε,πρέπει να ζήσουμε μ'αυτά",που λίγο-πολύ όλοι δεχόμαστε,στό τέλος αποδεικνύεται καταστροφική καί αφού χαθούν ζωές και γίνουν τραγωδίες,τρέχουνε άπαντες-υπουργοί,υφυπουργοί,ΥΠΑτοι και ανθύπατοι νά βρούνε εκ τών υστέρων λύσεις.Στην Ανδρο που πήγες νύχτα,κουνούσε,αλλά υποφερόταν.Ναί,αλλά άν από το πολύ κούνημα χάση κάποιος σας τόν έλεγχο τού ε/π του,δέν θά περάση ευχάριστα.Τό ανεμούριο στά Ψαρά τό μάθατε και τό αποφεύγετε.Ναι,αλλά άν κάποιος σας τό "ξεχάση",νύχτα μέ παλιόκαιρο και με το άγχος να κατέβη να πάρη τον/την ασθενή,που τά δευτερόλεπτα μπορεί να τόν χωρίζουν από τον θάνατο,θα έχη μπλεξίματα-κυριολεκτικά και μεταφορικά.Η προπόνηση στην Τήλο καλή είναι,αλλά και οι ποδοσφαιριστές έχουν κάνει προπόνηση όταν τρώνε τίς πεντάρες γιατί έτυχε ο αέρας νά πάρη την μπάλλα φάλτσο ή ο επίδοξος σκόρερ γλίστρησε στό λασπόχωμα τού γηπέδου,ενώ θά μπορούσε να μήν είχε γίνει ο αγώνας άν φυσούσε ή άν είχαν φτιάξει χορτοτάπητα στο χωματένιο γήπεδο.Τί θέλω να πώ μ'όλα αυτά;Οτι ναί μέν εσείς δίνετε τόν καλύτερο εαυτό σας αλλά πρέπει να απαιτήτε συνέχεια να σάς βοηθούν και οι "από πάνω" σας δίνοντάς σας ό,τι μπορούν σέ υποδομές.Και ειδικά όταν οι λύσεις είναι τέτοιες που μέ μιά απλή κίνηση μπορούν να υλοποιηθούν,όπως π.χ. αυτή μέ τό ανεμούριο τών Ψαρών-διότι,τί στό καλό,μόνο πάνω στην ευθεία τής προσέγγισης μπορεί να λειτουργήση τό ανεμούριο;

Η δέ τελευταία σου πρόταση είναι συγκλονιστική.Τό 1870κάτι,όταν η Ελλάδα βρέθηκε σε δεινή οικονομική θέση και ο Τρικούπης είπε το "δυστυχώς επτωχεύσαμεν",ο διάδοχός του Δηλιγιάννης,κληθείς να σώση την εθνική οικονομία,περιέκοψε το κονδύλι εκείνο μέ τό οποίο αγοραζόταν καθημερινά ένα "πλεμόνι" πουλιού γιά να ταϊζουν τόν γάτο-μασκώτ τής Βουλής,η δέ πολιτική αυτή απεκλήθη "πολιτική του πλεμονιού τού γάτου".Νόμιζε,δηλαδή ο Δηλιγιάννης,οτι με τήν εξοικονόμηση αυτού τού ευτελούς ποσού θά διέσωζε την χώρα από την πτώχευση.Δυόμιση αιώνες μετά,οι Ελληνες πολιτικοί δέν έχουν βάλει ακόμα μυαλό....
 
1870+250=2120 :oops:
To "Somewhere in time" ακουγες καλε μου φιλε οταν το εγραφες το ποστ? ;) Ασε που το "και κατι" με μπρερδεψε στον υπολογισμο.. (not offending)
 
