Ένδειξη φωτιάς σε πτήση της Aegean από Αθήνα προς Ηράκλειο

Πολυ θα ήθελα να ακούσω και την τεχνική ανάλυση όλου αυτού... "Κάποια", "ενός", "ηλεκτρομαγνητικά", "σύστημα" κλπ είναι γενικότητες και αεορολογίες...
 
Μα δεν είναι προφανές? κάποια αγνωστου ταυτότητας ηλεκτρική συσκευή απέστειλε ηλεκτρομαγνητικό κύμα προς την ασφάλεια του συστήματος η οποια λανθασμένα αντελήφθηκε το ηλεκτρομαγνητικό κύμα ως φωτιά! τι χαζή ασφάλεια..

παρεπιπτόντως... μας ψεκάζουν!! :with:
 
εκπαιδευτης μου που δουλευε στην αιγαιου μου εχει πει οτι καποιες φορες παρουσιαζεται ενδειξη στον κινητηρα αλλα με ενα reset της ασφαλειας επανερχεται και αυτο οφειλεται σε καποια ηλεκτρονικη συσκευη ενος επιβατη που επηρεαζει ηλεκτρομαγνητικα το συστημα
Kλασσική αντιμετώπιση των ηλεκτρονικών συστημάτων. Κάνε reset και ο Θεός είναι μεγάλος.
Επίσης στα ηλεκτρονικά δεν είσαι σίγουρος ποτέ τι έφταιξε ή γιατί χάλασε κάτι.
Θέλω ,όμως, να μας εξηγήσει πως είναι τόσο σίγουρος ότι φταίει η συσκευή του επιβάτη...

Καλή χρονιά και καλές προσγειώσεις!!!
 
δεν δουλευω στην αιγαιου και ουτε εχω τυπο στο 320 που μαλλον εσεις τα αστερια τα ξερετε ολα αληθεια ποσες ωρες εχετε γραψει στην καρεκλα του υπολογιστη για να βγαζετε και αποψη ??? :?
MerNion":rygyjcqb said:
mroa412":rygyjcqb said:
εκπαιδευτης μου που δουλευε στην αιγαιου μου εχει πει οτι καποιες φορες παρουσιαζεται ενδειξη στον κινητηρα αλλα με ενα reset της ασφαλειας επανερχεται και αυτο οφειλεται σε καποια ηλεκτρονικη συσκευη ενος επιβατη που επηρεαζει ηλεκτρομαγνητικα το συστημα

Πολυ θα ήθελα να ακούσω και την τεχνική ανάλυση όλου αυτού... "Κάποια", "ενός", "ηλεκτρομαγνητικά", "σύστημα" κλπ είναι γενικότητες και αεορολογίες...
αν εχεις να εκφρασεις κατι σχετικα με το τι δεν καταλαβαινεις ανοιξε καποιο βιβλιο του λυκειου σχετικα με τα ηλεκτρομαγνητικα κυματα
cavo_paradiso":rygyjcqb said:
Μα δεν είναι προφανές? κάποια αγνωστου ταυτότητας ηλεκτρική συσκευή απέστειλε ηλεκτρομαγνητικό κύμα προς την ασφάλεια του συστήματος η οποια λανθασμένα αντελήφθηκε το ηλεκτρομαγνητικό κύμα ως φωτιά! τι χαζή ασφάλεια..

παρεπιπτόντως... μας ψεκάζουν!! :with:
μαλλον δεν εχεις μπει σε αεροπλανο
 
mroa412":34lq1sha said:
εκπαιδευτης μου που δουλευε στην αιγαιου μου εχει πει οτι καποιες φορες παρουσιαζεται ενδειξη στον κινητηρα αλλα με ενα reset της ασφαλειας επανερχεται και αυτο οφειλεται σε καποια ηλεκτρονικη συσκευη ενος επιβατη που επηρεαζει ηλεκτρομαγνητικα το συστημα


