Αγαπητέ C421 χαριτολογώντας, άσχετα από Ιουδαίους και Φαρισαίους, τα όσα θα αναφέρω παρακάτω αποτελούν ανιδιοτελείς σκέψεις και απόψεις επειδή αγαπώ γενικότερα ο, τι σχετικό με την αεροπορία και τους πιλότους ιδιαίτερα.
Παρατηρώ όντως ότι τοποθετείσαι με άψογη συγκρότηση και γραπτό λόγο, χωρίς αντιπαράθεση, δημιουργείς όμως κλίμα ενδιαφέροντος για αποστολή π.μ από υποψήφιους σπουδαστές, για ενδεχόμενη περαιτέρω ιδιωτική συζήτηση.
Παρατηρώ επίσης ότι όλα αυτά τα χρόνια που αναφέρεσαι με τον χαριτωμένο αυτοπροσδιορισμό ως «τυροπιτάς» σε διάφορες τοποθετήσεις σου, ιδιαίτερα σε θέματα επιλογής Σχολών/σπουδών, γνωρίζεις λεπτομερώς μεθόδους, διαδικασίες και στάδια εκπαίδευσης και κόστους, αεροπορική αγορά κλπ. Τα όσα αναφέρεις είναι ούτως ή άλλως θεμιτά, δεν γνωρίζω όμως αν συνδέονται για ευνόητους λόγους με πιθανή σου ιδιότητα ως FI σε κάποια Σχολή ή Α/Λ, με την προσπάθειά να ολοκληρώσεις τις σπουδές σου, όπως ο ίδιος είχες αναφέρει παλιότερα, για την απόκτηση του επαγγελματικού σου πτυχίου ή είσαι ήδη επαγγελματίας στο χώρο και ίσως ηλικιακά μεγαλύτερος.
Εκθέτω καλοπροαίρετα τις απορίες και απόψεις μου ως πατέρας από διαφορετική σκοπιά επιστημονικής ιδιότητας / επαγγελματικής δραστηριότητας, δεν είμαι πιλότος, όπως έχω αναφέρει σε άλλες τοποθετήσεις μου παλιότερα, είμαι όμως de facto λάτρης της αεροπορίας γενικότερα, ως συγγενικό μέλος αεροπορικής οικογένειας, με δεκαετίες πείρας στον αεροπορικό χώρο με ο, τι αυτό σημαίνει, γνωρίζοντας έτσι κι εγώ εκ των πραγμάτων τουλάχιστον τα βασικά.
Διερωτώμαι λοιπόν ως πατέρας, πως είναι δυνατόν στα σημερινά δεδομένα να συμφωνήσω και ή να συμβουλέψω το υιό μου να ακολουθήσει αυτές τις προτάσεις modular/ σαλαμοποίησης σπουδών και εκπαίδευσης, με το κίνητρο του εικονικού κατ’ εμέ χαμηλού κόστους κι όχι μόνο, όπως ανέφερα πριν λίγες μέρες με την τοποθέτησή μου στο τόπικ “Egnatia Aviation” με αφορμή εύστοχης και σοβαρής τοποθέτησης/σχολίου ενός σπουδαστή/μέλους petnik.
Είναι δυνατόν να επιλέξει κανείς ελαφρά τη καρδία, τόσο ιδιαίτερες και κρίσιμες σπουδές, περιπλανώμενος π.χ για PPL σε Α/Λ στην Ελλάδα / CPL σε φαστφουντάδικες σχολές ΗΠΑ, μετατροπές στην ΕΕ και πληρωμένα Type rating & line στην Αφρική κ. α, συμμετέχοντας σε διαγωνιστικές εξετάσεις π.χ ATPL Theory, πτητικά τεστ κλπ, με ελλείψεις ground school, που είναι ο πιο κρίσιμος πυλώνας επιστημονικού θεωρητικού επιπέδου γνώσεων για το πιλότο, απλά με distance learning?
Υποστηρίζω ως εκ τούτου την άποψη, ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο τομέα επιλογής Σχολών/σπουδών και διαρκή μελέτη, επειδή οι εποχές είναι ιδιαίτερα δυσχερείς, με το κόστος στα ύψη με ο, τι αυτό έτι περαιτέρω συνεπάγεται από πλευράς πιθανού rating, validations, χρόνου αναμονής επαγγελματικής αποκατάστασης κλπ..κλπ..