Φωτογραφική μηχανή εν πτήση

  • Thread starter DR
  • Ημερομηνία δημιουργίας

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

Η καμπίνα ενός αεροπλάνου που εκτελεί μεταφορές επιβατών επί πληρωμή είναι δημόσιος χώρος,είτε το αεροπλάνο είναι στο έδαφος είτε πετάει.

Υπενθυμίζω επίσης ότι ο κυβερνήτης είναι ο μόνος αρμόδιος να δώση λύση σε τέτοιου είδους περιπτώσεις,οπότε νομίζω ότι ο imaginas θα έπρεπε να είχε απευθυνθεί σ'αυτόν μετά την προσγείωση και να τού είχε αναφέρει το περιστατικό.
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

Μετά την προσγείωση το πλήρωμα έφυγε πιο γρήγορα από τους επιβάτες!!!Η συγκεκριμένη αεροσυνοδός είχε τη βαλίτσα της στο χέρι και περίμενε στην πόρτα.Μόλις την άνοιξε κατέβηκε πρώτη.Βέβαια δεν μπήκε στο ίδιο λεωφορείο με εμάς αλλά με το που φτάσαμε να πάρουμε τις βαλίτσες είδαμε το πλήρωμα να φεύγει με βήμα ταχύ.Μάλλον πήγαιναν για ύπνο στα σπίτια τους.
 

Hastaroth

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
28/06/2004
Μηνύματα
2.271
Likes
0
Περιοχή
Urantia
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

Ναί,αλλά το πλήρωμα είναι υπεύθυνο και γιά την ασφαλή ΑΠΟΒΙΒΑΣΗ τών επιβατών από το αεροπλάνο.Αν δηλαδή κάποιος πέση από την σκάλα ή σκοντάψη στο διάκενο μεταξύ δαπέδου αεροπλάνου και φυσούνας και σπάση κανένα πόδι ή χέρι,σε ποιόν θα αποδοθούν ευθύνες;στον οδηγό τού bowser;

Οι αερουνοδοί ώφειλαν να μείνουν και να επιβλέψουν την απομάκρυνση ΟΛΩΝ τών επιβατών από το αεροπλάνο,να ελέγξουν άν κάποιος ξέχασε κάτι μέσα κλπ κλπ και μετά να βγούν και να πάνε στα σπίτια τους....
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

Εγώ λέω τι έγινε όχι τι έπρεπε να γίνει.
 

spy1

Economy-Class-Member
Εγγραφή
23/06/2010
Μηνύματα
217
Likes
10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

1) Είσαι βέβαιος ότι η συγκεκριμένη αεροσυνοδός που έφυγε άνηκε στο πλήρωμα καμπίνες. Πολλές φορές μέσα στο αεροπλάνο ταξιδεύουν και αεροσυνοδοί της εταιρίας προκειμένου να αντικαταστήσουν κάποια αεροσυνοδό στο ταξίδι επιστροφής. Οι συγκεκριμένοι αεροσυνοδοί δεν ανήκουν στο πλήρωμα καμπίνας, θεωρούνται "επιβάτες" και σαφέστατα φεύγουν άμεσα. Το αν κατά τη διάρκεια της πτήσης μπορεί ο συγκεκριμένος "επιβάτης" αεροσυνοδός να εξυπηρετήσει κάποιο συνάδελφό του, δεν του προσδίδει την ιδιότητα του πληρώματος της συγκεκριμένης πτήσης. Η άμεση αναχώρηση των αεροσυνδών πριν την αποβίβαση των επιβατών απλώς δεν γίνεται! Η παράδοση του αεροσκάφους το οποίο αναχωρεί άμεσα γίνεται από πιλότο σε πιλότο και από αεροσυνοδό σε αεροσυνοδό. Επομένως είναι αδύνατο να έφυγαν όλοι οι αεροσυνοδοί πριν την αποβίβαση από το αεροσκάφος.
2) Φωτογραφίες σε χώρους συνάθροισης προσώπων δεν επιτρέπονται αν απεικονίζουν πρόσωπα, εκτός αν ο φωτογράφος είναι διαπιστευμένος για να λάβει τις φωτογραφίες αυτές καθώς και υπάρχει η συναίνεση των ατόμων που φωτογραφίζονται. Το αν βλέπουμε κατά κόρο φωτογραφίες από πορείες διαδηλώσεις κτλ. δε σημαίνει ότι αυτό είναι νόμιμο! Ο οποιοσδήποτε απεικονίζεται στην φωτογραφία έχει δικαίωμα αποζημίωσης, καθόσον δεν υπάρχει η συναίνεσή του. Στην Αμερική μάλιστα, σε χώρους που πληρώνεις είσοδο, και υπάρχει το ενδεχόμενο φωτογράφισης π.χ. Universal Studios, Disneyland, Seaword, όπου όλοι έχουν φωτογραφικές μηχανές, υπάρχει ειδικός όρος συναίνεσης στην περίπτωση που τυχόν ο εισερχόμενος φωτογραφιθεί. Μια αεροσυνοδός όταν βλέπει ότι κάποιος φωτογραφίζει και ενόψει της ευθύνης που φέρει η εταιρία, δεν μπορεί να ξέρει αν φωτογραφίζονται πρόσωπα ή πλάτες, γιαυτό προβαίνει και στην σχετική παρατήρηση. ΆΛλωστε ο οποιοσδήποτε έχει δικαίωμα αν δεν δόσει την συναίνεσή του, να ζητήσει να σβηστεί φωτογραφία που ελήφθη εν αγνοία του και τον απεικονίζει!
3) Ως προς το όνομα Μακεδονία, ας μην γινόμαστε υποκριτές. Καλώς ή κακώς η αμέλεια δεκαετιών των πολιτικών μας έφερε το αποτέλεσμα αυτό. Αναρωτιέμαι όλοι εμείς οι Ελληνάρες όταν από το έτος 1948 ονομαζόταν το συγκεκριμένο κρατίδιο Μακεδονία, γιατί δεν διαμαρτυρόμασταν. Άλλωστε όλοι στο σχολείο μαθαίναμε ότι η Γιουγκοσλαβία είναι ένα ομοσπονδιακό κράτος το οποίο περιλαμβάνεται από περισσότερα κράτη μεταξύ των οποίων και η Μακεδονία. Τότε ήταν επιτρεπτό; ανεκτό; ενώ τώρα δεν είναι; Άλλωστε όταν ακούμε το ΠΓΔΜ δεν μας ενοχλεί, αν όμως διαβάσουμε την πλήρη συντομογραφία Πρώην Γιουγκοσλαβική Δημοκρατία της Μακεδονίας, τότε μας ενοχλεί το τελευταίο!!!! Αυτή όμως είναι η πραγματικότητα και όσο και να το αναθεματίζουμε δυστυχώς ...έμεινε.
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

