Επανέναρξη πτήσεων προς Λιβύη

6circles

First-Class-Member
Εγγραφή
21/09/2006
Μηνύματα
731
Likes
1.400
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
UAE
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
NZAA
Φαίνεται ότι η ΥΠΑ έχει ξεκινήσει τις διαδικασίες για επανέναρξη πτήσεων από Ελλάδα προς Λιβύη ( Βεγγάζη; ).
Τάδε έφη ο υφυπουργός Εξωτερικών για την Οικονομική Διπλωματία και την Εξωστρέφεια Κώστας Φραγκογιάννης σε συνέντευξή του στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων. Σε μια αποστροφή της συνέντευξης είπε τα εξής:

«Μετά από μία μεγάλη προσπάθεια, σε συντονισμό με τα υπόλοιπα συναρμόδια υπουργεία και υπηρεσίες, προχωρήσαμε, με μία ανοικτή και διαφανή διαδικασία, σε πρόσκληση εκδήλωσης ενδιαφέροντος προς όλες τις ελληνικές αεροπορικές εταιρείες για την απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας – Λιβύης.
Η προκήρυξη δημοσιεύθηκε από την Αρχή Πολιτικής Αεροπορίας ήδη από τις 9 Ιουνίου και εντός των πρώτων ημερών του Ιουλίου θα ανακοινωθεί η παραχώρηση των σχετικών δικαιωμάτων πτήσεων, το οποίο είναι ένα πρώτο σημαντικό βήμα προς την υλοποίηση της αεροπορικής σύνδεσης, η οποία αναμένεται να πραγματοποιηθεί το προσεχές διάστημα.».


Πηγή: Περιοδικό «Πτήση και Διάστημα» Κ.Φραγκογιάννης: Απευθείας αεροπορική σύνδεση Ελλάδας-Λιβύης μετά από διακοπή οκτώ ετών - Πτήση & Διάστημα
 
Ακόμη δεν είναι τίποτα επιβεβαιωμένο καθώς οι επίσημες ανακοινώσεις θα γίνουν από την επόμενη βδομάδα αλλά υπάρχουν άρθρα που μιλούν για πτήσεις Χανιά - Βεγγάζη με Sky Express.
Flights between Crete and Benghazi expected to start soon
Air link between Crete, Benghazi set for takeoff | eKathimerini.com
Προσωπικά πάντως θεωρώ πιο πιθανή την Α3 με πτήσεις από Αθήνα αλλά θα δείξει...
 
Ξέρει κάποιος να μας πει ποιος είναι ο λόγος πίσω από τα Χανιά; Ψάχνουν μόνο τον συμβολισμό και αυτό είναι το πλησιέστερο αεροδρόμιο;
 
Αν έπρεπε να στοιχηματίσω, θα έλεγα ότι θα το "αναθέσουν" στην sky να το κάνει με το ATR που πετάει με τον τύπο στα Χανιά και είναι αρκετά ποίο κοντά και θα ειναι μικρότερη η χασούρα.
Ενδεχομένως να το έκαναν έτσι και με την ΟΑ, δεν μπορώ να θυμηθώ μετά από τόσα χρονια :rolleyes: πάντως ήταν με ATR.
 
Σου υπενθυμίζω αγαπητέ ότι η π ΟΑ εκτελούσε δρομολόγιο από Αθήνα προς Βενγκαζη και ενίοτε και Τρίπολη με αεροσκάφος τύπου Β737/ 200 των 117 θέσεων και μόνον.Ποτε δεν υπήρχαν πτήσεις με αεροσκάφος τύπου ΑTR .Στο λέω γιατί ήμουν στο flight operations της ΟΑ (παλιάς).Και για την ιστορία,η γραμμή εγκαινιάστηκε το 1976 δεν θυμάμαι ακριβή ημερομηνία,και σταμάτησε λίγους μήνες μετά την μεταφορά της στο Ελ.Βενιζελος το 2001.
 
