Ελληνικές Αεροπορικές εταιρείες και το μέλλον τους

Ε,ρε jetflight,ποσο μας ειχαν λειψει οι ψαγμενες τουριστικες σου αναλυσεις... :rant: :wall:
 
REGIONAL":2tyuw78k said:
25-30 φυσικά Αθήνα- Μύκονος ή Ρώμη - Φλωρεντία ή Νάπολη.
Τα νησιά έχουν και το πλοίο εξάλλου αλλά έχουν μια αεροπορική κίνηση δίοτι το ένα συμπληρώνει το άλλο.
Αυτές οι μεγάλες σχετικά πόλεις γιατί να μην εκμηδενιζαν τις αποστάσεις;
Μήπως ποτέ δεν τους είπε κανείς για το αεροπορικό μέσο;
Η καστρόπολη αυτή η οποία δίνει την εντύπωση παραμυθένιας ατμόσφαιρας βρίσκεται κοντά σε άλλα αεροδρόμια.
Μέσα στα στοιχεία του αεροδρομίου αναφέρει ότι ο διαχειριστής του είναι το εμπορικό και βιομηχανικό επιμελητήριο και μάλιστα έχει μέχρις στιγμής ως μοναδική εταιρία τη Ryanair.Μάλιστα η συνεργασία είναι αρκετά χρόνια.Αυτό θα γινόταν και στο Βόλο, αλλά δυστυχώς εμείς είμαστε υπεράνω. Τι είναι το carcassone μπροστα στο Βόλο;Η ΥΠΑ και οι κοινωνία έχασαν μια τεράστια ευκαιρία.
Απίστευτο ε; Κι όμως έτσι χτίζονται οι τουριστικές αγορές και όχι όπως στην ΚΤΕΛατζίδικη και κρατικοδίαιτη Ελλάδα.
Μην απορούμε γιατι η Γαλλία είναι η πιο τουριστική χώρα του κόσμου και γιατί εμείς συνεχώς πέφτουμε τουριστικά.

1.Εκτός από την Ryanair,ποιά άλλη εταιρεία πετάει σ'αυτό το Carcassonne;

2.Οπως είπε και ο vassdel αλλά όπως αναφέρεις κι'εσύ,η πόλη αυτή βρίσκεται κοντά σέ άλλα αεροδρόμια.Ποιός ο λόγος να έχη και δικό της;

3.Ξεχνάμε μήπως οτι η Ελλάδα είναι πιό μικρή χώρα από την Γαλλία,άρα οι αποστάσεις πιό μικρές,επομένως καλύπτονται άνετα και από άλλα μεταφορικά μέσα;

4.Η Γαλλία δέν είναι η πιό τουριστική χώρα τού κόσμου.Καί πάντως,δέν είναι τουριστική λόγω τών πολλών αεροδρομίων της (που τά πιό πολλά είναι γενικής αεροπορίας και όχι κόμβοι scheduled αερογραμμών).Ούτε είναι όλες οι περιοχές της εξ ίσου ανεπτυγμένες τουριστικά.Αλλος ο τουρισμός π.χ. τού St Malo στην Βρετάνη καί άλλος ο τουρισμός τής Nice στην Μεσόγειο.

5.Μήπως τελικά τό "παράπονό" μας είναι γιατί δέν έχουν αεροδρόμια καί η Κατερίνη,η Τρίπολη,η Κόρινθος,τά Τρίκαλα,η Καρδίτσα,η Ηγουμενίτσα κλπ επαρχιακές "μεγαλουπόλεις";
 
Hastaroth":lqyho0dh said:
2.Οπως είπε και ο vassdel αλλά όπως αναφέρεις κι'εσύ,η πόλη αυτή βρίσκεται κοντά σέ άλλα αεροδρόμια.Ποιός ο λόγος να έχη και δικό της;

Ποιος ο λόγος να μην έχει???

Όλες οι περιοχές έχουν δικαίωμα στην ανάπτυξη.
Αν κάποια περιοχή δηλαδή καταφέρει να αναπτυχθεί φτιάχνοντας υποδομή ποιος και με ποιο δικαίωμα θα της το περιορίσει???
Αυτή είναι μία περίπτωση υπόδειγμα για την τοπική αυτοδιοίκηση (και φυσικά δεν εννοώ μόνο τον δήμο/κοινότητα , αλλά και τους τοπικούς φορείς όπως τα επιμελητήρια....) στον τόπο μας που μόνο παράπονα είναι .
Ας δραστηριοποιηθούν και εδώ σε κάτι δημιουργικό.
 
