Ερωτηση περι πρακτικης εμπειριας για Β1.1

Σε αυτό που ρωτάς πρέπει να σου απαντήσει η ΥΠΑ ή κάποιος από εδώ που γνωρίζει τις αλλαγές τις νομοθεσίας που εφαρμόστηκαν από την 01/08/2013.

Εμάς μας ήρθε μια ενημέρωση από την εταιρία πριν μήνες, όπου αναφέρει τα βασικά των αλλαγών αυτών, που επηρεάζει αυτούς που παλεύουν να μαζέψουν την προϋπηρεσία.
Υπήρχε επίσης και ένας πίνακας όπου έβλεπες πόσα χρόνια επιπλέον εμπειρίας χρειάζεσαι για να αλλάξεις κατηγορία ή να βάλεις επιπλέον κατηγορία στο πτυχίο σου.
Δεν του έδωσα σημασία, διότι προσωπικά δε με αφορούσε, αλλά κάποιους μικρούς συναδέλφους μου τους έκανε κουρέλια.
Από ότι κατάλαβα δεν είναι θέμα μόνο ημερολογιακών ετών, αλλά και αριθμού ημερών εργασίας και αριθμού εργασιών που πρέπει να μαζέψουν.
Ψάξτε και στην EASA.
 
Στα γρήγορα έψαξα και βρήκα τα εξής:
http://www.bureauveritas.com/wps/wc...d9ac/CONTINUING+AIRWORTHINESS.pdf?MOD=AJPERES

Στη σελίδα 15 του παραπάνω έχει έναν σύνδεσμό για ένα pdf με τις αλλαγές:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/LexUriServ.do?uri=OJ:L:2011:298:0001:0124:EN:PDF

Κατεβάστε το και στη σελίδα 112/124 έχει τον πίνακα που σας έλεγα.
Δεν είμαι σίγουρος αν είναι οι τελευταίες αλλαγές ή όχι.
Ψάξτε στο αρχείο μπας και βρείτε τις απαντήσεις που θέλετε.
 
Ολόκληρος ο κανονισμός στο site της EASA, εδώ:
http://eur-lex.europa.eu/LexUriServ/Lex ... 801:EN:pDF

Σε ισχύ είναι η αναθεώρηση Μ6 (από 1-8-2013). Στην σελίδα 217 ο πίνακας μετατροπής σε άλλη κατηγορία του πτυχίου.

Πάντως από μια συζήτηση που είχα τις προάλλες, κατάλαβα ότι αν δεν έχεις πτυχίο, για να αποκτήσεις ταυτόχρονα Β1 και Β2 κάνοντας όμως και εκπαίδευση P147 χρειάζεσαι 2 χρόνια προϋπηρεσία για το καθένα (σύνολο 4). Σε συμφέρει δηλαδή να πάρεις πρώτα το Β1 και μετά από ένα χρόνο (με την ανάλογη προϋπηρεσία) το Β2 (κερδίζεις έτσι 1 χρόνο).
Δεν ξέρω όμως αν ισχύει κάτι ανάλογο και για την περίπτωση που δεν κάνεις Ρ147 εκπαίδευση και πας με τα 5 χρόνια προϋπηρεσίας.
 
Εγω εχω την 5ετια για το Β1.1 και τωρα ηρθε η ωρα των εξετασεων και εχω πελαγωσει. Δεν εχω αρχισει ακομα να δινω. Απο βιβλια εχω της FAA για turbine powerplant, systems and structures και avionics, που τα χα παρει απ την Αμερικη. Απ' αυτα διαβαζα ολα τα χρονια και ετρεχα εκει για αποριες.
Που προτεινετε να παω για εξετασεις? Το λεω ξεκαθαρα οτι θα προτιμουσα κατι λιγοτερο δυσκολο,αυστηρο κλπ. Υπα, Hata, εαβ? Επισης αν υπαρχει καποιo short course που να προτεινετε? Γυρω στο διμηνο maximum.