Last edited by a moderator:
Βέβαια το Αθήνα με την Τρίπολη/Βεγγάζη έχει κάποιο νόημα (αν και η πΟΑ δεν είναι κριτήριο βιωσιμότητας, ειδικά όταν ως χώρα είχαμε κολλητιλίκια με τον Καντάφι και την Αραβική Τζιμχαρία :mrgreen:). Αν και ακούγεται για εταιρείες που έχουν πιάσει διάφορα έργα ανοικοδόμησης στην χώρα αυτή, το Χανιά ακούγεται λίγο πρωτότυπο να το πω απλά. Ίσως βέβαια να έχει αλλάξει και κάτι στην χώρα. Σε συνάντηση για την Εμπορική Πολιτική της ΕΕ ο Αντ, Ροκάκης
 
Αφού το θυμάσαι στα σίγουρα λόγο δουλειάς, τότε έτσι ήταν ;)
Δεν έχω πλέον πρόσβαση στα βιβλία του ICAO για να το κοιτάξω.
Όταν διάβασα την είδηση όντως προσπαθούσα να θυμηθώ αν είχαν και την Τρίπολη :rolleyes:
Πέρασε αρκετός καιρός :mrgreen:
Με την μετάβαση στο νέο αεροδρόμιο εγκαταλειφθηκαν αρκετές γραμμές, παρόλο που ο στόχος ήταν ο αντίθετος. Αν ήσουν ενεργός εκείνη την περίοδο θα τα θυμάσαι καλύτερα :)
 
Εδώ είναι η πρόσκληση για την κατανομή των δικαιωμάτων.

14 εβδομαδιαίες συχνότητες (μόνο σε ελληνικούς μεταφορείς). Η Α3 φαίνεται πως έχει ως τώρα (αλλά χωρίς να έχει εκτελέσει) δικαιώματα για το ATH-TIP.
 
Βέβαια το Αθήνα με την Τρίπολη/Βεγγάζη έχει κάποιο νόημα (αν και η πΟΑ δεν είναι κριτήριο βιωσιμότητας, ειδικά όταν ως χώρα είχαμε κολλητιλίκια με τον Καντάφι και την Αραβική Τζιμχαρία :mrgreen:). Αν και ακούγεται για εταιρείες που έχουν πιάσει διάφορα έργα ανοικοδόμησης στην χώρα αυτή, το Χανιά ακούγεται λίγο πρωτότυπο να το πω απλά. Ίσως βέβαια να έχει αλλάξει και κάτι στην χώρα. Σε συνάντηση για την Εμπορική Πολιτική της ΕΕ ο Αντ, Ροκάκης
Κάποιοι γοητευονταν απο τον αυταρχισμο και τότε. Τα ονόματα έχουν αλλάξει λίγο σήμερα :wall:
Για να δούμε, θα πιάσει τόπο η προσπάθεια. Πάντος μου κάνει λίγο ριψοκίνδυνη επιχειρηματικα κίνηση απο μια αεροπορική να επιχειρεί σε αυτή την φάση. Αν τα μπακιρια δεν ειναι αρκετά δελεαστικά.
Καλά και πολλά από τα δρομολόγια τής FR δεν ήταν ποτέ βιώσιμα, όχι ότι συγκρίνω, αλλα γιατί θέλω να πω ότι οι αποφάσεις δεν έχουν πάντα να κάνουν με τα financial returns. Νομίζω ότι εχει αναλυθεί διεξοδικά η διοικητική πρακτική της πΟΑ η η έλλειψη της οπότε, το βάζω στην άκρη.
Post automatically merged:

Εδώ είναι η πρόσκληση για την κατανομή των δικαιωμάτων.

14 εβδομαδιαίες συχνότητες (μόνο σε ελληνικούς μεταφορείς). Η Α3 φαίνεται πως έχει ως τώρα (αλλά χωρίς να έχει εκτελέσει) δικαιώματα για το ATH-TIP.
Γρήγορος και αποτελεσματικός :)
Δεν έχω καταλάβει γιατί τα αναλαμβάνουν αφού δεν έχουν σκοπό να εκτελέσουν όχι μόνο αυτό αλλά διαχρονικά
 
Last edited:
Top