Eπιλογή σχολής

Επανάληψις: Αερολέσχη για PPL 6000 ευρώ + 80 ώρες build up (αφού έχεις ήδη 20 σόλο από την εκπαίδευση του PPL) 8000 ευρώ=14000 ευρώ + 19000 ευρώ Global= 33000 ευρώ και είσαι σπιτάκι σου
 
- Σε ποια αερολέσχη βγάζεις PPL με 6000; Σε όσες τουλάχιστον έχουν site η "φθηνότερη ώρα πτήσης που βρήκα είναι 120 ευρώ με τελευταία ενημέρωση όμως Μάιο 2013 (45x120=5400). Σ' αυτό προσθέτεις κόστος για θεωρητικά, γιατρούς, παράβολα για εξετάσεις και τα υπολογίζεις γύρω στα 6 χιλιάρικα;
- Που βρίσκεις build up με 100 ευρώ την ώρα; Εκτός αν εννοείς πακέτο συμφωνία με αερολέσχη για 80 ώρες σ' αυτή την τιμή.
- Η Global δίνει με 20370 το modular ATPL με προαπαιτούμενο NIT Qualification (κόστος; ) και "At least one 300 NM cross-country trip" (κόστος; )
 
Το κοστος που δινουν οι επαγγελματικες σχολες για το ATPL Modular ειναι γυρω στα 20000 και πανω κατω δε διαφερει απο σχολη σε σχολη. Αυτο που αλλαζει ειναι το κοστος του PPL + 100 ωρες που ειναι διαφορετικο απο σχολη σε σχολη ή αερολεσχη. Εκει πρεπει να εστιασει την αναζητηση του ενας υποψηφιος.
 
PPL με 6.000 ευρώ..καουμπόι στο Τατόι με μηδενικό θεωρητικό υπόβαθρο με την τακτική έτσι το κάνουμε εμείς... Airmanship μηδενικό...αεροπορική φιλοσοφία κουλτούρα ούτε για δείγμα ...20 ώρες σόλο PPL δεν βάζεις πουθενά αν θες να πάρεις PPL στις 45 ώρες.
Το build up προσωπική άποψη πάντα πρέπει να έχει χαρακτήρα λίγο από όλα λίγο τοπικές πολύ κύκλο πολύ επιμονή να πάρεις το αεροπλάνο και να πας για ασκήσεις slow flight,steep turns,stall να γίνεις αστέρι στο VFR να παίρνεις χρόνους να σχεδιάζεις ταξίδια γενικά να αποκτήσεις τυποποίηση. Αυτό θα γίνει συνδυαστικά με εκπαιδευτή αλλά και σόλο.
Ιερό το build up λοιπόν και όχι μόνο ως πάμε να γράψουμε hobbs in hobbs out.
Modular εκπαίδευση είναι για μένα και η σωστή εκπαίδευση άλλωστε και στην Αμερική έτσι δίνουν πτυχία private ->commercial intrument multi κάτι ξέρουν περισσότερο.. το intergrated συμφέρει από πλευράς χρόνου ίσως αλλά είναι λίγο κονσέρβα.
Επιμονή στην ποιότητα και ενδεχομένως αναζήτηση της σχέσης ποιότητας τιμής.
Αυτά τα ολίγα από έναν άνθρωπο που τα έχει φάει με το κουτάλι και έχει επενδύσει αγάπη χρόνο και χρήμα γι αυτό που αγαπά.

ΥΓ. Δεν αφήνω μομφές για τις αερολέσχες κλπ απλά λίγες λέσχες στην Ελλάδα κάνουν καλή δουλειά γιατί το flight instruction πρέπει να το έχεις και να το αγαπάς. Οι πιο πολλοί FI πετάνε για το χαρτζιλίκι και για να γράφουν ώρες όχι γιατί γουστάρουν να είναι FI.
Fi σε σχολές που σέβονται τον εαυτό τους έχουν πάνω από το κεφάλι τους οργανόγραμμα επιχειρηματικό οπότε θέλοντας και μη κάνουν αυτό που πρέπει να κάνουν ή τουλάχιστον προσπαθούν.
 