Συμφωνώ απόλυτα.
Αν θέλεις να έχεις προαγωνιστικό ρόλο στην τουριστική ανάπτυξη θα πρεπει εσύ να φτιάξεις τις δικές σου υποδομές και να μην εξαρτάσαι από τους άλλους.
Ακόμα και η Χαλκιδική θα ήταν το έλάχιστο 30% πάνω εαν είχε δικό της αεροδρόμιο.
Η Γαλλία εδώ και πολλά χρόνια είναι η πλέον τουριστική χώρα στον κόσμο. Αυτό αναφέρεται στον ΠΟΤ(Παγκόσμιος Οργανισμός Τουρισμού) Εξάλλου σε αυτή τη χώρα έχουν αναπτυχθεί όλες οι ειδικές μορφές τουρισμού . Στην Ελλάδα πώς να αναπτυχθούν όταν για να πας σε κάποια Ηπειρωτική Πόλη θα πρέπει να πας μέσω της Αθήνας και δευτερευόντος της Θεσσαλονίκης;
Το ότι αυτή η μικρή γαλλική πόλη (όπως και άλλες ) συνδέεται με 10 άλλες πόλεις της Ευρώπης είναι κακό; Μπορεί η Ryanair να είναι η μοναδική εταιρία που πετάει, αλλά ανέπτυξε α)Ένα μεγάλο δίκτυο με πολλές καθημερινές πτήσεις και β) Πολύ πιθανό στο μέλλον να υπάρξουν και άλλοι αερομεταφορείς στο συγκεκριμένο αεροδρόμιο.
Στη Γαλλία υπάρχουν και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις όπως:(Grenoble,Chambery,St.Etienne,Lille,Toulon k.a).Κάποια από αυτά συνδέονται και πτήσεις της AF παρόλο που δίπλα τους υπάρχουν κεντρικότατα αεροδρόμια.
 
Χαίρομαι που συμφωνείς αλλά ας δοθεί βάση στο ότι η ανάπτυξη έγινε από τους τοπικούς φορείς που δραστηριοποιήθηκαν και δεν περίμεναν διαμαρτυρόμενοι όλα από την κυβέρνηση καταγγέλλοντας την .......

Πολλά τοπικά αεροδρόμια που αναφέρονται από αρκετούς εδώ σαν παράδειγμα και που χρησιμοποιεί η FR (κατά κύριον λόγο) αλλά και άλλες LoCo είναι είτε ιδιωτικά είτε υπό την αιγίδα των τοπικών φορέων και ΔΕΝ επιδοτούνται από τις κεντρικές κυβερνήσεις των χωρών ...........

Δυστυχώς η Τ.Α στην Ελλάδα αναλίσκεται στο να είναι οι αντιπρόσωποι των κομμάτων που στηρίζουν στην περιοχή και ποσώς ενδιαφέρονται για πρωτοβουλίες τέτοιου μεγέθους.
Οι "άρχοντες" της Τ.Α αν είναι συμπολιτευόμενοι τα βρίσκουν όλα μια χαρά (λίγο πολύ) και αν είναι αντιπολιτευόμενοι απλά καταγγέλλουν την κυβέρνηση.
Αλλά ας σοβαρευτούμε , εδώ δεν μπορούν να διαχειριστούν τα σκουπίδια της περιοχής τους , αεροδρόμια περιμένει κανείς να διαχειριστούν???
 
REGIONAL":2bj790mc said:
Το ότι αυτή η μικρή γαλλική πόλη (όπως και άλλες ) συνδέεται με 10 άλλες πόλεις της Ευρώπης είναι κακό;

Όχι δεν είναι κακό. Το θέμα παραμένει αν είναι κερδοφόρο.

REGIONAL":2bj790mc said:
Στη Γαλλία υπάρχουν και άλλες παρόμοιες περιπτώσεις όπως:(Grenoble,Chambery,St.Etienne,Lille,Toulon k.a).Κάποια από αυτά συνδέονται και πτήσεις της AF παρόλο που δίπλα τους υπάρχουν κεντρικότατα αεροδρόμια.


Η μητροπολητική Lille είναι 1 εκ. κάτοικοι. Η ευρωπεριοχή (=όπου υπάρχουν commuters από άλλη χώρα, εδω Βέλγιο) Kortrijk-Lille είναι 2εκ, να τα αφήσω?

Η Τ.Α στην Ελλάδα δεν είναι καλώς ή κακώς τόσο αποκεντρωμένη ώστε να μπορεί να συντηρεί αεροδρόμια μιας πτήσης την ημέρα με τους δημοτικούς φόρους που (με το συμπάθειο) δεν φτάνουν ούτε για την αποχέτευση..τα αεροδρόμια μάραναν την ελληνική επαρχία, όλα τα άλλα τα'χει..

REGIONAL σου προτείνω http://www.britair.com/reseau.php νομίζω θα βρεις την χαρά σου :)
 
Mε αφορμή το Καρακασαν, Κουρακάου ή όπως το λένε οι Φράγκοι, ας πούμε ένα-δυό πραγματάκια, έτσι μωρέ αφού ντε και καλά πρέπει να συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα...

