Επιβατική κίνηση αεροδρομίων

  • Έναρξη μίζας Akis
  • Ημερομηνία έναρξης

Akis

Administrator
Μέλος του προσωπικού
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.058
Reaction score
217
Τοποθεσία
Dortmund
Δικτυακός τόπος
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Μόλις ανέβηκαν τα στοιχεία επιβατικής κίνησης του Δεκεμβρίου 2014 στις σελίδες των αεροδρομίων. Μετά από την παραπάνω προσθήκη, πλέον έχουμε και την συνολική επιβατική κίνηση του έτους 2014.

Μερικά ενδιαφέρον στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 44.664.747 επιβάτες (38.457.321 επιβάτες το 2013, δηλ. +16,14%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με +72,42%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο της Σύρου με -37,00%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 15.131.804 επιβάτες.
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Κοζάνης με 2707 επιβάτες.

Καλή περιήγηση και ό,τι άλλο ερωτήσεις, απορίες υπάρχουν... το σημειώνετε εδώ.
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Reaction score
130
Τοποθεσία
52N00W
Re: Επιβατική κίνηση 2014

Απλά και μόνο για να έχουμε ένα μέτρο σύγκρισης και για να "προσγειωθούμε" λίγο, απλά παραθέτω το εξής, μιάς και βγήκαν τα στοιχεία του '14.

Στην Ισπανία, ένας από τους πιό γνωστούς και δημοφιλείς προορισμούς, είναι οι Βαλεαρίδες. Δηλαδή τα νησιά Μαγιόρκα, Ίμπιζα και Μινόρκα. Και τα τρία έχουν αεροδρόμια.

>Από θέμα έκτασης, η Μαγιόρκα είναι όση η Εύβοια, η Ίμπιζα όσο η Κέρκυρα, και η Μινόρκα λίγο πιό μεγάλη από την Κέρκυρα.

>Και τα τρία νησιά μαζί, έχουν την έκταση του 60% της Κρήτης.

>Και τα τρία νησιά, έχουν 32 εκ. επιβάτες το χρόνο.

>Όλη η Κρήτη (HER, CHQ, JSH), έχει 8.5 εκ, επιβάτες το χρόνο

> Οι Βαλεαρίδες και η Κρήτη έχουν ίδιες μέσες θερμοκρασίες καθ' όλη τη διάρκεια του έτους.

> Η Μαγιόρκα μόνη της, έχει 30% περισσότερους επιβάτες από το Ελ. Βενιζέλος, το αεροδρόμιο της Αθήνας των μοναδικών αρχαιολογικών θησαυρών.

> Και τα τρία νησιά μαζί, έχουν τα 3/4 της επιβατικής κίνησης που έχει ΟΛΗ η Ελλάδα.

Μιλάμε μόνο για τρία μικρά νησιά. Δεν βάζουμε τα παράλια της Ισπανίας, Κανάρια κλπ, γιατί θα ήταν άδικο. Τρία νησάκια μόνο.

Αυτό, απλά για να έχουμε το μέτρο. Πολύ ευχάριστη η αύξηση των τελευταίων ετών όμως η αλήθεια είναι ότι η Ελλάδα, σαν τουριστικό προιόν, είναι ιδιαίτερα ανεκμετάλλευτο. Θα μπορούσε εύκολα να έχει τον διπλάσιο τουρισμό τουλάχιστον. Για αυτούς που "πανηγυρίζουν" ενώ θα έπρεπε να κλαίνε και κυρίως να κάνουν κάτι γι'αυτό.
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Reaction score
137
Τοποθεσία
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Re: Επιβατική κίνηση 2014

Επειδή μας προσγείωσε ο φίλος μας ο gonso, να παραθέσω και εγώ την 'ίδια' εικόνα, με μερικά ακόμα παραδείγματα (πηγή: http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_th ... _in_Europe) από 'δυνατούς' τουριστικούς προορισμούς, από τους οποίους κανένας δεν είναι hub κάποιας εταιρείας.