Επανάληψις δημοσιεύσεως τιμοκαταλόγου
1) Θεωρητική εκπαίδευση (distance learning): 0 ευρώ
2) Βιβλία 220 ευρώ
3) Nav Comp, Plotter, Logbook: 50 ευρώ
4) Ιατρική εξέταση: 80 ευρώ
5) Πτητική εκπαίδευση 25 ώρες Dual x 130=3250 ευρώ
6) " 20 " solo x 110=2200 ευρώ
7) Πτητική εξέταση αερ/νο: 200 ευρώ
8 ) Αμοιβή εξεταστού: 100 ευρώ
9) Παράβολο ΥΠΑ 280 ευρώ
10) Αγγλικά 200 ευρώ
11) Πτυχίο Ραδιοτηλεφωνίας: 20 ευρώ
120 Παράβολο θεωρητικών εξετάσεων 45 ευρώ
Σύνολον 6365 ευρώ.

* Ως γνωστόν από ετών, δεν αντιπαρατίθεμαι με τους ενθάδε συγγράφοντες, (όχι από σνομπισμό, αλλά απλώς δια τον φόβον των Ιουδαίων...), οπότε και δεν διατυπώνω άποψη για την εκπαίδευση σε σχολές και αερολέσχες.
** Ναι υπάρχουν αερολέσχες που πουλάνε 8000 τις 100 ώρες.
 
Επειδη έχω περασει απο 3 επαγγελματικες σχολες στην Ελλαδα και 2 αερολεσχες για διαφορετικο course στην καθε μια εχω σφαιρικη αποψη και εχω να πω το εξης. Τα μισα λεφτα που πληρωνεις για διδακτρα σε επαγγελματικη σχολη πανε για τις διοικητικες υπηρεσιες της σχολης και για τη γραμματεα με το γαλλικο μανικιουρ που κλεινει το προγραμμα της επομενης πτησης. Ο μοναδικος λογος που συνιστω <<καλη>> σχολη ειναι για το IR course ωστε να εχει ενα καλο αεροπλανο με RNAV equipment πχ GNS 430 ή ανωτερο και καλα οργανα ναυτηλιας VOR, ILS, ADF. Για ολο το υπολοιπο course μεχρι το CPL συνιστω την φθηνοτερη σχολη-αερολεσχη με αεροπλανα που να εχουν μονο ρολοι και πυξιδα. Και αν εχει ορεξη ο μαθητης θα του συνιστουσα καθε course να το κανει σε διαφορετικη σχολη. PPL αλλου, build up αλλου, night rating αλλου και cpl αλλου. Μονο κερδισμενος θα βγει και απο εμπειριες πετοντας με διαφορετικους εκπαιδευτες και οικονομικα αφου θα διαπραγματευεται καθε φορα την τιμη χωρις να ειναι δεσμιος μιας σχολης.
 
