Ellinair

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.

andreasl

Business-Class-Member
Εγγραφή
30/03/2012
Μηνύματα
316
Likes
15
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

docORL":809ndq26 said:
Αν ήταν ξυπνιος, δέν θα τολμούσε να κάνει αυτο το βήμα, εκτός και αν του περισσευανε καμμια 50ρια (το λιγότερο)
Εκ/ρια......πράγμα που πολυ αμφιβάλλω.

Εκτός που δεν έχεις καταλάβει ότι πρόκειται για αεροπορική που έχει ήδη έτοιμη πελατεία να εξυπηρετήσει, αν όλοι είχαν τη δική σου λογική δεν θα είχαν δημιουργηθεί εταιρείες σαν την easyjet.
 

panagios

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/06/2009
Μηνύματα
135
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKL
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

ε, ενταξει ρε παιδια, πεσατε αμεσως να τον φατε τον κακομοιρη τον docORL αλλα το σηριαλ με την hellas ειναι πολυ φρεσκο και ειναι λογικο να φρικαρει οταν ακουει για "νεες ελπιδοφορες ελληνικες προσπαθειες".
Αλλωστε αν δεν εχει επαφες με την βορεια ελλαδα πιθανoν να τον εχει απλα ακουστα σαν συτοκολλητο πανω στα αεροπλανακια της astra.
Αγαπητε doc οσοι εχουμε επαφες με μακεδονια γενικοτερα ξερουμε πολυ καλα οτι σιγουρα του περισσευουν του τυπου 50 μυριακια, αν οχι περισσοτερα ετσι που σκανε μυτη οι ρωσοι στη χαλκιδικη (γιατι σαν την χαλκιδικη δεν εχει :D :D :D ).
Ισως να ειμαι και υπερβολικος με το ποσο, παντως μια αεροπορικη με 2-3 αεροπλανακια σιγουρα μπορει να την υποστηριξει.
Γι αυτο και δεν βλεπεις κανενα να ειναι αρνητικος ή να πιστευει οτι ο τυπος λεει αερολογιες.
Ο ραλακης, αντιθετα, πριν εμφανιστει και μας τα κανει τσουρεκια ηταν ανυπαρκτος!!!
Χμμμ...
βεβαιως εχω μια απορια....
Ισως καπως χαζη, αλλα συγχωρεστε με...
Το φραγκα που μπαινουν στο ταμειο της astra καθε καλοκαιρι απο τους ρωσους του μουζενιδη που πηγαινοφερνει πρεπει να ειναι πολυ χοντρα.
Δεν θα δυσκολευτει καπως αν χασει αυτο το μεριδιο?
 

Ζήσης

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
20/06/2008
Μηνύματα
99
Likes
8
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAL
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

Προσωπικά δεν νομίζω να αφήσει στην απ'εξω την Astra μιας και τα δρομολόγια που κάνει το καλοκαίρι είναι πάρα πολλά και προφανώς τα 3 αεροσκάφη στα οποία αναφέρεστε δεν υπάρχει περίπτωση να φτάνουν. Βλέποντας στην ιστοσελίδα του Μουζενίδη τα δρομολόγια και οι πόλεις είναι πολλές. Να θυμίσω ότι πέρυσι ναύλωνε ( νοίκιαζε ) τα αεροσκάφη της Skywings, της Smartlynx και προφανώς και από άλλες.. Σε λογικά πλαίσια πάντα, του χρόνου το καλοκαίρι αντί να μπει στην διαδικασία εύρεσης αεροσκαφών από το εξωτερικό, θα τα δίνει στην Astra ή ακόμα και αν δεν θέλει να χαλάσει την συνεργασία με κάποιες αεροπορικές, απλά αυξάνει τις συχνότητες...
Έτσι πιστεύω εγώ.. :rolleyes:
 

BatMan

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2012
Μηνύματα
36
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ABC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ABCD
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

andreasl":1oum46yv said:
Εκτός που δεν έχεις καταλάβει ότι πρόκειται για αεροπορική που έχει ήδη έτοιμη πελατεία να εξυπηρετήσει, αν όλοι είχαν τη δική σου λογική δεν θα είχαν δημιουργηθεί εταιρείες σαν την easyjet.
Ατυχές παράδειγμα η Easyjet. Καμία σχέση... Πες καλύτερα TUI, Thomas Cook, κλπ.