Το Venice (Marco Polo), με 8,403,790 επιβάτες το 2013 είναι μόλις το 6ο στη γείτονα Ιταλία.
Το Antalya, με 28,341,063 επιβάτες το 2014, είναι 2ο στην επίσης γείτονα Τουρκία.
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Reaction score
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Re: Επιβατική κίνηση 2014

Oι Βαλεαρίδες έχουν 2χ πληθυσμό απ' την Κρήτη, ενώ στις κλίνες η διαφορά είναι μεγαλύτερη (~410.000 έναντι ~165.000). Επίσης, η Πάλμα διαθέτει πολυ οργανωμένο homeporting (δείτε ας πούμε εδώ αναχωρήσεις) που στην ουσία προσθέτει αφιξαναχώρησεις χωρίς απαραίτητα την παραμονή στο νησί. Επίσης, λόγω εγγύτητας με Γερμανία και UK έχουν πολλούς repeaters όπως έχουν και πολύ ανεπτυγμένη την τουριστική κατοικία. Ακόμη, μια σημαντική διαφορά, εκεί δουλεύουν οργανωμένα και ανεξάρτητα, δεν περιμένουν πότε η Μαδρίτη θα κουνήσει το ένα αχνάρι για να γίνει κάτι. Ένα πρόσφατο παράδειγμα, εδώ.

Στην ουσία δεν διαφωνώ, η Κρήτη όσο και οι υπόλοιπες περιοχές θα μπορούσαν να έχουν πολύ περισσότερες αφίξεις. Αν μιλήσω για τον τόπο μου, ναί, σίγουρα θέλουμε περισσότερες αφίξεις αλλά πρώτα θα πρέπει να τις αναζητήσουμε γεμίζοντας ικανοποιητικά τα ξενοδοχεία τουλάχιστον ένα 6μηνο και έπειτα συζητάμε για επιπλέον κλίνες. Το να φτιάχνουμε παλατάρες που βγάζουν κέρδος ένα 2μηνο το χρόνο είναι έγκλημα και πρέπει να σταματήσει.

ΥΓ
Στην Πάλμα πήγα απο περιέργεια πριν καμιά 10ριά χρόνια Νοέμβριο μήνα, περιττό να αναφέρω ότι κόντεψα να βάλω τα κλάμματα συγκρίνοντας τη με τη Ρόδο ή το Ηράκλειο.
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Reaction score
130
Τοποθεσία
52N00W
Re: Επιβατική κίνηση 2014

Σωστά ΟΑ701 βάζεις το θέμα της κρουαζιέρας, το οποίο δεν ήθελα να το βάλω εγώ. Δεν ήθελα να το θέσω γιατί έτσι θα έδειχνε ακόμα περισσότερο τη γύμνια. Πιστεύω πχ ότι τουλάχιστον το 30% των αφίξεων στην Κέρκυρα, είναι για κρουαζιέρα. Πολύ λιγότερο (αλλά όχι ανύπαρκτο) ειναι και το ποσοστό στην Κρήτη.

Επίσης όμως και για να είμαστε σωστοί, ο επιβάτης κρουαζιέρας επισκέπτεται ΚΑΙ τον προορισμό της πτήσης. Απλά είναι για κάποιες ώρες.

Το θέμα γειτνίασης στον ευρωπαϊκό βορρά νομίζω ειναι σχετικά αμελητέο, ειδικά για τα Επτάνησα και τη Χαλκιδική.

Είναι γιά μένα ξεκάθαρο. Ας είχαμε τις υποδομές (σωστή χρήση κονδυλίων) και ο τουρισμός θα ήταν εδώ χειμώνα-καλοκαίρι. Η Μινόρκα έχει 12 θέςεις για μεγάλα τζετ, 8 για μικρά τζετ και ελικοφόρα και 32 για ελαφρά! Επίσης, ILS και από τις δυό μεριές. Ας είχε και η Κεφαλονιά τέτοιο αεροδρόμιο , και θα βλέπαμε πόση κίνηση θα είχε. Δεν κάνουν οι επιβάτες το αεροδρόμιο. Το αεροδρόμιο κάνει τους επιβάτες, σε ένα τέτοιο νησί.
 

george_a

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
12/05/2004
Μηνύματα
1.672
Reaction score
137
Τοποθεσία
Pikeville, KY
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
DAL
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KCRW
Re: Επιβατική κίνηση 2014

Ας ελπίσουμε ότι η 'προβλεπόμενη' (εύχομαι να μην ακυρωθεί) παραχώρηση των περιφερειακών αεροδρομίων σε επενδυτές να οδηγήσει στην πολυπόθητη αναβάθμισή τους. Αρκεί να μην ακολουθήσουν κοντόφθαλμες εισπρακτικές πρακτικές όπως αυτές εφαρμόστηκαν στο LGAV.
 

tailwind@40000ft

Low-Cost-Class-Member
Εγγραφή
13/01/2015
Μηνύματα
30
Reaction score
4
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
BAW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LSGG
Re: Επιβατική κίνηση 2014

'Ολα τα παραπάνω είναι σωστά και πέρα κάθε αμφιβολίας. Όμως γίνεται σύγκριση ανόμοιων μεγεθών, νομίζω. 'Οσο κι αν το γεωγραφικό εμβαδό είναι περίπου όσο των ελληνικών νησιών που αναφέρθηκαν ή η σύγκριση που γίνεται με την Κρήτη.