1)Ναι είμαι σίγουρος.Δεν έφυγε μόνη της,έφυγε μαζί με την άλλη αεροσυνοδό (είχε 2 στο α/φος) και μαζί με τον κυβερνήτη και συγκυβερνήτη.Η συγκεκριμένη κατέβηκε από το α/φος και προφανώς περίμενε τους άλλους.Απλώς ήρθαν με άλλο λεωφορείο λίγα λεπτά μετά από εμάς στο χώρο αποσκευών.
2)Σε δημόσιους χώρους επιτρέπεται η φωτογράφηση.Τι σημαίνει αν δείχνει πρόσωπα ή όχι;Σε δημόσιο χώρο παύει να υπάρχει "ιδιωτικότητα" και δεν μπορεί να σου κάνει τίποτα κανείς εκτός αν μέσω της φωτογραφίας τον διαπομπεύσεις,ή τονίσεις υποτιμητικά κάποια σωματική του αναπηρία κλπ.Οι διαπιστευμένοι από εταιρείες (π.χ ράλι ακρόπολις,ποδοσφαιρικοί αγώνες,εκδηλώσεις κλπ) έχουν απλώς τη δυνατότητα πρόσβασης σε σημεία που για το κοινό απαγορεύεται.Αν απαιτούσα να μπω στο κόκπιτ να φωτογραφίσω θα με πέταγαν έξω και λογικά.Στην καμπίνα όμως δεν ισχύει αυτό.Περιμένω να μάθω τι θα πει η LOT για την πολιτική της σε αυτό το θέμα.
3)Σημασία έχει τι ισχύει διεθνώς,όχι τι μας πειράζει και τι όχι.Απ'ότι είδα ούτε στα μέλη του ICAO και της IATA αναφέρεται πουθενά χώρα "Μακεδονία".Σκέψου να πει κάποιος πιλότος "πετάμε πάνω από την Παλαιστηνιακή δημοκρατία" ή κάτι παρόμοιο και να είναι γεμάτο Εβραίους το α/φος τι θα έχει να ακούσε
 

spy1

Economy-Class-Member
Εγγραφή
23/06/2010
Μηνύματα
217
Likes
10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

