Εμφραγμα συγκυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

theospet

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
03/10/2006
Μηνύματα
45
Likes
0
Καρδιακό επεισόδιο με αποτέλεσμα να εκπνεύσει υπέστη ο συγκυβερνήτης της πτήσης των Βρετανικών Αερογραμμών από Μάντσιεστερ προς Λάρνακα το βράδυ της Κυριακής, με αποτέλεσμα ο συγκυβερνήτης να αλλάξει δρομολόγιο και να πραγματοποιήσει στις 8.00 το βράδυ έκτακτη προσγείωση στο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης. Το επεισόδιο σημειώθηκε σε αεροσκάφος τύπου Airbus A321 των Βρετανικών Αερογραμμών με 155 επιβάτες και οκταμελές πλήρωμα. Μέχρι νωρίτερα το πρωϊ οι πληροφορίες λένε ότι το αεροσκάφος παρέμενε στο Ατατούρκ εν αναμονή πληρώμταος.
Ερωτήματα:
1. Γιατί όχι στο Βενιζέλος ή στην Λάρνακα η έκτακτη προσγείωση, αφού και στα δύο ο δίαυλος είναι ικανοποιητικός και οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές;
2. Πως θα πετάξει από Ατατούρκ προς Λάρνακα, αφού η Τουρκία δεν επιτρέπει τέτοιες πτήσεις επειδή δεν αναγνωρίζει την Κύπρο;

Γνωρίζει κανείς περισσότερα;
 
Re: Εμφραγμα κυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

Οχι οτι έχει πολύ σημασία αλλά μερικές διορθώσεις..

Ο συγκυβερνήτης ήταν ο άτυχος, όχι ο κυβερνήτης.
Η πτήση ήταν της GB Airways (BA6826) από Μάντσεστερ για Πάφο.
 
Re: Εμφραγμα κυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

theospet":19jjklgi said:
Ερωτήματα:
1. Γιατί όχι στο Βενιζέλος ή στην Λάρνακα η έκτακτη προσγείωση, αφού και στα δύο ο δίαυλος είναι ικανοποιητικός και οι καιρικές συνθήκες ήταν καλές;
2. Πως θα πετάξει από Ατατούρκ προς Λάρνακα, αφού η Τουρκία δεν επιτρέπει τέτοιες πτήσεις επειδή δεν αναγνωρίζει την Κύπρο;

1) Oi πτήσεις από Βρετανία πρός Κύπρο, περνάνε πάνω από Ελλάδα ή πάνω από Τουρκία (αναλόγως των ανέμων). Αυτή προφανώς πέρναγε πάνω από Τουρκία, άρα το Ατατούρκ ήταν πιό κατάλληλο, καθώς πέρασαν (ή θα περνούσαν) από πάνω του. To να συνεχίσει για Λάρνακα(Πάφο), μάλλον δεν "έπαιζε" σαν λύση λόγω μάλλον μέγάλης απόστασης που θα έπρεπε να διανυθεί. Σε τέτοιες περιπτώσεις, επιβάλλεται το αεροσκάφος να προσγειωθεί επειγόντως και χωρίς καθυστέρηση, καθώς κανένας μέσα στο αεροπλάνο δεν μπορεί να βεβαιώσει τον θάνατο. Άρα τεχνικά, ο οποιοσδήποτε επιβαίνων θεωρείται ζωντανός μέχρι να πιστοποιηθεί ο θάνατος από γιατρό στο έδαφος και μόνο.

2) Αυτό ισχύει κυρίως για τακτικά δρομολόγια. Σε μία έκτακτη περίπτωση όπως αυτή, υπάρχουν παραθυράκια (πχ, να δηλωθεί στα χαρτιά ότι ο προορισμός του αεροσκάφους θα είναι (πχ) το Τελ Αβίβ και στην πορεία να αλλάξει πλάνο (divert) και να προσγειωθεί στην Λάρνακα (Πάφο). Όσο τα κράτη κάνουν τέτοιες χαζομάρες, τόσο τα κιρίζια θα βρίσκουν κομπίνες ....απόδρασης.
 