Η Ισπάνια έχει πολύ πιο μεγάλη και πολύ πιο δυναμική οικονομία από την Ελλάδα, σ'όλα τα επίπεδα, πλην ίσως ναυτιλίας. Για να μην μιλήσουμε για brand name, αναγνωρισημότητα, διεθνή προβολή, μοντέρνα πολιτισμική επιρροή (όλα καλά με το αρχαίο παρελθόν μας αλλά τα ισπανικά έχουν 500 εκ. native speakers) κλπ κλπ.. Και φυσικά την αντιμετώπιση του τουριστικού προϊόντος από τους ισπανούς ως, προϊόν!
Οι Βαλεαρίδες, χωρίς να προσθέσουμε την "ισπανηκότητα" είναι διεθνής προορισμός εδώ και δεκαετίες. Το ίδιο και η Μύκονος θα (μου) πείτε. Σωστό. Αλλά και ο Εργοτέλης (απλά σαν αναφορά και μόνο!) πάιζει μπάλα, το ίδιο και η Ρεάλ (ή η Μαγιόρκα!). Καταλαβαίνουμε όλοι μας τι εννοώ.

Μια σύγκριση με την Πορτογαλία και τους προορισμούς της ίσως να ήταν πιο "δίκαιη" (αμφιβάλω βέβαια, απλά το αναφέρω ως food for thought).
 

seven4seven

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2004
Μηνύματα
5.174
Reaction score
502
Τοποθεσία
Airside
Δικτυακός τόπος
alexfilippopoulos.blogspot.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
VHHH
Re: Επιβατική κίνηση 2014

Παίδες, απόλυτο δίκιο σε αυτα που λέτε, αλλα αν δεν αλλαξει η νοοτροπία της συντριπτικής πλειοψηφίας των εγχώριων τουριστικών επιχειρήσεων ( ---> δουλεύω 4 μήνες και 8 μήνες αράζω και τρώω τα έτοιμα), προκοπή στον τουρισμό δεν θα δούμε ποτε. Π Ο Τ Ε . Βάλτε και στην εξίσωση τα αεροδρόμια-κοτέτσια (η Σαντορίνη μου έρχεται πρώτη πρώτη στο μυαλό), τα οποία οι τοπικοί φορείς δεν θέλουν να αποκρατικοποιηθουν (και άρα να απο-κοτετσο-ποιηθουν), και έχετε την Ελλαδα τη χώρα του ήλιου, με τουρισμό Απρίλιο-Σεπτέμβριο.
 

Akis

Administrator
Μέλος του προσωπικού
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.058
Reaction score
217
Τοποθεσία
Dortmund
Δικτυακός τόπος
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Ιανουαρίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 1.618.218 επιβάτες (1.230.939 επιβάτες το Ιανουάριο 2014, δηλ. +31,5%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο της Κάσου με +105,7%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο της Καστοριάς με -34,3%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 972.093 επιβάτες (+28,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο Αράξου με 0 επιβάτες.

Καλή περιήγηση και όποιες άλλες ερωτήσεις ή απορίες υπάρχουν... τις γράφετε εδώ.
 

Akis

Administrator
Μέλος του προσωπικού
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.058
Reaction score
217
Τοποθεσία
Dortmund
Δικτυακός τόπος
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Φεβρουαρίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 1.486.263 επιβάτες (1.173.190 επιβάτες το Ιανουάριο 2014, δηλ. +26,7%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο Χανίων με +94,4%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο της Καλαμάτας με -39,7%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 901.786 επιβάτες (+28,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησαν τα αεροδρόμιο Αράξου και Νέας Αγχιάλου με 0 επιβάτες.
 

Akis

Administrator
Μέλος του προσωπικού
Εγγραφή
22/11/2002
Μηνύματα
5.058
Reaction score
217
Τοποθεσία
Dortmund
Δικτυακός τόπος
www.airliners.gr
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
ANA
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
EDLW
Ανανεώθηκαν μόλις οι σελίδες των ελληνικών αεροδρομίων στο airliners.gr με την προσθήκη της επιβατικής κίνησης Απριλίου 2015.