Επειδη σκεφτομουνα οτι θα παιδευτω με το Β1.1 για αρκετο καιρο ηθελα ταυτοχρονα "τσονταρω" και την προϋπηρεσια για το Β2 αλλα δεν θελω να δουλεψω 2 χρονια που μαλλον απαιτειται αφου δεν θα χω το Β1.1
 
Καλημέρα !!!
Είμαι νέος στο site και θα ήθελα να ρωτήσω μήπως γνωρίζει να με ενημερώσει κάποιος αν υπάρχει κάποια εταιρία στο αεροδρόμιο του Ηρακλείου (πέραν από τις διαδεδομένες που έχω ήδη επισκεφτεί πολλές φορές έκαστη...σε σημείο να με γνωρίζουν όλοι με το μικρό μου όνομα!!!!)στην οποία θα μπορέσω να εργαστώ για να αποκτήσω την απαραίτητη προϋπηρεσία έτσι ώστε να πάρω το Β1.1 ....
Είμαι ήδη μηχανολόγος μηχανικός και έχω ήδη έρθει σε επαφή με την ΥΠΑ για να εξεταστώ στα πρώτα μαθήματα τον Ιούνιο.
Σας ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων.
 
Δυστυχως εκτος Αθηνων τα πραγματα ειναι πολυ δυσκολα
 
Σε ευχαριστώ πολύ Koulis...
Μήπως γνωρίζεις να μου πεις που μπορώ να βρω στοιχεία και πληροφορίες για να βρω εταιρίες στην Αθήνα τότε?
Έχω καταλάβει ότι υπάρχουν και πολλές μικρές εταιρίες στα Μέγαρα ή στα Σπάτα, όμως επειδή δεν έχω γνωστό στον χώρο και είμαι μακριά από την Αθήνα δεν ξέρω πως να βρω πληροφορίες.
Μπορεί κάποιος να με βοηθήσει?
 
Στα Μεγαρα υπαρχουν ενα-δυο tourboprop και δε ξερω αν ειναι ευκολο να κανεις Β1-1 σ αυτα... Δε μαζευονται ευκολα τα εργα με μια ετησια και δυο 50ωρες το χρονο. Η υπα θελει γυρω στις 20 μερες προυπηρεσια το μηνα που σημαινει οτι για να τους πας 3 χρονια προυπηρεσια πρεπει να κανεις 20*12*3=720 εργα!! Δυσκολο να βρεις τοσα εργα σε ενα και μονο αεροπλανο. Στα Σπατα μονο αλλα απο εκει δεν εχω περασει ποτε. Τι να σου πω...παρε την αιγαιου...Αν σε δεχτει...
 
Σε ευχαριστώ πολύ ξανά Kouli !!!
Όμως μπορείς να μου διευκρινήσεις κάτι?
Όταν λες "Αιγαίου" εννοείς την Αegean??? χαχαχαχαχχαχ....
 
Greg the engineer καλό είναι να μην ειρωνεύεσαι, ιδιαίτερα όταν μπαίνεις σε ένα φόρουμ και ουσιαστικά ζητάς δουλειά.
Πρώτη φορά ακούς να λένε την Aegean Αιγαίου;
Δεν ακούγετε ούτε σε εμένα ωραία, αλλά αυτό είναι άλλη ιστορία.

Λίγη σοβαρότητα, εκτός αν δε σε απασχολεί και τόσο το θέμα ανεύρεσης εργασίας.
Αυτή τη στιγμή η Αιγαίου είναι σχεδόν μονοπώλιο σε όλες τις κύριες ειδικότητες του αεροπορικού επαγγέλματος.
Ηδη υπάρχουν Α320 έξω από το υπόστεγο της Ολυμπιακής και από ότι καταλαβαίνω δε θα αργήσει η ώρα που τα δύο Part-145 θα γίνουν ένα.*
Μην ξεχνάς πως σε ένα φόρουμ πολλοί διαβάζουν και λίγοι γράφουν.
Σκέψου λοιπόν πως έχει ήδη διαβάσει κάποιος στην Aegean το οτι σου φαίνεται αστείο το "Αιγαίου"....

* και ίσως η μόνη εταιρία που μπορεί ένας νέος μηχανικός να μαζέψει την απαραίτητη προϋπηρεσία για Β1.1.
 
Top