theospet":1ti5zq36 said:
Πως θα πετάξει από Ατατούρκ προς Λάρνακα, αφού η Τουρκία δεν επιτρέπει τέτοιες πτήσεις επειδή δεν αναγνωρίζει την Κύπρο;
gonso":1ti5zq36 said:
Σε μία έκτακτη περίπτωση όπως αυτή, υπάρχουν παραθυράκια (πχ, να δηλωθεί στα χαρτιά ότι ο προορισμός του αεροσκάφους θα είναι (πχ) το Τελ Αβίβ και στην πορεία να αλλάξει πλάνο (divert) και να προσγειωθεί στην Λάρνακα (Πάφο). Όσο τα κράτη κάνουν τέτοιες χαζομάρες, τόσο τα κιρίζια θα βρίσκουν κομπίνες ....απόδρασης.
Νομίζω (και ελπίζω) ότι το τελευταίο που σκέφτεται ο κάθε κυβερνήτης ή συγκυβερνήτης ή πλήρωμα σε αυτή την περίπτωση, είναι το πώς θα φτάσει στην Κύπρο από το Ατατούρκ και το πώς θα "μαϊμουδέψει" την πτήση για να προσγειωθεί αλλού.
 
Re: Εμφραγμα κυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

Aσχετη ερώτηση αλλα δεν υπάρχει onboard κάνα first aid kit με defibrillator? Κάπου είχα ακούσει για κάτι τέτοιο, η μήπως ήταν για αεροδρόμια?
 
Re: Εμφραγμα κυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

Φώτη, μιλάμε για την "επόμενη ημέρα". Με άλλα λόγια πώς θα προωθηθούν οι επιβάτες και πώς θα απεμπλακεί το αεροσκάφος. Ο κυβερνήτης της εν λόγω πτήσης, την στιγμή που προσγειώθηκε μετά από τέτοιο γεγονός, "σχολάει" όπου προσγειωθεί και επαναπατρίζεται ώς επιβάτης. Άρα (προφανώς) και δεν μιλάμε για μαιμουδιές την μέρα του γεγονότος.

Defib υπάρχει στα αεροσκάφη της συγκεκριμένης εταιρείας (όπως και στις περισσότερες Βρεταννικές). Εκτός και ...άν .
 
Re: Εμφραγμα κυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

Απλά τα πράγματα: ο έρμος ο συγκυβερνήτης ρώτησε με το ΗF ή τον ενημέρωσαν με SELCAL σε ποιό κράτος θα στοιχίσει οικονομικά λιγώτερο στην εταιρία και πού έχει τη μικρότερη γραφειοκρατία για μια τέτοια περίπτωση και προτίμησαν την Istanbul...Aν προσγειωνόταν εδώ η σορός θα έκανε Πάσχα στο ψυγείο του νεκροτομείου, οι συγγενείς θα "χώνανε" ΤΑ φράγκα για να πάρουν τον άνθρωπό τους πίσω, μπορεί για πλάκα να τους λέγανε απ την Ιατροδικαστική "α, δεν θα τον πάρετε, θα κάνουμε τοξικολογική να δούμε τα αίτια θανάτου (γράψε μήνας για την απάντηση) γιατί μπορεί να επέβαινε κάποιος που ήθελε να τον σκοτώσει -που εσείς δεν τον ξέρετε- και να του έριξε κάτι στο φαγητό..". Και μετά έρχεται το μπουγιουντί: Μεταφορά ΑΙΑ-Νεκροτομείο, ψύξη, νεκροτομή, ιστολογική, κυτταρολογική, τοξικολογική, ταρίχευση, τριπλό φέρετρο, μεταφορά στον ΑΙΑ κλπ κλπ 30-40.000ευρώ...άσε ρε μάστορα, προσγειώσου στην Πόλη να'χεις το κεφάλι σου ήσυχο!
 
Re: Εμφραγμα κυβερνήτη Βρετανικών σε πτήση για Λάρνακα

Ξαναδιορθώνω και ας διορθωθεί και ο τίτλος...
Ο συγκυβερνήτης είναι που μας άφησε... Οπότε ο έρμος ήταν ο κυβερνήτης που "έκανε" αυτές τις επικοινωνίες..
 
Top