Μερικά στοιχεία:
✈ Συνολικά όλα τα ελληνικά αεροδρόμιο εξυπηρέτησαν 2.799.690 επιβάτες (2.416.027 επιβάτες το Απρίλιο 2014, δηλ. +15,9%)
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία αύξηση σημείωσε το αεροδρόμιο Κάσου με +85,8%.
✈ Την μεγαλύτερη ποσοστιαία μείωση σημείωσε το αεροδρόμιο Νέας Αγχιάλου με -62,5%.
✈ Τους περισσότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Αθήνας με 1.451.522 επιβάτες (+21,2%).
✈ Τους λιγότερους επιβάτες εξυπηρέτησε το αεροδρόμιο της Κοζάνης με 302 επιβάτες.
 

airzena

First-Class-Member
Εγγραφή
21/03/2012
Μηνύματα
954
Reaction score
28
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
TGZ
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
UGTB
Συνολικά 34,2 εκατομμύρια επιβάτες διακινήθηκαν μέσω των ελληνικών αεροδρομίων το πρώτο οκτάμηνο του 2015, αριθμός αυξημένος κατά 9,7% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2014.

http://news.in.gr/economy/article/?aid=1500024329

Η Υ.Π.Α. είναι ένα μήνα πίσω, στον Ιούλιο. Μάλλον στις 10 Σεπτ. θα ανακοινώσει επίσημα τα στοιχεία.

http://www.ypa.gr/news/ypa-aeroporikh-k ... mhnoy-2015
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Reaction score
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
:idea: Πολυ ενδιαφέρον ρεπορτάζ του Κου Υφαντή στο euro2day για το πώς εξελίχθηκε η κόντρα κυρίως Α3-FR -χωρίς να παραβλέπονται EL, V7- στις γραμμές εσωτερικού από/προς ATH. Η Α3 δείχνει να βαστάει, σε SKG και CHQ που η πίεση είναι εντονότερη year round διατηρεί έστω και οριακά μεγαλύτερο μερίδιο. Εντύπωση μου προκαλεί η υποχώρηση της Ρόδου έναντι των Χανιών, το νησί πληθυσμιακά κινείται στα επίπεδα του νομού Χανίων, μια εξήγηση είναι σίγουρα οι παραπάνω θέσεις των Ιρλανδών ενώ ίσως και οι Ρεθυμνιώτες λόγω FR να προτιμούν τα Χανιά; Anyway, το θέμα είναι αν τα παρακάτω νούμερα μεταφράζονται και σε κέρδη για τις αεροπορικές, ειδικά εκεί που υπάρχει έντονος συναγωνισμός...

ΑΤΗ-SKG
Eπιβάτες: 1,470,644 - avg lf: 84.2%
1. Α3 51.9%
2. FR 47.5%
3. ΕL 0.6%

ATH-JTR
Eπιβάτες: 694,944 - avg lf: 82.7%
1. Α3 78.0%
2. FR 19.1%
3. EL 1.5%
4. V7 1.4%

ATH-CHQ
Eπιβάτες: 622,924 - avg lf: 84.4%
1. Α3 51.7%
2. FR 48.3%

ATH-RHO
Eπιβάτες: 529,998 - avg lf: 79.8%
1. Α3 77.5%
2. FR 22.5%

ATH-JMK
Eπιβάτες: 282.749 - avg lf: 74.8%
1. Α3 98.3%
2. EL 1.7%

:idea: Με βάση τα νεότερα στοιχεία του ΣΕΤΕ, ας δούμε και την κίνηση των σημαντικότερων ελληνικών α/δ
Αφίξεις Εσωτερικού Iαν-Νοε
1. SKG.....1,102,111 (802,825) ... +37.3%
2. ΗΕR..... 456,482 (372.921) ... +22.4%
3. CHQ..... 402,365 (259.330) ... +55.2%
4. RHO..... 351,371 (316,173) ... +11.1%
5. JTR........ 338,992 (247,08:cool: ... +37.2%

Aφίξεις Εξωτερικού Ιαν-Νοε
1. ΗER.....2,559,805 (2,595,702) ... -1.4%
2. RHO....1,926,356 (1,926,356) ... -1.3%
3. SKG.....1,479,244 (1,479,696) ... 0
4. CFU.....1,092,486 (1,074,263) ... +1.7%
5. KGS..... 970,777 (1,011,363) ... -4%
 

solro

First-Class-Member
Εγγραφή
04/03/2011
Μηνύματα
583
Reaction score
107
OA701":3bu2dzi9 είπε:
οι Ρεθυμνιώτες λόγω FR να προτιμούν τα Χανιά;
Oι Ρεθυμνιώτες δεν ξέρω οι φοιτητές του Ρεθύμνου σίγουρα.
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Reaction score
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Συνέχεια του προηγούμενου ρεπορτάζ του Κου Υφαντή, ποία η εικόνα του ανταγωνισμού στις κύριες συνδέσεις εξωτερικού της ΑΤΗ
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... rikoy.html
 

gonso

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
23/04/2005
Μηνύματα
1.577
Reaction score
130
Τοποθεσία
52N00W
OA701":2aiwuy21 είπε:
Συνέχεια του προηγούμενου ρεπορτάζ του Κου Υφαντή, ποία η εικόνα του ανταγωνισμού στις κύριες συνδέσεις εξωτερικού της ΑΤΗ
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... rikoy.html

