Ερωτησεις PPL

  • Thread starter pan90
  • Ημερομηνία δημιουργίας
Καλησπερα!!

Να διευκρινησω πρωτα απ'ολα πως αυτο ειναι το πρωτο μου ποστ.Οποτε θα σας παρακαλουσα οποιο λαθος εχω τυχον κανει να μου το τονισεται ωστε στο επομενο να το διορθωσω.! :D
Τον Απριλιο που μας ερχεται κλεινω τα 16 οποτε αν ειμαι σωστα ενημερωμενος με την συγκαταθεση των γονιων μου μπορω να αρχισω την εκπαιδευση για την αποκτηση PPL.Οσον αφορα αυτο,εχω μερικες ερωτησεις:

1.Στις εποχες που ζουμε,τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα απο οικονομικης πλευρας αν οχι για ολους,για τους περισσοτερους.Απο οτι γνωριζω,οι τιμες για το ερασιτεχνικο διπλωμα κυμαινονται απο 8.000 ευρω εως και 15.000 ευρω.Εαν επιλεξω να ξεκινησω την εκπαιδευση το επομενο καλοκαιρι,υπαρχει η δυνατοτητα να κανω οσα μαθηματα μπορω ανα μηνα αναλογα με την οικονομικη μου κατασταση?
π.χ εχω 1000 ευρω διαθεσιμα και 10 μαθηματα κοστιζουν 1200 ευρω αρα θα κανω 8 μαθηματα.(εντελως τυχαια επιλογη).Ειναι εφικτο αυτο??
 
Από τις "επαφές" που είχα και εγώ με τις αερολέσχες,κατέληξα στο ότι καλό είναι οι πρώτες 20-25 ώρες (μέχρι το πρώτο solo δηλαδή) να γίνουν όσο πιο μαζεμένα γίνεται.Δηλαδή,καλό θα ήταν να έκανες 2-3 ώρες πτήσης την εβδομάδα,όχι για τίποτα άλλο,αλλά για να μην ξεχνάς αυτά που διδάχτηκες,για να μη χάνεις επαφή και αναγκάζεσαι να ξανακάνεις τα ίδια μαθήματα πληρώνοντας επιπλέον ώρες΄,ξεπερνώντας δηλαδή τις ελάχιστες ώρες του νόμου,και συνεπώς ανεβάζοντας έτσι το συνολικό κόστος εκπαίδευσης.Από εκεί και πέρα μπορείς να αραιώσεις τις ώρες σου.Για τη χρέωση ανά ώρα πτήσης υπολόγισε από 150 ως 200 ευρώ την ώρα...
 
Και για όποιον ενδιαφέρεται να αποκτήσει τα ερωτηματολόγια της ΥΠΑ σε προσιτή τιμή προσφέρω την πλήρη σειρά των ερωτηματολογίων για τα 9 μαθήματα του PPL(A)
και μάλιστα στην Αγγλική γλώσσα,προσφέροντας δωρεάν και ένα αναγωγέα με τη σειρά της Οξφόρδης στην τιμή των 100 ευρώ.Όποιος ενδιαφέρεται μπορεί να καλέσει
στο κινητό 6974946886 ή στο σταθερό 210-7781099.

ΝΙΚΟΣ :great:
 
Καταρχην να σας ευχαριστησω για τις απαντησεις...! :)

Δηλαδη φιλε dimsp81 μου λες πως χρειαζομαι γυρω στα 600 ευρω την εβδομαδα για τις πρωτες 20-25 ωρες,πραγμα αρκετα δυσκολο εως και ανευφικτο για την ηλικια μου,μετα ρυθμιζεις τις ωρες σου αναλογα με το badget σου,ετσι?

Αν και ειναι καπως offtopic η προοπτικη της αερολεσχης δεν ειναι καλη?Δηλαδη εννοω πως εαν παω να γραφτω σε μια αερολεσχη προκειμενου να κανω καποιες πτησεις ωστε να δω και πως ειναι τα πραγματα αλλα να αποκτησω και μια καποια εμπειρια,δεν ειναι ειναι μια καλη προοπτικη?
 