Μάλλον δεν κατάλαβες τι σου είπε ο εκπαιδευτής σου γιατί αυτό που γραφείς είναι πολύ λάθος αλλά και άσχετο με το συμβάν…
Για να ξαναγυρίσουμε στο θέμα μας, κατά την διάρκεια της πτήσης άρχισε καπνός να βγαίνει στο πιλοτήριο και έτσι γύρισαν στην Αθήνα. Ο καπνός δεν ήταν πολύ πυκνός και δεν είχαν καμία ένδειξη στο ECAM για avionics smoke ούτε για engine fire. Επίσης δεν υπήρχε καπνός πίσω στη καμπίνα και μετά την προσγείωση στην Αθήνα δεν χρειάστηκε passenger evacuation. Στη συνεχεία ανέλαβαν οι μηχανικοί να βρουν από που και γιατί έβγαινε καπνός στο πιλοτήριο, αλλά μετά από πολλές μέρες εξονυχιστικής έρευνας και με την παρουσία της ΥΠΑ δεν βρήκαν τίποτα. Έτσι το αεροπλάνο επέστρεψε για πτήσεις αλλά όταν οι πιλότοι χρειάστηκε να φορτίσουν τα laptops του αεροπλάνου ανακάλυψαν ότι και οι δυο πρίζες που ήταν ειδικά εγκατεστημένες για αυτό το λόγο δεν δούλευαν. Έτσι οι μηχανικοί κατά τύχη ανακάλυψαν ότι ο καπνός προερχόταν από βραχυκύκλωμα στο μετασχηματιστή που υπάρχει πίσω από τη μια πρίζα και μετατρέπει 28VDC σε 115VAC/150VA/60HZ για τη σωστή χρήση από τα laptops.
 
συμβαν που του ετυχε σε πτηση ανεφερα αν διαβασες επειδη το συμβαν που αναφερεις εσυ εγινε στην ιδια εταιρεια (https://www.youtube.com/watch?v=btark5_tnnY)
 
Μάθε κατ' αρχήν να βάζεις και κανα σημείο στίξης γιατί μας έχεις βγάλει τα μάτια σε όλα σου τα post. Κατά δεύτερον σου λέμε οτι αυτό που λες είναι λάθος και δεν ισχύει και δεν λες να το καταλάβεις. Πίστευε οτι θες απλά μην περιμένεις οτι θα γράφεις οτι θες εδώ και εμείς δεν θα σε διορθώνουμε γιατί με το να γράφονται βλακίες και να μένουν, μόνο καλό δεν κάνει σε όλους τους υπόλοιπους που διαβάζουν. Επίσης δεν υπάρχει Αγιος Βασίλης, απλά στο λέω μήπως στο έχει πει και αυτό κανείς και το πιστεύεις...
 
MerNion":x5wtktqo said:
Μάθε κατ' αρχήν να βάζεις και κανα σημείο στίξης γιατί μας έχεις βγάλει τα μάτια σε όλα σου τα post. Κατά δεύτερον σου λέμε οτι αυτό που λες είναι λάθος και δεν ισχύει και δεν λες να το καταλάβεις. Πίστευε οτι θες απλά μην περιμένεις οτι θα γράφεις οτι θες εδώ και εμείς δεν θα σε διορθώνουμε γιατί με το να γράφονται βλακίες και να μένουν, μόνο καλό δεν κάνει σε όλους τους υπόλοιπους που διαβάζουν. Επίσης δεν υπάρχει Αγιος Βασίλης, απλά στο λέω μήπως στο έχει πει και αυτό κανείς και το πιστεύεις...
βαλε φακους επαφης πρωτον και δευτερον κανε κριτικη στον εαυτο σου και ασε τους αλλους ξερολα
 
mroa412":22wc3y0d said:
συμβαν που του ετυχε σε πτηση ανεφερα αν διαβασες επειδη το συμβαν που αναφερεις εσυ εγινε στην ιδια εταιρεια (https://www.youtube.com/watch?v=btark5_tnnY)


Σου εξηγώ ότι δεν έχεις γνώσεις από computer reset και μάλλον κατάλαβες λάθος αυτό που σου είπε ο εκπαιδευτής σου, αλλά είσαι και εκτός θέματος. Στο αεροπλάνο σε ότι ελέγχεται από computer μπορεί να γίνει reset. Γενικά γίνεται restart από το διακόπτη ή από την ασφάλεια διακόπτοντας ουσιαστικά τον ηλεκτρισμό. Στους κινητήρες δεν γίνεται reset παρά μόνο στο FADEC, και αυτό μόνο όταν ο κινητήρας είναι σβηστός. Δεν καταλαβαίνω για ποια ένδειξη στο κινητήρα μιλάς και για ποιο reset ? Επίσης δεν καταλαβαίνω τι επηρεάζει ηλεκτρομαγνητικά η συσκευή του επιβάτη ? Τέλος όλο αυτό το θέμα είναι άσχετο με τον καπνό στο πιλοτήριο…
 