Αγαπητέ C421 χαριτολογώντας, άσχετα από Ιουδαίους και Φαρισαίους, τα όσα θα αναφέρω παρακάτω αποτελούν ανιδιοτελείς σκέψεις και απόψεις επειδή αγαπώ γενικότερα ο, τι σχετικό με την αεροπορία και τους πιλότους ιδιαίτερα.
Παρατηρώ όντως ότι τοποθετείσαι με άψογη συγκρότηση και γραπτό λόγο, χωρίς αντιπαράθεση, δημιουργείς όμως κλίμα ενδιαφέροντος για αποστολή π.μ από υποψήφιους σπουδαστές, για ενδεχόμενη περαιτέρω ιδιωτική συζήτηση.
Παρατηρώ επίσης ότι όλα αυτά τα χρόνια που αναφέρεσαι με τον χαριτωμένο αυτοπροσδιορισμό ως «τυροπιτάς» σε διάφορες τοποθετήσεις σου, ιδιαίτερα σε θέματα επιλογής Σχολών/σπουδών, γνωρίζεις λεπτομερώς μεθόδους, διαδικασίες και στάδια εκπαίδευσης και κόστους, αεροπορική αγορά κλπ. Τα όσα αναφέρεις είναι ούτως ή άλλως θεμιτά, δεν γνωρίζω όμως αν συνδέονται για ευνόητους λόγους με πιθανή σου ιδιότητα ως FI σε κάποια Σχολή ή Α/Λ, με την προσπάθειά να ολοκληρώσεις τις σπουδές σου, όπως ο ίδιος είχες αναφέρει παλιότερα, για την απόκτηση του επαγγελματικού σου πτυχίου ή είσαι ήδη επαγγελματίας στο χώρο και ίσως ηλικιακά μεγαλύτερος.
Εκθέτω καλοπροαίρετα τις απορίες και απόψεις μου ως πατέρας από διαφορετική σκοπιά επιστημονικής ιδιότητας / επαγγελματικής δραστηριότητας, δεν είμαι πιλότος, όπως έχω αναφέρει σε άλλες τοποθετήσεις μου παλιότερα, είμαι όμως de facto λάτρης της αεροπορίας γενικότερα, ως συγγενικό μέλος αεροπορικής οικογένειας, με δεκαετίες πείρας στον αεροπορικό χώρο με ο, τι αυτό σημαίνει, γνωρίζοντας έτσι κι εγώ εκ των πραγμάτων τουλάχιστον τα βασικά.
Διερωτώμαι λοιπόν ως πατέρας, πως είναι δυνατόν στα σημερινά δεδομένα να συμφωνήσω και ή να συμβουλέψω το υιό μου να ακολουθήσει αυτές τις προτάσεις modular/ σαλαμοποίησης σπουδών και εκπαίδευσης, με το κίνητρο του εικονικού κατ’ εμέ χαμηλού κόστους κι όχι μόνο, όπως ανέφερα πριν λίγες μέρες με την τοποθέτησή μου στο τόπικ “Egnatia Aviation” με αφορμή εύστοχης και σοβαρής τοποθέτησης/σχολίου ενός σπουδαστή/μέλους petnik.
Είναι δυνατόν να επιλέξει κανείς ελαφρά τη καρδία, τόσο ιδιαίτερες και κρίσιμες σπουδές, περιπλανώμενος π.χ για PPL σε Α/Λ στην Ελλάδα / CPL σε φαστφουντάδικες σχολές ΗΠΑ, μετατροπές στην ΕΕ και πληρωμένα Type rating & line στην Αφρική κ. α, συμμετέχοντας σε διαγωνιστικές εξετάσεις π.χ ATPL Theory, πτητικά τεστ κλπ, με ελλείψεις ground school, που είναι ο πιο κρίσιμος πυλώνας επιστημονικού θεωρητικού επιπέδου γνώσεων για το πιλότο, απλά με distance learning?
Υποστηρίζω ως εκ τούτου την άποψη, ότι απαιτείται ιδιαίτερη προσοχή στο τομέα επιλογής Σχολών/σπουδών και διαρκή μελέτη, επειδή οι εποχές είναι ιδιαίτερα δυσχερείς, με το κόστος στα ύψη με ο, τι αυτό έτι περαιτέρω συνεπάγεται από πλευράς πιθανού rating, validations, χρόνου αναμονής επαγγελματικής αποκατάστασης κλπ..κλπ..
 
AOA":2l73qqrq said:
Είναι δυνατόν να επιλέξει κανείς ελαφρά τη καρδία, τόσο ιδιαίτερες και κρίσιμες σπουδές, περιπλανώμενος π.χ για PPL σε Α/Λ στην Ελλάδα / CPL σε φαστφουντάδικες σχολές ΗΠΑ, μετατροπές στην ΕΕ και πληρωμένα Type rating & line στην Αφρική κ. α, συμμετέχοντας σε διαγωνιστικές εξετάσεις π.χ ATPL Theory, πτητικά τεστ κλπ, με ελλείψεις ground school, που είναι ο πιο κρίσιμος πυλώνας επιστημονικού θεωρητικού επιπέδου γνώσεων για το πιλότο, απλά με distance learning?
Αυτη η περιπλανηση θα σου δωσει πολυ περισσοτερα σε σχεση με μια και μοναδικη <<καλη>> σχολη και θα σε μαθει να πατας στα ποδια σου προσπαθοντας καθε φορα να ανεβεις σκαλοπατι.
 