GeorgeHouseAddict":ot16xefm said:
Δηλαδη φιλε dimsp81 μου λες πως χρειαζομαι γυρω στα 600 ευρω την εβδομαδα για τις πρωτες 20-25 ωρες,πραγμα αρκετα δυσκολο εως και ανευφικτο για την ηλικια μου,μετα ρυθμιζεις τις ωρες σου αναλογα με το badget σου,ετσι?
Δεν στο λέω εγώ.Μου το έχουν πει στις αερολέσχες που είχα πάει να ρωτήσω.και ο λόγος είναι αυτός:
dimsp81":ot16xefm said:
για να μην ξεχνάς αυτά που διδάχτηκες,για να μη χάνεις επαφή και αναγκάζεσαι να ξανακάνεις τα ίδια μαθήματα πληρώνοντας επιπλέον ώρες΄,ξεπερνώντας δηλαδή τις ελάχιστες ώρες του νόμου,και συνεπώς ανεβάζοντας έτσι το συνολικό κόστος εκπαίδευσης.
Καλό είναι για σένα,να κάνεις 2-3 ώρες την εβδομάδα,για να μην ξεπεράσεις τις 45 ώρες...Απ'ότι κατάλαβα,και δύο ώρες την εβδομάδα να βάλεις,είναι ικανοποιητικό.Επίσης,600 ευρώ είναι το μέγιστο.Αν ψαχτείς,ίσως βρεις και πιο φθηνά.
 
Για να απαντήσω στον thanos16...τα 9 μαθήματα που δίνεις στην ΥΠΑ είναι:
Air Law
Aircraft General Knowledge
Flight Performance and Planning
Human Performance and Limitations
Meteorology
Navigation
Operational Procedures
Principles of Flight
Communications

Το βιλίο Flight Training αποτελεί ενα βοήθημα για τους εκπαιδευτές και τον μαθητή για να προετοιμαστεί και κατανοήσει καλύτερα τις ασκήσεις που θα κάνει στον αέρα.
Το τι θα δώσεις στην ΥΠΑ γραπτά, ζήτα ενα δισκάκι (απο κάποιον εκπαιδευτή ή σχολή-αερολέσχη) με τα έτοιμα ερωτηματολόγια και καθάρισες. :great:
 
Προς διευκόλυνση των εξεταζομένων στην ΣΠΟΑ υποψηφίων PPL(A) στο μάθημα της Αεροναυτιλίας: Οι λάθος ερωτήσεις κατά την διατύπωση ή/και την απάντηση είναι (με βάση τα κυκλοφορούντα ερωτηματολόγια) οι εξής: 42, 57, 70, 72, 82, 85, 92, 225
Υπάρχει και μια ερώτηση στην Νομοθεσία στα σήματα εδάφους, θα την εντοπίσω ως προς τον αριθμό και θα σας ενημερώσω.
 
Παιδιά δύο ερωτήσεις αν μπορει κάποιος..
1) Trevor Thom VS oxford βιβλία??
2) Αερολέσχη Αρκαδίας για ppl? Έχει πάει κανείς? Ξέρει ποιότητα αεροσκάφους συντήρησης κλπ?
 
Αντώνη ρώτα με πμ τον μπαρμπαξερόλα του φόρουμ. Απορώ πώς δεν σου έχει απαντήσει ακόμα...
 
Καλησπέρα

Μετά απο πολλές ώρες κατάφερα να διαβάσω ολες τις απαντήσεις. Συγνώμη αν ρωτήσω μερικά ίδια πράγματα αλλα στο μυαλό μου έχουν γίνει όλα ομελέτα αυτη την στιγμή.

Ενδιαφέρομαι να κάνω και εγώ ένα PPL εντελώς για ερασιτεχνικούς λόγους και οχι για να ασχοληθώ επαγγελματικά. Εχω επικοινωνήσει με διάφορες σχολές και λέσχες. Οι σχολές ισχυρίζονται οτι οι λέσχες δεν κάνουν καλή δουλειά διότι δεν είναι "καθαρά επαγγελματίες¨ ??? ισχύει εν μέρη αυτό ή απλή προπαγάνδα για οικονομικό τους όφελος ???

Θα με ενδιέφερε να μπορώ να πετάω και νύχτα. απο οτι κατάλαβα - και διορθώστε με αν κάνω λάθος - για να γίνει αυτό στην Ελλάδα θα πρέπει να έχω PPL - Night Rating - Instrument rating IR σωστά ????

Κατάλαβα οτι για να συμπληρώσω τις απαιτούμενες ώρες του ΙR θα πρέπει να ζητήσω απο τον εκπαιδευτή μου κατα την διάρκεια του PPL να κάνουμε cross country πτήσεις - δηλαδή απο αεροδρόμιο σε αεροδρόμιο αλλό, αν και αυτός θα ξέρει τι ακριβώς εννοώ - σωστά ??

Για αεροπλάνο με περισσότερα απο 4 άτομα πχ 6 τι δίπλωμα απαιτείται ??

Καλύτερα εκπαίδευση με cessna ή piper και γιατί ??

αυτά τα λίγα. ευχαριστώ για τον χρόνο σας
 
Top