Εορταστικό Αεροπορικό Κουίζ Airliners.GR 2012

  • Thread starter gonso
  • Ημερομηνία δημιουργίας
SirF":22ie823s said:
Πιστεύω ότι η Avianca/Taca ως απάντηση στο πρώτο σκέλος της ερώτησης πρέπει να μετρήσει. Η συγχώνευση έχει ολοκληρωθεί από το καλοκαίρι του 2012 και στο site τους διαφημίζεται ο στόλος τους ως ένας εκ των τριών παγκοσμίως, που διαθέτει την πλήρη γκάμα της οικογένειας Α320 : http://www.aviancataca.com/Lang/en/fleet.html

Η αξία της πληροφορίας που δίνει αυτή η διαφημιστικού τύπου αναφορά, φαίνεται λίγες γραμμές ποιό κάτω, όπου παραθέτει τους στόλους δύο αεροπορικών εταιρειών και όχι μίας. Οι δύο εταιρείες έχουν (προς το παρόν) διατηρηθεί σαν ξεχωριστές οντότητες. Η Avianca δεν έχει Α321. Όπως και η Thomson δεν έχει Β747 (που έχει η Corsair, η οποία ανήκει στο ίδιο γκρούπ).

solro":22ie823s said:
gonso":22ie823s said:
ΕΡΩΤΗΣΗ 3) Fokker 70/100 ή 28

Οπως έγραψα και στη διευκρίνηση, και τα τρία τα θεωρούσαμε σωστά, λόγω της γωνίας. Η ερώτηση ήταν πανεύκολη. Το γελοίον του σχεδίου καταδεικνύουμε!
Είπες όμως και ότι είναι δύσκολο αλλά όχι αδύνατο να βρούμε ποιο ακριβώς είναι. Πώς γίνεται αυτό;;;

Από τον αεροδυναμικό φράκτη στη μέση του φτερού. Από πλαινή φωτογραφία κάνει μπάμ. Αυτή που έβαλα όμως ήταν ...ανφάς άρα πιό δύσκολο! Είναι -100.

solro":22ie823s said:
Μας παίξανε κόντρα μπέρδεμα. Ενώ φαινόταν η φωτογραφία της Πρέβεζας και είπα << σιγά μην ζητάνε Πρέβεζα και μας δείχνουν Πρέβεζα>> , η σωστή απάντηση ήταν τελικά η Πρέβεζα...Ντροπή σας.

Γιατί μας έχει βγεί τέτοιο όνομα, ποτέ δεν το κατάλαβα. Πότε προσπαθήσαμε να μπερδέψουμε και να παραπλανήσουμε σε τέτοιο βαθμό που να δικαιολογεί τέτοια καχυποψία! Βλέπετε μάγισσες και ξωτικά εκεί που δεν υπάρχουν. Βολεύει όμως ! ;)


solro":22ie823s said:
"Ντροπή" επίσης για την ανθελληνικότητα του quiz στον Μεγαλέξανδρο και στην KTHY...Όταν τα βρήκα ξενέρωσα αφάνταστα...

Ξενέρωσες που υπογραμμίζουμε ότι η κωλοεταιρεία έκλεισε ???? (με ωμέγα)

christos-uoa":22ie823s said:
Μέσα από το ταξίδι προς την Ιθάκη που μας χάρισαν οι δύο φίλοι, υπήρξαν στιγμές που η αναζήτηση των απαντήσεων με οδήγησε σε παράλληλα μονοπάτια οδηγώντας με στο να διαβάζω πληροφορίες και να παρατηρώ φωτογραφίες με ένα χαμόγελο αυτοϊκανοποίησης για το τι μάθαινα εκείνη τη στιγμή… Ξεχωρίζω δύο στιγμές ορόσημα τις οποίες θα ήθελα να μοιραστώ:

Μας έκλεισες το σπίτι! Μόλις μου έκαψες μία από τις ερωτήσεις που είχα σημειώσει για του χρόνου (την οποία είχα βρεί με τον ίδιο τρόπο όπως και εσύ. Φτού !
 
Aπο του χρόνου το quiz θα περιλαμβάνει ψάξιμο και στην Εθνική Βιβλιοθήκη!
Φανταστείτε μας να κόβουμε βόλτες σε βιβλιοθήκη!!! :mrgreen:

Ξενέρωσες που υπογραμμίζουμε ότι η κωλοεταιρεία έκλεισε ???? (με ωμέγα)
Οταν την πρωτοείδα δεν ήξερα αν είχε κλείσει και γι αυτό ξενέρωσα...Μετά όμως επανήλθα!
 