To να γυρίσει πολλές σχολές ένας μαθητής μέχρι να φτάσει στο Frozen Atpl σαφώς είναι θεμιτό.
Αλλά με το πτυχίο στο χέρι για να βρει μια δουλειά στον χώρο, και στο βιογραφικό δούνε πως πέρασε από 45 σχολές κλπ δεν δείχνει καλή εικόνα.
Επίσης βλέπω.. βλέπω σχόλια ηρωισμούς τιμοκαταλόγους μπουγάτσες τυρόπιτες πολύ σωστά όλα αυτά αλλά δεν είναι όλα τόσο απλά, ούτε τόσο εν τέλει φθηνά.
Η αεροπορία είναι και πρέπει να αντιμετωπίζεται με σοβαρότητα. Πάντα ήταν ακριβό <<σπορ>> καλώς ή κακώς. Το τόπικ λέει επιλογή σχολής.
Σχολές στην Ελλάδα σοβαρές είναι δύο για αεροπλάνο μια στα Μέγαρα η άλλη Καβάλα και μία για ελικόπτερο στα Μέγαρα.
Στην Ευρώπη υπάρχουν επίσης πολύ σοβαρές σχολές Αγγλία Βέλγιο Γερμανία και Ισπανία.
Αμερική τέλος σταματάνε τα conversion οπότε όποιος πρόλαβε.
Κριτήριο επιλογής το ποιοτικό Ground school καλά αεροπλάνα συντήρηση υπόστεγο μηχανικός σοβαρότητα. IFR equiped.Glass cockpit κλπ,αεροδρόμιο μητρικό της σχολής νορμάλ σε έκταση και εύκολα προσβάσιμο (γιατί να είσαι στο ακρωτήριο Κανάβεραλ και να τροχοδρομείς μισή ώρα δεν κέρδισες τίποτα),καλό Simulator για το ΙR η σχολή να έχει κινητικότητα να έχει φουρνιές αποφοίτων και σχετικά καλό όνομα και φυσικά εκπαιδευτές με όρεξη για instruction.
Τώρα τα κόστη είναι πάντα κόστη και σαφώς είναι επίσης ένα πολύ σοβαρό κριτήριο για την επιλογή.
 
Αξιότιμε κύριε ΑΟΑ,
δεν θα σηκώσω από κάτω το γάντι που μου πετάτε (όχι μόνον εσείς, αλλά εν ενορχηστρώσει με άλλους), παρ ότι θίγομαι βαρύτατα ως συγγράφων εδώ μέσα διότι εσείς κι εγώ δεν εμφορούμεθα από τις ίδιες αρχές διαλόγου και φυσικά θεωρώ ιδιωτική υπόθεση την αυτο-υπερασπιστική μου πρακτική να μην απαντήσω επί προσωπικού.
Στην ίδια γραμμή επικοινωνίας λοιπόν, δεν θα σχολιάσω τις απόψεις σας περί σχολών, εκπαιδεύσεων, πτυχίων, type ratings, line trainings κλπ. Παραμένω στις απόψεις μου τις οποίες και θεωρώ σωστές γιαυτό και τις καταθέτω δημόσια ως έχουν. Αν ήταν πιο κόσμιο, πιο ήπιο και πιο ανεκτό το επικοινωνιακό κλίμα θα προέκυπταν ίσως κάποια χρήσιμα συμπεράσματα από τον διάλογό μας.
* Οπως βλέπετε τα πράγματα αλλάζουν άρδην και καθημερινώς στην αεροπορία, πχ: "Μετατροπές (sic) των FAA πτυχίων σε EASA, τέλος" ...
Καληνύχτα σας
 
Top