Ολο το project φένεται οτι ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Απ'οτι ακούω λεφτά υπάρχουν (σικ), πελάτες υπάρχουν, φτάνει να γίνει καλή και επαγγελματική δουλειά. Ο Μ. ξέρει σε ποιό χώρο μπαίνει; Ξέρει οτι για να κάνει σοβαρή δουλειά πρέπει να τα σκάσει χοντρά, ή απλά θα κάνει δουλειές "του ποδαριού" και να φέρει και αυτός 2-3 "σαπάκια" και να πετά με "συνοπτικές διαδικασίες", για να αναλάβουν και τον ρόλο του "πλυντηρίου" (καθ'οτι η εμπλοκή Ρωσσικών business, θέλοντας και μη....);
 

panagios

Economy-Class-Member
Εγγραφή
05/06/2009
Μηνύματα
135
Likes
0
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGKL
Re: Μουζενίδης: Νέα αεροπορική εταιρία

Χμμμ....
ναι, αλλα δεν εχει πολλα να χασει αν η αεροπορικη του αποκτησει κακη φημη;
Ειναι ηδη πολυ μεγαλος τουριστικος ομιλος με πολυ κοσμο να τον εμπιστευεται.
Κινδυνευει να χασει πολλα αν βγει στη φορα οτι πεταει με 2-3 σαπακια και κανει ξεπλυμα...
Η αποψη μου ειναι πως ειτε θα το κανει καλα ειτε δε θα το κανει καθολου.
Μεχρι τωρα δεν κρυβει το ονομα του και την εμπλοκη του.
Δεν θα ειχε κανενα κακομοιρη "αυτοφορακια" για βιτρινα αν ηθελε να στησει καμια κομπινα?
 

BatMan

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
26/11/2012
Μηνύματα
36
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ABC
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ABCD
Τείνω να συμφωνήσω μαζί σου, και απ’ότι διαβάζω, όπως ξαναέγραψα, φαίνεται ότι ξεκινά με τις καλύτερες προϋποθέσεις. Και ΜΑΚΑΡΙ να κάνει κάτι επαγγελματικό γιατί έχουμε μπουχτίσει τα τελευταία χρόνια από λογής λογής «επιχειρηματίες» του χώρου (Μέχρι και … παπάδες είδαμε… Κύριε ελέησον!!! :wall: ).
panagios":xnu3s2ol said:
Ειναι ηδη πολυ μεγαλος τουριστικος ομιλος με πολυ κοσμο να τον εμπιστευεται.
Τώρα που το ανέφερες όμως, μιας και διευθύνει ένα τόσο μεγάλο οργανισμό και έχει ένα τόσο καλό όνομα, δεν θα ήταν πιο λογικό, και σαν καλύτερη διαφήμιση, να χρησιμοποιούσε το όνομα του τεράστιου και πασίγνωστου αυτού οργανισμού; Λογικό δεν είναι;
Για παράδειγμα Thomas Cook, Thomson holidays, TUI (σε μεταγενέστερο στάδιο και πολυεθνικό επίπεδο) κλπ κλπ, χρησιμοποίησαν το ήδη καλό όνομα που είχαν για να ξεκινήσουν τις δικές τους αερογραμμές ( η και αντίστροφα όπως πχ Virgin Holidays κλπ κλπ), κτίζοντας πάνω σε αυτό (το ήδη υφιστάμενο καλό όνομα), παρά να πλασάρουν ένα νέο και άγνωστο concept. Και στο παράδειγμα του Μουζενίδη λοιπόν, αφού τα πρακτορεία είναι Μουζενίδης, τα λεωφορεία είναι Μουζενίδης, τα ξενοδοχεία είναι Μουζενίδης κλπ κλπ, μου προκαλεί εντύπωση το γεγονός ότι η αεροπορική ΔΕΝ είναι Μουζενίδης, παρά μόνο είναι κάτι το οποίο ακόμη και σε εμάς ακούγεται (το λιγότερο) κάπως παράξενο.
Είμαι σίγουρος ότι υπάρχουν πολλοί λόγοι γιατί όχι, αλλά αυτή τη στιγμή μόνο 2-3 μου έρχονται στο μυαλό....
panagios":xnu3s2ol said:
Χμμμ....ναι, αλλα δεν εχει πολλα να χασει αν η αεροπορικη του αποκτησει κακη φημη;
Ένας είναι αυτός... ;)

Εντάξει, δεν είναι loco ούτε scheduled. Ε και;