1) Άρα υπήρχε αεροσυνοδός και οι πιλότοι στο αεροσκάφος όταν αποβιβάσθηκαν οι επιβάτες.
2) Δεν επιτρέπεται η φωτογράφιση προσώπων ούτε σε δημόσιους ούτε σε ιδιωτικους χώρους χωρίς την συγκατάθεση. Το αν βλέπεις φωτογραφίες σε διάφορα ράλλυ κτλ. δεν σημαίνει ότι είναι και νόμιμα, πολλώ δε μάλλον όταν αυτοί που φωτογραφίζονται χαίρονται που βλέπουν την μούρη τους 'φάτσα-κάρτα"
Άλλωστε μην ξεχνας ότι και το google-maps στο street view που είναι δημόσιοι χώροι, (δρόμοι πλατείες) έχουν σβηστεί τόσο τα χαρακτηριστικά προσώπου των ατόμων που έχουν φωτογραφηθεί χωρίς να το γνωρίζουν, και οι αριθμοί κυκλοφορίας των αυτοκινήτων που είναι σταθμευμένα. Με μια λέξη, με βάση τις Προστασία Προσωπικών Δεδομένων Α Π Α Γ Ο Ρ Ε Υ Τ Α Ι ΠΑΓΚΟΣΜΙΩΣ!
3) ΤΟ συγκεκριμένο κράτος έχει ήδη αναγνωρισθεί σχεδόν από το μεγαλύτερο μέρος των τέως Ανατολικών Κρατών επισήμως με το όνομα Μακεδονία με πρώτη και καλύτερη την Ρωσία. Το παλαιστινιακό κράτος δεν έχει αναγνωρισθεί ως κράτος! Επίσης γιατί σήμερα ο Έλληνας είναι ευέξαπτος για το όνομα. Τόσα χρόνια που οι Γιουγκοσλάβοι, Σέρβοι (που διεκδικούσαν ουδέτερη ζώνη στη Θεσσαλονίκη) και όλοι αυτοί ήταν οι σύμμαχοί και φίλοι μας με βάση την νοοτροπία της πλειονότητας των Ελλήνων είχαν την ίδια ακριβώς θέση σχετικά με το θέμα της "Μακεδονίας" γιατί τότε δεν μιλούσε κανείς; Όταν επίσης οι "ομόδοξοί μας" Ρώσοι το ανεγνώρισαν πρώτοι με το όνομα Μακεδονία, όταν η υπόλοιπη Ευρώπη προβληματιζόταν δημοσίως πως θα το ονοματίζει, γιατί δεν ξεσηκώθηκε κανείς (Δεν είδα καμιά διαμαρτυρία στην Ρώσικη πρεσβεία). Αντιθέτως τους θεωρούμε ακόμη "φίλους". Όταν το σύνολο των "φίλων" αραβικών κρατών μεταξύ των οποίων και ο "Φίλος" Καντάφι το αναγνώρισαν με το όνομα "Μακεδονία" τότε γιατί κανείς δεν διαμαρτυρήθηκε;; Τη δεκαετία του 70 και 80 αλλά και αργότερα "Έλληνες" "της διασποράς" στην Αυστραλία, επικουρούμενοι από συγκεκριμένες πολιτικές παρατάξεις που εκπροσωπούνται στην βουλή σήμερα, δημοσίευαν εφημερίδα για τους μετανάστες με το όνομα Νέα Ελλάς και στον χάρτη που διακοσμούσε το πάνω μέρος του τίλτου έλειπε όλη η Ελληνική Μακεδονία, κρίνοντας ότι αυτή δεν ανήκει στην Ελλάδα, επίσης δεν είδα κανένα να παρεξηγήθεί ή να γίνει ευέξαπτος. Αντιθέτως όποιος το έλεγε τότε ότι αυτό συμβαίνει χαρακτηριζόταν ως εκρπόσωπος του κατεστημένου...... και μη προοδευτικός από μια μεγάλη μερίδα των Ελλήνων, από την ίδια μερίδα που σήμερα ξαφνικά ξύπνησε! Γιαυτό λέω ότι αυτό είναι υποκριτικό.
 

Luz

V.I.P.-Class-Member
Εγγραφή
02/12/2007
Μηνύματα
1.188
Likes
68
Περιοχή
Περιστέρι
Website
www.luz.gr
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
TWITTER
elspoterdeavion
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

1)Η αεροσυνοδός κατέβηκε πρώτη από την πίσω σκάλα.Άρα όταν κατέβηκε ο τελευταίος επιβάτης στο α/φος υπήρχε μόνο 1 αεροσυνοδός νομίζω.
2)Κάποια απόφαση αρχής προστασίας προσωπικών δεδομένων υπάρχει γι'αυτά που λες;Δεν είναι δυνατόν όλος ο κόσμος να παρανομεί.Το google μπορεί να βάζει blur στα πρόσωπα αλλά ξέρεις για ποιο λόγο;Αν έχεις κάποιο σύνδεσμο πες μου
3)Στις μεταξύ τους σχέσεις μπορούν να τα αποκαλούν όπως θέλουν αλλά σε διεθνείς πτήσεις ο ΟΗΕ και οι ICAO,IATA υπερισχύουν των χωρών προέλευσης των εταιρειών.
 

