Επάγγελμα Αεροσυνοδός

Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
A300 μπορεις να μου απαντησεις ποια πληρωματα κανουν πτησεις με Α340? μονο μονιμα ή και εποχιακά?
 
kritikos":7hkttmr0 said:
A300 μπορεις να μου απαντησεις ποια πληρωματα κανουν πτησεις με Α340? μονο μονιμα ή και εποχιακά?
ναι κ εγώ ξέρω ότι μπαίνουν και εποχικοί, απλά οι παλιότεροι από αυτούς...
 
Κι ομως πετανε και πληρωματα που βρισκονται στη δευτερη μολις συμβαση τους. Μεσα σε ενα χρονο στην εταιρεια κανουν και υπερατλαντικα. Βεβαια το αξιζουν γιατι ειναι πολυ καλα παιδια.
 

Καλησπέρα,σκέφτομαι να κάνω αίτηση σε κάποιες αεροπορικές εταιρίες που από ότι γνωρίζω σε λίγο καιρό θα κάνουν κάποιες προσλήψεις.
Θα μπορούσατε να μου πείτε κάποια πράγματα που θα πρέπει να προσέξω στο βιογραφικό μου αλλά και στην συνέντευξη ?
Και κάτι τελευταίο σχετκά με την εξέταση γνώσης αγγλικών, γίνεται προφορικά η γραπτά ?
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων για τον χρόνο σας..
 
fotis":3f6o6p7c said:
Μήπως να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε;
Αν γνωρίζεις ότι συνέβη αυτό σε πτήση, να αναφέρεις ημερομηνίες, δρομολόγιο και να το καταγγείλεις στην ΥΠΑ.
Δεν είναι σωστό να εκθέτουμε κόσμο έτσι αόριστα.
Μήπως να είμαστε λίγο πιο προσεκτικοί σε αυτά που λέμε;
Αν γνωρίζεις ότι συνέβη αυτό σε πτήση, να αναφέρεις ημερομηνίες, δρομολόγιο και να το καταγγείλεις στην ΥΠΑ.
Δεν είναι σωστό να εκθέτουμε κόσμο έτσι αόριστα.


Και η ΥΠΑ θα κανει τα πανω κατω για να αποκαστησει το θεμα και να τιμωρησει τους ενοχους...χαχα ... ας σοβαρευτουμε λιγο για την δικη μας ΥΠΑ μιλαμε...
Ολοι ξερουμε τι σημαινει συτο...
 
Και είναι ωραίο να πετάμε ανώνυμα και αόριστα κατηγορίες ότι το πλήρωμα κοιμάται κατά τη διάρκεια της πτήσης και ότι οι επιβάτες πηγαίνουν στο galley για να εξυπηρετηθούν σε στυλ "κυλικείο" από ένα και μόνο μέλος του πληρώματος;
Και πού ξέρω εγώ ότι αυτός που το έγραψε δεν είναι κάποιος φροντιστής/συνοδός που επωφθαλμιά μια θέση σε αυτές τις πτήσεις και τα λέει αυτά από ιδιοτέλεια;
Τέλος, επειδή (κατά τη γνώμη σου) δε λειτουργεί "η δική μας ΥΠΑ" (όπως την αναφέρεις), δε σημαίνει ότι δεν πρέπει να καταγγέλονται παρόμοια περιστατικά.
Σκεπτικό του τύπου "έλα μωρέ, ποιός θα ασχοληθεί" το μόνο που κάνει είναι να διαιωνίζει προβλήματα και να παγιώνει καταστάσεις.
helsingforg":26fdpvuo said:
...Ολοι ξερουμε τι σημαινει συτο...
Αν είναι εύκολο, αφαίρεσέ με από το "όλοι".
Δε γνωρίζω αν λειτουργεί σωστά, αλλά μια φορά χρειάστηκα την ΥΠΑ και δεν μπορώ να πω ότι έχω παράπονο.
 
Σαφως και δεν ειναι σωστο... αλλα ειναι δημοσιο φορουμ και μπορει να λεει την αποψη του ασχετα με το αν θα κανει η οχι καταγγελεια...
Και καποιοι γιατι γινεστε εξωφρενων λες και σας θιγουν προσωπικα δεν το καταλαβαινω...
Προσωπικα θεωρω τα πληρωματα της ΟΑ μια χαρα αλλα οπως παντου σιγουρα θα υπαρχουν και εξαιρεσεις.
Οσο για την ΥΠΑ εσυ τη χρειαστηκες μια φορα ποιος ξερει γιατι, εγω συνεχεια και ξερω τι σημαινει ΥΠΑ...και για να μου πεις κι εσυ πως γινεται να αφηνει αεροπλανα που δεν πρεπει να πετανε να λειτουργουν κανονικα? Το ξερεις οτι αεροπλανο ελληνικης εταιρειας ειχε δυο περιστατικα τελευταια στον αερα και δεν εχει γινει τιποτα? Πρεπει να πεσει για να μαθει η ΥΠΑ για αυτα? Ελα φιλε φωτη πια ας μη μιλαμε για τα αυτονοητα... :with:
 
OA423":xdr8rf4h said:
Στο συγκεκριμένο τύπο τα πληρώματα κοιμούνται τις περισσότερες ώρες (6 περίπου στην πτήση για Καναδά), αφήνοντας 295 επιβάτες να αυτοεξυπηρετηθούν στα galley που παραμένει μόνο ένας/μια συνοδός. Γενικά δεν νομίζω ότι στους περισσότερους αρέσει αυτό που κάνουν!


κι εγω απριλη 2006 που πηγα νεα υορκη εγινε ακριβως το ιδιο πραγμα (και δεν υπηρχε ουτε ενας συνοδος -μονο μια αεροσυνοδος που εβλεπε ταινια στην τελευταια σειρα! :D )αλλα νομιζω οτι ειναι φυσιολογικο και ευρεως γνωστο οτι γινεται...δε νομιζω οτι θα βρεις επιβατες που κανουν συχνα αυτο το δρομολογιο και να μη σου πουν οτι ποτε δεν τους ετυχε αυτου του ειδους η "εξυπηρετηση"!
αλλα δεν το κατακρινω εδω ειναι κουραστικο τετοιο ταξιδι για του επιβατες ποσο μαλλον για οσους το "δουλευουν" κιολας!φανταζομαι χτυπουν 14ωρο μαζι με τις ετοιμασιες...
απο εκει και περα ομως ειναι η ευ8υνη της εταιριας να εχει επαρκες πληρωμα σε τετοιες πτησεις ωστε να ξεκουραζεται το προσωπικο της εταιριας σε βαρδιες...για παραδειγμα ξαναεκανα αυτο το ταξιδι τελος 2007 με επιστροφη αρχες του 2008 και υπηρχε αρκετο προσωπικο...και μαλιστα οι 2 ηταν fully booked πτησεις!
 
chrispilot":345h6cif said:
Κι ομως πετανε και πληρωματα που βρισκονται στη δευτερη μολις συμβαση τους. Μεσα σε ενα χρονο στην εταιρεια κανουν και υπερατλαντικα. Βεβαια το αξιζουν γιατι ειναι πολυ καλα παιδια.

Τι εννοείς είναι καλά παιδιά? Στο χαρακτήρα?
Για να μπει κάποιος τόσο νωρίς σε υπερατλαντικά και διηπειρωτικά πρέπει να έχει μέσον? Λογικά και τα κασέ δεν θα είναι υψηλότερα?
 
Status
Κλειστό για νεότερες απαντήσεις.
Top