Πρόσεξε, δεν μιλάμε για μια εταιρεία charter που κλείνει μια συμφωνία με ένα τουριστικό οργανισμό και ζαμαν φου (και ακόμα και εκεί υπάρχει μεγάλος έλεγχος ποιότητας ως προς το τελικό προϊόν). Μιλάμε για έναν οργανισμό (όπως ακούω) με πολύ μεγάλο κύκλο εργασιών και πολύ καλό όνομα στην Ρωσία. Αυτός IMHO θεωρητικά πρέπει να κτίσει πάνω στο καλό όνομα που ήδη έχει (για παράδειγμα οι επιτυχημένες εταιρείες που προανέφερα, οι οποίες προφανώς δεν συμπεριλαμβάνονται στους 29 κατασκευαστές που αναφέρεις, αλλά στους υπόλοιπους 80). Εκτός και αν φοβάται να ταυτίσει την αεροπορική με τον υπόλοιπο οργανισμό για τους 2-3 λόγους που μπορεί να υπάρχουν. Αν δεν φοβάται, τότε (IMHO πάλι) αυτό που λέω είναι επιχειρηματικά το πιο λογικό.

Επίσης διαφωνώ στο ταξίδι και τον προορισμό που λες. Οποιαδήποτε εταιρεία που πουλά υπηρεσίες, ενδιαφέρεται και για το ταξίδι. Για τον λόγο ακριβώς που λανθασμένα υποτιμάς. Δηλαδή το repetitive business - customers. Αυτό κατά την ταπεινή μου άποψη είναι ένας κοντόφθαλμος τρόπος επιχειρηματικής δραστηριότητας. Δεν μπορώ να διανοηθώ σοβαρή εταιρεία που να μην ενδιαφέρεται για την πιστότητα του πελάτη και την επαναλαμβανόμενη πελατεία της (ακόμα και ο συμπαθέστατος περιπτεράς της γειτονιάς μου οφείλει να το κάνει αυτό). Αλλιώς φίλε, σε αυτή την εποχή όπου ο πελάτης έχει πληθώρα επιλογών (και στην περίπτωση μας έχει πάααρα πολλές επιλογές τόσο σε tour operators, αλλά και σε προορισμούς) έχεις χάσει το "παιχνίδι".
Διότι ο πελάτης, ναι σίγουρα δεν ξέρει και πιστεύω οι περισσότεροι ούτε καν νοιάζονται για το ποια εταιρεία θα τους μεταφέρει. Ξέρει όμως τον Μουζενιδη, και με αυτόν θα τα έχει αν κάτι δεν πάει καλά η αν δεν μείνει ευχαριστημένος. Και καλά αν πχ δεν ήταν ευχαριστημένος από την Astra, θα έγραφε ένα παράπονο, και στα πολλά ίσως ο Μ θα παρατούσε την εν λόγο εταιρεία. Όταν πρόκειται όμως για δική του εταιρεία, δεν μπορεί να το κάνει αυτό, άρα πρέπει να προσέχει περισσότερο (εκτός πάλι κι'αν και αυτός είναι ένας άλλος λόγος που φοβάται να συνδέσει την αεροπορική με το όνομα του)

Άλλο παράδειγμα: Το λεωφορείο που τράκαρε κάπου το φθινόπωρο και σκοτώθηκαν τόσοι τουρίστες, δεν ήταν καν του Μουζενιδη απ'οτι κατάλαβα. Ήταν απλά chartered από άλλη εταιρεία, αλλά παντού έγραφε Mouzenidis. Όμως ο κόσμος τον Μουζενιδη ξέρει. Και τα δικά μας ΜΜΕ, και τα Ρωσικά (που είσαι Georgi1964 να μας πεις;) λεωφορείο του Μουζενιδη λεγανε, τουρίστες του Μουζενιδη «φύγανε», δεν έλεγαν πελάτες της ΑΒΓ εταιρείας που είχε ιδιοκτησία της το λεωφορείο….
Κατ’επεκταση λοιπόν, εγώ προσωπικά τουλάχιστον αν έκλεινα ένα πακέτο διακοπών και είχα παράπονο από την αεροπορική, εκτός του ότι θα εκδήλωνα γραπτώς κάποιο παράπονο (που είσαι ΕΕ;;;;;) την επομένη φορά θα διάλεγα άλλον tour operator (δεν μιλώ για πρακτορείο). Η στην καλύτερη, αν ήμουν τόοοοσο ευχαριστημένος πια από τα υπόλοιπα services, θα πήγαινα ξανά εκεί και απλά θα ρωτούσα αν υπάρχει τρόπος να ξανάπαω αλλά με άλλη εταιρεία..