Η πιό ελπιδοφόρα είδηση της ημέρας! Οι low cost, έχουν φάει τη σκόνη των legacy όπου υπάρχει απευθείας κόντρα. Αυτό σημαίνει τί; Ότι το επιβατικό κοινό αρχίζει να αντιλαμβάνεται κάτι το οποίο ισχύει εδώ και τουλάχιστον 6 χρόνια. Ότι οι low cost δεν είναι και low fares!
 

jerry

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
04/01/2003
Μηνύματα
3.907
Reaction score
324
Τοποθεσία
Ψηλά, πολύ ψηλά...
Δικτυακός τόπος
www.air-born.gr
Εντύπωση μου κάνουν τα χαμηλά μερίδια της easyjet (μήπως τελικά αυτή βγήκε η χαμένη;). Αλλά, φαντάζομαι πως έχει να κάνει και με τα μεγέθη. Δηλαδή, στο Λονδίνο που η Α3 έχει σταθερή κίνηση χρόόόνια τώρα και με 3 Α321/μέρα το μερίδιο 29.5% έναντι 21.6% της FR που πετάει με 2 738 (και 1-2 μέρες το καλοκαίρι με 3ο) και ξεκίνησε πέρσι-πρόπερσι, ε, δε το λες και μεγάλη επιτυχία. Στη Ρώμη δηλαδή που πετάνε με 2 Α320 και 2 738 εκάστη, βρίσκεται πίσω η Α3. Φαντάζομαι είναι και ο λόγος που πρέπει στη Βιλτανιώτη να έχουν ανοίξει σχεδόν αποκλειστικά P-ναύλους για Ρώμη τουλάχιστον έως τέλη Μαρτίου!

Ενδιαφέρον θα είχε να βλέπαμε και τι γίνεται στις λοιπές γραμμές που η FR τη μπαίνει ξεκάθαρα στην Α3 (BUD, WAW/WMI, TXL/SXF) καθώς και πως θα εξελιχθούν τα OTP και MLA (που νομίζω δύσκολα θα σηκώσουν τόσες πτήσεις)
 

OA702

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
324
Reaction score
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ASDA
Κάποιοι σε αυτή τη χώρα δουλεύουν και μας δίνουν στο πιάτο στατιστικά, εύγε :cool: Πολύ ενδιαφέρουσα η ανάλυση των θέσεων του 2016, Ρωσία και Ισραήλ δίνουν τεράστιες μειώσεις :shock: Ενδιαφέρουσες και οι κατάταξεις των α/δ όπως και τα load factors για το 2015...

:arrow: Διεθνείς Αεροπορικές Αφίξεις: Απολογισμός 2015 & Προγραμματισμός (Slots) 2016
 

Καραμήτρος Air

Business-Class-Member
Εγγραφή
16/07/2014
Μηνύματα
495
Reaction score
531
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Γιατί το Ισραήλ τόσο κάτω?
Που θα πάνε φέτος διακοπές?
 

OA702

Business-Class-Member
Εγγραφή
25/02/2016
Μηνύματα
324
Reaction score
95
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
WWW
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
ASDA
Για το Ισραήλ με παραξενεύει κι εμένα, όπου μιλάω Ισραηλινούς περιμένουν :rolleyes: Η Ρωσία λίγο πολύ ήταν αναμενόμενη, μετά την κατάρρευση της UN και το κλείσιμο πολλών πρακτορείων νομίζω πως απλά η προσφορά πέφτει και πλησιάζει τη ζήτηση.

Σήμερα ανακοίνωσε η ΥΠΑ στατιστικά Φεβρουαρίου, μου κάνει εντύπωση που τα Χανιά έβαλαν -έστω και οριακά- απο κάτω το Ηράκλειο και κατα πολύ τη Ρόδο. Λογική εξήγηση μάλλον η κόντρα Α3/FR ενώ δεν γνωρίζουμε αν πλέον τα Χανιά τσιμπάνε κόσμο πέρα κι απ΄το Ρέθυμνο "πειράζοντας" έτσι και το Ηράκλειο...
:arrow: http://www.euro2day.gr/news/economy/art ... imhno.html
 
Μπλουζα