spy1

Economy-Class-Member
Εγγραφή
23/06/2010
Μηνύματα
217
Likes
10
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
KLM
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
LGAV
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

1) Άρα δεν βλέπω ουσιαστική παρατυπία
2) Δημοσίευση του προσώπου και του σώματος κάποιου χωρίς τη συγκατάθεσή του, με την εξαίρεση των δημοσίων προσώπων στις δημόσιες εμφανίσεις τους, συνιστά προσβολή της προσωπικότητας του προσώπου αυτού (εφαρμογή και ερμηνεία άρθρου 57 ΑΚ με βάση τη νομολογία)
3) α) Δεν ασκεί εξωτερική ο πιλότος που λέει τις χώρες που περνά γιατί δεν είναι δημόσια εξουσία ούτε εκπροσωπεί ΙCAO -IATA Κτλ.)
β) η Σύντμηση του ΠΓΔΜ ή ΦΥΡΟΜ περιλαμβάνει το "Μακεδονία"
γ) με την ίδια λογική η χρήση του όρου Ολλανδία, όπως και πολλών άλλων είναι εσφαλμένη, αφού περιορίζεται μόλις σε 2 από τις 12 επαρχίες, σε αντίθεση με την επίσημη ονομασία Κάτω Χώρες!
 

OA701

Concorde-Class-Member
Εγγραφή
27/04/2009
Μηνύματα
4.079
Likes
104
Αγαπημένη αεροπορική εταιρεία (ICAO Code)
---
Πλησιέστερο αεροδρόμιο (ICAO Code)
KTTS
Re: ATH-KRK-ATH.LOT LO605/606

Μία σελίδα πίσω έδωσα link για τον 2472/1997 ο οποίος αφηνει παραθυράκι αλλά έγραψα επίσης (φιλοσοφίες?) ότι είναι δύσκολος ο έλεγχος όπερ απαγορεύεται και τέλος.

Στη φωτό που ελήφθη υπάρχει ήδη παραβίαση προσωπικών δεδομένων, αφ' ενός γιατί ανέβηκε στο νετ σε κοινή θέα και αφ΄εταίρου γιατί τουλάχιστον 2 επιβάτες μπορούν εμφανώς να προσδιοριστούν
α) <δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα>, κάθε πληροφορία που αναφέρεται σε φυσικό πρόσωπο του οποίου η ταυτότητα είναι γνωστή ή μπορεί να εξακριβωθεί <το πρόσωπο στο οποίο αναφέρονται τα δεδομένα>- ως πρόσωπο του οποίου η ταυτότητα μπορεί να εξακριβωθεί λογίζεται το πρόσωπο εκείνο που μπορεί να προσδιοριστεί, άμεσα ή έμμεσα, ιδίως βάσει αριθμού ταυτότητας ή βάσει ενός ή περισσοτέρων συγκεκριμένων στοιχείων που χαρακτηρίζουν την υπόστασή του από φυσική, βιολογική, ψυχολογική, οικονομική, πολιτιστική ή κοινωνική άποψη-
(πηγή)

Όσο για το αν ταξιδεύει ο άλλος με τη γυναίκα του, τη γκόμενα του ή το χαρέμι του, νομίζω δεν μας πέφτει λόγος και μάλιστα είναι καλυμένος έξτρα ως "ευαίσθητο δεδομένο".
β) “Ευαίσθητα δεδομένα”, τα δεδομένα που αφορούν στη φυλετική ή εθνική προέλευση, στα πολιτικά φρονήματα, στις θρησκευτικές ή φιλοσοφικές πεποιθήσεις, στη συμμετοχή σε συνδικαλιστική οργάνωση, στην υγεία, στην κοινωνική πρόνοια και στην ερωτική ζωή, στα σχετικά με ποινικές διώξεις ή καταδίκες, καθώς και στη συμμετοχή σε συναφείς με τα ανωτέρω ενώσεις προσώπων.

Δικηγόρος δεν είμαι, αλλά απ' αυτά τα λίγα που διάβασα υπάρχει πρόβλημα αφού ακόμη κ τις καλύτερες προθέσεις να έχουμε είναι πολύ δύσκολος ο έλεγχος (ότι είμαστε ιδιώτες, ότι οι φωτ/φίες είναι αποκλειστικά για προσωπική χρήση, ότι σε διαφορετική περίπτωση έχουμε λάβει τη συγκατάθεση του προσώπου κτλ κτλ κτλ) οπότε είναι ευκολότερο για όλους η απαγόρευση.
 
Top