Εν πάση περιπτώσει, αν δεν είχε καλό όνομα ο Μ. γενικά, τότε είναι απόλυτα φυσιολογικό να μην συνδέσει την αεροπορική με τον όμιλο του.. Από τη στιγμή όμως που εκ των πραγμάτων φαίνεται ότι πρόκειται για έναν πολύ επιτυχημένο οργανισμό με πολύ καλή φήμη, ο μόνος λόγος - που μπορώ να σκεφτώ έτσι πρόχειρα- για να μην δώσει όνομα που να συνδέει την αεροπορική με τα υπόλοιπα, είναι διότι υπάρχει κάποιος φόβος για κάτι, είτε αυτό είναι ο φόβος της ευθύνης, είτε ο φόβος της αποτυχίας, είτε ο φόβος της ανικανότητας, είτε ο φόβος του αγνώστου είτε κάτι άλλο, δεν ξέρω. Ξέρω μόνο ότι όποιος είναι σίγουρος για τον εαυτό του και γιαυτο που κάνει, δεν έχει πρόβλημα να πει: «Αυτός είμαι, αυτό προσφέρω, και το δείχνω» (Ξαναπαραπέμπω στις επιτυχημένες εταιρείες που χρησιμοποίησα σαν παράδειγμα στο προηγούμενο post, και σε όποιους άλλους tour operators έχουν ιδιόκτητες αεροπορικές). Δικαιολογημένη λοιπόν η διστακτικότητα του; Ίσως.

Και τέλος, όντως το όνομα θα μπορούσε να ήταν και Μήτσος-αιρ, η και μπαρμπουτσαλα-αιρ η οτιδήποτε. Ζαμάν φού. Δεν έχει ΚΑΜΙΑ σημασία. Μη λες όμως ότι δεν υπάρχει λόγος να σκοτιστεί να βρει κάποιο όνομα.. Έτσι όπως το θέτεις, αν δεν μπορεί να σκοτιστεί για κάτι τόσο απλό, τότε δείχνει παντελή έλλειψη επαγγελματισμού (αν και είμαι σίγουρος ότι έχει προβληματιστεί για το όνομα, και μαγκιά του «αρχηγού» όπως λες, απλά η ιστορία όλη ξεκίνησε από μια απορία γιατί δεν χρησιμοποίησε όνομα που να συνδέει την αεροπορική με τον υπόλοιπο οργανισμό).
 

nick15801

Economy-Class-Member
Εγγραφή
04/02/2012
Μηνύματα
133
Likes
1
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EGNX
Hi
Δεν έχω σκοπό να μπω σε διαδικασία να διαφωνήσω με κανέναν, δεν σου λέω ότι αυτή είναι η γνώμη μου ούτε περιγράφω τις σκέψεις μου, αλλά τι λέει η βιβλιογραφία σχετικά με το μάρκετινγκ στο συγκεκριμένο industry. Ίσως να μην διάβασα αρκετά προσεκτικά την απάντηση σου ή τα ελληνικά μου δεν είναι τόσο καλά πλέον γιατί κάπου σε χάνω. Ποια είναι η διαφορά αν μια κακή υπηρεσία την παρέχει η μουζενιτης αιρ η ελλιναιρ. Ο τουρίστας δεν θα κάνει την ταύτιση με τον μουζενιτη; Το προϊόν το πουλά ο μουζενιτης όχι η ελλιναιρ. Και αυτό που δεν καταλαβαίνω είναι αφού δεν θα είναι charter, loco, legacy τι θα κάνει;
 

PILOT-737

Economy-Class-Member
Εγγραφή
06/03/2005
Μηνύματα
158
Likes
98
Μήπως ξεκινάει σαν τσαρτεράδικη αλλα στο πίσω μέρος του μυαλού του εχει προοπτικές που χρειάζονται ποιο πιασάρικο και διεθνές όνομα ;
 

ale3

Business-Class-Member
Εγγραφή
17/07/2011
Μηνύματα
381
Likes
136
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
AEE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV

OA570

Business-Class-Member
Εγγραφή
18/02/2010
Μηνύματα
281
Likes
7
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
OAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KDAB
Καλη προσπαθεια, μακαρι να το marketαρουνε καλα και να πιασει.
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top