Διαβάζοντας τα παραπάνω " Σχετικά με το reset ενος Circuit Breaker (CB) στον αέρα απο καπετάνιο της χ Εταιρίας " σκέφτηκα να γράψω την δικιά μου τεχνική πάντα πρόσεγγιση για την " Τυπική πλέον διαδικασία των Reset των CBs απο καπετάνιους αλλά και απο μηχανικούς φυσικά". Το CB δεν ειναι τιποτα άλλο απο μια ηλεκτρική ασφαλιστική διάταξη (ένας μηχανισμός) ενός κυκλώματος του αεροσκάφους και σκοπό έχει να προστατέψει το κύκλωμα απο υπερέντασεις (Μεγάλες τιμές ρεύματος-μεγαλύτερες φυσικά απο την ονομαστική του CB) στα καλώδιά που προκύπτουν απο βραχυκυλώματα είτε στην γραμμή μεταφοράς (καλώδια) είτε στο φορτίο της γραμμής. Σκοπό έχει φυσικά να προστατέψει τα καλώδια απο την καταστροφή (Λόγω του φαινομένου Joule οι μεγάλες τιμές του ρεύματος αυξάνουν την θερμοκρασία των αγώγων και πιθανόν να λιώσουν τις μονώσεις των καλωδίων και να οδηγήσουν σε πυρκαγιά). Αξίζει εδώ να αναφερθεί οτι τα καλώδια των αεροσκαφών δεν είναι κοινα καλώδια PVC που όλοι ίσως γνωρίζουμε αλλα καλώδια με μόνωση Teflon εξωτερικά και αλλη μια εσωτερικά για είναι αρκετα πιο ανθεκτικά απο τα κοινά καλώδια. Το "πικάντικο" για μένα κομμάτι είναι γιατί συχνά πρέπει να γίνεται reset σε αυτά τα CB αφού για παράδειγμα έχει εμφανιστεί στο ECAM "BCL 1 fault"?? Θεωρητικά το αεροπλάνο μας λέει οτι υπάρχει βλάβη σε αυτό το συγκεκριμένο σύστημα και πρέπει να επισκευαστεί! Το ερώτημα είναι αρχικά πως κατάλαβε το αεροπλάνο ότι έχει βλάβη σε αυτο το σύστημα? Τα ηλεκτρικά-ηλεκτρονικά συστήματα των αεροπλάνων δεν κάνουν τίποτα άλλο απο το να αυτοδιαγνώσκονται συνεχώς αν έχουν αστοχήσει(χαλάσει) και να ειδοποιούν πράγματι ότι χάλασαν με μια φωτεινή ένδειξη και έναν χαρακτηριστικό ήχο αν είναι Critical και αναλογα με τον τύπο του αεροπλάνου φυσικά. Η αυτοδιάγνωση των κυκλωμάτων των συστημάτων είναι σύνθετη και συνήθως βασίζεται στο ψηφιακό σύστημα ARINC( τροφή για ψάξιμο στο google για οποιον ενδιάφερεται παραπάνω) το οποίο αποστέλλει με ψηφιακή δυαδική( 0 και 1) κωδικοποίηση πληροφορία την οποία και περιμένει να την λάβει πίσω απο το κάθε σύστημα) . Φαίνεται λοιπόν στην πράξη ότι πολλές φορές το Fault που εμφανίζεται δεν είναι πραγματικό αλλα λάθος του διαγνωστικού συστήματος. Συνεπώς, είναι κοινή πρακτική πριν γίνει action απο τον καπετάνιο ή τον μηχανικό να γίνει reset στο συστήμα (ναι όπως και στα Computer) επειδή δεν υπάρχει κουμπί reset οπως στους υπολογιστές και έπειδή δεν υπάρχει πρίζα για να σταματήσουμε την τροφοδοσία, ένα μας μένει να τραβήξουμε το CB για μερικά δευτερόλεπτα(διακοπή ηλεκτρικής τροφοδοσίας) και να το επαναφέρουμε. Ελπίζω να μην κουρασα είναι πολλά αυτα που ήθελα να γράψω αλλα ίσως απευθύνονται σε forum για μηχανικούς και πιλότους.
 
Top