LEKPO1A":391377vb said:
Ερώτηση 6:
Η πηγή που έδινε τα 16 αεροδρόμια κατευθείαν:
http://dlib.statistics.gr/Mag/GRESYE_02_1701_00032.pdf (σελ. 15)
(το μόνο που έλειπε ήταν η αντιστοίχιση των πόλεων με τους τότε αερολιμένες). Έχει ενδιαφέρον ότι συνολικά 4 από τους 16 αερολιμένες λειτουργούν σήμερα σε διαφορετική τοποθεσία (Καβάλα, Καλαμάτα, Αθήνα, Ρόδος) απ' ότι το 1962.

Για κάτι τέτοια το λατρεύω αυτό το παιδί !!!!! :3:



Είμαι πάντα "αρματωμένος" να απαντήσω σε διάφορες αντιρρήσεις και ενστάσεις και παραλείπω να ευχαριστήσω για όλους για τα καλά σας λόγια! Η πλάκα ήταν φέτος, ότι επειδή είμασταν δύο, παίζαμε το παιχνίδι των αντιρρήσεων throughout. Ειδικά για τα αεροδρόμια "ανάμεσα", έγραφα ενστάσεις που μπορούσαν να προκύψουν ....πρίν προκύψουν. Έτσι απεκλειστηκε και η Αθήνα, που ήταν η πρώτη μου απάντηση στο dry-run. Είμαστε σχετικά προπονημένοι.
 
gonso":qkxavzv2 said:
Για κάτι τέτοια το λατρεύω αυτό το παιδί !!!!! :3:

Don't make me shy... :oops: :oops:

seven4seven":qkxavzv2 said:
Ρε LEKPO1A, θα με τρελλανεις;

Δεν είπα κάτι για τα σκέλη και τις διαφορές τους!
Αυτό που είπα είναι ότι στη δικιά μας φωτογραφία στο quiz έχουμε Fokker 100 και εσύ έχεις απαντήσει Fokker 28.

Αν μας λες ότι όντως υπάρχει διαφορά μεταξύ τους η οποία διαπιστώνεται από τη φωτογραφία του quiz, τότε δεν θα πρέπει να δεχτούμε την απάντηση σου ως σωστή! ;)
 
Ωρε εγω κατάλαβα οτι αμφισβητεις την διάφορα στα σκέλη!

Στη φωτο έχω απαντήσει ανάποδα, και με σώζει το disclaimer ότι και οι τρεις τύποι είναι δεκτοί. Τουτεστιν, ο χώρος στο σκρηνιο παραμένει! :p Ετσι για να χαλιεται ο spinal :cool: :D :D
 
Μπράβο 74. Στις φωτογραφίες φαίνονται και οι διαφορές στους φράκτες, που με τα δικά μου μάτια, φαίνονται και στη φωτογραφία του κουίζ.

Τίποτα εκεί δίπλα να μασουλήσεις δεν έχει? Κάτι που να απασχολεί και τα δύο χέρια ώστε να μείνουν μακρυά από πληκτρολόγια? Άστα σχόλια. Δε βλέπεις ότι αν συνεχίσεις θα μείνει το σκρήνιο λιτό και απέριττο ?
 
- Όσον αφορά την ερώτηση 9 η 1η ουρά μπορούσε πιστεύω να μπερδέψει καθώς εγώ με την 1η βιαστική ματιά θεώρησα ότι ήταν η επίσης κλεισμένη European http://www.airliners.net/photo/Euro...0789190/&sid=72eed22bc45e6ce59d636a743ce8f3bf που θυμούνται πολλοί με τη γνωστή εικόνα της προσγείωσης της στο St Maarten ενώ συγχρόνως η Astraeus έχει συνδεθεί με το κάθετο του 'Ed Force One' http://www.airliners.net/photo/Astraeus/Boeing-757-2Q8/2070586/&sid=860abac9bf0d6d0e3a3c949602f0c39d .

- Το winglet της Cosmo ήταν δύσκολο να το βρει κάποιος αν δεν το είχε πετύχει σε κάποια από τις λιγοστές της εμφανίσεις στα ελληνικά αεροδρόμια το περασμένο καλοκαίρι ή αν δε θυμόταν την ανάρτηση του ενθουσιασμένου GP707 από τη συνάντησή του με την εταιρία στη Σκιάθο https://www.airliners.gr/community/viewtopic.php?f=78&t=2641&p=151211&hilit=cosmo#p151211 .

Με την πολυετή μου εμπειρία στη θέαση των φρακτών των F100 της Austrian, της Helvetic και της Denim δήλωσα ορθώς, ευθαρσώς και με περίσσιο αεροπορικό θράσος από το πρώτο mail ότι ήταν το 100αρι!! :twisted:

Ο spinal ποτέ δε χαλιέται, δεν τον σκιάζει φοβέρα καμιά, μόνο για ένα κουίζ ξαποσταίνει και ξανά προς τη δόξα τραβά τραβά τραβά!!! :p :mrgreen:
 
No hard feelings! Οπότε βρεθούμε, θα σε αφήσω να μου το χαιδεψεις κιόλας. Το βραβείο ρε! :mrgreen:
 
Top