Ενδιαφέρον FRAPORT για τη διαχείριση των 23 μικρών αεροδρομίων

Καραμήτρος Air":8yqo4zov said:
Οι συγκυρίες των γειτόνων μας έχουν πάψει να υφίστανται εδώ και 2-3 χρόνια. Πανικός απο τουρίστες γίνεται και στη Τουρκία και στην Αίγυπτο και στην υπόλοιπη Βόρεια Αφρική.

σίγουρα. δίκιο έχεις :D
Βλέπω στο FlightRadar, χαμός πτήσεων για το Shαrm el Sheikh και τη Hurghada της Αιγύπτου !!!! :D :D
 
Μιλάμε για ανάλυση και αντίληψη της πραγματικότητας!
Φαντάζομαι τι θα ακούσουμε πάλι από τους διορισμός-lovers όταν θα ξεκινήσουν οι διαδικασίες και για τα υπόλοιπα δημόσια αεροδρόμια. :D

υγ: πρόσθεσε τα τελευταία χρόνια και την τεράστια άνοδο που έχουν στο τουρισμό τους Κροατία, Μαυροβούνιο και Βουλγαρία.
 
Με συγχωρείτε,η Fraport ενδιαφέρεται και για το αεροδρόμιο της Καλύμνου ? Να το κάνει τί?Πείτε της σας παρακαλώ πολύ ότι ο Τσίπρας θα μας φτιάξει aeroporto Internazionale :D :D πολύ σύντομα :D :D και μετα θα μας κάνει ΚΑΙ γέφυρα που θα ενώνει την Κάλυμνο με την Λέρο :banana: :D . Τα χάλια μας τα μαύρα .Κούνουπας δεν πατά το πόδι του στο νησί και στην Κω μην ξεγελιέστε με τα αυξημένα ποσοστά αφίξεων που δίνει η fraport . Έρχονται με βραχιολάκια και φεύγουν και με αυτά. Εστιατόρια ,καταστήματα δεν κερδίζουν τίποτα απο την δήθεν αυξημένη κίνηση. Και στα ξενοδόχεία εκτός από αλβανούς δουλεούν και παράνομοι μετανάστες που ήρθαν στο νησί. Η ξεφτίλα στο μεγαλείο της
 
Δεν έχετε βαρεθεί 350 χρόνια τις ίδιες συζητήσεις? Μπορεί κάποιος απλά και λιτά να γράφει τα νέα σχετικά με το θέμα ΑΝ ΚΑΙ ΟΠΟΤΕ ΥΠΑΡΧΟΥΝ;;; Τόσο ελεύθερο χρόνο έχετε και τον ξοδεύετε ανούσια πάνω από το πληκτρολόγιό σας?

Έλεος πια.
 
πιθανόν τυχαίο θα είναι το γεγονός οτι το ΤΑΙΠΕΔ θέλει να δώσει και τα υπόλοιπα μικρά "παθητικά" αεροδρόμια , την ίδια στιγμή που δρομολογούνται έργα στο α/δ της Χίου, που εντάσσονται στο ΕΣΠΑ...
http://www.tornosnews.gr/foreis/ypourgi ... chioy.html

Υ.Γ. Προσπαθώ να παραμείνω στο επίπεδο που επιζητούν οι συνφορμίτες και οι admin ...Πλην όμως χαρακτηρισμοί απο τον Karamitros Air.,για "σιριζαική λογική" και άλλα κοσμητικά επίθετα στο παρελθόν και σε άλλους που έχουν την ατυχία να προτάσσουν επιχειρήματα κατά της Fraport, το καθιστούν αρκετά δύσκολο. Παρακαλώ λοιπόν να διαφυλαχτεί το επίπεδο απο τους υπευθύνους. Είναι εύκολο για κάποιους που δεν θέλουν να γράφονται κάποια πράγματα, να δυναμιτίζουν τη συζήτηση, να προσπαθούν να αποπροσανατολίσουν τους συμμετέχοντες, μέθοδοι γνωστές σε εταιρικά γραφεία PR !!!
 
Έχουμε αναλύσει πολλές φορές ότι το τίμημα διαμορφώθηκε στα 14 και θα διαμορφωθεί στα 23 κυρίως από τις υποδομές που έχουν τα και την κίνηση τους.

Μη σου πω ότι όλοι οι επενδυτές του κόσμου ψάχνουν πως να πάρουν το στολίδι αεροδρόμιο της Χίου με τα έργα που ακόμη δεν ξεκίνησαν και αν και όποτε ξεκινήσουν θα ολοκληρωθούν σε 10 χρόνια. Δεν κοιτάτε τα χάλια που αφήσατε τόσα χρόνια και ευτυχώς υπάρχει μία ελπίδα να δούμε καλύτερα αεροδρόμια...

Το αν κάνεις ό,τι σου λένε οι διαχειριστές δε χρειάζεται να το γράφεις εδώ.

Κι εσύ μας κατηγορείς ότι τα παίρνουμε από τους γερμανούς και ότι είμαστε από το pr τμήμα τους...

Και επιτέλους απάντα στο εξής:

Καραμήτρος Air":2pgmszzx said:
για ποιο λόγο η Ryanair έφτασε στο σημείο να πετάει από την Αθήνα σε κοντά 40 προορισμούς. Διαμαρτυροταν συνέχεια για τα υψηλά τέλη και ζητούσε κατ εξαίρεση για αυτήν να μειωθούν. Τι έγινε ρε παιδιά? Αφού δεν της έγινε μείωση, γιατί ξεκίνησε τόσες πτήσεις?

Στη Φρανκφούρτη πάλι γιατί ξεκίνησε? Αφού πετούσε στο Frankfurt :D Hahn!
Και στο Ζαβεντεμ πετάει παρότι πετούσε ηδη στο πολύ φθηνότερο Brussels :D Charleroi.
Και στο El Pratt παρ' όλη τη βάση στο Barcelona :D Girona! Και, και, και.

Ακόμα περιμένω επίσης εξήγηση γιατί και όλες οι άλλες αεροπορικές αύξησαν τις πτήσεις τους στα αεροδρόμια μας αυτά, γιατί οι επιχειρηματίες πρόθυμα πλήρωσαν τετραπλάσια ενοίκια για τα μαγαζιά στα τερμιναλ, κλπ. κλπ.
 
airfan, airport123, Καραμήτρος Air η μεταξύ σας συζήτηση σε πολλά topic κουράζει σε μεγάλο βαθμό γιατί ανακυκλώνει τα ίδια πράγματα και δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό στο forum και την ενημέρωση των υπολοιπων μελών.

Ευχαριστώ.
 
Top