Φίλε μου Hastaroth, σε εκτιμώ και πάντα σέβομαι τις απόψεις σου, αλλά στην προκειμένη περίπτωση θα διαφωνήσω μαζί σου.
Γνωρίζεις, πως είμαι στρατιωτικός και πως οι ανώτεροί μου, στους οποίους θα μπορούσα να ασκήσω πιέσεις, είναι και αυτοί σαν και εμένα - μικρή σχέση έχουν με αυτούς που "κινούν τα νήματα".
Αυτοί που πραγματικά μπορούν να φέρουν αλλαγές, αυτοί που μπορούν να κάνουν κάτι, δεν πιέζονται από εμένα. Δεν τους ενδιαφέρει η ασφάλεια των πτήσεων, δεν τους πολυνοιάζει αν οι κάτοικοι της Άνδρου έχουν ελικοδρόμιο της προκοπής. Το μόνο μέσο πίεσης προς αυτούς είναι οι ψήφοι και όσο το ελικόπτερο θα συνεχίσει να πηγαίνει, τόσο αυτοί οι "γνωστοί-άγνωστοι" θα συνεχίσουν να το εκμεταλλεύονται προς άγραν αυτών....
Δυστυχώς ή ευτυχώς, θα συνεχίσω να πηγαίνω βράδυα και με αναταράξεις καί στην Άνδρο και στην Τήλο και στην Σέριφο και αλλού. Θα συνεχίσω να βοηθάω στην ψηφοθηρία τους, με την ικανοποίηση ότι κάνω τη δουλειά μου και έχω ήδη σώσει τη ζωή αρκετών ανθρώπων που έτυχε να βρεθούν στην ανάγκη αεροδιακομιδής σε αυτούς τους "ξεχασμένους" τόπους.
Επειδή έχω οικογένεια και επειδή κουβαλάω και "παίρνω στο λαιμό μου" και άλλες 5-7 ψυχές, δεν το παρακάνω. Άμα τα βρω σκούρα, γυρνάω πίσω. Αλλά, επειδή πρέπει να βοηθήσουμε και αυτούς τους ανθρώπους, θα πορευτούμε με αυτά που μας δίνουν, έστω και λίγα, έστω και τα στοιχειώδη. Αν και όπως λες, αυτό βολεύει τους "έχοντες" στο να μη βελτιώνουν την κατάσταση...

ΥΓ Το λάθος στα Ψαρρά δεν δικαιολογείται. Και αν δεν έχει ήδη διορθωθεί, θα διορθωθεί άμεσα. Θα το κοιτάξω όσο μπορώ από την πλευρά μου με την πρώτη ευκαιρία.

Συγγνώμη για την καθυστερημένη απάντηση, αλλά έχω αρπάξει ένα κρύωμα τεράστιο και ακόμη και το να κοιτάω στην οθόνη μου φαίνεται άθλος. Περαστικά μου και τα λέμε λίαν συντόμως :mrgreen:
 
Βασίλη,πρώτα απ'όλα περαστικά.Ξέρω οτι ούτε εσύ,ούτε οι συνάδελφοί σου έχετε πολλές δυνατότητες να επηρεάσετε τά πράγματα.Ξέρω οτι αυτοί που μπορούν να κάνουν κάτι δέν ενδιαφέρονται γιά την ασφάλεια τών πτήσεων-άν και θά έπρεπε,γιατί αυτή είναι η ευθύνη που έχουν,γι'αυτόν τον λόγο τούς εκλέγουν οι εκλογείς τους και όχι γιά να κάθωνται στο γραφείο τους και να μετρούν τά ψηφαλάκια που μάζεψαν.Τό post μου ήταν περισσότερο μιά "διαμαρτυρία" και ένα "παράπονο" πρός αυτούς,γιατί την ευθύνη αυτή δέν την εχουν μόνο απέναντί σας αλλά και απέναντι σ'αυτούς που πηγαίνετε να βοηθήσετε.Τά δυστυχήματα που έγιναν μέ ελικόπτερα σέ τέτοιες αποστολές είναι γνωστά.Και δέν χάθηκαν μόνο τά πληρώματα,αλλά και οι ασθενείς που περίμεναν βοήθεια από αυτά.

Steve,όχι,δέν άκουγα το Somewhere in time,απλώς ήμουν πτώμα από το αποκριάτικο ξενύχτι και το ταξίδι Αθήνα-Πάτρα-Αθήνα (μέ τραίνο και πούλμαν,ουχί με short-haul πτήση :D ).Πάντως το συμβάν μέ τό πλεμόνι και τον γάτο έγινε γύρω στο 1878,άρα ενάμισυ αιώνα πρίν.Ομως είμαι βέβαιος πως δυστυχώς ούτε δυόμισι αιώνες μετά οι Ελληνες πολιτικοί θα έχουν βάλει μυαλό.....
 
Top