Ελικόπτερα στα Ελληνικά Ναυπηγεία.

Eisengath

Νέο μέλος (Tourist)
Εγγραφή
13/07/2020
Μηνύματα
2
Likes
0
Περιοχή
Θεσσαλονίκη / Καστοριά
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
GNJ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGTS
Καλησπέρα σας κύριοι/ες.

Συνάντησα σε μια αναζήτηση στο helis.com,πως τα ελληνικά ναυπηγεία είχαν στην κατοχή τους 2 Ε/Π τύπου Β212 με στοιχεία νηολογίου SX-HAM & SX-HAR. https://www.helis.com/database/cn/29466/ στο χρονικό διαστημα μεταξύ 1972-87.

Ποιός ο λόγος χρήσης τους στο ναυπηγείο? Θεωρώ ασύμφορη την χρήση τους για μεταφορά υλικών ή κατι ανάλογο. Υπάρχει κάποια φωτογραφία τους?
 
Με τα νηολόγια SX-HAM & SX-HAR όχι. Αλλά αν κοιτάξεις στο Airliners.net θα βρείς το HAM ως C-FVTS και το HAR ως Α6-ALV. (Photos - Search). Δεν είναι αυτό που ζητάς όμως...
 
Δεν γνωρίζω τη χρησιμότητα τους αλλά τα Ελληνικά Ναυπηγεία είχαν αρκετά ελικόπτερα κατά τη διάρκεια των χρόνων. Κατ αρχήν είχαν τα HAA & HAB. Το HAR όχι, αλλά το ΑΒ206 SX-HAP ναι. . Αλλά και άλλους τύπους όπως S-76, Bell 47, AS355 κλπ
 
Για διενέργεια επισκευών εν πλω ίσως;
 
Το θεωρώ λίγο αδύνατο για χρήση επισκευών εν πλω, λόγω του ότι ένα πλοίο για οποιοδήποτε τεχνικό πρόβλημα που απαιτεί συνεργείο πάει απευθείας σε ναυπηγοεπισκευαστική ζώνη. Σας ευχαριστώ πολύ όλους για τις απαντήσεις σας!
 
Χρησιμοποιούνταν σίγουρα για τη μεταφορά των στελεχών. Θυμάμαι από διηγήσεις οτι στα τέλη της δεκαετίας του "70, όταν οικογενειακός φίλος και τότε διευθύνων σύμβουλος της εταιρίας, που παραθέριζε στη Λήμνο, χρειάστηκε να μεταβεί στα ναυπηγεία, έστειλαν ελικόπτερο να τον πάρει και να τον πάει κατευθείαν εκεί.
 
Οι σοβαρότητα των εταιρειών και των στελεχών των πριν από 50 χρόνια ήταν εμφανής. Τώρα έχουμε χάσει όχι μόνο την σοβαρότητα, τα στελέχη αλλά και αυτές τις Βιομηχανίες. Φυσικά και ήταν απαραίτητα τα Ελικόπτερα για την μεταφορά τεχνικών, ανταλλακτικών, αλλαγή προσωπικού, ασθενών, τροφοδοσίας κλπ.
 
Top