Αυτό, λοιπόν, το Καρκασά, έχει πληθυσμό 50.000 και βρίσκεται στην περιφέρεια (region το λένε οι Φράγκοι) Languedoc-Rousillon, η οποία έχει έκσταση 27.000 τετρ. χλμ. και πληθυσμό 2.5 μύρια (η αντίστοιχη περιφ. Θεσσαλίας έχει έκταση 14.000 τετρ. χλμ. και πληθυσμό ~750.000).

Επίσης, αυτό το Καρκασά (καλά το είπα, η Ryan σε μαθαίνει και γεωγραφία) είναι επίσης στα σύνορα με την περιφέρεια Midi-Pyrenees, η οποία έχει έκταση 45.000 τετρ. χλμ. και πληθυσμό 2.8 μύρια.

Σε αυτές τις 2 περιφέρειες λοιπόν υπάρχουν 2 μεγάλα αστικά κέντρα (Toulouse ~850.000 και Montpellier ~550.000) και πολλές μικρότερες πόλεις (ενδεικτικά Nimes ~150.000, Perpignan ~118.000, Tarbes ~110.000, Beziers ~70.000). Κάθε μία απο τις παραπάνω πόλεις διαθέτει Α/Δ, όπου εκτός της Toulouse και του Montpellier, τα υπόλοιπα είναι operated by τα τοπικά ΕΒΕ.

Το Καρακασά τυγχάνει να είναι σχεδόν στη μέση ενώ απο τι είδα η Ryan δεν πετάει στο μεγάλο (άρα και ακριβό) Α/Δ της Toulouse αλλά προτιμάει να κάνει scatter τα δρομολόγια της στα μικρότερα Α/Δ για τους προφανής λόγους κόστους. Τέλος, αυτό το Καρακά είναι επίσης πολύ κοντά σε μια απο τις τουριστικότερες περιοχές, το Cap d' Agde.

Νομίζω, οποιάδηποτε σύγκριση με Ελλάδα δεν στέκει. Οι παραπάνω περιοχές έχουν και πολύ πληθυσμό, και ανεπτυγμένο τουρισμό και βαριά βιομηχανία (προεξέχοντος της Airbus φυσικά). Συν τις άλλοις, είναι πολύ κοντά σε Γερμανία, Μεγ. Βρεττανία και Κάτω χώρες, που τα κάνει ιδιαίτερα προσιτά ακόμα και για 1-day break. Ο Βόλος (και ο κάθε Βόλος) τι Ακριβώς απο τα παραπάνω διαθέτει?

Εν κατακλείδι, αν κάποιος ιδιώτης θέλει να τζογάρει τα λεφτάκια του, that's fine by me αλλά σε καμμία περίπτωση δεν θα συμφωνούσα να κάνει αυτές τις επενδύσεις το ελλ. κράτος. Ο καιρός γαρ εγγυής που λέει και ο Λιάκος και δεν αργεί η μέρα που θα αποκρατικοποιηθούν τα ελληνικά Α/Δ και θα δούμε τι ανάπτυξη σηκώνουν (ειδικά τα ηπειρωτικά).

Υ.Γ
Επιμένω, τον κόσμο δεν στον φέρνει η Ryan και η κάθε λοκο αλλά πρωτίστως ο προορισμός. Η Ελλάδα ήταν, είναι και θα είναι τουριστική χώρα οπότε απο αλλού ξεκινάμε και το τελευταίο λιθαράκι μπορεί να είναι η Ryan.
 
Ποιο ειναι το μελλον της αεροποριας στην Ελλαδα?

Με βαση ολα αυτα που συμβαινουν στην χωρα μας ,πως πιστευετε οτι θα εξεληχθουν τα πραγματα?
 
Re: Ποιο ειναι το μελλον της αεροποριας στην Ελλαδα?

Γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος. Τι ακριβώς εννοείς; Ότι δεν υπάρχουν πολλές εταιρίες; Ότι οι τράπεζες δεν ενισχύουν ενδεχομένως τους υποψηφίους με
σκοπό να εκπληρώσουν το όνειρό τους όπως στο εξωτερικό;Τότε αν σε κάλυψα το επάγγελμα προορίζεται μάλλον για τους έχοντες και για αυτό το λόγο
υπάρχει η γενικότερη παρακμή στην οποία έχουμε αναφερθεί και στο παρελθόν.
 
Re: Ποιο ειναι το μελλον της αεροποριας στην Ελλαδα?

Εννοω για τις αεροπορικες εταιριες,βλεπετε να μπορεσουν Α3 ΟΑ να αναπεξελθουν?Θα υπαρχουν μειωσεις σε συχνοτητες δρομολογιων?Θα κοπουν και αλλοι προορισμοι?
 
Top